Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121251) Lami66 válasza bringasisti (#121250) üzenetére


Lami66
őstag

Ez a szolid középkategória, ami már hozza az elvárható minőséget és még nincs elszállva az ára. A bringámba nem érdemes drágábbat rakni. Egy jófajta kerámia csapágy (pl.[CeramicSpeed]) háromszor ennyibe kerül, de ezeket nem is 100 ezres bringába rakják.

(#121252) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Üdv megint! :D
Szerintetek azzal mit lehet csinálni, ha a nyeregcső felfogatást akármennyire húzom meg, mindig hátracsúszik a nyereg egy fél óra után... Csak vízszintes mozgása van, függőleges nincs. Ez már a sokadik alkalom, hogy nem tudok rendesen rögzíteni egy nyerget, nem is egy nyeregcsőnél probléma ez. Pontatlan lenne a szabvány?

(#121253) zoli03 válasza IMIIKE1998 (#121252) üzenetére


zoli03
őstag

Múltkor is mondtam, hogy fényképezd le, de nem történt semmi. Én nem tudom mit csinálsz, de ilyennel még nem találkoztam soha sem. Mindegy, hogy pontatlan, mert teljesen nem ér össze a nyeregcső feje a nyereg pálcáján, amikor meghúzod a csavart.

(#121254) zoli03 válasza Lami66 (#121248) üzenetére


zoli03
őstag

Ennek van valami gyakorlati haszna?

(#121255) atish15


atish15
aktív tag

Ki milyen márkájú mezt és nadrágot hord országúti tekeréshez?

(#121256) Lami66 válasza zoli03 (#121254) üzenetére


Lami66
őstag

Több is. Legnagyobb haszna az, hogy örömet okoz amikor ilyenekkel szórakozok. Másrészt a kicserélt csapágyak látványosan tovább forognak, kisebb a gördülési ellenállásuk, ergo könnyebb lesz tekerni a bringát :)

(#121257) bringasisti válasza IMIIKE1998 (#121252) üzenetére


bringasisti
őstag

A két szorító pofa összeér?

BENEFON DELTA--------N8

(#121258) IMIIKE1998 válasza zoli03 (#121253) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Legközelebb lefotózom. :R
Az alap nyergével ok a nyeregcső, de a Cube nyereggel nem, pedig az az outiról lett átszerelve(a nyereg), ott sosem volt ilyen gond vele.

(#121259) Because válasza Lami66 (#121256) üzenetére


Because
őstag

ugye itt most váltógörgőkről beszélünk? :)

(#121260) zoli03 válasza Lami66 (#121256) üzenetére


zoli03
őstag

És mennyivel kisebb gördülési ellenállásuk? Mert olyat nem olvastam még, hogy megérné, csak olyat, hogy teljesen felesleges.

(#121261) Hasaggymeg válasza zoli03 (#121254) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Lehet jó jútúb videókat készíteni vele. Fidget spinner. :DDD

Because...full kerámia,agy és váltógörgők is. :)

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#121262) bunddog válasza zoli03 (#121260) üzenetére


bunddog
tag

Én valahogy úgy képzeltem mindig hogy az iparis olyan könnyen indul meg mintha kónuszos lenne. YT videó ide vagy oda azért érezni menet közben agy és agy között a különbséget ugyanolyan keréknél.

[ Szerkesztve ]

(#121263) Because válasza Hasaggymeg (#121261) üzenetére


Because
őstag

ohh, hogy agy is, annak tuti megvannak az előnyei :)

(#121264) Lami66 válasza zoli03 (#121260) üzenetére


Lami66
őstag

És? Szerinted érdekel, hogy kinek mi a véleménye róla? Egy dologban biztos vagyok: olyan ember mondta, hogy felesleges, aki még sose találkozott kerámia csapágyas dologgal. Engem érdekelt a dolog, hát megcsináltam. Van aki szerint a bringa is felesleges, mert lehet motort venni.

Novatec agy, dobozból kivéve, kézzel megforgatva gyári csapággyal 2 !!! másodpercig forgott.
Ugyanígy megforgatva kerámia csapággyal 2 perc 40 mp. után áll meg.... Hát ennyire felesleges.
Íme egy példa: [link]

Sram gyári váltógörgő megforgatva még egy másodpercig se forgott. Kerámia csapággyal több mint egy perc után áll meg.
példa:[link]

(#121265) Because válasza Lami66 (#121264) üzenetére


Because
őstag

a görgős példa kicsit vicces, min feküdjön fel az a szerencsétlen csapágy? :)

a kerekeknél is lehet összeesküvés elméletek gyártani, de azért kipróbálnám

(#121266) bunddog válasza Because (#121265) üzenetére


bunddog
tag

Az tényleg az, a jobb oldaliról le van véve a "kupak" amin a másik felfekszik :D én is kipróbálnám a kerámiát, addig nem jelenthetem ki hogy csak vakítás.

(#121267) IMIIKE1998


IMIIKE1998
őstag

Szerintetek amúgy az jelezheti azt, hogy keskeny nekem a nyereg ha mindig a nyereg hátsó részén kötök ki?
Általában a közepén szoktam tekerni, de egy fél óra után észreveszem, hogy csak a hátsó, szélesebb része kényelmes. Fura, mert outin pont, hogy keskenyedni kellene az üléscsont távolságnak, mivel görnyedősebb a pozíció.

(#121268) gabro0 válasza IMIIKE1998 (#121267) üzenetére


gabro0
őstag

Igen, és azt is hogy rövid a stucni/kicsi a váz. Te látod mi a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#121269) IMIIKE1998 válasza gabro0 (#121268) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Mértem anno ülőcsont távolságot, elvileg jónak kéne lennie. A váz szintén a méretem. Esetleg a hajlékonysághoz lehet talán köze, mtb-nél egy ugyanilyen szélességű nyereg nem tűnik keskenynek. Tök fura. :/

[ Szerkesztve ]

(#121270) Hasaggymeg válasza gabro0 (#121268) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Szerintem inkább ez,vagy hátrafele lejt a nyereg.

Lami66...szerintem is fölösleges és drága,a cserénél meg majd visszalépés ha már nem ugyanilyent vásárolsz.Ha nagyságrendekkel többet tart mint fém társai,akkor talán megéri,ugyanakkor persze sok minden másra is rá lehet ezt mondani,ami a profi vonalból leszivárgott hozzánk,amatőrökhöz,és most már mindenkinek az kell,így ha ez örömet szerez és van is pénzed rá,miért ne? Akár egy nyavalyás új markolattól is jobban tud menni a kerékpár,ha éppen arra vágytál és végre felszerelheted,a.karbon villa autópályát varázsol sz@r útjainkból,a géles nyeregtől meg fotelnek tűnik a nyereg. :)

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#121271) Zola007 válasza zoli03 (#121254) üzenetére


Zola007
veterán

persze
a gyártó jól megél belőle

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#121272) 6030D válasza Hasaggymeg (#121270) üzenetére


6030D
Ármester

Egyébként tényleg jobb egy kerámia, gondolom nincs benne kenőanyag se, ezért pörög tovább. Szárazon a fém golyó is tovább megy, csak kopik, míg a kerámia nyilván nem, vagy kevésbé. A gond ott van, ha vizet vagy port kap. Aki ezt ki tudja kerülni, annak megérheti. Mtb-n nyilván az egy versenyes kategória.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#121273) Lami66 válasza Hasaggymeg (#121270) üzenetére


Lami66
őstag

Továbbgondolva, minden felesleges ami nem gyárilag van rajta egy bringán.... :F
A saját kíváncsiságom miatt csináltam. Ahogy mondod, örömet szerez (és pénzem is van rá).
Felesleges? Nekem nem. (a Campagnolo szerint sem, Fulcrum szerint sem, de azokat sehol nem jegyzik)
Beválik? Majd kiderül.
Ha mégsem válna be, azt nem írom meg, mert arra a károgásra nem vagyok kíváncsi amit itt kapnék :D

(#121274) zoli03 válasza Lami66 (#121264) üzenetére


zoli03
őstag

Azt hittem, hogy alá tudod támasztani valamivel az értelmét. Ha megnyugtatja a lelked, tőlem akármilyen felesleges fejlesztést csinálhatsz a bicikliden. Az meg, hogy üresen mennyit forog, kb mindegy, a biciklit nem úgy használod, hogy fejtetőn forgatod a kereket, hanem terhelve van a csapágy. Egy integrált hajtás csapágya mennyit forog szerinted egy négyszögeshez képest?

(#121275) Lami66 válasza zoli03 (#121274) üzenetére


Lami66
őstag

Nem akarok senkit meggyőzni. Csak leírom azt amit csinálok. Mivel még be sincs szerelve a bringába milyen alátámasztást hiányolsz?

(#121276) Hasaggymeg válasza Lami66 (#121273) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Felesleges nem lesz egyetlen olyan gyártó szerint sem,aki már elköltötte a fejlesztésére a pénzt.Beválni be fog,hisz itt nem az a kérdés,hogy jobb-e,alacsonyabb-e a gördülési ellenállása,vagy kevésbé kopik-e mint a fém,hanem,hogy megéri-e ennyit költeni rá,pariban van-e a hozadék a költségekkel.Nyilván nem,de ez igaz volt egy rakat,mára már széles körben elterjedt fejlesztésekre is,a tárcsa féktől,az átütős tengelyig,melyek mind roppant drágák voltak az elején,aztán mára már általánosak és megfizethetők lettek.Az biztos,hogy a fejtetőn megállni nem akaró pörgésen kívűl csakis placebo lesz amit amatőr szinten érezni fogsz mint különbség,de a placebo erejét sem szabad lebecsülni...aztán meg írj akkor is ha majd esetleg úgy érzed nem is érte meg az árát ez a fejlesztés,hisz a tapasztalatok megosztása tulajdonképp egyik célja ezeknek a fórumoknak,a túl hangosan károgók meg csak magukat minősítik. ;)

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#121277) zoli03 válasza Lami66 (#121275) üzenetére


zoli03
őstag

Azt, hogy van-e valami gyakorlati haszna is, nem 1-2W-t nyersz vele kerekenként, hanem mondjuk 5-10-et vagy többet. Akkor már lenne értelme.

(#121278) Mezga Aladár


Mezga Aladár
veterán

Srácok, ne hurrogjátok le. Ez csak játék, hobbi. Én pl amikor áttértem a 105 aggyal fűzött kerekekre akkor érezhetően jobb lett a bringa gördülése.

[ Szerkesztve ]

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#121279) ro_bert17 válasza zoli03 (#121277) üzenetére


ro_bert17
őstag

Ezt már olyan rég szerettem volna megkérdezni, csak nem mertem. :)
Egyszer egy amatőr versenyző barátom azt említette, hogy őt kevésbé izgatja milyen setuppal teker. Inkább az agyak, neki az a legfontosabb.
Szóval amit a fórumtárs ír, az nem fejlesztés? Vagy felesleges fejlesztés egy fémcsapágyashoz képest?

(#121280) parkr válasza zoli03 (#121277) üzenetére


parkr
őstag

az egyik legjobb döntésem volt mikor kerámiás BB-t vettem, táthatóan nőtt az átlagsebességem, és érzetre is jobb.

egyébként ha wattokat kell mérni, ugye sok kicsi sokra megy "marginal gains" a profi csapatok tudnak erről mesélni

(#121281) MPowerPH válasza Lami66 (#121264) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az jo sz@r agy lehet... :U Nekem a D811/812 SB azert nem csinalt ilyet, bar en is filoztam a keramia csapagyon. Aztan akkor el is vetettem, amikor a Hope bb -be proba keppen vettem a stainless steel helyett a gyari ceramic -et. Netto penzkidobas volt... Vagy lehet a sok labnap miatt nem vettem eszre valtozast. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#121282) MPowerPH válasza MPowerPH (#121281) üzenetére


MPowerPH
félisten

Viszont kivancsiva tettel. Hol tudok csapagyat nezni adott agyakhoz? :))

Don't Tread On Me

(#121283) Lami66 válasza Hasaggymeg (#121276) üzenetére


Lami66
őstag

Vettem egy bringát, fejlesztgetem magam kedve szerint: könnyebb gördülés, jobb fékhatás stb. A Velencei tavat nem fogom gyorsabban körbetekerni, mert nem a sebesség növelése a célom, nem vagyok száguldozó típus. Nem érdekel az átlagsebességem. Ebből a szempontból akár feleslegesnek is tűnhet. De ha egy lejtőn lefelé gurulva 100 méterrel később kell kezdenem a tekerést (vagyis 6-8 másodperccel tovább pihenhetek a következő domb előtt) máris érezhető lesz a hatása, mert errefelé szinte csak domb és lejtő van :). Nem várok látványos eredményt csak kicsit, de nekem az is jólesik. Mert van akinek a +10 watt se elég jó, én meg örülök a + 1 wattnak is....hozzáteszem wattméregetés teljesen hidegen hagy.

(#121284) bringasisti válasza Lami66 (#121283) üzenetére


bringasisti
őstag

Ami linket beraktál azok a csapágyak porvédő nélküli kínálat. Amit beraktál csapágyat az porvédővel szerelt?

BENEFON DELTA--------N8

(#121285) jjeahh


jjeahh
nagyúr

Srácok, van valami full laikus normális útmutató a hajtáshoz, amiből valahogy felfoghatnám végre a dolgokat? Kb. 100-ik alkalommal futok neki a témának és másfél év alatt még mindíg nem sikerült kibogozni :DDD . Konkrétan négyszögtengelyes hajtóművet cserélnék valamikor újabb de jobb négyszögtengelyesre, vagy integráltra, de amíg semmit nem értek, nem tudom mit vegyek... A problémám az, hogy:

1. még mindíg fogalmam sincs milyen szerszámok kellenek, hogy a jelenlegit leszedjem
2. lövésem sincs milyen széles a monoblokk és milyent kéne vennem az új hajtókarhoz, hogy kompatibilis legyen, + még egyebet kell-e venni hozzá
3. fingom sincs, ha integráltra váltok, a hajtókarhoz mit kell venni, mert itt nincs monoblokk (?), csak valami középrész vagy mi a szösz?
4. azt sem tudom integrált középrészből is van-e 100 féle méret vagy valami alátétek kellenek hozzá vagy mi
5. integrálhoz milyen szerszámok kellenek? :F

Ha valaki bármelyik kérdésemre tud laikusként is felfogható választ, linket akár termékekről, hogy legalább legyen viszonyítási alapom, lássam kb. mit kell keressek, örök hálám... :D
Ha még mindíg nem sikerül kibogozni, akkor a télen még ezzel tekerek, majd tavasszal valamikor beadom szervízbe... csak azzal az a gondom, hogy nem biztos kapok mindenből olyan jót/olcsót, mint neten és így sosem tanulom meg a hajtás karbantartását, kicserélését, pedig már az elejétől az volt a tervem, hogy majd itthon saját kezűleg szervizelem a bringát :( .

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#121286) rétisün válasza jjeahh (#121285) üzenetére


rétisün
veterán

mostani hajtókarhoz hajtókar leszedő angolul, ha nem magyar websopból vennéd crankset removal

a középcsapágyház majdnem biztos, hogy 73 mm széles, mivel montiról van szó, akár egy vonalzóval is megmérheted, mert a 68-73 közül lesz valamelyik, nem kell tized mm pontosság.

ha integráltat akarsz a négyszöges helyett, a hajtóműhöz még egy középcsapágy kell, BSA rendszerű (majdnem biztos, mivel a négyszöges monoblokk helyére ilyen jó csak) jó esetben adják is a hajtóműhöz.

a mosstani monoblokk kiszedéséhez valami ilyen, angolul bottom brackett tool

intgerált hajtómű beszereléséhez pl. ez, ez azért jó, mert a kölün zöld kis 'szerszám' is jár hozzá, amit amúgy külön kéne megvenned, az kell majd a hajtómű bal oldali kar ráhúzásához.

[ Szerkesztve ]

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#121287) bringasisti válasza jjeahh (#121285) üzenetére


bringasisti
őstag


És csinálok egy képet a csapágy szerelőről

[ Szerkesztve ]

BENEFON DELTA--------N8

(#121288) rétisün válasza jjeahh (#121285) üzenetére


rétisün
veterán

ami nagyon fontos (bár már többször volt róla szó, gondolom) hogy a középcsapágyház, amennyiben angol menetes, különböző menetű a két oldalán, mindkét oldalon hajtásirányba(!) tudod kihajtani a régi monoblokkot, először a bal oldali csészét, aztán magát a monoblokkot.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#121289) jjeahh válasza rétisün (#121286) üzenetére


jjeahh
nagyúr

& bringasisti: Köszi, a héten összekeresgélem, gyűjtögetem a cuccokat, majd mielőtt berendelném őket, a biztonság kedvéért lehet belinkelem őket, hogy áldásotokat adjátok rá vagy valami :R . Mindent német-angol webshopokból, esetleg ebay-ről rendelnék.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#121290) bringasisti válasza jjeahh (#121289) üzenetére


bringasisti
őstag

Én mikor a közép csapágyat vettem akkor az eBay drágább volt mint a hazai lehetőség.

BENEFON DELTA--------N8

(#121291) Zola007 válasza Lami66 (#121273) üzenetére


Zola007
veterán

milyen csapágy méretek voltak benne konkrétan?
gyárilag melyik minőségi osztályba tartozó csapágyakkal van szerelve?

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#121292) jjeahh válasza bringasisti (#121290) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Csakhogy ami neked hazai, az nekem ugyanúgy külföld, mint német vagy uk :D. No meg a magyar webshopok jó része gondolom úgysem szállít hozzánk és ha mégis, akkor meg paypal fizetési lehetőség nincs, ami nekem fontos.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#121293) bringasisti válasza jjeahh (#121292) üzenetére


bringasisti
őstag

Azt nem tudom hogy nálatok hogy milyenek az arányok, de itt 1/3 + lett volna az eBay

BENEFON DELTA--------N8

(#121294) Sátán44 válasza pc360 (#121214) üzenetére


Sátán44
addikt

Köszönöm a segítséget! Megrendeltem a Schwalbe Hurricane-t (fényvisszaverős változatot).

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#121295) Runner_fxr


Runner_fxr
Ármester

Eddig egyik kamera stabilizátorát sem tartottam igazán jónak és egy bazi nagy gimbal-t meg nem szívesen csatlakoztatnék egy mellkas pánthoz. Az új Gopro 7 black elég brutál lett, gimbal nélkül ezt tudja:
[link]
[link]

[ Szerkesztve ]

(#121296) Don.Corleone


Don.Corleone
aktív tag

Sziasztok! Hosszú idő óta egy vágyam, hogy legyen egy outi bringám, és azzal szeljem a kilométereket. Az álmom egy bianchi, viszont a 190+ magasságomhoz mint a fehér hollók az ilyen járgányok. Random módon pedig nem akarok vásárolni olyan bicajt, amit nem tudok kipróbálni. Találtam egy 60-as gepida bandon 930-t, közel is lenne szóval ki tudnám próbálni, 3*9 tiagra váltó, alu váz és kerék, 110k. Outi oldalon viszont zöldfülű vagyok és a márkát sem ismerem annyira. Mit tanácsolnátok, megéri vagy spórolgassak még? :)

(#121297) SSJmeszes válasza Runner_fxr (#121295) üzenetére


SSJmeszes
senior tag

Jaja, én is elgondolkoztam jövőre a cserén. A 4. nem valami stabil..:-/
Bár egy Sony t is megnéznék még, mert az is elég jó állítólag.

YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |

(#121298) Runner_fxr válasza SSJmeszes (#121297) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Nekem egy 3-as volt, az meg pláne nem volt stabil. :) Hero 5-től kezdett valamiféle javulás látszani, de még messze volt egy gimbal-tól. A 6-os már egész tűrhető volt, de a 7, az már szinte tökéletes.
Nézegettem a Sony-t, de szerintem egy kicsit a 7 alatt van a tudása a stabilizátorát tekintve. Kb a 6-7 között valahol. Viszont 200K. Míg a Hero 7 150. Nyilván a 150 se kevés.

(#121299) GrotESC


GrotESC
aktív tag

Sziasztok!
Biciklire első lámpát keresek, ami ilyen, mint ez az M-Wave 220891, de fekete. Valami ötlet, hogy merrefelé lehet kapni?

Brit tudósok megállapították, hogy tíz emberből négy az hat.

(#121300) Zola007 válasza Runner_fxr (#121298) üzenetére


Zola007
veterán

Ez nekem már túl "folyékony", szinte irreális
Szép, de számomra valahogy nem adja vissza azt a feelinget, amivel a terepkerékpározás jár
Olyan, mint mikor egy játékkormányon kikapcsolod a force-feedbacket :)

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.