Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
parkr
őstag
nem olcsó, de attól is függ milyen csapágy. 60-70 eurótól a túlárazott ceramic speed-ig (300+ euró)
én meglepődtem rajta, lehet csak placebo, de javított az átlag sebességemen -ha nem is sokat.
gabro0
őstag
Az R55C4-es gyári betétre ez nem igaz. Nekem ilyen van és nagyon fog (felnitől is függ.)
[ Szerkesztve ]
Yahhher
aktív tag
Massmurderer
őstag
Nekem is a féknyergen állitanom kellet mert picit nyikorgot az elején,meg úgye be kellet kopnija rendesen.Másik meg a hötágulás úgye.Bent a garázsba,jobbik esettbe a lakásba a bringa,ahol úgye most jóval magasabb a hömérséklet.Kimész 1-2 fokba,vagy minuszba,más más minden.Mert 3-4 fok eltérés van az még nem gond,de ha lakásból kiviszed pl. 1-2fokos szabadba,ott más több az eltérés.
Hasaggymeg
Topikgazda
Az az ekszking tényleg állat,de továbbra is [link]ez a Solo Swift tűnik a legjobbnak kerékpározni.
emiki6...[link] ...as dotty as hell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Az országúti bringa annyival tud gyorsabb lenni, hogy ott alsó fogásban kisebb a kerékpáros légellenállása, de 30-as tempó alatt (vagy gyenge ellenszélben) nincs komolyabb hatása. Tehát ha tartósan tekersz 30-as tempó felett, vegyél országútit. Minden más esetben érdemesebb az egyenes kormányos. Megjegyzem van itthon koskormányos és egyenes kormányos bringa is. Tekerek mindkettővel de nem érzem gyorsabbnak az országúti bringát, mert nem használom az alsó kormányt. Felső fogásban az országúti bringával nem tudsz akkora erővel fékezni, mint az egyenes kormányos fékjével.
A két bringa közül pedig egyértelmű a Triban520 előnye, mert kb 20 ezerrel olcsóbban ad magasabb szintű váltást és hajtást. A fék (talán) jobb a Meridán, de az nem indokolja a több tízezres ártöbbletet.
Mezga Aladár
veterán
Felső fogásban az országúti bringával nem tudsz akkora erővel fékezni, mint az egyenes kormányos fékjével.
.
Ez függ az alkalmazott fék fékkar párostól.
Én könnyedén blokkolóra fékezem a 105 féket.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
Hasaggymeg
Topikgazda
+1
(#126285) jjeahh...ami jó azt nem kell elrontani.Én első perctől Shimano G01S,G02A,G02S stb. használok,kis túlzással azt sem tudom mi a különbség közöttük,mindegyik jó 80+ kilómnak.
(#126286) ivana...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#126309) Napfénysüti válasza Mezga Aladár (#126307) üzenetére
Így van, egy normális féknél simán lehet fékkar fogásból is erősebbet fékezni.
Meg azért a koskormánynak ott van a többféle fogás adta előnye, ami kényelmesebb. Nem csak azt kell nézni hogy gyorsabban is lehet menni vele (alsófogásban).
Més que un club!
jjeahh
nagyúr
Ja, amúgy elégedett vagyok én is, csak az az irgalmatlan visítás... gondolom van erre valamilyen megoldás, mert pl. a haveromé si sikít, csak jóval halkabban, a haverinámé meg teljesen hangtalan, pedig egy Tektro Auriga Pro van rajta, gondolom valami legolcsóbb fémes betéttel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#126311) IMIIKE1998 válasza Napfénysüti (#126309) üzenetére
IMIIKE1998
őstag
De akkor legalább egy teljes Sorával szereltet vegyen. Nekem full Claris szettes van, jól működik, de elég nehéz vele rendesen fékezni. Na meg nem feltétlenül gyorsabb a koskormány, ha kényelmetlen a bringásnak.
[ Szerkesztve ]
ivana
Ármester
Attól még csökken a fékerő az alsó fogáshoz képest. Egy szélesebb gumijú gép meg már csak a gumi miatt is gyorsabban áll meg.
(#126313) Hasaggymeg válasza FireKeeper (#126290) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Itt slx hollótek( ) kettő,xt középcsapival és többet forog mint linkelt videóban,de nem percekig,hanem mondjuk ha jól megpörgetem mondjuk úgy 5-8x. Ha simán megy és nem rág,nem hiszem gond lenne vele.
(#126296) Zsohi...babráltam vele gyönyörömben és arra lettem figyelmes,hogy a kék menetrögzítő ellenére volt amelyik kézzel is moccant.Aztán imbuszkulccsal megpróbáltam egy párat és nem forognak nehezen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
Alapból a gyantás nem visít. Ha a tiéd mindig, akkor lehet, hogy kopott, vagy megégett és megkeményedett a felület. Esetleg zsíros ?!
Ha van otthon betéted, próbáld ki egy újjal, hátha úgy jobb lesz. Ha nem, akkor visszarakod a régit.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
IMIIKE1998
őstag
Amúgy megkérdezem itt is: A nyeregcső vázba eső részére érdemes egy kis zsírt rakni? Egyik szervizben amikor meglátták, hogy raktam bele, annyit mondtak, hogy nem szerencsés.(Nem vastagon kenve, csak picit.) Én azért kenek rá, mert attól félek, beleszorul a vázba.
zoli03
őstag
Amíg felső fogásból is simán blokkol a hátsó kerék, egyáltalán nem számít, hogy csökken a fékerő alsó fogáshoz képest. Persze a szélesebb gumi számít, mert később fog megcsúszni, de egy mai, felsőbb kategóriás országúti fék simán elég felső fogásból is.
Hasaggymeg
Topikgazda
Az organikus Shimano vizesen is csak az első fékezésig hangos,megszárad és elcsendesedik.
(#126303) Yahhher...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
jjeahh
nagyúr
Nem hinném, mindíg visított nedvesen, újan is.
Hasaggymeg: csak az a gond, hogy ha esik vagy köd van, akkor állandóan nedves, nm szárad meg . No mindegy, akkor ezek szerint ez van, ezt kell szeretni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
zoli03
őstag
Nem lesz semmi baj, ha vékonyan kensz rá. Maximum nehezebb lesz takarítani később. Acél váz/alu nyeregcsőnél meg mondhatni kötelező is.
Tomi_Sci
őstag
Érdemes. Ha nem karbon
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
Hasaggymeg
Topikgazda
Általában egy erős férfikéz blokkolóra tud szorítani egy közepes féket is,a kifejtett erő akkor kezd igazán számítani,mikor hosszú percekig lejtőzöl és szorítani kell majdnem folytonosan,elfárasztva alkarodat.Akkor már nem mindegy,hogy milyen kézpozícióban kell szorítanod.
(#126315) IMIIKE1998...ha egy poros,ne adj isten sáros kör után lecsapatom vízzel kerékpárom,szinte fix,hogy valami kis homokszemeket bemos nekem a vázba a nyeregcső mellé,ami után elkezd reccsenni.Ez engem annyira idegesít,hogy kenésnél már szinte mindig kiveszem a nyeregcsövet is és törlöm,finoman kenem.Utána jól le kell törölni a kinnlevő csövet ne ragadjon bele por.Egyetlen hátránya,hogy főleg terepezéskor picit lecsúszhat a nyereg,nálam olyan 0.5 cm néha összejön egy durvább terep után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
IMIIKE1998
őstag
+Tomi_Sci:
Alu váz+acél nyeregcső. Rendben, akkor csak nem okoz semmi gondot.
Tomi_Sci
őstag
Hát azt eszedbe ne jusson nem bezsírozni Kis alumínium-oxid aztán soha nem szeded szét többet.
Nem is értem miért mondanak ilyet a boltban.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
beleriand72
tag
Sisakot keresek.
Új cross bicikli furcsa egyenlőre a MTB-hoz képest: nagyobb magasabban ülök, gyorsabban halad, biztos majd megszokom, de biztonságérzetem miatt IS kellene sisak. Visszafogott, kényelmes akár 8-10 órás lazább túrákhoz, természetesen biztonságos. (Ár nem alapfeltétel) Javasolt márkákat, modelleket szeretnék
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
zoli03
őstag
Biztos, hogy acél nyeregcsöved van? Az ma már elég ritka a nagyon olcsó bicikliket kivéve.
jjeahh
nagyúr
Szerintem érdemes, sőt néha vedd ki, törölgesd meg és kend újra. Én legalábbis ezt teszem, mert nem akarok úgy járni mint legutóbb, úgy beszorult, hogy legalább egy fél évet kínlódtam vele, aztán végül wd40-ben áztatva, satuba befogva sikerült kiszedni úgy, hogy teljes erőből-testből nekifeküdve próbáltam forgatni a vázban kb. 1-másfél órán át... azóta hetente kiszedem és újrazsírozom . Nálunk amúgy a helyi szervizekben is alaposan bezsírozzák amikor az új bringákat rakják össze.
Amúgy szerintem alu a nyeregcsöved
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
(#126327) FireKeeper válasza Hasaggymeg (#126313) üzenetére
FireKeeper
nagyúr
na majd megnézem hétvégén hogy a nem-hajtó oldalon nincs-e túlhúzva a kupak, de szerintem nincs... talán majd párszáz kilométer után jobb lesz kicsit. bár bevallom nagyon elcsábultam, pedig már most ott áll a bringa projekt hogy nem is merem összeszámolni eddig mennyit lapátoltam bele
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Tomi_Sci
őstag
RJ-nak is van pár videója a témában: [link]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
(#126329) Hasaggymeg válasza FireKeeper (#126327) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Tudtommal azt a kis műanyag szorító csavart (kupakot) nem igazán lehet úgy túlhúzni,hogy az a csapágy hézagolását befolyásolja,ergo nehezebben forogjon attól.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
MPowerPH
félisten
Nekem a regi alu vazam pont e miatt felre is lett rakva. Aztattam wd40-el, probaltam mindent, ami lehetseges. Satuba fogva sajnos elobb legorbult a nyereg, de nem forgott el. Aztan maskeppen probaltam, vegul a nyeregcso megadta magat. Levagtam, probaltam dremel -el gyengiteni, de semmi nem segitett. Aztan begurultam, tojok ra.
A karbon vazzal meg pont azzal szivtam, hogy adott nm -re is becsuszott a nyeregcso a tura vegere egy 3-4 cm -et. Azt egyszerubb volt megoldani, de tul kellett huznom.
Don't Tread On Me
IMIIKE1998
őstag
LINK Igazad van, alumínium, ennek az elődje fém volt, azt hittem ,ez is az.
beleriand72: Ennyire nagy különbség van a cross és mtb között? Milyen széles gumi van rajta?
[ Szerkesztve ]
(#126332) beleriand72 válasza IMIIKE1998 (#126331) üzenetére
beleriand72
tag
Igen, 3x15 km után :-), a 15 éves MTB egy kicsit másabb volt. Egyenlőre a gyári (Schwalbe Smart Sam / 700x42C), de tervezem lecserélni keskenyebb Marathon plus-ra, ami aszfaltra jobb (gondolom) és defektvédelme is jobb.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
Tomi_Sci
őstag
Tudom #SteelIsReal de azért az aluminium is fééééém
(#126330) BMW001: A legbrutálisabb és egyben leghatékonyabb mód amit eddig láttam az volt, hogy fűrésszel 4 darabba vágták a nyeregcsövet hosszában, és úgy már össze lehet roppantani és kirángatni. Szintén RJ videó volt asszem.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
ZolkoW
őstag
Ma érkezett az első karbon nyeregcsövem, alu vázba lesz, de már gondoskodtam karbonhoz való pasztáról, elvileg ez erre van, kíváncsi leszek..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
MPowerPH
félisten
Marmint hogy? Csak siman a fureszlapot hasznaltak? Mert oda be mas nem megy. Persze gondoltam ra, de k* sok ido.
Don't Tread On Me
trialboj
őstag
Nekem csak 6, de szeretem a kerek számokat, ez a 10es nagyon tetszik idén 4 hónappal korábban kezdem a szezon, szóval akár még esélyes lehet ez a 88K. Viszont mivel a környéken 300m a legmagasabb pont, muszáj valami szállító alkalmatosság az autóra. (a vonatozás sajnos nem elég bringabarát megoldás, errefelé)
Vonóhorog nincs, tetőre meg nagyjából ez az egyetlen korrekt megoldás: Thule ProRide 591
Ezzel az a bajom, hogy nekem az alsó csövön 2 kábel is fut, amiből az egyik a hátsó fék. Esetleg gumibelsővel körbetekerve ezeket, okos dolog lenne bevállalni hogy ezeket 100+kmen keresztül szorítsa az gumírozott bilincs?
Másik ötletem hogy ahol ráfog a bilincs, ott hagynék egy kis hasat a kábeleknek hogy esetleg félre lehessen addig feszíteni, de ez is elég sok mókolással járna
Nehéz elhinni, hogy nincs is más említésre méltó gyártó, és a többi nem is igazán tűnik jónak. A legolcsóbb az nyitolva van a forgáspontokon(THULE 532 Bicycle Carrier), illetve itt van ez Thule UpRide 599 ami jónak tűnt egész addig amíg nem láttam hogy lötyög a bringa már csak kézzel való mozgatásnál is, nem mellesleg meg kb 2x olyan drága mint a fentebb linkelt KORREKT 591 es modell, ami robosztus, és olcsó.
Te és Hasaggymeg mivel hordjátok ?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
MPowerPH
félisten
Nekem meg karbon vaz, scandium nyeregcso. Egy darabig jo volt, aztan hirtelen elkezdte csinalni... Lehet a felszedett 5kg sok volt neki.
Don't Tread On Me
kacsyx
aktív tag
B01S betét SM-RT56-al és L02A SM-RT70-el teljesen csendes.
A B01S olyan aprópénzekért meg lehet venni, hogy ha egy szezonban 2 garnitúra kell, akkor is jobban megéri. Jó fékerőben, csendes, műgyantás (lassabban kopik a tárcsa), mi kell még?
Zsohi
őstag
Runner új pedáljára gondoltam, az F20-ra. A Saint-be elég könnyű be és kitekerni a szögeket és ez miatt még én is veszítettem el belőle párat, más kérdés hogy azóta már nyoma veszett annak a pedálnak... Rápattintottam a csajnak a bringájára akinél tepertem, keményen és 2 napra rá a bringával együtt el is lopták, mondanom se kell, hogy a gép nem ért fele annyit. Azt mondhattam én csak jót akartam...
(#126310) jjeahh: A féknyereg precíz beállítása sokat segít ezen, a fékpofák egyszerre érjék a tárcsát anélkül, hogy csavargatnák azt. Ha meg már nagyon eleged van a dologból a Hayes Dominion A4 a te féked.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
Hasaggymeg
Topikgazda
Rápattintottam a csajnak a bringájára akinél tepertem, keményen...és megérte? (stayin' up all night to get some? )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
ivana
Ármester
Meglep, hogy a shimano miért nem képes normálisan megcsinálni a Saint-et. SPD-ből még a legolcsóbb M520 is elpusztíthatatlan. Az enyémben kb. 10 ezer lehet nem kottyan és nem rág, szétszedve sose volt.
jjeahh
nagyúr
Lehet akkor a tárcsáimmal van gond.
Zsohi: Eddig úgy 10-15x állítottam rajta, nem változott semmi . Mondjuk nem olyan vészes, csak nedvesen sikít, de akkor nagyon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Hasaggymeg
Topikgazda
Nagyobb taposófelület,hosszabb tengely/nagyobb erőkar miatti feszülések,meg az odaütögetés lehet az amiben más,vagyis nagyobb terhelést kap mint egy habverő.
(#126336) trialboj ...szerk.közben megtaláltam,pont ilyen.Nekem persze nem fut bovden az alsó vázcső alján,de ez úgy szorít rá,hogy amúgy sem bántaná.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Ákkk
addikt
Esetleg Casco cuda vagy full air ezeket tudom ajánlani szerintem jó sisakok és a védelem is rendben.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
(#126345) Hasaggymeg válasza beleriand72 (#126324) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Első sisakként nem ajánlom,hogy valami méregdrágát vásárolj.Ha olyan hosszú túrákat mész akkor valami kényelmes,olcsóbb típussal kezdenék,aztán kiforr mi is lesz a fontosabb neked,kényelem,súly,vagy éppen szellőzés,esetleg a rögzítése,kinézete.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
6030D
Ármester
10x felmész 100-ról 300-ra, az már 2000 m. Ha nem barometrikus a mérő, akkor meg rácsal még egy picit az app, és máris megvan.
Tartó. Ilyen van. A számát nem tudom, de ez is oldalról fog és zárható, csak nem egy pöcök megy be a tartóba, mint az 532-nél, hanem valami retesz nyit a gombban, és elforog. Szerintem jobb, mert nem csak 360 fokonként tudod rögzíteni, hanem bárhol.
Apóséknak van ilyen 591, de én nem szeretem. A gombos nyitás sem tetszik, meg az, hogy oldalról beledöntöd a bringát is csak addig jó, amíg 1 vagy 2 bringát kell felrakni, de amikor már 3-at, akkor aztán örülsz, ha nem érnek össze a kormányok a nyergekkel, nem hogy még döntögesd befelé, hogy bemenjen a váz a két pofa közé.
Rögzítésnél szerintem mindegy, hogy fékcsőre fogsz vagy sem, nem akkora erővel szorítod, hogy kárt tennél benne. Sőt, egy felpattanó kő nagyobb behatás. Milyen jó dolog, hogy vázban vezetik a vezetéket, bowdent, ugye-ugye.
Az 599 nekem sem szimpi, akkor már inkább olyat, ami a villa tengelyét fogja, de ott meg a kereket kell berakni a kocsiba. Az meg nem jó.
Milyen kocsival vinnéd? Nem lehet berakni a csomagtartóba, utastérbe? 1-2 bringánál néha megoldható.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
(#126347) Don.Corleone válasza Runner_fxr (#126270) üzenetére
Don.Corleone
aktív tag
Pöpec. Mennyiért dobálnak egy ilyen pedált?
(#126348) Runner_fxr válasza Hasaggymeg (#126271) üzenetére
Runner_fxr
Ármester
Nem ismerem a Crank Brothers pedálokat, de a márkáról elég jókat hallani. Furcsa, hogy a szegecsnek nincs egy fix végpontja ahova betekered, így elég nehéz lesz azonos méretre állítani őket. Persze egy tolómérővel meg lehet oldani, de azért ez elég macerás lesz.
(#126272) 6030D Ja, tiszta szerencse! Nem lesz ez csicsás, pont jó lesz az összhang, ma lesz egy kis időm szerelgetni, aztán hamarosan kiderül, hogy jól döntöttem e.
Don.Corleone: Elég húzós ára van, mint minden Hope cuccnak, de remélhetőleg sokáig fog jó szolgálatot tenni.
Forintra átszámolva 42 ezerért rendeltem, de itthon a Peppe kerékpár forgalmazza és 52 ezret kérnek érte, feltéve ha egyáltalán van nekik készleten.
Pedál tesztek alapján ez az egyik legjobb platform pedál, aztán majd kiderül, hogy a valóságban is így van e.
Toobee
veterán
Hát igen, nem egy olcsó sport ez, amit űzünk. Asszonynak Staiger pár méter gurult trekkinget 60k-ért vettem. Egy Hope pedál meg 50k itthon
https://barbieripnk.hu/
(#126350) Hasaggymeg válasza Runner_fxr (#126348) üzenetére
Hasaggymeg
Topikgazda
Én is csodálkoztam,aztán úgy voltam vele,hogy előnyt kovácsolok belőle és majd különböző mélységig tekerem be őket.Amúgy talán csontra be lehet csavarni,vagyis amíg el nem tűnnek.
(#126349) Toobee...Hoperól jut eszembe,minap olvasgattam és megtudtam,hogy brit gyártó,meg még azt is,hogy a Specialized nagy részben Merida tulajdon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg