Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#183201) sebgutkopf válasza Hasaggymeg (#183118) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Gratulálok az új vashoz! :C
Nekem tetszik ez a szín, a kétszínű gumi kimondottan feldobják. (csak halkan engem a markolat színe se zavar)
Jó könnyű, jó konig, ebben biztosan sok örömöd lesz.

(#183202) sebgutkopf válasza Runner_fxr (#183116) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Ha már a motorexet bármelyik ásványoshoz írják, akkor vajon a shimi is elmegy a royal blood-al és a magura is a rózsaszín shimi olajjal?
Elvi síkon nem látom akadályát, hacsak nincs olyan viszkozitási különbség, amit a másik tömítése nem szeret, de a motorex ha mindegyikbe jó, akkor olyan nagy különbségnek nem kéne lennie.

(#183203) andrisbandi válasza sebgutkopf (#183202) üzenetére


andrisbandi
őstag

DOT Brake Fluid vs. Mineral Oil
https://epicbleedsolutions.com/blogs/articles/dot-brake-fluid-vs-mineral-oil
- Elég jó összefoglaló.
Tutira talál benne az ember elsőre hihetetlen dolgokat.
Pl a DOT-nál "a zárt rendszer" is vizesedik, ezért évente ajánlatos lecserélni.

A végén táblázatba vannak szedve az előnyök/hátrányok.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#183204) bringasisti válasza andrisbandi (#183203) üzenetére


bringasisti
őstag

DOT mitől vizesedik?

BENEFON DELTA--------N8

(#183205) andrisbandi válasza bringasisti (#183204) üzenetére


andrisbandi
őstag

So where does this water come from?
Glycol based fluids are hygroscopic which means they absorb water/moisture from the environment at normal atmospheric pressures at a rate of 2-3% per year. This process is exasperated in more humid conditions and climates.

This water content finds its way into the brake fluid via microscopic pores in brake hoses, seals, joints and seams. As we've learnt, water mixed with DOT fluid has an adverse effect on the brake fluid by reducing its boiling temperature and therefore reducing its performance.

A DOT fékfolyadék annyira nedvszívó, h a rések, ahol még nem tud kimenni az olaj, a levegő páratartalmából képes beszívni a vizet.
Egy év alatt 280-ról kb 180-ra esik a forráspontja= javasot az olajcsere.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#183206) bringasisti válasza andrisbandi (#183205) üzenetére


bringasisti
őstag

68 óta van jogsi. Az akkori készítmény se szívta ilyen mértékben a vizet, a mai fejlett készítmény más kategória. Nyilván a gyártó elmondja hogy vegyél másikat, de nem kell komolyan venni!

BENEFON DELTA--------N8

(#183207) Hasaggymeg válasza tacto (#183192) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Marad a tepsi. :P

xyzsolt...ez van eredetileg, ugyanolyan színű mint az a kis rész a támvillán. :F ...ha kényelmetlen menni fog, ha nem egyelőre marad. :)

Tothgera...végeztem pár méréses összehasonlítást a régivel és a kormány így leengedve áll közelebb a régi beállításhoz, eztért máris mentek felül a távtartó gyűrűk... :K

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183208) bringasisti válasza andrisbandi (#183205) üzenetére


bringasisti
őstag

Ha és a lényeg hogy nem a forráspont csökkenés a gond hanem hogy elkezd rozsdasidni a munkahenger

BENEFON DELTA--------N8

(#183209) Hasaggymeg válasza 6030D (#183195) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

:Y ...azt hittem rég túl vagy rajta, nem gondoltam még mindig érzed utóhatásait. :( Biztos azt érzed? :F (...és nem csak kummantasz? :D )

goldnarmz+sebgutkopf... :R

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183210) f4lcon válasza Hasaggymeg (#183190) üzenetére


f4lcon
őstag

az egyik legszebb Cube
le a kalappal! :C

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#183211) 6030D válasza Hasaggymeg (#183209) üzenetére


6030D
Ármester

Nem érzem, lusta vagyok. :D

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#183212) Hasaggymeg válasza f4lcon (#183210) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

:R

6030D... :DDD ...ne is mondd, a mút 7 előtti hét péntek óta nem bringáztam, először a taknyos, sáros idő, majd a fékhiba miatt, alig várom nyeregbe pattanjak (még a régibe :D ) valamikor jövő 7en, a közepe előtt, mikortól már újra csapadékot jósol. :(

Csokocsibész...köszi. :)

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183213) jjeahh válasza 6030D (#183211) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Azért így is megvan neked a 6500km/60.000m, ha már csak jövőben ülsz bringára is elégedett lehetsz, mert montival szerintem ez elég sok :P .
Nekem szokás szerint az a bajom, hogy a haverok lassan, szerre mind letették a bringát, nekük offszezon, egyedül meg nem tekerek annyit, főleg hegyre nem. Pedig nap, mint nap kívánom, mint a fene :( .

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#183214) Csokicsibesz válasza 6030D (#183211) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Csodálkoztam is, hogy nem látok Stravan semmit. Már azt hittem annyira komolyakat mész, hogy titkolni kell a konkurencia elől.

Hasaggymeg: Gratula az új bringához! Jó lesz ez a modern bringa hidd el!

(#183215) werszomjas


werszomjas
őstag

Thule OutRide 561 kerékpárszállítóval van valakinek tapasztalat?

Most egy Thule 598-at használok, de kell vennem egy másikat, az 598-al elégedett vagyok, de menet közben eléggé mozog a bringa, rápróbálnék egy ilyen első villa befogóssal.

Tudom, hogy a vonóhorgos a legjobb, de sajnos csak tetőre tehető jöhet szóba.

Outi / MTB lesz szállítva vele.

[ Szerkesztve ]

üdv

(#183216) bardi válasza Hasaggymeg (#183212) üzenetére


bardi
aktív tag

Én ma nagy reményekkel indultam el, idő se volt vészes, de basszus olyan sár volt... volt ahol úgy toltam fel a bringát, hogy előretoltam fél métert, fékeket behúz, utána mászok, mert amúgy csúszott a lapos talpú cipő, mint a veszedelem. Remélem lesz valami hó, amikor kimehetek, ennél az fényévekkel jobb, vissza is fordultam még bőven a cél előtt.

'92 Honda VFR 750

(#183217) Hasaggymeg válasza bardi (#183216) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ma több bringást láttam a Börzsönyben, legtöbb elektromos fullyval, kivétel nélkül nyakig sárosak.(Én gyalog voltam. :U )

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183218) mobal


mobal
MODERÁTOR

Ez a patent ugye jó bármelyik 10-es Shimano lánchoz?

Még nem merem leírni mit csináltam előbb helyrehozom. :DDD

"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."

(#183219) INTELligent válasza Hasaggymeg (#183190) üzenetére


INTELligent
senior tag

Kíváncsivá tettél, hogyan jönne ki a 10 kg alatti súly? :)

Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok

(#183220) xy.zsolt válasza mobal (#183218) üzenetére


xy.zsolt
őstag

ez meg még jobb [link] kézzel könnyen bontható-összerakható akárhányszor

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#183221) Acef válasza mobal (#183218) üzenetére


Acef
addikt

Igaz, hogy 8 sebességes de a Sram lánchoz kapott Sram patentszem nem volt jó a Shimano lánchoz, nem lehetett összerakni/zárni.

(#183222) Hasaggymeg válasza INTELligent (#183219) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hajtómű,sor,lánc XT (itt a mostani súlya, szemezgess [kép]) ,teló Reba,nyereg,nyeregcső, kormány,stucni valami karbon, vagy könnyebb alu, könnyebb gumik esetleg tyúkbél,szivacs markolat, könnyebb pedálok és kulacstartók, és ha utánaszámolsz nagyjából meg is van.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183223) INTELligent válasza Hasaggymeg (#183222) üzenetére


INTELligent
senior tag

Köszi! :)

Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok

(#183224) Runner_fxr válasza sebgutkopf (#183202) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Magurába is a Motorex-et szoktuk tölteni, még soha nem volt belőle probléma. Shimano olajjal is úgyszintén hibátlanul működik a Magura. Royal Blood-ot viszont még nem próbáltam Shimano-ba tölteni, de szerintem működne az is. Én mondjuk a saját műhelyembe vettem Royal Blood-ot is és ha magura féket csinálok, abba az megy. Amit érdemes kerülni az a különböző olajok keverése.

(#183225) jjeahh válasza Hasaggymeg (#183222) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Szerintem csak a teló és kerékszett cserével 10.x lenne a súly, ha ennyire ráhajtasz a grammozásra, 10 alá is bemehet :D .

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#183226) Hasaggymeg válasza jjeahh (#183225) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Igen, de itt az az állítás volt próbára téve, hogy kerékszett csere nélkül meddig lehet menni. Kerékszett cserével sima ügy...ugyanakkor (hála istennek) a grammbuzulás vírusa még nem fertőzött meg, mert az egy roppant költséges kórság. :U Engem egyelőre a tartósság és kifogástalan működés érdekel, vesződni a működési hibákkal, vagy folyton javítani, cserélni valamit ami tönkremegy mert sz@r, az amit nem kívánok. Bár kopásnál általában legalább ugyanolyant vagy lehetőség szerint jobbat szoktam venni (lánc, sor, hajtómű, pedál stb.) ahol így a súllyal is lehet spórolni, léptem én már visszafelé is a tartósság miatt. Ha széthull alattad akkor nem vigasztal az a mínusz 100-200 gr. :( Kerekekre nagyon kíváncsi leszek, masszív, 32 küllős szegecselt felnis állatoknak néznek ki, amik ugyanakkor korábbi bringámnál bizony okoztak némi fejtörést. :U Olyan 500 km után meglazultak a küllők (ez 1értelműen Cube gyári hiba lehetett, hisz ők fűzik Németországban és a Mavic-al ilyen gond nem volt), aztán kotyogni kezdtek az XT kónuszok, majd jött a szintén XT kazettatest mizéria is mint egy never ending story...igaz én is rátettem egy-egy lapáttal mikor mérgemben (és türelmetlenségemben :U ) meghúztam (túlhúztam) az úton, menet közben a küllőket, elhúzva így a kereket egyfelé (nem szeretek visszafordulni :U ), vagy (feltehetőleg, de ez nem teljesen biztos) túlhúztam picit a kotyogó kónuszokat is siettetve így a berágódást, de pl. az XT szabadonfutó tényleg minden felhasználástól függetlenül, és folyamatosan sz@r volt. :(
Szerk: még annyi, hogy kellemesen büdös gumiszag van a szobában. :DD

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183227) parkr válasza Hasaggymeg (#183226) üzenetére


parkr
őstag

lehet velem van a gond, de én azt a szagot imádom :DDD

(#183228) jjeahh válasza Hasaggymeg (#183226) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ja, ezt a súlyspórlás dolgot én is úgy képzelem el, hogy nem a jól működő alkatrészeket cseréli az ember könnyebbre, hanem majd egyszer az elkopott, elhasználódott cuccokat, amiket idővel úgyis muszáj lesz. Amúgy ez a gumi érdekes, mert ha jól látom Performance szériás? A Schwalbe oldalán viszont nincs Performance szériás modell barna oldalfallal, csak Evolution... gondolom vagy régebbi modell, vagy csak bringával együtt kapható, külön nem. Emlékeim szerint a haverom Scottján is ilyen Kenda volt. Ha Performance, akkor örülhetsz annak is, mert nehéz és ha elkopik és cseréled mondjuk a szokásos Race King-re, csak azzal spórolhatsz 2-400 grammot, ha egyszer úgy döntesz tubelessesíted is, akár közel 1 kilót :D . Na de mindegy, remélem egyszer nekem is lesz egy hasonló vázam, majd akkor kiélem magam rajta, valszeg addig faragom majd, amíg költséghatékonyan még lehet és 9.x lesz a súlya :D .
Amúgy nálunk a helyi szerviz kerekeket szinte kizárólag XT aggyal fűz, gondolom ez nekük amolyan befektetés, mert rendszeresen vissza fog járni vele a kliens ;] .

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#183229) szimpláncsak válasza Hasaggymeg (#183222) üzenetére


szimpláncsak
tag

Ha már most fontolgatod a teló cserét lehet érdemes most meglépni. O km-es bontott villát szerintem bolti ár alatt egy 15 ezer ft-al el lehet adni. Akkor már nem olyan vészes kipótolni egy reba-ra. :)

(#183230) nemeth989


nemeth989
senior tag

[kép] Sziasztok
Szerintetek kellene emiatt aggódnom? Nekem csak festék leverődésnek tűnik, de lehet csak magamat nyugtatom. Nagyon bosszant... :((
Nem is tudom, hogy csináltam, elképzelésem sincs, csak arra tudok gondolni, mikor eldőltem egy zúzottköves bejáron... Minden cuccomra vigyázok erre ez fogad.... :W
Mi a véleményetek?

[ Szerkesztve ]

RideMyStyle "LoveMyWilier"

(#183231) J.C.G. válasza Hasaggymeg (#183226) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Mi volt a baj azzal az XT sorral és hogyan oldódott meg?

Én ahogy szimpláncsak írja bontanám a telót és kipótolnám egy új Manitou-ra. :D
A másik átfűzettetném a régi agyat az új helyére. Vagy csak kupak és szabadonfutó cserével oldanám meg a cserét. Ha jól tudom az a Mavic kupakokkal átszabható.

(#183232) f4lcon válasza nemeth989 (#183230) üzenetére


f4lcon
őstag

nem tűnik törésnek, csak egy felkapott lánc általi festék leverés
de a távgyógyítás nekem ugyanúgy nem megy, mint Gyurcsóknak, szóval hajtókar le, festék megkapargat, és utána kiderül

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#183233) Hasaggymeg válasza jjeahh (#183228) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

XT jól hangzik, ugyanakkor sokkal olcsóbb mint egy DT, vagy Novatec agy, gondolom ezért jó üzlet fűzni rá. :F

#183230nemeth989...ha jól látom és az a láncvilla, akkor egy kavics kerülhetett be a kisebb tányér és az közé, az húz6ta azt a csíkot oda. Csodálkoznék ha annyitól szerkezeti sérülés történt volna. :F

ZolkoW...most cserélni nem lehet semmit, zasszony elment a falig és vele megértetni, hogy egy a kerékpárral adott, azzal harmonizáló színű alkatrészt már újan cserélni kell mert teszem azt én a visszaút csillapítása nem az igazi...hááát...kábé mission impossible. :U Amúgy meg kifejezetten kíváncsi vagyok működésére, Rebáról már hallottam eleget, hogy jó. :)

J.C.G...melyikre gondolsz, a törött bakra? Annál cserélték azt a 3 kereket mely egy bakon volt, vagyis a sor közepét.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183234) jjeahh válasza Hasaggymeg (#183233) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én is kíváncsi lennék arra a telóra, mert elvileg a Judy asszem a Recon alatt van valahol, ugyanakkor ez Gold verzió, ami meg drágább a Reconnál, szal zavaros. Nagyon elkomplikálta 2019 után a Rockshox az elnevezéseket, Judyból és Reconból is van TK, RL, Silver, Gold, de van amelyik Judy picivel jobban testreszabható (?) és magnéziumötvözet becsúszós acél helyett (?), ugyanakkor a becsúszók csak 30-asok... bonyolult :D . Normálisan testre szabva kíváncsi lennék hogy működik a Judit.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#183235) f4lcon válasza jjeahh (#183234) üzenetére


f4lcon
őstag

a Judy 30-as becsúszó, a Recon meg 32-es, nem?

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#183236) jjeahh válasza f4lcon (#183235) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Igen, de ettől még nem biztos, hogy mindegyik Judy a Reconok alatt van. Pl. hasonlíts össze egy Judy Gold RL-t egy Recon Silver TK-val, lehet, hogy a Judy a komolyabb :D . Ezért írtam azt, hogy túl van bonyolítva.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#183237) f4lcon válasza jjeahh (#183236) üzenetére


f4lcon
őstag

ez egy fullos Astra és egy fapados Insignia viszonylatában is hasonló
akinek kell a merevség, az a Recon-t választja

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#183238) xy.zsolt válasza jjeahh (#183236) üzenetére


xy.zsolt
őstag

olvasva itt amiket írtok, nekem ez az egész telóverziós téma egy káosz. Szerencsére meg sem kell értenem...egyelőre :N

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#183239) J.C.G. válasza Hasaggymeg (#183233) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Az valami anyaghiba miatt törhetett, mert tele lenne a sajtó törött sor miatt háborgó ügyfelek miatt. Mire cserélted le utána?
#183234jjeahh
Olyan bonyolult a RockShox elnevezései is mint a Sram, én egyiket se tudom megjegyezni. brrr.

(#183240) jjeahh válasza J.C.G. (#183239) üzenetére


jjeahh
nagyúr

2019-ben, amikor én vettem a Recon-t, emlékeim szerint még egyszerű volt, Volt 30 TK, Judy TK (?), Recon RL, Reba, SID Select és a csúcs SID-ek, teljesen egyértelmű volt, melyik hová van pozicionálva, RL és 32-es becsúszók csak középkategóriától felfelé jelentek meg, Debonair, alu becsúszók, tokenek Rebától felfelé. Asszem a Judy az elején úgy jött képbe, hogy kellett valami a Recon alá, ami pluszos gumikat is fogad és boostos, mert a Reconból nem volt ilyen verzió és drágább is, de aztán lett olcsóbb Recon, drágább Judy, a Reconból is lett Boost-os... de valszeg úgy van, ahogy f4lcon írja, a Judy Gold RL egy fullextrás alsó kategóriás teló. Szerintem ha normális telót akar az ember, akkor a Gold és az RL jelzéseket kell lesni, ha meg a súly és a tokenezhetőség is számít, irány a Reba és a SID.
szerk: amúgy a Rockshox és Sram egy cég nem? :D .

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#183241) Hasaggymeg válasza J.C.G. (#183239) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

SLX, azóta is olyanokat vásárolok. [kép] [kép] [kép]

jjeahh...ilyen.
A TK a Turn Key, az RL meg Remote Lockout.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183242) J.C.G. válasza jjeahh (#183240) üzenetére


J.C.G.
aktív tag

Silver, Gold, TK, RL,
Sid SL, Sid, 30, 35, Bluto, Judy, Reba, Recon, XC a jelenlegi Cross Country felhozatal. Valemit kihagytam még?
Minek ennyi?
#183241Hasaggymeg
Igazából majdnem ugyan azt veszed. Hogy is van? Valamelyik Slx szett még könnyebb is az XT-től.

(#183243) INTELligent


INTELligent
senior tag

Ha már karbon váz. A viszonylag könnyű alu vs karbon kombóból melyik a jobb - mondjuk tartósság szempontjából?
Én pl. úgy vagyok - legalábbis a jelenlegi képességimet (vagy azok hiányát :DDD) tekintve, hogy bármennyire is vigyáznék rá, mint minden cuccomra, nem mernék egy karbon vázzal terepre menni.
Ez most úgy vetődött fel, hogy ismét nézegettem a Radon XC-ket, és ez azért egészen adja [Jealous AL 9.0]

Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok

(#183244) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Helló!
Szerintetek ez a fékcső jó lesz Shimano fékekhez is?
[link]

Hasaggymeg: Grat a bringához, látom hű maradtál a Cube-hoz. :D

[ Szerkesztve ]

(#183245) zsocy válasza IMIIKE1998 (#183244) üzenetére


zsocy
őstag

;] És lehet még a méretet is eltalálta elsőre, bár ezt csak jövő héten tudjuk meg ;]

(#183246) ivana válasza INTELligent (#183243) üzenetére


ivana
Ármester

Egyértelműen a karbon tartósabb. De csak azért mert azt lehet javítani. Ha nem töröd szét mindegy.

(#183247) f4lcon válasza IMIIKE1998 (#183244) üzenetére


f4lcon
őstag

Shimano-ból kétféle cső van, az SM-BH90 meg az SM-BH59 plusz a 90-esnek többféle változata (banjo-s vagy egyenes vég)

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#183248) Hasaggymeg válasza J.C.G. (#183242) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Szerintem talán pont súlyban különböznek leginkább, valamelyik sornál láttam, hogy egyetlen különbség a zárógyűrű anyaga volt mely egyiknél Al, míg másiknál Fe volt. :DDD Annál a típusnál amit én vettem (11-34) ott éppen másképpen vannak bakra szerelve. XT vs. SLX....vagyis az a bak ami nekem eltört az SLX-nél nincs is. Ugyanakkor persze én is úgy gondolom, hogy sem típus hiba sem a lábaim rettentő ereje nem lehetett az oka a repedésnek, ott valami egyedi eset állhatott fenn, mint pl. elejtették és ütés érte a gyárban, vagy edzés hiánya esetleg... :F

falcon...fékcserém kapcsán azzal is futottam egy kört, de arra jutottam 2 Shimi fékcső is egyforma méretezésű, talán keménységben különböznek mert a felsőbb kategóriát szerelik a 90-esel. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#183249) IMIIKE1998 válasza f4lcon (#183247) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Köszi! Magyarul mivel ez XCL, egyáltalán nem biztos, hogy jó lesz. :R
Akkor inkább veszek eredeti Shimano-t. :)

(#183250) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Készül amúgy nekem is a Kona Scrap freeride bringám. (Igen, végül nem UMF Hardy lett, mert Konából találtam egy szép állapotút, ami a méretem és árban is jó vétel volt.) :)
Szerintetek amúgy telóból mennyi rugóutat bír el a váz? 120 mm-t elbír még vagy inkább maradjak a gyári 100 mm-nél? Láttam, hogy valaki 150-160mm-es telókat rak bele, de az rengeteg szvsz.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.