- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Sza_Sa #82442 üzenetére
"...Mi lehetett a baj? Hibajelzés van ilyenkor, bekerülhet a tárba?.."
Ez nem hiba, ez az ECU reset.
"...Az akkumulátor testkábelét levéve teljesen áramtalanítjuk. ( törlődnek az úgynevezett "megtanult"a motor működtetésének módja alapján automatikusan beállított motorüzemelési adatok)
Mivel ezek között az adatok között szerepel az üresjárati fordulatszám is, a reset után előfordulhat, hogy egy ideig az alapjárat egyenetlen lesz, vagy a motor kihagy gyorsításkor. A reset után megszűnhetnek a korábbi apróbb alapjárati ingadozások, egyenetlenségek.Egy ideig lehetőség szerint kerüljük a szélsőséges terheléssel járó használatot, amíg az ECU újratanulja a reset-elt motorvezérlési paramétereket..." -
realpopek
tag
Sziasztok!
Minden nap olvasom ezt a fórumot, sok minden megtalálható itt ami az Opel tulajoknak segítség lehet.
Pár héttel ezelőtt olvastam itt a DPF regenerálását visszajelző kis led beépítéséről. Gondoltam megcsinálom én is. Mindennel együtt 1-1,5 óra volt, de ez valami nagyon jó dolog! Azóta már két olyan eset volt amikor nem is gondoltam volna hogy regenerál, és simán leállítottam volna az autót. Akinek van DPF az autójába annak csak ajánlani tudom, és természetesen nagy köszönet a fórumtársnak aki közzétette.Üdv,
Jani
-
válasz
athomi #82445 üzenetére
Lényegében ha csak simán megnyomjuk a gombot 20-25%-al érzékenyebbé válik a gázpedál, ergo kicsit dinamikusabbnak tűnik az autó. Elektronikusan kap egy jelet ami a gázpedált érzékenyebbé válik.
Plusz:
Ha hosszan nyomjuk (4-5 mp) az IPC (km óra egység) kis km számláló kijelzőn kiírja, hogy ESP OFF illetve égve marad az ESP visszajelző lámpája, ilyenkor kikapcsolja a kipörgés gátlót. A sport gomb újbóli megnyomására pedig kiírja, hogy ESP ON, visszakapcsolja az ESP-t és kikapcsol a sport gomb.
Az IDS+ futóművel szerelt autóknál keményebbre veszi a rugózást.
És végül de nem utolsó sorban ha az autót Elektrohidraulik szervókormánnyal (EHPS) szerelték akkor beleszól a kormányszervó hatásfokába is (kivéve 1.3 és 1.4 motorral szerelt autók). -
athomi
veterán
válasz
Sza_Sa #82435 üzenetére
Tulajdonképp mit is jelent az pontosan hogy érzékenyebb? Elsőre azt gondoltam kicsit gyorsabban reagál a pedálmozdulatokra a motor, de most átgondolva inkább arra gondolok, hogy csak kisebb pedálútra nagyobb gázzal reagál az autó. Utóbbiért miatt nem erőltetném a dolgot, előbbiért viszont igen.
-
Tikakukac
titán
válasz
Sza_Sa #82442 üzenetére
Tavaly kezdtem ismerkedni a motortérrel is ennyire, ott egy kicsit buta alapjárat után beállt, ahogy kell. De amilyen szutyok a szívósor is meg a fojtószelep is, meg a szelepfedél is meg tippre az alsó teknő is szerintem 2-3 napig mosogató tanfolyam lesz nyáron és pucoválás.
-
Sza_Sa
senior tag
Ma levettem a fojtószelepházat kitakarítani, nem volt vészesen koszos. Illetve nem vettem le mivel egy vizcsövet nem tudtam lehúzni, így kifordítottam a helyéről, úgy pucoltam meg.
Mikor visszatettem mindent a megtisztított map szenzorral együtt, a sarut visszatéve első-második-harmadik indítás után alalcsony alapjárat fogadott, illetve ha a gázra léptem a motor fulladt és leállt. Majd egyszercsak a valahányadik indítás után minden jó lett, vette a fordulatot.
Mi lehetett a baj? Hibajelzés van ilyenkor, bekerülhet a tárba? -
zambi
csendes tag
Sziasztok!Adott egy Opel Astra F Classic.Az utóbbi időben a kormánykerék mögül egyre erősödő súrlódó hang jön.Most leszedtem a borítást,és kiderült,hogy a kormánykerék hátoldalán lévő csúszóérintkezőhöz csatlakozik egy rugós érintkező,és mivel folyamatosan összeérnek innen jön a hang.Ha behúzom a rugós érintkezőt,akkor hangtalan a kormányzás,de így viszont nem működik a kürt.Próbáltam kenni rá grafitzsírt,ami pár tekerés után le is jött a felületről.Valamint megcsiszoltam őket 1000-es vízpapírral.Valamivel jobb, de valakinek még valami ötlete?
-
#81556480
törölt tag
12.000+posta mindennel: Vezérlő, kapcsoló, es pedalkapcsolók. Ezért is csaptam le rá.
Pettyyy es a többiek: Kis munkatol meg elektronikatol nem ilyedek meg. Csak az a kérdés fizikailag lehetseges-e? Ha igen , akkor en beteszem.
Egyébként mint írtam nem elektromos pedálos hanem bowdenes. De megvan hozza a huzo elektronika is a kis szakasz bowdennel.
-
odorgg
addikt
Kérnék egy kép cserét az összefoglalóban, mert az aluval jobban mutat,+10 lóerő
Egyébként új gumit is kapott. Viszont most balra húz kicsit az autó. Érdemes lenne elmenni egy futómű beállításra? 1,5 éve voltam legutóbb, azóta megjártam pár kátyút. Igaz télivel nem tapasztaltam a balra húzást, esetleg tényleg nagyon minimálisan. Vagy esetleg a szélesebb gumi miatt lett most zavaróbb?
-
qdak
addikt
hello, zafira 2.0 dti nel behalt a generatorom, amit kaptam helyette, 2.0 dtl e volt, ez volt bontoba ami meg nyitva volt, az enyemen, 1 plusz csatlakozo van, ezen 2es csatlakozo kompatibilis lehet a 2? mmint a dupla csatlakozobol, 1ik ugyanaz lehet mint az enyemen ?
-
pc-user
senior tag
válasz
mohabá 007 #82431 üzenetére
Köszi a segítséget.
Relé véletlenül nem tartozik hozzá? -
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82432 üzenetére
Szerintem nincs köze a csomagtérnyitó gombhoz, mivel az a kombi Astráknak is van, illetve a leírás alapján több, mint gyanús, hogy az Insigniánál is csak a kombi nyitható kulccsal.
Néha nem értem az Opelt. A Fábiám csomagtérajtaja nyitható volt kulcsról. Tudott szólni, hogy mindjárt kifogy az ablakmosó. Meg tudta mondani, mennyi ideje vagyok úton. Kis, fillérb@xó apróságok, amik nem igazán értem, hogy hogy hiányozhatnak egy mai autóból.
-
válasz
ArthurShelby #82432 üzenetére
Nos tegnap elkezdtem próbálgatni minden féle formációban , de nekem nem sikerült ez a külső visszapillantó tükör behajtása.
Nagy rá az esélye annak hogy nem is tudja.
Inkább a jobban felszerelt vagy nagyobb osztályú "inszi-veki "stb ami tudja.
Sebaj, marad a joystickos megoldás.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82430 üzenetére
Mea culpa. Megnéztem a használatit tényleg egyértelműen csak az insigniákban van (miért?).
Most azt nézem, hogy ennek oka akkor a különleges kulcs (van csomagtér nyitó), vagy a csomagtérajtó modul (vagymind2). -
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82426 üzenetére
Az Insigniának tudtommal van fűtött szélvédője, a Corsának biztosan, az Astrának meg nincs.
Szóval nem nagyon lehet következtetni, hogy melyik mit tud.Ezen kívül az Insignia leírásában benne van, hogy ha zárást követően egy másodpercig nyomod a lakatot, akkor behajtja a tükröket.
-
athomi
veterán
válasz
adorjant #82410 üzenetére
Ha IDS+ futóművel szerelt, akkor keményebbre veszi a rugózást. De az enyém nem tud olyat, úgyhogy azt nyilván nem fogja csinálni.
Elvileg nem lesz hibakód, legalábbis senki nem jelzett ilyen problémát. Nálam csak a gázpedál érzékenységét fogja állítani, valamint hosszan nyomva az ESP-t kikapcsolni.
Igazából az IPC Alpha kódot kellene kiolvasni, abból már talán lehet következtetni, meg érdemes mellette aktiválni a sport gombot, ha ilyenkor hibát dob, akkor azt jelenti, hogy valószínűleg tudja a funkciót. Szóval egy kódolvasást kellene valamint aktiválást. Ha tudja a funkciót az IPC-m, akkor csak egy sport gombos gombsort kell kerítenem, beszerelnem, majd felprogramozni.
Ha van annyi időd hogy megnézzük, akkor szívesen legurulnék hozzád a géppel amikor neked jó.
-
válasz
diablo1984 #82425 üzenetére
miért zsák az egyik és miért szoknya a másik
vagy túl sokat gondolkodok?
-
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82424 üzenetére
Az insi tudja, akkor valószínűleg a többiek is.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82423 üzenetére
Viszont ha a J Astra tényleg tudja, ahogy írod, akkor az Opel monnyon le, mert a leírásában nem találtam
Márpedig nem szokás felszereltségek szerint külön leírást csinálniuk. -
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82422 üzenetére
Ez igaz
Csak reméltem, hogy jut ezzel kapcsolatban valamire, ami nekem is segíthet -
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82421 üzenetére
H Astra leírásában is megnéztem, az eredmény ugyanaz, ezért nem is nyúltam a hozzászólásomhoz
Luck Dragonnak ha jól látom az összefoglalót, az van.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82420 üzenetére
De az már K astra
[link]
Arról nincs infóm. (ez is egy insigniástól származik, mert ott egyik tudja, másik nem). -
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82419 üzenetére
És ez az a funkció, amit a leírás nem említ. Pedig benne van a 16 irányban állítható masszázsülés is.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82418 üzenetére
És ezt mondtam, hogy valamelyik kocsinál becsukja a tükröket a távirányító hatására, és én úgy tudom azokat, ahol (elektromos) memóriás az ülés.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82417 üzenetére
Nekem csak annyit brekeg a használati utasítás, hogy ha a nyitás gombot hosszan nyomom, lehúzza az ablakot, a a zárás gombot nyomom, felhúzza. Tükröt nem emlegeti, azt csak az ajtóban lévő gombbal lehet irányítani tudtommal.
Nekem a külső tükrök is visszapillantók, szóval értem, mire célzott
-
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82415 üzenetére
"távirányító vezérléssel az ablak fel -le engedése, meg tetszőleges állásban megállítása, már csak a visszapillantó tükör be hajtására kellene rájönn"
Egyébként a visszapillantó középen van, gondolom a külső tükörre gondol (ha nem tévedek).
Sok autónál a távirányítóval tudod nyitni/zárni a külső tükröket, sokkal kényelmesebb és menőbb
. Városi parkolásnál tényleg sokat számít, ha csukva van (jobban el lehet férni), és mint mondtam kényelmesebb 2x-szer pittyenteni és úgy bezárni.
-
diablo1984
veterán
válasz
ArthurShelby #82414 üzenetére
az octaviámnál is a bezár gombot hosszan tartva felhúzza az összes ablakot és behajtja a tükreit!
De ami nem elektromos behajtású tükör, azt nem fogja semmi sem hajtogatni, max a facserje, ha érintőre veszed! -
-=RelakS=-
veterán
válasz
ArthurShelby #82414 üzenetére
Őőő.... klucsos megoldás?
Ilyenről egy árva szó nincs, K Astránál legalábbis. Ha már kint vagy, amúgy is kézzel is be tudod hajtani
-
ArthurShelby
addikt
válasz
-=RelakS=- #82411 üzenetére
De ő/mi a kulccsal/távkapcsolóval szeretnénk ezt. Fordoknál ott a 2. csippantásra húzza be a füleit.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Luck Dragon #82412 üzenetére
Egyébként úgy tudom ez univerzális trükk. Pl fordoknál is van ilyen.
-
válasz
ArthurShelby #82406 üzenetére
Igen-igen.
RelakS
De , van azt tudom is.Annyira nem vagyok elveszett.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Luck Dragon #82404 üzenetére
Tükör előválasztó középső állásában megnyomod a tükör lefelé állítást a joystickon?
K Astránál legalábbis így megy, de lehet, hogy H Astránál nem nyertA joytick közepén lévő gombod ha nincs, akkor lehet, hogy csak kézzel lehet behajtani
-
athomi
veterán
Debrecenben kicsit OP-COM-ozni tudna nekem valaki? Sport gombot szeretnék utólag beépíteni, csak meg kellene nézni tudja-e egyáltalán az IPC-m kezelni.
-
pc-user
senior tag
Sziasztok, Opel Astra F elektromos ablakemelő gondjaim akadtak; az ablak megállt félúton és úgy maradt. A 3 db kapcsoló közül egyik sem működik. A biztosítéktáblán az elektromos ablakemelő foglalatában nincs biztosíték és a foglalatba nem is tehető. Tudnátok segíteni a hibakeresésben? Előre is köszönöm.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Luck Dragon #82404 üzenetére
Nyitás/zárás gomb hosszan nyomva tartva?
A tükörbehajtás elvileg azoknál működik, amiknél elektromosan állítható az ülés (mármint J astra, C zafi, insignia kocsiknál).
-
#41635072
törölt tag
válasz
Luck Dragon #82404 üzenetére
Ja hogy ilyet lehet...
Azt hiszem beleolvasok a kézikönyvbe.
-
Lehet valakinél nem újdonság, de tegnap jöttem rá véletlenül hogyan működik a távirányító vezérléssel az ablak fel -le engedése, meg tetszőleges állásban megállítása, már csak a visszapillantó tükör be hajtására kellene rájönni.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
#81556480 #82400 üzenetére
Nem feltétlen felejtős, de nagyon nagy macera ha nincs meg a megelelő kábelköteg a csatlakozókkal. Szerelőm az 1.6 Astrájába épített tempomatot úgy, hogy egy szakaszon hiányzott a köteg és a csati is. Megcsinálta, de belement pár munkaóra.
A sors fintora hogy egy héttel később vittem egy köteget, amivel bátyámnak a xenont építettük be és ott volt a gyári csati a tempomathoz is.
Jobb az ha ott van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- Mozilla Firefox
- sziku69: Szólánc.
- Milyen NAS-t vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B760M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB NZXT H510 WHITE BeQuiet! 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest