Csak tudok már olvasni, hogy mi van a szerződésben és a könyvében is. Teljesen mindegy amúgy, hogy mikor volt az ezres, mert a vétel és az ezres is októberben volt.
[ Szerkesztve ]
Csak tudok már olvasni, hogy mi van a szerződésben és a könyvében is. Teljesen mindegy amúgy, hogy mikor volt az ezres, mert a vétel és az ezres is októberben volt.
[ Szerkesztve ]
Nem állítottam, hogy nem tudsz olvasni, de leírtam, hogy mi miatt lehetséges, ha kizárod azt, hogy km után kelljen cserélni akkor bizony augusztusban lehetett egy szerviz és azt veszi alapul. 3-5 km-rel vetted?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Ha már az olajcserénél járunk. Érdeklődnék, hogy az első szervízen, cserélik az olajat?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Igen. Okt. 7-én fizettem ki és rá 2 hétre vettem át. Az más témakör ha az “agya” a gyári feltöltéskori dátumot tudja, simán lehet augusztus is akár, csak akkor ne hívjuk átadás utáni 1 év vagy 20k km mert akkor az nem releváns.
Főleg ha ettől nagyobb időbeli távolságok lehetnek a gyártás és az eladás között ami mostanság tudom, hogy hihetetlen, de 1-2 éve még nem volt az.
[ Szerkesztve ]
Az ezresen nem, ott csak átnézik.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
De kérheti. Én is kértem.
Bár az ezres nem kötelező, csak ajánlott.
[ Szerkesztve ]
Mit néznek, csak azért, hogy tudjam?
Más,
Azért, hogy nevessetek.
Beraktam a mankókereket és a szerszámtartót, majd a szőnyeget. Viszont furcsáltam, hogy besüllyed a szőnyeg. Itthon vettem észre, hogy szekrény mellé becsúsztatott fedelet, nem raktam rá a tartóra a szőnyeg alá.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Én lehet nem 1000 hanem mondjuk 2-3000 körül cserélném inkább, bár kérdés mennyi idő alatt éred el a 1000 km-t egyáltalán.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Nekem megnézték az illesztéseket, zsanérokat, tömítéseket, megkérdezték van-e valami panaszom, ilyesmik. Szerintem tök jó.
[ Szerkesztve ]
800-900/hónap. Most direkt az egy hónapos intervallumot választottam, mert az fix. Most akkor 3000-nél jelezzem nekik, hogy olajcserét szeretnék?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Én amikor beszéltem velük ezzel kapcsolatban ők a 4-5000-t javasolták az SCROSS-hoz, hogy 1000nél túl hamar lenne, szerviz vezető is akkor cserélte az övében.
Én is elvittem 1 hónapnál pedig nem volt meg az 1000 km egyéb okokból még akkor.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Olyannyira ajánlott, hogy nélküle nem kerül bele egy pecsét ami biztosítja, hogy garanciális. Legalábbis korábban így volt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Nekem belefért, szeretem a gépeket, karbantartásuk fontos és elengedhetetlen. De amúgy szvsz ez a hozzáállás erősen támadható (ha tényleg így volt) mert még a könyvben is ott van, hogy ajánlott (tehát nem kötelező).
Nekem is ezt mondták márciusban, hogy március 2-es az autó, az éves átvizsgálásra akkor kell vinni. Ha közben van olajcsere akkor az átvizsgálás időpontja nem változik, ugyanúgy marad következő év március 2. Az olajcsere időpontja meg ugye km-től függően változik.
Tehát ha valaki mondjuk megy 15000/év akkor minden évben egyszerre lesz neki az éves ellenőrzés és az olajcsere is.
Ha többet megy akkor a 2 dátum különböző lesz.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
A kereskedés extra garanciát és további kedvezményeket adhat, tehát hozzáköthető ami a szerződésben is benne van, szóval nem támadható. A gyár által biztosított garanciával nem biztos, hogy elégedett lennél, szóval ez olyan dolog amit nem érdemes "támadni", én 6 év garanciát kaptam, 3 évig nem kellett munkadíjat fizetnem, kaptam 2+1 év Assistance-t és vásárlásnál további kiegészítőket tudtam belealkudni az árba, szóval a "támadás" részemről nem lenne fair.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Átfogalmazom: a Suzuki mint gyártó szerintem erre hivatkozva nem vonhatja meg a garanciális ügyintézést ha egyszer a saját maga által, a kocsihoz adott szervizkönyvben nem kötelező karbantartásként tűnteti fel. A kereskedő saját szakállára persze dönthet másképp, az már az ő üzlete és felelősége amivel te mint tulajdonos vagy egyet értesz/elfogadod, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Ezernél totál felesleges cserélni olajat. Azért gyárilag sem mosogató lé van benne. Persze erre megint mondhatom, hogy ha valakinek az a heppje, 1000 km-ként is cseréltetheti az olajat, csak éppen totál felesleges pénzkidobás és jobb se lesz tőle semmi.
Én most viszem egy éves szervízre, kb 8500 kilométerrel és most az első olajat lecseréltetem. Most sem lenne létfontosságú de azért na......
Egyébként az ezres szervizen csak átnézik az autót, illetve ha van valami problémád, arra ránéznek. Ha műszaki probléma lenne a géppel ennyi után az elég gáz....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Neked és .Akkor már ez is megoldódott. Ha minden jól megy, holnap felkerül a szintetikus wax és akkor egy darabig, jobban bírja majd a fényezés. Kap egy nagy pancsit, majd a waxot.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
A Swiftre nem wax kell hanem fólia, azt a gyenge fényezést semmi sem fogja megvédeni. Első körben a küszöbnél és a motorháztetőn fogod látni az apró felverődéseket, persze, az a jó ha nem, de erre kicsi az esély.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Akkor már tényleg 7 milla felett lennék. 200-300K biztos lenne egy telibe fóliázás.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Ezzel csak az a baj, hogy egy fóliázás (ha minőségi) alig olcsóbb mint egy újra fényezés.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
5-évente újra fényeztetem és kész.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Ha Swiftet vennék (vagy egyéb Japánban készült autót), akkor egyből fóliáztatnám, ha ennyire félteném.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
...hát majdnem mosogatólé. Egy OFF-os új autót vittem anno 1000-es olajcserére, méghozzá úgy, h amikor kihoztam a szalonból, rá két napra már kértem is olajcserére időpontot. Ott voltam amikor leeresztették az olajat, és bizony olyan volt mint a víz.
Joe
Ki merre vett TPMS szenzort SCROSS-ba?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Én náluk vettem ezt: [link]
Nem ismerte fel automatikusan, márkaszerviz tanította fel.
[ Szerkesztve ]
Pedig igaza van a srácnak. Az insigniámban van 360ekm, és 10x jobb a fényezése, sokkal kevesebb kő felverődés van rajta, mint a swiften. Pedig az insignia kapja a tempót.
A második olajcserénél jeleztem a márkaszervízben, h nyöszög valamelyik szilent jobb hátul (30ekm-ről beszélünk). Ekkor közölték, h az nem garanciális gond. Én arra számjtottam, h elnézést kérnek, és megcsinálják.
Na, innen a szerelő havernál van szervizelve a kocsi, be is pecsételi, ügyvédek szerint sem kötelező márkaszervízbe hordani a vasat a gari miatt. Én is nyugodtabb vagyok, mert egy profihoz viszem a vasat, nem egy alulfizetett alkalmazotthoz.
[ Szerkesztve ]
Mondjuk a kopó-fogyó alkatrész pont nem gari hatályos. És persze erre mondhatod, hogy de hát csak 30k van a kocsiban, azt a büdös életbe nem fogod elhitetni velük, hogy tükörsima úton jártál vele cserkész becsszavadra és ennek ellenére kezdett el nyüszögni.
[ Szerkesztve ]
Akinek S-Crossa van (évjárat szerintem mindegy), az készítene nekem egy fényképet az első ajtó előtti részéről a sárvédőnek?
Köszi előre is!
Van ott egy szivacsos szerű fekete takaró elem, amely a sárvédő üregét hivatott takarni.
Nekem mindkét oldalon kicsit lejjebb van szerintem, mint kellene. Emlékezetem szerint teljesen a lemez tetejéig kellene érnie.
Múltkor volt mókolva az a rész az alvázvédelem miatt, szerintem akkor nem lett pontosan visszatéve.
Írtam is az embernek, mondta, hogy megigazítja, menjek vissza, de azért előtte megnéznék egy referenciát, nem-e gyárilag is így áll és felesleges kört futok.
[ Szerkesztve ]
..na azért azt a szervizben is nagyon jól tudják, h 30k-nál ilyen hiba igencsak valószínűtlen. Én az biztos, h rámenősebb lettem volna. Első körben a szervizvezetőt kóstoltam volna meg, ha az hatástalan akkor kilátásba helyezni a vásárlók könyvének tintával történő megszégyenítését, hova tovább a média meglátogatását ebben az ügyben, majd vinni jó hírüket szerte az országban. Hidd el, hatásos ez. Az is igaz, h mindezek után soha többet nem nyitnám rájuk az ajtót. Tudni kell ezekkel a parasztokkal bánni, tisztelet a nagyon kevés kivételnek! Sokan nagyon magas lovon ülnek.
Joe
Baromira nem érdekel. Én pont olyan ember vagyok, akik rohadtul vigyázok a kocsimra. Nem megyek gödörbe, ilyesmi, ez szimpla gyártási hiba, elvárom, h elnézést kérjenek, és csinálják meg. Azóta a szerelő haver mondott cifrábbakat is, és leesett, h a gyári gari lófaszt sem ér.
Elmagyaráztam nekik, h az előző cégautóm egy toyota yaris volt, az 13 éves koráig, 385ekm-ig volt nálam, végig márkaszervízben volt szervizelve, tegyék össze a matekot, szerintem anyagilag megérte volna egy 8eft-os szilentet kicserélni. Szög egyszerű a hűtsó futómű, ennél faékabb már csak egy trabant/lada. Nem egy 6 lengőkaros alu független mekperszon csoda. Most tessék, bukták a karbantartásból befolyó pénzeket. Ezt sztem méltányosságból is megcsinálhatták volna.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok egy balházós típus. Próbáltam érvelni, de nagyon látszott, h rutinosak a lepattintásban. Én is úgy gondolom, h 27ekm után egy szilentnek hibátlannak kell lennie.
De bizony kell, és itt ismételten a kézikönyv "Rendszeres karbantartási utemterv " című fejezetére hívnám fel a figyelmet. Ír olyat hogyha 2 hónapja kapott friss olajat és szűrőket akkor nem kell 12honapnal cserélni? Segítek, nem. A garancia feltétele az éves inspekcio (direkt nem olajcseret írtam!) aztán gondolom saját hatáskörben eldonti a szerelő októberben hogy még nem kell cserélni akárcsak az én levegoszurom és pollenszurom esetében... Én dobattam le velük 11 hónapos és 1200km-t futott olajat, mert éves szerviz volt, úgy lecsereltek mint a huzat, én meg fáradhattam a kasszahoz fizetni... nem szivbajosak ne aggódj. De ha gari időn belül megkotlik a turbó vagy az EGR akkor rögtön azzal fogják kezdeni hogy járt e éves inspekcion az autó, és ott tenni fognak rá magasról hogy ki nullázott ki mit és mit nem, vagy hogy a rugalmas csereperiodus jelző mit írt ki. Októberben vetted át akkor a következő októberi dátummal kell pecsét, ha van oké ha nincs arra az ajtó.
Ez nem urban legend, ahogyan a rugalmas olajcsere sem, nézz utána, olajdoki is írt egy ilyen esetről a TC-re.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Sziasztok!
Azt mondjátok meg, hogy lehet s nyamvadt biztosíték táblához hozzáférni. Kitekert testhelyzettel, nem tudok mérni.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Jó de a 11 hónapos, 1200 km-es olajra elfogadom, hogy lecseréli az éves táv miatt, de egy hónapos olajat nem fog cserélni.
Mindegy, majd kiderül mit fognak mondani, de ha ezen múlik akkor simán mondom csinálják meg az 1 éves átvizsgálást 1,5 hónappal korábban és átállok az augusztusi évfordulóra. Biztos nem fogok 1,5 hónap múlva külön ezért visszamenni.
Ha ennyi nem fér bele a rendszerbe akkor megette a fene az egészet. Pláne, hogy szűkebbre veszem így a karbantartási ablakot, nem tágabbra.
[ Szerkesztve ]
Ha ugyanolyan idióta helyen van, mint az Scorss-ba, a kormány alatt, a pedálok felett elrejtve, akkor csak abba a kitekert pózba tudsz hozzáférni.
Én csak kamerát kötöttem be oda, de megszenvedtem vele rendesen.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Szerintem neki is ez a terve.
A kamerát kötném én is. Fényképezd már nekem légyszi le majd a biztosíték dobozt.
Végig szenvedtem a kamera vezetékét, előre hátra, de a Smartbox III-at, nem tudom bekötni. Nehogy már ezért fizessek 20K-t. 2 iztosítékhoz kellene hozzáférnem. Ha kimegy a bizti, szervizbe kell vinni az autót?
A swift-ben itt van. Viszont olyan fent van, akárhogy tekeredek, nem bírom levenni a fedelét a doboznak. Hogyan jön az le?
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Kezelési útmutató nem ír semmit?
SyMbioTe fórumtárs, ha esetleg fényképezel Cunaja kollégának biztosíték dobozt, akkor ha már kezedben a fotó apparátus, légyszi lőj egy képet a #61330 -ban említett dologról is.
Köszi!
Ha visszakeresed a hsz-eim, amikor kötöttem a kamerát csináltam jópár képet.
De majd lövök egyet.
A fedél alján és tetején tartja egy pöcök belül, én valahogy óvatosan lefeszegettem
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Hátadra fordulsz és lábbal kifelé bebujsz a kormány alá. Akkor csinálod jól, ha a gerinced és derekad közben szarrá nyomja a küszöb. Bebújni elég egyszerű, kiszenvedni magad onnan, na az elég élvezetes
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Lemaradtam. Mit kötsz ide?
Kamerát SmartBox III-at.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Opcionálisan ki lehet venni az ülést, h több helyed legyen.
No meg a műszarfalat is le lehet szerelni. Mindjárt kényelmesen beköthetem. Végül is nem nagy munka.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Bazz, ráköltesz 6,5 misit az autóra de sajnálod elvinni egy jó autovillamossági szakihoz. Gondolom még lesz ekecselés a verdán.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Ha mondasz Pesten egy 100%-ig megbízható autóvillamossági szerelőt, elviszem. 3x bas....k át és ezért nem viszem. Az astrába is én kötöttem be. Nem a bekötésen volt a hangsúly, hanem a biztosíték tábla helyén. Marhára nem nagy dolog a szivargyújtó és a vészvillogó biztosítékjára elosztót rakni +a test. Ezt villanos szaki 20K-ért csinálja meg, 5 perc alatt. Azért nem sza....m a pénzt. Ha lenne megbízható mondjuk 10K-ért, nem vacakolnék vele.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.