Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#60556) Qtya123 válasza tboldi (#60541) üzenetére


Qtya123
őstag

Én anno pár évvel ezelőtt még olyan lelkes voltam, hogy a mosás az mindig két vörös kézi mosás volt. Elment vele jóformán egy fél nap. Továbbá minden tavasszal és ősszel koszgyurma és wax.

Aztán olyannyira meguntam ezt, hogy csak na. Hirtelen felindulásból gondoltam rá, hogy a koszgyurma és wax legyen meg az S-Crosson is. Aztán végig gondoltam, hogy igen, szép és jó, de egyetlen egyszer lennék hajlandó ezt megcsinálni rajta. Akkor meg mi értelme, ha soha meg nem ismétlem? :)

Ja, erről jut eszembe. Van ez a robowash. Egész jó, főleg az alvázmosás. De nem annyira S-cross kompatibilis. Ugyanis ennek a motorház teteje a két oldalán majdhogynem derékszögben lehajlik a sárvédő felé. Így a hézag gyakorlatilag oldalt van. A mosó egyik keskeny vízsugara meg pont abban a magasságban küldi végig gyök kettővel, igen nagy nyomás azt a rést. Ennek az az eredménye, hogy egy kicsit vizes lesz a szélén a motorháztető alatti szövet. Hamar kiszárad, meleg is van, a motortér is meleg, de nem tetszik. Úgyhogy ennyi volt a robotwash.

Nem tudom hogyan lesz majd az alvázmosás. Régen Csepelre a Niagara carwashhoz hordtam, de az üregúr alvázvédelmes a lelkemre kötötte, hogy ne hordjam ilyen brutális erős gőzborotvás mosás, mert ki tudja kezdeni a dinotrol alvázvédőt, ha nagyon erős a nyomás. Azt mondta az automata mosók alvázmosás programja ami jó neki. A robowash ezt jól tudja, a kefés mosókban meg nem tudom mennyire van jó alvázmosás, plusz annyira nem rajongok a kefés mosókért.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.