Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#162401) ZolkoW válasza Toobee (#162400) üzenetére


ZolkoW
őstag

az I-spec témáról írhatnátok, sosem vonzott igazán, meg most is úgy látom, hogy én elég távol pakolom egymástól a két bilincset, ráadásul Sh fék+Sram váltókar, de hátha valami olyan tutiság a közös bilincs, ami nélkül fél életet élek! :P

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#162402) Toobee válasza ZolkoW (#162401) üzenetére


Toobee
veterán

Letisztultabb. Most is be tudtam állítani, hogy minden jó legyen. Specin jó volt, hogy összesen 1-1 bilincsre felment minden (fék, váltó, dropper). A karbont se karmolta össze mindenhol.

https://barbieripnk.hu/

(#162403) sebgutkopf válasza ZolkoW (#162392) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Ez a hátrafelé tekerés közben a legnagyobb tányérról egyel leesik ez a 11-es rendszereken fordult elő, ott is főleg shimano-nál. Sram eagle-nél ilyen nincsen, én még sose tapasztaltam (már több mint 1 éve használom a gx eagle hajtást) és más se, de shimano 12-es rendszernél se olvastam még panaszt erre.
Egyszerűen brutál jók ezek a 12-es hajtások, pontosan gyorsan váltanak, nagyon jó határozott a váltókar érzete, nem nyúlik kenődik. A váltó test meg olyan erős és robosztus (eagle esetében tudom igazolni), hogy kő általi anyagbamarás nyomát is fedeztem már fel, de a váltó a helyén, és semmilyen teljesítmény változás nincsen.
A kerék kivételhez pedig plusz pont a váltó kiakasztó mechanikának, így könnyű a hátsó kereket ki/be pakolni, egyszerűbb és kényelmesebb megoldás mint a kapcsolható kuplung.

(#162404) Because


Because
őstag

csinálok valami öszvért a montimból, kíváncsi leszek mi sül ki belőle :)
alábbi cuccokkal (planet x-en egész jó áron mennek)

Avid BB7 Mechanical Disc Brake Road Direct Mount No Rotor
Tektro RL340 Road Aero Brake Levers Black
Selcof Sterrato Flared Gravel Handlebar 40cm
El Guapo Stallion Stem 50mm Grey
Schwalbe Smart Sam Wired Tyre 27.5 2.25 Black

(#162405) jjeahh válasza Toobee (#162400) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Hosszú távon kíváncsi vagyok mi lesz a véleményed róla, mert szerintem most hosszú ideig a Deore meg SLX lesz a best buy 12 speed rendszer.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162406) sebgutkopf válasza Hasaggymeg (#162395) üzenetére


sebgutkopf
őstag

A könnyebb felé rendben,a másikkal van még behozni való

Van konkrét tapasztalatod erről, amikor egy 12-es rendszeren nem tudtad elég gyorsan nehezebb fokozatba tenni?
Ha gondolod kipróbálhatjuk te rakod fel hamarabb elől a legnagyobb tányérra full terheléses tekerés alatt, vagy én dobok le hátul hamarabb 3 fokozatot? :)
Sőt amin betojtam, múltkor ebike-os srácok felértek a pálya tetejére, megfordultak, padálterhelés és még a motor is adta a rásegítést, olyan terhelés közben csak a kattanásokat hallottam és hátul már a legkisebb fogaskeréken volt a lánc. Még az első ugrató előtt, kb 6 fokozatot váltottak le 5m-es táv megtétele alatt terhelve. Nekem ez nem tűnik elmaradásnak, a saját rendszeremen se éreztem még, hogy ne tudnék időben nehezebb fokozatba kapcsolni. Ellenben szorzós rendszeren váratlan bukkanón kellett már leszállnom, mert terhelve már nem tudtam elől ledobni még egy tányért.

Szigorúan mtb felhasználásról írok, országútiról nem tudok véleményt nyilvánítani, se tapasztalatom benne, az nem az én világom.

(#162407) sebgutkopf válasza jjeahh (#162397) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Én amúgy az Sram váltókarját gyűlölöm, szal ha 1x12-őre váltok egyszer és pont Sramot fogok ki, a váltókartól jobban fogok félni, mint az összes eddig felsorolt hibalehetőségtől együttvéve :D . Kétlem, hogy tökéletesen meg tudnám szokni Shimanohoz szokva.

Korábban mindig shimanom volt. A váltókart megszokni utána 10 perc volt. Sőt a kar érzete, merevsége, határozottsága az, hogy mennyire egyértelműen jelez vissza mikor vált az engem lenyűgözött már az első használat során.
Mostanra meg már teljes a shimano felhozatal, így már nézheted eleve úgy a kiszemelt gépet, hogy shimano konfigos legyen.

(#162408) sebgutkopf válasza ZolkoW (#162401) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Úgy hívják mismach: [link]

(#162409) ZolkoW válasza sebgutkopf (#162408) üzenetére


ZolkoW
őstag

Ez megvan, csak rákeresve is olyan képeket látok, amik alapján szerintem nem lehet úgy beállítani egymáshoz képest a két kart, ahogy most használom :)

(#162404) Because : a BB7-et csak MTB változatban használom (mondjuk gravel bicón éppen), de gondolom ez is jó, a kormányodnak a 42 centis változatát szintén használtam nemrég, de egy hagyományosabb (nem flared) példányra cseréltem, nekem túlságosan kiállt. Amúgy jó nehéz (380g), de ha a forma beválik, akkor max ez lehet a baj vele.
Tektro fékkar is volt, pontosabban TRP, és a kevésbé aeró. Erre nem tudok mit mondani, nekem a compact kormányon kevésbé sikerült úgy beállítanom, hogy kényelmes legyen. [link] Persze nem emiatt cseréltem, hanem mert fékváltókar lett helyette :)
(ha igazán próbálkoztam volna, lehet, hogy küzdök még vele, de az az érzésem most a Rival után, hogy ezeket a régebbi vágású fékkarokat még nem a compact kormányokra tervezték)
Az 50 millis kormányszárra majd mondják mások, hogy instabil lesz a kossal, nekem 60-assal volt fent, de immunis lehetek az ilyesmire, vagy legalábbis nem volt problémám vele.
Gondolom egyenes kormány helyére megy, azért ilyen rövid.
Smart Samből nekem csak a régi volt, Jjeahh mindig meglep, hogy a Nobby Nichez hasonlítja, nekem képről nagyon más koncepciónak tűnik a kettő, de én a Rapid Robot sem tartom rossz guminak, szóval ebben egyáltalán nem egyezik az ízlésünk :))

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#162410) f4lcon válasza Hasaggymeg (#162395) üzenetére


f4lcon
őstag

azért a választók döntését ennyire egyszerűen ne vitasd el tőlük, főleg a sub 300.000 kategóriában nem a mainstream alapján vesznek a vevők MTB-t, hanem a saját igényeik szerint. egy olyan boltban, ahol több korrekt márka is elérhető (tehát nyilván nem itthon, vagy az itthoni boltok kis százalékában) sokszor a választás lehetősége adott, vehetsz 600-800-1000€-ért dupla (2x11) és szimpla (1x12) rendszeres bringákat is. Az emberek általában ebben a kategóriában IS az egyszer felé mennek, megmondom miért: mert nem kell gondolkozni a váltásnál. a "szorzóváltó" olyan szinten bonyolítja az egyszeri júzer számára a váltásokat, hogy ez az első, amiről azonnal hajlandó lemondani még akkor is, ha ez megkötésekkel jár mondjuk a teljes átfedést vagy a valódi fokozatokat tekintve. aki évente pár száz km-t bringázik összesen, annak áldás az 1x12 bármennyire belépő is a szint.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#162411) Because válasza ZolkoW (#162409) üzenetére


Because
őstag

lényegében a legolcsóbb cuccokat raktam a kosárba, kipróbálni jó lesz :)

azt bánom, hogy nem vettem télen a london road vázból mint te ....

(#162412) marel09


marel09
csendes tag

Üdv!

Honnan tudhatom biztosra, hogy egy külső és kerék tubeless ready-e? Kellys Soot 70, SCHWALBE G-One Allround, RaceGuard 40-622 (700x38C) folding gumival, meg Kellys Grind kerékkel. A gumiról írják, hogy tubeless ready, meg azt is, hogy nem az, a kerékről meg semmit nem találok.

(#162413) maximilian4 válasza ivana (#162345) üzenetére


maximilian4
addikt

De az autóban nem ekkorák a dugattyúk. :D
Ha jó a fék, akkor több dugattyú = nagyobb fékerő. De nem minden esetben erősebb a 4 dugós sem. Egy jó féktárcsa + fékbetét kombó sok mindent tud kompenzálni. Meg azért tényleg nem mindegy a dugattyú mérete, anyaga.

Maxi

(#162414) jjeahh válasza marel09 (#162412) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Mostanában annyiszor kérdezték, hogy lassan bekerülhetne az összefoglalóba is :D . Felni: [link] . A gumi drótos vagy hajtogatós? Ha leszeded a felniről, látszik a különbség. Addix vagy Onestar anyagkeverék? Ezt elvileg kéne írja rajta. EVO (evolution) vagy P (performnce) felirat van rajta? És TLE felirat? Ha drótos, vagy EVO-Onestar-barna oldalfalú, akkor nem tubeless ready. Ha van TLE felirat, akkor biztos tubeless kompatibilis, ha Onestar, EVO és full fekete, akkor is, ha Addix, P és barna oldalfalú, akkor is tubeless. Kicsit komplikáltnak tűnik, de hamar ki lehet deríteni, leegyszerűsítve ha jól látom a drótos és a barna Onestar nem tubeless easy, a többi igen. Forrás: [link]
szerk, nem tom mikori Kellys-ed van, de az aktuális modellen úgy látom tubeless easy Performance gumi van.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162415) xy.zsolt válasza jjeahh (#162414) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Erre már az előző kérdésfeltevőnél is gondoltam....hogy bekerülhetne az összefoglalóba

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#162416) marel09 válasza jjeahh (#162414) üzenetére


marel09
csendes tag

Köszönöm szépen, ez nagy segítség, ezek alapján ki tudom sakkozni. :)

(#162417) Eastman válasza ivana (#162369) üzenetére


Eastman
őstag

Köszi!

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#162418) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Hm, az egyik régi guminyüvem mellett elkezdte ereszteni a levegőt a külsőm, ilyen még nem fordult elő eddig. Tettem bele friss nyüvet, kíváncsi vagyok tartja-e a nyomást, mert ha nem, akkor már két kivágott Nobby-m lesz és jobb, ha nekiállok gumit varrni :D . Az biztos, hogy többé Performance külsőt nem veszek, sajnos könnyebben kivágják őket a sziklák stb., szal a hátsó is le lesz majd cserélve Evolutionre. Egy Dart-ot mondjuk nem ártana beszerezni, de sajnálok ennyit kiadni érte.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162419) RetepNyaraB


RetepNyaraB
veterán

Sziasztok, Mol liton 2ep zsírt hol szereztek be Pesten?

Másik kérdés: az aldis szerelőszettben (nem röhög) elvileg van hajtóműleszedő mindenre (négyszög, Isis, Octalink). De hazudnak. Vagy kamu és szimpla négyszöget adtak, és/vagy kib@szott béna vagyok. A belső lehúzó csavar szépen beleesik az üreges tengelybe, nincs a végén szélesítő, ami felülne a peremen és lehúzná a kurva hajtókart.

Ilyesmi van a szettben:


ilyesmi kéne asszem:

Jól gondolom?
Amennyire látom, Octalink tengely.

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

(#162420) ivana válasza RetepNyaraB (#162419) üzenetére


ivana
Ármester

Én a közeli mol kúton szoktam, bár nem mindegyik tart, de elég sok igen.

Jól gondolod, ha nincs szélesítő, akkor nem kompatibilis ISIS-el és octalinkkel. Esetleg próbálkozhatsz egy vastagabb alátéttel, vagy a másik lehetőség megfelelő méretű csavarból vágni egy darabot.

(#162421) itouchfan válasza itouchfan (#162360) üzenetére


itouchfan
senior tag

Annyira tipikus, hogy ezt tegnap beírtam, erre ma defekteltem :D :W

1x vitához: nekem ugyan old school 3x9 van (még), de a középső tányéron kívül nagyon mást nem használok. 32-11 pörgetve 32-33 km/h elég, ha hosszabban megyek lejtőn, tekerve akkor felkerül a 42 nagytanyérra. 32-34-nel fel tudok menni a legtöbb helyen, ha nagyon meredek vagy nem akarom, hogy ellszálljon a pulzus, akkor visszarakom a kistányérra elől, de feljebb váltok egyet/kettőt hátul 22-28 már mindenre elég. Így kb az 32 tányéron kívül (1x9) kettő-max három fokozatot használok felül (42-14/13), és egyet alatta (22-28), tehát nekem majd tökéletes lesz egy 1x12 vagy 1x11 is akár (pénztárca kérdése). Elöl egy 34 tányér, hátul egy 11-42 (asszem ez szokott 11 sebinél lenni), vagy max 11-46. Lefed mindent.

Egyébként szerintem ha nézed előre az utat (pláne ha ismered), és a meredekseg függvényében próbálsz egy állandó pedalfordulatot tartani, nem lesz szükség 2-3-at visszaváltani, csak akkor ha rossz fokozatban maradsz és már 50es cadence-szel erőlködve veszed észre hogy hoppá vissza kéne váltani. Legalábbis szerintem.

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#162422) ZolkoW válasza Because (#162411) üzenetére


ZolkoW
őstag

Néha nem értem a srácokat, egy ideje nincs is a honlapon a London váz (sem az új, sem a régi), talán egy alu gravel vázuk elérhető, aztán karbonok meg titán jön. Most épp az új montis vasakat pörgetik.

más, mismatchmakerhez: nem mondom, hogy végletekig kiforrott az elrendezésem, de zavarni szokott,ha a normál kormányfogásnál belelóg a képbe a váltókar, de azért persze messze se legyen, ja és kézre legyen a nagy karnál a sok fokozat egyszerre is. Egyébként nemrég csodálkoztam rá,hogy talán X01-től már szabadon forgatható a nagy kar, lehet hogy az tetszene, bár ezzel a fixszel sincs bajom, jobban hiányzik a kis kerék irányába több kattintás. Az meg vicces,amikor zötyögős terepen előfordul,hogy véletlenül kettőt kattintok a nehezebb irányba, direkt nem sikerülne olyan gyorsan, és számtalanszor előfordult már :)

[ Szerkesztve ]

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#162423) KüLÖNc


KüLÖNc
tag

Sziasztok!

Bringázás közben jól jönne, ha legalább látnám, milyen üzenet érkezik a telefonomra, illetve szeretném vezényelni a zenét, ezért arra gondoltam, hogy beruháznék egy okosórára. Nem szeretnék egyből a csillagok közé lőni az árakkal, ezért az olcsóbbak között választanám ki a (szerintetek is) legjobbat.

A topikban visszaolvasva ajánlotta egy kedves fórumtárs a Xiaomi Amazfit Bip-et, illetve ami talán még megfizethető számomra, az a Garmin Forerunner 35.

Legfőképpen a GPS lenne a fontos, illetve hogy jól társuljon a Honor View 20 telefonommal, mutassa a Messenger üzeneteket, esetleg még hívásokat is tudjak vele fogadni, valamint a Spotifyt tudjam kezelni.

Szerintetek a fenti két óra megfelelő választás lenne, esetleg van másik hasonló tudású és árkategóriájú alternatíva, amelyet érdemes lenne megnéznem?

Telefont nem szívesen szerelném fel a kormányra.

Köszi szépen előre is!

Különc

(#162424) 6030D válasza ZolkoW (#162422) üzenetére


6030D
Ármester

Ha nincsenek 20 centis ujjaid, akkor rendes kormányfogásból át kell fognod, hogy tudj váltani. Vagy belül fogod a markolat tövénél. Túl széles a kormány? :U

KüLÖNc: ötletet nem tudok, de arra figyelj, hogy a Huawei és Honor telefonokkal sok óra nem fog rendesen BT kapcsolatot létesíteni. Az sms meg a hívás lehet, hogy átmegy, de a szinkron nem biztos. Keress rá, mielőtt beruházol. ;) Üdv. Egy csalódott huawei tulaj

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#162425) haiiro_o


haiiro_o
tag

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Valami kattog a bringámon, de nem tudunk rájönni hogy mi. A szervízben sem volt ötletük rá..
Minden tekerésnél amikor kb függőlegesen állnak a hajtókarok kattan egyet valami.
Azt figyeltem meg, hogy csak akkor csinálja ha rátámaszkodok a kormányra. Ha csak fogom vagy elengedem és úgy tekerek akkor nem kattog. Olyan hang egyébként mint, ha kicsit a körmöddel meg pöckölnéd a vázat. :F

(#162426) jjeahh válasza haiiro_o (#162425) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nálam eddig ezek kattogtak:
- pedál
- nyeregcső
- középcsapágy (2-3 nap múlva teljesen beállt és cserélnem kellett)
- gyorszár (ezt a kattogást volt a legnehezebb felfedezni :D )
- nyeregbilincs
- küllő
Szal elég széles a skála és tuti lesz még pár dolog majd ami kattogni fog :D . A helyedben ezeket sorravenném, törölgetném, zsíroznám stb.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162427) nrg.960


nrg.960
tag

Reccs.. mindig figyeljetek a megfelelő nyomatékra :K :DDD

Nem vagyok a szavak embere..

(#162428) marel09 válasza haiiro_o (#162425) üzenetére


marel09
csendes tag

Szia! Nekem hasonló problémám volt a minap, szervízben (több helyen is voltam) közölték, hogy stucni, csapágy, vagy eltört/repedt a kormányom/stucni/villa. Megnézni csak napok múlva tudták volna, illetve az egyik helyen közölték, hogy hát ez ilyen, nem lehet vele mit csinálni, zsírozzak be mindent. Aha. Hát én inkább -bár nem nagyon értettem hozzá- rászántam az időt, több órás netböngészés, fórumok, youtube vizslatás, meg bringa piszkálás és hallgatózás után arra jutottam, hogy a villa csövében levő compression plug (nem tudom mi a magyar neve) a ludas. Kicsit tekertem rajta ki, majd vissza, egy 5 mm-es alátétet kivettem a stucni alól, hogy az alsó csavar nagyjából ott fogjon, ahol ez a bizbasz van, mert eddig kicsit felette volt, és lám, elmúlt a roppant idegesítő cincogás. Szóval azt akartam ebből kihozni, hogy egyrészt lehet, hogy nálad is hasonló a probléma, másrészt meg ne add fel, mert attól, hogy a szervízben nem tudnak vagy nem akarnak időt szánni rá, attól még a kattogás oka megkereshető és megszüntethető, csak menjél végig szépen mindenen, ha kell, többször is. Sok sikert!

(#162429) 6030D válasza nrg.960 (#162427) üzenetére


6030D
Ármester

Majd dobj egy képet, hogy hol törött el a tengely. Kemény. Vagy a ricnik koptak meg a balos alatt?

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#162430) jjeahh válasza 6030D (#162429) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Szerintem a ricnik, mert nem húzta meg rendesen az imbuszokat a hajtókaron. Elég durva élmény lehetett tekerés közben :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162431) goodluck


goodluck
tag

Sziasztok!
70-80€ között milyen D3O térdprotektort tudnátok ajánlani?

MSI GV72 8RE =+= ASUS PG248Q ROG SWIFT =+= IphX

(#162432) nrg.960 válasza 6030D (#162429) üzenetére


nrg.960
tag

Ez már vagy masfél éves képem, csak ahogy törölgettem, megtaláltam. Így hát feldobtam. :D

Ahha, lefogazódott. Pedig azért meg volt húzva a 2 imbusz, és egy meredek emelkedőn kistanyér sorközéppel durrantottam meg CX-ben.. hát ez lett a vége. :O Leszedte a hajtókarról és a tengelyről is a ricnit.

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok a szavak embere..

(#162433) Somatom válasza goodluck (#162431) üzenetére


Somatom
veterán

Ez engem is érdekelne.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#162434) ZolkoW válasza 6030D (#162424) üzenetére


ZolkoW
őstag

dehogy kell átfognom, ez így pont jó, mondom, nem szeretem,ha ennél jobban belóg a markolat mellé a váltókar.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#162435) xy.zsolt válasza 6030D (#162429) üzenetére


xy.zsolt
őstag

így már jártam én is.....nagy élmény volt hazáig tekerni....kb úgy néztek a népek mintha ufót láttak volna :) Meg lett húzva rendesen az imbusz, azóta nincs gondom vele...kop, kop, kop

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#162436) parandroid válasza jjeahh (#162397) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Na, kipróbáltam a mászást is, úgyhogy most mindenki nagy örömére megint blogolok kicsit.

tl;dr alert !

Szóval úgy döntöttem, hogy ha már megvan az 500 km-em összesen (lol, tudom) az elmúlt 20 évben (rotfl, ne is mondjátok) biciklin, akkor kemény leszek, mint a hatnapos kutyaürülék, és nekifutok a hegynek a falu szélén. Spoiler: a végén pont úgy is néztem ki kb, mint amilyen keménynek éreztem magam. :DDD

880 m-en van a csúcs, valami tengerszint feletti 150 körülről indultam, ráadásul vagy 25 km ide a hegy alja, de azt megoldom erőből. 20 fok, diszkrét napsütés, enyhe szellő, mi kell még? Na most kis némettudással azért ki lehet következtetni, hogy a két utolsó település, Niederursel, és Oberursel között is lesz némi szint, de az annyira még nem is fájt. A faluból kiérve előttem egy betyár hosszú emelkedő, navi szerint akkor most ezen az úton menjünk 8,1 km-t, egyszer már voltam erre kirándulni, szóval tudtam, hogy masszív lesz, de még mindig bátor voltam. Tükörsima aszfalt, széles út, talán két visszafordítóval, többi kanyar enyhe ívű, árnyas erdő, zümmögő bogárrajok, essünk neki. Jelentem, 2x10-es a hajtásom, az összes fokozatra szükségem volt, már nem akarok 1x12-est. :U A 8,1 km-t hamarosan már 100 m-enként számoltam vissza, amikor kiderült, hogy ez csak egy elágazás, és még 2,3, akkor már kínomban röhögtem, persze ott megint volt egy kanyar, ahonnét újraindult a számláló, de az már csak olyan egy km, két lihegés között már fennhangon énekeltem a ‘mászás soha nem érhet véget’ című elferdített gigaslágert, szerencsére addigra már mindenki elment mellettem. Most utólag nézem straván, a mai napon 26-ból 22-24. vagyok az érintett szegmenseken, lesz még munka a koronáért. :DDD De egyszer sem álltam meg!!! Ja, a legigazságtalanabb dolog az életben, hogy több, mint egy órán át mászol, ugyanaz lefelé meg, amikor még élvezed is, megvan 10-15 perc alatt. Life is so not fair... :U

Egy liter iso volt nálam, természetesen kevés lett, 2 gél, az kb elég, meg egy protein szelet, amit amúgy nem szeretek, de ennek most az ízét sem éreztem, 3 harapás, és eltűnt. Hazafelé bementem egy benzinkútra még egy dupla snickersért, meg egy fél literes red bullért - maskpflicht van, de előrelátóan vittem egy csősálat maszknak.

Sajnos rutinból megállítottam fent a gps-t, de így legalább jobban kiadja az átlagokat, 16,5 lett fel, és 25,3 lefele, de utóbbiban is volt 200+ szint. 85,27 km-rel, valamint 1111 m szinttel zártam a napot. Mindezt olyan 4,5 óra alatt, plusz fent egy kis ejtőzés, meg gyors kajálás a benzinkúton. Egyelőre még nem is érzem nagyon szarul magam, de holnap azért azt hiszem, pihenőnap jön.

De hogy visszamászok még arra a hegyre, az kurtaélet! :DDD

p

ps.: Aki annyira perverz, hogy kíváncsi a részletekre, az megtalál straván, benne vagyok a ph-s bicajos csoportban.

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#162437) xy.zsolt válasza parandroid (#162436) üzenetére


xy.zsolt
őstag

van ph-s bringás csoport stravan??? :Y

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#162438) jjeahh válasza parandroid (#162436) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Eddig kerülted a mászást, vagy miért ez a nagy hajrá? Azért gondolom tetszett, az utolsó mondat lehetne a szlogenem is :DDD . Rosszul csak egyszer lettem mászástól, de akkor kezdő bringásként, még sisak, betétes nadrág, rutin, erőnlét nélkül montival lenyomtam 150km/2200m-t ;] . Azóta is emlegetem a haverinámnak, hogy azt a kört meg kéne csináljuk újra, kíváncsi lennék most kikészülnék-e tőle, valszeg már nem igazán.

xy.zsolt: van, itt meg megtalálsz jó néhány embert nick szerint: [link]

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162439) parandroid válasza jjeahh (#162438) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Kerülte a tököm, az eddigi kiterjedt bringás karrierembe (mint említettem, 500, azaz 500 km, bár most nézem, a maival együtt 605, illetve pár tucat km-t a lányom mtb-jával is tekertem, de azt nem szeretem) eddig még nem fért bele a dolog. Most, hogy lekileg túltettem magam rajta, hogy egyhamar nem lesz futás, nekiálltam végre biciklizni.

xy.zsolt: Bezony. Sőt, futós is.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#162440) xy.zsolt válasza parandroid (#162439) üzenetére


xy.zsolt
őstag

megtaláltam, csatlakoztam..10.tag lettem...milyen névvel szerepelsz?

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#162441) parandroid válasza xy.zsolt (#162440) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Bevéstem magam kommentbe.
Én vagyok a paranoid rundroid.

jjeahh: Van offisöl is??? :Y

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#162442) jjeahh válasza xy.zsolt (#162440) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Jujj, látom van official is, bár még csak 10-en vannak benne, szal gondolom új, az unofficial régebbi.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#162443) f4lcon válasza KüLÖNc (#162423) üzenetére


f4lcon
őstag

nekem Amazfit Stratos 2 van, (iPhone mellé) és tökéletesen működik - már ami az én igényeimet illeti
nem akarok centire pontos útvonalakat letölteni róla, de nagyjából mutatja, szinkronizál a telefonnal meg a strava-val (oda automatikusan megy fel minden) és visszafelé is átjönnek az értesítések, az sms-eket végig lehet olvasni, telefont fel lehet venni vagy le lehet tenni (illetve hívást visszautasítani) és kiírja a hívó nevét is, szóval ha bringázás közben egy headset a füledben van, amivel tudsz beszélni, akkor nem kell a telót elővenni ha csörögsz
android egy módosított verziója fut rajta, és elvileg minden alkalmazás telepíthető rá, ami a Samsung Gear S2-re, de még nem próbáltam (ahhoz vannak navigációs szoftverek is!)
egy töltéssel elvan egy hetet, úgy is, hogy csak éjjel 11-től reggel 7-ig van repülős üzemmódban a többi alkalommal meg minden értesítést meg kutyafülét szinkronizál.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#162444) haiiro_o válasza jjeahh (#162426) üzenetére


haiiro_o
tag

Köszi. jjeahh és marel09. Szervízben minden forgáspontot bezsíroztak elvileg.. örültem is neki mert minden honnan folyt belőle a zsír kb és lehetett takarítani állandóan. Én is az ülés csőre vagy a kormányra gyanakszom. Droperban tud valami kattogni?

(#162445) kenguru99 válasza Dan197 (#162326) üzenetére


kenguru99
aktív tag

A GP 4 Seasonnal van tapasztalatom. Olyan 5000km futást tud, a defektvédelme tényleg nagyon jó. Viszont az oldalfala gyenge, arra vigyázni kell a városi forgalomban, ha padkára mész föl vagy le. És a mintázata azért eléggé jelképes hóra jégre, bár ez egyre kevésbé probléma a magyar teleken.

(#162446) vallas válasza parandroid (#162436) üzenetére


vallas
senior tag

Szép Volt Péter!

Dobhatnál majd képet akár privibe is, mert kiváncsi vagyok a gépedre...

Én is vettem egy használt Boardman-t de még a szervizben van, hogy átnézzék, bovdencsere, bandázsolás, de nem lesz kész, csak jövő hétre... addig marad a régi...

régi:

Új:

bocs a kupiért,itt csak törölgettem... :DD

A renaultos csoportban mindenkinek fenn a kocsija az első hozzászólás után, akár itt is lehetne ilyen ....

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#162447) xy.zsolt válasza parandroid (#162441) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Megtaláltalak....Gratula a kitartáshoz, sikerhez! Pozitívum, hogy több százan nehezebben birkóztak meg azzal a heggyel és biztos voltak olyanok is akik fel sem tudtak menni. Én pl nemrég egy heggyel csak 3. nekifutásra birkóztam meg :) Mentségemre szóljon, hogy ott innen nézve fejjel lefelé tekertem :D

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#162448) RetepNyaraB válasza ivana (#162420) üzenetére


RetepNyaraB
veterán

Kib@sztam a retek Aldival. Ezzel a kis heringgel megoldottam a hajtókar lehúzás kérdéskört,
fényes diadallal övezve:

link

Az egész azért volt, hogy a 26-os kiskereket 22-esre cserélhessem. Ugye bírni fogja hosszabb távon is a szerkezet? Kicsit macerásabban vált fel a középsőre, gondolom a megnőtt kerületkülönbség miatt. De vált, csak a terhelést nem szereti közben.

[ Szerkesztve ]

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

(#162449) itouchfan


itouchfan
senior tag

SOS helpre lenne szükségem szerelési analfabétaságom okán. Belső csere után visszaraktam a külsőt, majd felfujtam a belsőt, de a külső nem pattant vissza a helyére, a felni pereméhez, hanem beült a felni "vájatába" (magasított peremes a felni). Van valami trükk erre, hogy hogyan lehet innen kivarázsolni? Nincs kompresszorom, sajnos. Így viszont olyan felfujva, mintha tojás (nyolcas) lenne a kerékben.

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#162450) Антей válasza f4lcon (#162443) üzenetére


Антей
tag

Azért a Stratossal óvatosan, ha mérni akarod magad.
Ma reggel én 71km/ó-val gurultam (egy alap Kross Lea MTB) Pécelen szerinte - és ez már n az első eset.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.