Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108721) Runner_fxr válasza jjeahh (#108701) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Gondolkodtam én is ezen a Kellys-en, még február körül, de nekem ez nem annyira tetszik.
A láncvilla hosszú, ahhoz képest, hogy E8000-es rendszer. A fejcsőszöge is lehetne 1-1,5 fokkal laposabb.
A közepénél a kábel elvezetései sem tetszenek. Biztos nem rossz bringa azért. Pláne az XC bringád után, nagy élmény lenne, de ennyi pénzt nem adnék érte. Vannak ennél sokkal jobb pedelec Enduro bringák.

Hétvégén volt egy kis tekerés, most csak úgy egyedül, ismerkedem még a bringával. :)
[kép]
[kép]
Amúgy a Plus gumi állat, én sem gondoltam, hogy ennyire, iszonyat módon tapad. Mondjuk a Maxxis jobb is mint a Schwalbe , de ez a 2,8-as szélesség 1,2 bar-on, kegyetlen. Egy pillanatra sem csúszik meg, a 2,35-ös gumi azért kicsit sodródott néha, meg-meg csúszott, de itt semmi. Még hozzá kell szoknom, hogy máshol vannak a határai. :) De határozottabban nagyobb biztonságérzetet ad, és persze durvábban lehet vele jönni.
A rugóutak is nagyobbnak érződnek. Az enyém csak 130-at mozog, elöl-hátul, de kb 150-160-nak érződik.
Nem igazán van hiányérzetem, pedig azért egy 130-as vázat általában kevésnek érzek.
Az az érdekes, hogy amikor kamaraerdőben mentem az eone sixty-vel, az ugye szintén 160-as, plus-os kerekekkel. Nagyon nem volt más az élmény mint a mostanival. Pedig azért 3 centi rugóút nem kevés. Plus-os kerékkel már szerintem nem oszt vagy szoroz pár centi rugóút, maga a kerék annyi mindent megold.
Szóval bátran ajánlom minden Trail/Enduro montisnak a Plus-os gépeket! :)

Redneck: Szerintem a lényeg a váz, ez a Romet nem tudom mennyire jó, de én inkább valami nevesebb gyártótól vennék kerékpárt, akkor is ha egy egy alkatrész minimálisan alatta van. Nem ez a döntő kérdés. Ezek nem drága alkatrészek amúgy se. Az a lényeg, hogy a kategóriához mérten kellően merev, fordulékony vázra épüljön a bringa. Aztán persze lehet, hogy nem rossz ez, de azért legalább egy geometria táblázat lehetne a gyártó oldalán.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.