Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Gabben73:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [potyautas:] Masina
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Csokicsibesz
tag
Alig tekerek most, nem is tudom h végig tudok-e csinálni két kört. Ha nem megy az első után kiállok...
Szerintem azért nem nagyon emberek mert nincs ok elmenni.
A rendezvények nem reklámozzák magukat, nincsenek szponzorok, nincs kommunikáció stb.
A másik fontos tényező szerintem az, hogy nincsenek egyesületek, akiknél van tagság. Egyszerűen nincs az egésznek tömegsport feelingje. A nélkül pedig nehéz sok nevezőt összehozni.
Egyszerűen ebbe is energiát kéne fektetni. A Kerékpáros Szövetségnek át kéne gondolnia, hogyan lehet megszólítani a gyereket és a szülőket is. Hogyan lehet olyan versenysorozatokat felépíteni amiből ki lehet nevelni versenyzőket. Kéne egy vízió. De ez szemmel láthatólag nincsen. Nem mondom, hogy ezt állami pénzből kéne csinálni, de az állam lehetne érdekelt abban, hogy sikeresek legyenek ezek a rendezvények és adhatna bele erőforrást (embert, programot valamit).
FőDudu
addikt
Koszi!
Ezek szerint van es nem draga.
Amazonon neztem, majdnem 200 dollar. Ugy mar nem probalkoznek.
20 Euroert viszont igen
FőDudu
nmate91
tag
Futóversenyekre mégis kiadnak sokan pénzt, pedig futni is lehet csak úgy ingyen.
Én amiben látok problémát.
- egy mtb versenyhez kell egy versenyre megfelelő kerékpár (sokaknak nincs), amit oda-vissz kell szállítani majd még jó eséllyel szervizelni a verseny után
- egy verseny készülést igényel, belvárosi lakásban versenyre alkalmas kerékpárt tárolni nehéz, körülményes, mint ahogyan megfelelő terepen edzeni is. Random futópályára kimenni edzeni 5x egyszerűbb, kevesebb idő is jóval.
- Börzsöny ring azért kicsit más profilú "verseny", mint egy mtb maraton
- futásban könnyebb sikerélményt szerezni - kell egy 5-10km-es verseny, meg egy futócipő
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Major Lion
senior tag
Máris jobban néz ki, mint egy G-Shock
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
Hasaggymeg
Topikgazda
Nem mindegyik ugyanaz, nézd a méret és súlyukat is...bár ugyanez a 186 grammos csak 10e itthon.
#203205Major Lion...nem sokkal ezzel a tamagocsis kinézetével. Amúgy ez a Spigen nagyon komoly tartozékokat gyárt, jó ideje minden telefontokom ilyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Nincs szponzor, mert amúgy nem érdekli az átlagembert a mtb, de amúgy az egész kerékpársport. Az utánpótlás szerintem jó, több csapat van, ahol van sok gyerek, csak a mi korosztályunk (20-40 év) esetében van egy lyuk. A Master2 még az a korszak, aki gyerekkorában nem tudott más csinálni, ezért bringázott, és nem bírja abbahagyni , de ők is ki fognak kopni.
De mondom, kérdezz meg körülötted lévő embereket, mi kellene ahhoz, hogy elmenjen versenyezni. Hogy szenvedjen 3-4 órát a porban, sárban, a bringáját nem kímélve (Főni ) tekerjen, esetleg a nevezés és az útiköltség összegét a verseny után a bringájára költse. Elmegy futni egy tízest, 1 óra alatt megvan, a városban van, épületben öltözik, kényelmesebb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát ha a futás lenne az egyetlen alternatíva akkor minden kerékpárversenyen ott lennék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
FőDudu
addikt
Azt mondod merjem meg az enyemet es hasonlot vegyek?
Az enyem tuti nem karbon, csak annyi van rairva, hogy WTB Rocket V.
FőDudu
FőDudu
addikt
Ez a bringam amit reszelgetek:
[link]
FőDudu
Zoliwrc
aktív tag
"decathlonban vettem"
De miért???
Egyébként meg Rudy Project.
Hasaggymeg
Topikgazda
fulton
addikt
Annál nincs semmi változás ha felteszem? Nincs torzitas nagyitas stb?
Pici off:
Hozzáteszem tegnap megvolt első (és utolsó) éjszakai tekerésem. Hát nem egy nagy élmeny söt. Azért lakóterületen kívül eléggé "para". 48km tekertem sötétben. Na gondoltam is rá most nem jönne jól egy defekt "itt". Plussz lakóterületen belül majdnem sikerült egy mély beton árokba borulnom úgy 25/h tempoval. Az út széles volt ám én épp hátrahajoltam mert megint kattogott hátul valami (sztem ismét valami küllő) es elkezdtem átmenni a másik oldalra ami addig fajult hogy éppenhogy fékezés (kerék már álló) csúszás..es nekiütköztem kerékkel az út és árok közti pici patkának, egy hajszálon mult hogy nem libbentem át. Durván mély volt. Na az para volt még este álmomban is kísértett. Sok volt nekem ez a tegnapi össz 96km. Es komolyan elgondolkoztam egy sisak vételén. Egyébként ennek a megszédült állapotomnak a szemüveg is közre játszott (ami az ároknal történt) mert érezhetően szédülős volt a szemcsi...azonnal le is vettem uccso 20 km már anélkül tettem meg. Így hataroztam el hogy semmit nem ér ha az érzékelést zavarja a nagyitása miatt, és émelygős hosszabb távon.
[ Szerkesztve ]
Alg
veterán
Sisak vételén nincs mit gondolkodni, kell és kész.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Ringman
nagyúr
ha sötétedés után tekersz, akkor érdemes egy fejlámpát is vinni, pont azért, ha valamit szerelni kell (+ jó ha van tartaléklámpád)
amúgy megszokod simán a sötétbe tekerést.
A sisak alap legyen, ezen ne gondolkozz....
Futáshoz ilyet szoktunk, szerintem bicóra is jó lenne + lámpának. [link]
Elől hátul világít...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
nem kerékpáros téma konkrétan, de vettem egy Convoy C8+ lámpát, hogy kipróbáljam milyen ezzel bringázni, és kellene bele egy 18650-es akku. hol vegyem, és mennyi A kell egy ilyen lámpának? 20A elég lesz?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
fulton
addikt
Hát nem, ha fehér akkor is nézzetek szét, ez alap. Ugyanis jöhet vonat ha fehér a sorompó fényjelzője is. Ezt tanulja meg mindenki!! Most abba nem megyek bele milyen esetben, de ez így van.
fulton
addikt
Rendben, köszönöm.
fulton
addikt
na még egy adalék, nem jó ötlet a telefon mint gps.. nekem a kormányon van, és hát nah.. ha írnak van hogy röviden vissza pötyög az ember menet közben. Én is ezt tettem tegnap, és a dolog pikantériája hogy egy azon községben történt a két dolog. nevezetesen, egy kisbusz állt az út szélén, és én "valamiért" nem dekódoltam, és csak mentem. Éppen mire felnéztem fékezés, kitérni már nem tudtam, de a kezemmel hárítottam s toltam el magam kitérő irányba hogy a kocsi sarkát ne verjem telibe.., nagyobb baj is lehetett volna, ha nem sikerül kellő sebességre csökkentenem, csukló törés akár..vagy belerongyolás. Szóval tegnap 2 ilyen meleg helyzetem is volt, valahogy szanaszét, "nem okés" nap volt már eleve a tegnapi..hát meg is látszott a tekerésen is.
balintbaba
tag
Én elszoktam nézni mindkét irányba, de ez meg megint más problémákat vet fel. Sokszor nehezen lehet belátni a síneket, így ha valaki lelassít, többet van a sínpáron vagy annak közelében, mintha csak simán átgurulna rajta. Arról nem is beszélve, hogy az alapos körbetekintéshez tényleg nagyon le kell lassítani, ha esetleg tényleg jönne a vonat az hipp-hopp ott van. Amúgy múlt hétvégén Balcsi kör tekerés közben azt vettem észre, hogy rendkívül kicsi a puffer a sorompó lecsukódása és a vonat jötte között - 15 másodpercnél nem több. Ilyet korábban még nem tapasztaltam, szerintem nem is túl biztonságos.
(#203222) szimpláncsak válasza balintbaba (#203221) üzenetére
szimpláncsak
tag
Mert a Balaton déli partján pár éves a biztosító berendezés. Miskolc-Tornanádaska vonalon van, hogy perceket állsz. Sőt a Miskolc - Kazincbarcika vonalon is van egy sorompó amit konkrétan a mellette lévő bódéban irányítanak.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
Hát ez változó. Itt is van hogy lecsukódás után 15 másodperc és suhan a vonat (automata) automaták között is van különbség. És van amit kézzel zárnak, ott simán lehet percek is.
[ Szerkesztve ]
fulton
addikt
Ha az átjárohoz érsz és lassítol hogy szét néz, sokkal jobb megoldás mint átsuhanni vakon rata. Véleményem szerint. Egy oda vissza nézés fehér fényjelzés mellett szerintem elegendő.
Ha meg totál nem belátható, a saját érdekünk hogy kellően lassítani és "átnézni".
A fényjelzés hamarabb pirosra vált mint hogy a csapórud meginduljon/lemenjen. Ha ezt is belevesszük ez elég "nagy" idő.
jjeahh
nagyúr
Az szerintem nem lesz jó, nem elég szórt a fénye, inkább M1, S2+ frankók terepre. Akkuhoz most nem tudok hozzászólni, de lámpás topikban biztos tudnak valami jó forrást.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Khelben
nagyúr
Skandináviában ez tök jól működik. A piros fény+sorompó után pár másodperc és ott a vonat. Mindenki tudja, hogy ha átmegy a piroson, 100% hogy meghal. Nincs is ilyen jellegű baleset arrafelé.
szimpláncsak
tag
Hát igen, van ahol jól működik a természetes szelekció.
parkr
őstag
nekem az a kedvencem amikor lezár a sorompó, jön a vonat, megáll az állomáson, emberek le/felszállnak, komótosan továbbindul, elhalad a sorompó előtt aztán végre felnyitják a sorompót.
tehát amíg a "rakományt" cserélik, te végig állsz az úton...
volt hogy felbasztam magam és átmentem a két kar között. nyilván szétnéztem előtte.
[ Szerkesztve ]
Nutra
tag
#203225 jjeahh jól mondja a C8+ messzire és fókuszáltan világít (thrower), nekem inkább az S2+ jön be (M1 nálam a másik opció, az M2 kicsit közelebbre szór). Aksiból ilyet használok (de még BG-ról vettem, hazai tippem nincs). De szigorúan csak terepre, vagy kikapcsolva, ha jön szembe valaki, eléggé vakít.
FőDudu
addikt
Ma voltam a Muggia-i Decathlonban, 56 lumenes volt a legerosebb lampa keszleten. Valami kombinalt elso/hatso megoldas. 56/17 lumen. 56 elore, 17 hatra, mert 2 fele led van benne. Inkabb kihagytam, nagyon karcsu volt amit tudott. Marad a netrol rendeles.
Vettem lancot, lancszemet, lancbontot, tartalek belsot.
Az auto heal gumik ernek valamit? Gyarilag benne van a slime? 3 euro a sima decathlonos gumibelso, 6.5 az auto heal-es.
Vettem meg kulacsot, azok is cselesek. Ami thermo az max 550ml.
FőDudu
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát ha csak egy vágány van és éppen szállnak le/fel a peron mellett álló vonatról 100% hogy átmehetsz a piroson és nem halsz meg. ...legalábbis nem vonatgázolás miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
#75376384
törölt tag
Én mint laikus (aki olyan országban el, ahol nemzeti sport a biciklizés) ha beleszólhatok.
Anno elképzelni nem tudtam volna, hogy valaha ennyit és ilyeneket fogok tekerni. Sőt biciklizni is utáltam na. Aztán kiköltözve néha felültem lakotarsam ezeréves biciklijére, majd beszippantott. Ebben pedig a legnagyobb szerepet egy egyszerű dolog játszotta: Az utolsó bokorban is van karbantartott, kiépített, kijelölt bicikliút. És ehhez elég ide [link] feltévedni, és ez még csak nem az összes út, mivel nem tartalmazza a magáncégek (jellemzően siterületek) által épített és jelölt utakat.
Szóval nem hiszem, hogy a versenyzés oldaná meg a problémát. ha nem is lehet hol normálisan gyakorolni, akkor hogy menne versenyezni az illető?
Khelben
nagyúr
Van esetleg valaki aki próbálta a Smart Sam (Plus) és a Conti AT Ride-ot? Mintázat nekem hasonlónak tűnik, a Conti viszont jóval könnyebb. 850 vs 490g. Hol lehet a csapda? Gyorsabban kopik vagy kevésbé defektálló? 700x42es méretben kellene gravel meg erdei túrákra, ahol a sebességnél fontosabb a defektállóság.
22. kerület angeli úti vasúti átkelőnél pontosan ez van, agyf@szt tudok kapni tőle, ha meglátom megáll a vonat a megállóban, akkor kellő körültekintés mellett átkerekezek.. Másik ilyen tegnap volt, Lechner Ödön fasortól mentem a Petőfi híd felé, este olyan fél 8 magasságában. Piros lámpára érkeztem és még így is várni kellett vagy 2,5 percet várnom mire zöldre váltott. Nem tartom magamat türelmetlennek, de ez nonszensz..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
SpaceJam
aktív tag
Sokan feszülnek rajta, de én sosem várok, ha mindkét irányban belátni a síneket. Egyszerűen átgurulok, nem szórakozok ilyenekkel. Hallom, látom, csókolom. Már kiskoromban leszoktam az ilyen formalitásokról. Ugyanez pirosnál: ha belátható, tudom a kanyarodók sorrendjét stb, akkor átúszok és többet velem nem találkoznak úgysem, már rég otthagytam az autókat.
vzarmo: A másik, ami be tudja szippantani az embert, az a jó bringa. A legtöbben azt sem tudják, hogy mi fán terem és mekkora különbségek vannak. Azt maximum a nagyon jó minőségű utak tudják pótolni, de ha kellemesen rugózik a géped (még ha csak merev karbon villáról is van szó), és úgy viselkedik, ahogy várod, az minden pillanatban élvezetet nyújt. Montizni meg már nyilván csak jó géppel érdemes.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
J.C.G.
aktív tag
[Ez] alapján ugyan úgy defektvédett mint a Smart Sam.
Esős ride megvolt korán reggel, szerencsére csendes eső volt így a nadrágom nem lett csurom víz. Viszont ma szervízelnem kell a bringát, mert napok óta kattog, mint a veszett. Elég egyszer poros úton közlekedni, az az apró fajta por ami mindenhol megtapad, egyből recsegőssé varázsolja a bringát.
A másik problémám a hátsó váltó. Hiába állítom bárhogyan, bowdwen feszesség és a határoló csavarral, ennek ellenére fent kihagy egy sort és egyből az utolsóra vált, de úgy, hogy folyton be akarja dobni a küllők közé. Ma ezért nem mentem olyan területre ahol nagyobb emelkedő van. Van ötletetek rá? Váltófül vagy mi a hiba?
[ Szerkesztve ]
polonic
félisten
Komolyan átmentek piros jelzésen a vasúti átjáró? Nem számít, hogy áll a vonat. A jelzés piros.
Meg az úton a piros jelzésnél?
Komolyan, ennyi türelmeteket sincs?! És ezt meg úgy írjátok le, mintha tök normális is lenne.
Hát nagyon nem az. Piros a lámpa, várjatok ki a sorotokat. Ez a nonszensz...
[ Szerkesztve ]
zsocy
őstag
Én nem megyek át egyiken sem, országútival is megállok, kicsatolok és megvárom, de rengeteg bringás átmegy, ezt azért látni minden nap élőben is. A bringaút helyett az úttesten tekerést nem tartom gondnak, de ezt igen. De mindjárt jön Beri és két hétig erről beszélünk majd úgyis, lesz idő megvitatni...
6030D
Ármester
Ennyi. De a másfél méter miatt lassítson az autós, mert ő ráér...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
XenHai
senior tag
parkr
őstag
esetleg magyarázd el mi értelme van lezárni egy átkelőt az állomáson álló vonat miatt.
ha normálisan áthalad, azzal nincs semmi probléma, nyílván meg kell állni.
gabro0
őstag
Nyugodj meg az autós is átmenne ha bírna
Sejtettem, hogy ez lesz belőle, gyakorlatilag kiragadva 1példát mi a piroson keresztül száguldozva járjuk a várost. Még egyszer leírom, hogy a vasútnál senkit nem veszélyeztetek azzal, hogy átmegyek amíg 5 percig az állomáson áll a vonat, nyílván ha nem ez a szitu, akkor eszemben nincs áthajtani. A másik lámpás történet amit leírtam, ott meg nemtudom mikor váltott végül a lámpa, de mikor 3x megy már a keresztirányú forgalom úgy, hogy én nem kaptam zöldet, az minden csak nem normális működés, szintén kellő körültekintés mellett bringáztam át, egyáltalán nem zavarva a közlekedést. Részemről ennyi, nem fogom tovább magyarázni a bizonyítványt, szerintem ez a kivétel erősíti a szabályt tipikus esete..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
Jellemzően a túlfutás miatt húzzák le a sorompót. Meg
van az esély hogy a vonat nem tud megállni..
6030D
Ármester
Hátha van itt masiniszta, majd pontosan megírja, én meg nem szerettem a kötöttpályás tantárgyat, de tippre az átjárótól X m-re van érzékelő, és ha ezeken belül vonat van, akkor a sorompó zár. Egyszerűbb így tervezni, mert nem minden vonat áll meg gondolom azon az állomáson (pl a teher tuti nem) és nem kell vonatonként vezérelni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Én se értek hozzá ezért nem is akarok okoskodni, nálunk például ha nem is áll meg a vonat, akkor is -gondolom biztonságtechnikai okokból- vagy 3 perc mire odaér a szerelvény, mert olyan távol van az érzékelő, de ezzel spec semmi bajom nincsen.
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
Hasaggymeg
Topikgazda
Na beindult a reggel. ...én, mint a holdraszállás körüli időben születettek generációjának egyede, gyakran furcsán szabálykövetőnek tartom a fiatalabb generációt, még úgy is, hogy saját generációmon belül inkább a szabálykövetők közé tartozok. Pl. átmegyek a piroson vasárnap mikor száz méterre sem látok járművet, vagy esetleg jobbra kell forduljak röviden, nem teszek kerékpáromra macskaszemet sem a küllőkre, sem máshova (ezt már itt tanultam ), nem hordok este, vagy rossz látási viszonyok mellett sem kukásmellényt, az autópályán 130+15%= a még büntetésbiztos 149,5km/h-ig nyomom a gázt ha éppen sietek és biztonságosnak érzem, megfordulok bárhol a záróvonalon, ha úgy látom teljesen biztonságos, felülök a vonatra jegy nélkül ha nem működik a kihelyezett jegyautomata, átmegyek a sorompón ha látom 50m-el odébb állni a vonatot a megállóban, vagy éppen megszegem a karanténszabályokat ha azok a kerékpározásom rovására mennek. Meg lehet kövezni, de a szabályokat is emberek fektetik le és szerintem a túlzott szabálykövetés is lehet kontraproduktív egy állandóan változó világban. Uff én beszéltem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
A smart sam valszeg agresszívebb, egy híresen nehéz gumi, fapados belépő anyagkeverék és még drótos is. Szerintem akkor érdemes megvenni, ha egyáltalán nem érdekel a súly, mert amúgy nem rossz.
#203236 J.C.G.: valszeg csak be kell állítani. A kattogást ha be tudod azonosítani honnan jön, lehet, hogy te is meg tudod szűntetni. A gyorszár, a nyeregcső áttörölgetéséhez, a bringa alapos lemosásához (a nyeregbilincset is jó alaposan) nem kell semmi szerszám.
#203247 Hasaggymeg: csak pár napja szedtem le a hide my bell csengőt és a küllőpálcikákat, mostanáig minden szabálynak megfeleltem . Kukásmellényhez szigorúan ragaszkodok még enyhe ködben is, nem annyira a szabályok miatt, hanem mert sosem lehet tudni mikor ment életet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
SpaceJam
aktív tag
Valóban. Ha nincs annyi magabiztos ítélőképességed, hogy ilyet csinálj, akkor ne tedd, álldogálljál szépen! A legtöbb ember birka típus, nincs ezzel baj (nem a te megbántásodként, de ez van).
6030D: Az egyikkel veszélyeztetés történik, a másikkal meg nem. Nem lell a műrinya. Senki sem pontozza, hogy mennyire vagy jókisfiú.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
Hasaggymeg
Topikgazda
Nehéz meghatározni mi a "jó" kategória, de ezek mindenképp az ajánlott kategória, ár-érték arányban pedig tulajdonképp verhetetlen. Van itt néhány ilyen 1000 euró körüli/feletti Decathlonos kerékpárt birtokló fórumtárs, ők remélhetően majd véleményezik neked.
J.C.G...ha csak egy helyen vacakol, és sehogy sem tudod beállítani (vagyis ha húzod túlmegy, lazítod aláesik) akkor nagy valószínűséggel a véltófül kapott egyet és görbe/csavarodott. Középre téve elől, hátul helyezd szemmagasságba a váltót és nézz bele hátulról, onnan látni fogod a kanálból kilépő láncon, hogy csavaros-e, és a váltókanál állásából pedig azt, hogy görbült-e...egy jól felhelyezett kulccsal óvatosan helyre lehet feszegetni, majd finomhangolni újra a váltót.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg