Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Néztünk ma két B Merivát. Mindkettő 1.4T motorral, az egyik kézi, a másik pedig automata váltóval volt szerelve. Szerintem egész jó kis gépek, pályán is rendben voltak. Relatív csendesnek éreztem a belteret 130 körül is és azért mentek is. Viszont az automatánál tiszta olaj és por volt a motor alja, egész pontosan az alábbi képen bekarikázott rész. Más érdekességet, olajnyomot nem láttam a motortérben. És nem működött a bal oldali fényszóró-magasságállító motor, de ez gondolom nem nagy tétel.
Ez az olajnyom mennyire rossz előjel? Mennyire jellemző ezekre a motorokra, hogy problémásak lennének?
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #80697 üzenetére
Igen, nekem is muszáj ezt mantráznom, hogy legyözzem a csúnya démonjaimat...
(#80698) Wiz Khalifa
Az lesz, igen. Jól hozzáférhetö, jól szerelhetö.[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
veterán
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #80689 üzenetére
Túl sok részletet az oldal sem ír, de valószínű tartósabb lett a javított konstrukció, ergó gondolom kisebb az esélye a második generációnak a korábbi meghibásodásra.
Ettől függetlenül én azt gondolom, hogy kizárólag ez nem szabad, hogy eltántorítson egy korábbi évjáratú autótól sem, ha egyébként maximálisan megfelelne a kívánalmaknak, pusztán számolni kell egy esetleges ilyen kiadással is később, ha a váltó elkezdene hangoskodni. (Ez ugye úgyis a korábbi tulajtól is fog függeni, cserélt-e valtóolajat, ilyesmi.) -
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #80693 üzenetére
Nem tudom sajnos, mert calibrát nagyon rég láttam még távolról is. Vectrában le lehet bontani a középboxot, és hozzá lehet férni.
termosztát helyét megmondom ha mondasz egy motorkódot
-
-
Sukta 95
aktív tag
válasz ArthurShelby #80682 üzenetére
Astraéknál talán 2014-ben volt ráncfelvarrás. Mellesleg, a korábbi Seat Leon, valamint Citroen C4 után, nekem a 0 kilóméteres astra váltó is olyan, mintha valami baja lenne.
ui.: lehet rosszul tudom, de nekem 2014 rémlik, hogy akkor javították a váltókat a facelifttel.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #80689 üzenetére
Vagy szivo 1.6-t bárhonnan
-
-
Tikakukac
titán
válasz Petyyyyy #80686 üzenetére
Na a kép lövés amit elfelejtettem. Tegnap hosszú este volt aztán az agyam ilyenkor még tompa.
Amúgy ennyi. Egy darab műanyag lap. Hivatalos nevén ezek a cuccok kővédő néven futnak, de ennek a darabnak nincs egyszerűen léte a robbantottakon.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #80681 üzenetére
bontsd le a fűtőradiátor környékét és tapogasd meg nem e vizes.
cseréld ki a termosztátot, ha ilyen hidegbe már kapcsol a venti -
Tikakukac
titán
Jól tippeltem én, nem vagyok vaksi. Ma hazafele jó volt az idő, sétáltam és hát G Astra van rengeteg, hátsó járatba benézegettem és igen, random mód de ott vannak azok a terelőlapok. Szóval nem én vagyok a suta, tényleg létezik az alkatrész, csak nem értem miért nem tudnak róla a katalógusok.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #80673 üzenetére
Amennyire a neten meg lehet találni, 2012 év közepétöl vezette be a GM az M32-es 6 sebességes váltó 2.Generációját. Ennél már más csapágyazást használtak.
Van német cég, aki az elsö generációst is átépíti Gen2-re, cirka 8-900€ közötti összegért, cserébe ad rá 2 vagy 3 év garanciát is.
[www.m32.de] -
Wiz Khalifa
veterán
válasz Wiz Khalifa #80679 üzenetére
Na szóval.
A hűtővízre az a tippem hogy lehet a fűtőradi eresztgeti mivel érdekes hogy ha vizes is de alig a cipőm beszállok a kocsiba megyek mondjuk bevásárolni.Jól befűtök mire oda érek. És mire jövök ki a kocsihoz addigra a hátsó szélvédő teljesen az első vagy az oldalsók meg félig be vannak párásodva belülről.
Kétlem hogy attól a a picit vizes talpú cipőtől párásodna be a szélvédő belülről.
Arra gondoltam hogy ahogy a motor üzemi hőmérsékletű lesz és megy a fűtés akkor a radiban a nyomás miatt el kezd egy kicsit a víz csöpögni vagy valami.
Mi a véleményetek erről?
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
veterán
Amióta megvettem a kocsi azóta a hőfok üzemi hőfokja 91 fok. Viszont mostanság ha már bemelegedett és állok vagy 2-3 percet egy helybe akkor elkezd a mutató 95 felé menni. Olyan 94-ig megy. Akkor bekapcsol a hűtőventi is.
Szerintetek ez mitől lehet? Illetve picit a hűtővíz is eltűnik. De arra a jelenségre szerintem a fűtőradi a ludas. De azt majd leírom nemsokára.
Smoke some weed nigga!
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #80675 üzenetére
+ld: én úgy tudom hogy csak a facelift utaniak vannak javítja J Astra esetén.
150-200 között van a csapagycsere. -
_seth_
veterán
válasz #81556480 #80669 üzenetére
Igen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
AMD Power
titán
válasz Luck Dragon #80662 üzenetére
Mert ugye az klímás , légzsákos.... méretben még picit nagyobb mint az Astra.
-
válasz Gergőke88 #80672 üzenetére
Ezeknél is? Azt hittem hogy a H Astra/B Zafira esetében nyűgös a hatos váltó.
És ezt már a J Astra és kategóriájában eső Zafira esetében már orvosolták és a jelenlegi újdonságok körében is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #80671 üzenetére
A turbós kézi váltós opelekben (kivéve talán a start stoppos) van kettos tömegű.
Mivel nem akkora nyomatékot kell átvinnie mint a dízelben ezért tartósak.
Viszont a 6 sebességes váltó szereti megadni magát. -
Sukta 95
aktív tag
Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem: opel astra 1.4t (2015) ~40k km-errel. Hideg inditasnal kb 1200-ra emeli a fordulatot, majd kb fel perc utan beall az alapertekre. Ez eddig oke (gondolom). Azonban, 3x megfigyeltem (miota nalunk van, tehat az elmult egy honapban), hogy neha egy pillanatra felmegy ~1800 kornyekere. Ez eddig ketszer kb 200 m megtetele utan jelentkezett allo helyzetben (parkolobol kijovet mindig piros a lampa ). Az imént pedig egybol a gyujtas raadasa utan szinte. Tekintve, hogy van meg az autora egy ev garancia, ha ugy van, akkor viszem szervizbe. Azonban, azert erdekelne, hogy mi lehet ez, mert rendkivul idegesito az ilyen aprosag is egy ennyit futott autonal (illetve nyilvan az is kerdes, hogy mennyire komoly a gond, meddig huzhatom a szervizbe szaladgalast, stb.). Koszi elore is, ha valakinek van tippje.
www.maon.hu Online marketing. Neked.
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #80666 üzenetére
96-osban én is csak 17-ben cseréltettem ki, különösebb baja még nem volt persze ártani nem ártott, igaz egyúttal az összes többi futómű alkatrész is új lett
Elég nehéz kiszedni és berakni is az újat, annyira, hogy én is szerelőre bíztam így a pontos menetét nem ismerem, de az tuti, hogy prést használt hozzá + a régit szét is vágta, hogy könnyebben kijöjjön.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
farkas-j
őstag
válasz diegho #80644 üzenetére
Én egy 11 évig használt Z14XEP-s Meriva Fantasy A-ból ültem át egy B14XER Meriva Drive B-be (most 2 éves). Nem akartam turbósat, és a kettős tömegűt is ki akartam hagyni mert hosszútávra vettem (10-12 évre) és nem akartam kódolt kiadásokat későbbre. Mindkettőnél első tulaj vagyok, újonnan vettem őket. Nagyon szeretem az A-t nagyon jó és megbízható autó, ezért nem is volt szívem eladni. Odaadtam a lányomnak.
Meriva B pozitívumok az A-hoz képest: Mintha egy luxusautóba ültem volna át, igaz tele is van extrákkal. Sokkal kényelmesebb, szebb, kézre állóbb, finomabb a váltója (ez is 5 sebességes de kissé nyújtottabb mint az A-é), élvezetesebb a vezetése, jobban fekszi az utat. Minden tekintetben jobban teszik mint a régi. Egy dologban voltam csak elégedetlen, és most jön a negatívum. Az A 90LE-s a B 100LE-s. Gyakorlatilag viszont olyan volt, mintha a B 60-70LE-s lett volna. Bíztam benne, hogy a bejáratás után jobb lesz, de 17000km-nél sem lett lényegesen erősebb. Lusta volt, alacsony fordulaton alig volt nyomatéka. Sokkal sokkal rosszabbul ment mint az A, és többet is evett. Sok utánaolvasás után derült ki, hogy ez a motor a gyári motorvezérlő beállítások miatt ilyen. Merivások, Astrások is panaszkodtak akiknek ilyen motorjuk van. Közel fél évig böngésztem a nettet, hogy hová lehetne vinni egy tisztességes motorvezérlő optimalizálásra. Végül Szekszárdon a Rigotech-nél kötöttem ki a számtalan pozitív visszajelzés és a hozzáállásuk alapján. (A Youtube-n is rengeteg videó van fent ahol a tulajok nyilatkoznak.) Minden autóra egyedi beállítást készítenek a tulajok igényei alapján. Én csak optimalizálást kértem. NEM BÁNTAM MEG, SÖT!!! Azóta szuperül megy az autó, és 5-6 decivel kevesebbet is fogyaszt. Igaz a profi és garanciát vállaló munka nem volt olcsó de nagyon megérte! Egyet bántam csak meg, hogy nem sokkal korábban mentem hozzájuk.
A lényeg, hogy a Meriva B szerintem egy nagyon nagyon jó és szerethető autó, de az 1,4-es turbó nélküli motor gyári beállítással finoman szólva nem egy élmény. Most viszont már minden tekintetben imádom!!!Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #80665 üzenetére
hány éve van vectrád hogy még nem kellett ? nekem az előzőbe is kellett már cserélni.
-
-
#81556480
törölt tag
mohabá mint szaki, és a többiek:
B vectrába jobb oldalt a küszöb alá-mellé becsatlakozó lengőkar szilent az ez : [link]
Cserélte már valaki otthon? lejön annyira a lengőkar hogy ki tudjam venni, vagy mást is le kell bontani?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #80641 üzenetére
"...És ha gyárilag nem lenne akkor miért vannak előkészítve? Gondolok itt a csavarhelyekre..."
A képeket nézve úgy látom,hogy egyforma leömlőket gyártottak,és különféle motortipusokba beépítették.Van olyan motortipus,ahol a motor megfelelő működéséhez kell a hővédő, és van olyan aholvá nem szükséges.
Gyárilag volt hővédő pl: C20NE vagy C14SE Ha megnézed a képeket, látszik, hogy a gyertyapipát csak úgy tudod kivenni, ha a hővédőt előtte kiszeded.Valszeg azért nem került vissza, mert csak útban volt.
Olyan motortipusokon maradtak meg a hővédőlemezek, ahol a beszívott levegőt elő kell melegíteni a normális működéshez. Annyit módosítottak, hogy a gyertyapipát csöbe dugták, így nem lett útba a hővédőlemez.Ez a megoldás van pl:C12NZ X16SZR A képeken is látszik,hogy a hővédőlemezek nem egyformák,máshol vannak felfogatva, de a leömlő ugyanaz,Így mindegyik fajta hövédőlemez rögzíthető rá. (szerintem ezért vannak előkészítve a csavarhelyek)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
molnarpeter
nagyúr
-
trassher
addikt
1 hónapja volt vízhűtő cserélve vízzel együtt. Addig járt míg ki nem nyitott a termosztát, így lett beállítva a szint.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz trassher #80655 üzenetére
Mikor a vizet feltöltötted ... be volt kapcsolva a fűtés ?
Vectra -al jártam így, télen bekapcsoltam a fűtést és eltűnt a kiegyenlítőtartályból a víz ... gondolom nyáron elpárolgott a fűtőradiátorból !
Nálad is hasonló lehet a helyzet, vagy amikor feltöltöttétek hűtőfolyadékkal beindítottad és megvártad meg kinyit a termosztát és rátöltöttél ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
B Merivákkal (1.4T-vel, kézi, illetve automata váltóval) mi a tapasztalat? Nyűgös jószágok, vagy megbízhatóak?
-
diablo1984
veterán
válasz Poiro7 #80648 üzenetére
Ha nem hengerfej és nem is az olajhűtőn keresztül, akkor sok minden nem maradt ahol keveredhet ez a 2 elem! Gondolok itt arra, hogy lehet a blokkodon van repedés az olaj és víz közötti résznél és azért csak melegen jön elő, mert az acél ahogy tágul, úgy nyitja meg az utat.... Nehéz erre mit mondani, de ha mindenki jól végezte a dolgát, akkor csak ez maradt....
-
Poiro7
senior tag
Első tulaj vagyok (szalon autó) és 130000km tettem bele az elmúlt 12év során. Nagyon ritkán pörgetem 3000 fölé a motort, és folyamatosan cserlélve van az olaj. Legutóbb a jelenség előtt 1 héttel
-
Poiro7
senior tag
Sziasztok! Adott egy 1.7cdti motor. Sajnos újév első napján azt vettem észre, hogy a motor a motorolajat átnyomta a hűtővíztartályba. Nosza gyorsan szerelőhöz vittem. Első körben kicserélte az olajhűtőt. Jött vissza a kocsimmal, hogy rendbe. Azért megnézettem vele a szinteket és mit utólag kiderült a hiba meleg motornál keletkezik. Következő lépés a hengerfej repedés vizsgálata (Szakáll-metall). Minden rendbe de ha már ott van síkolás és potlasztóhüvely gumigyűrű csere. Összerakta és az elkerülőn (oda-vissza) beleraktam 120km-et. Úgy tünt semmi baja. Így megbeszéltük, hogy lecseréljük sz olajos vízet. Reggel korán keltem kimentem az M7-re hogy az hűtőmosó folyadék átjárja a rendszert. 130-140km/h környékén egyszer csak durranás , mint utólag kiderült ledobta a gumicsővet a turbó. Mivel akkor még nem tudtam mi ez a süvítés lépésben a leállósávban elgurultam a szerelőig. A durranás után még rendbe volt a szint mite a szerelőhöz értem már ismételten a sapkán keresztül folyott ki a keverék (olaj-víz). A szerelőnek semmi ötlete a többi meg nem akkar vele foglalkozni mert már más belenyúlt. Valakinek esetleg hasonló problémája, tapasztalata volt? Kihez forduljak
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
400-450e B Vectra? 1.6 16v ? Erdemes nezegetni?
-
-
diegho
nagyúr
A Meriva B-ben lévő 1.4 szívó és 1.4T mennyire jó motorok? Valamint a hozzájuk tartozó váltó mennyire jó konstrukció?
-
_seth_
veterán
válasz Wiz Khalifa #80641 üzenetére
Az előkészítésre nem lehet alapozni Nekem is volt ilyen motorom, klubtársaknak is, de gyári leömlő takarót még nem láttam.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Wiz Khalifa #80637 üzenetére
Volt hozzá egyáltalán gyárilag? Esetleg bandázsolást lehet megpróbálni úgy mint a motoroknál (mármint kétkerekűekre gondolok).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #80638 üzenetére
A hibakód adás stimmel, a feszültség értékek és a probléma megoldása sajnos nem. Első szonda csere és hiba van nálunk, hiába dobja a kettesre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
Azt,hogy melyik hibás, te is meg tudod nézni,és megerősítheted,vagy cáfolhatod amit most írok.
Húzd szét az 1 lambdaszonda csatiját. Gyujtást ráad, jelezni fog a hibalámpa.
Kiolvasva lesz 2 hibakódod: P0130, és P0135.
Csatit összedug, hibajelzés megszünik.
2 lambdaszonda csatit széthúz, gyújtás ráad, lámpácska jelez,lesz újabb 2 hibakód: P0136, és P0141
Csatit összedug, hibajelzés megszünik, a hibakódok maradnak, de majd a memória elfelejti,törlődnek maguktól.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
Mindenképpen nézesd meg és méresd is ki a hibát. Nem diagnosztikával. Szépen ahogy kell multiméterrel vagy amivel szeretnék. Az lesz a biztos. Én 5k-ért szereztem egy fiatal, de másik szondát előre, így hibakódom van az eltérő szenzorok miatt, viszont maga a hibajelenség nincs már. Ez átmeneti lesz, amíg nem lesz feltornázva a kincstár.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na, üdv a fedélzeten! Ugyanez a hibakódunk van. Első szonda lesz, nem hátsó. Ezen kívül sajnos ez tipikus trükkös hiba, volt aki cserélt 2 szondát, trafósort, gyertyát és ugyanúgy kidobja.
Kinek mi a jelentős. Nekem végre kiderült mitől kerül olyan baromi sok benzin az olajba.
Ja, meg mitől lusta a kocsi. Ilyesmi.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sanki
addikt
Holnap el akartam vinni a kocsit egy kis elektromos átnézésre (jelez e valami hibát a kocsi gépre kötve). Viszont megtaláltam, hogy meg lehet a gáz + fék + kulcs gyújtásig elfordít kombóval nézni a hibákat.
Egyet dobott ki: 10 1 4 1, tehát P0141 - Opel Műhely Hibakódos app alapján: Lambdaszonda (O2) fűtés áramkör magas feszültség (1. Hengersor 2. Szonda) B-013 --> Ez mit okoz az autóban? Jelentős hiba lehet?
Illetve, ha elvinném mégis szerelőhöz, akkor Ő is ezt az 1 hibát tudná géppel is kiolvasni?
-
adorjant
őstag
válasz ArthurShelby #80625 üzenetére
Én már rendeltem onnan többször is, számlát is adnak, garanciát is, szóval elégedett vagyok.
Árak korrektek voltak, de nyilván nem árt tisztában lenni a piaci árakkal, hogy semmiképpen se érhessen meglepetés[ Szerkesztve ]
-
adorjant
őstag
válasz ArthurShelby #80622 üzenetére
bontoplaza.hu?
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #80622 üzenetére
Igen ilyen kontakt nekem is kéne, mondjuk 1-2 apróság kellene már csak aztán innentől állapotmegóvás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
#81556480
törölt tag
Na ezt az ügyet is megoldottam. 🙈
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80614 üzenetére
Nope, kell egy nagy Opel bontó Pesten és kimegyek
Amúgy nyilván valamihez tartozik, valaminek a része, de azt nem értem miért nincs robbantott ábrán sem. Pedig ott mindennek ott kéne lennie a legkisebb apró vackoknak is.
KrenAtesz: Van az 20*20? Talán, maybe. Jah.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80612 üzenetére
Maga az az műanyag burkolat/darab ami nekem kéne és egyes autókon van cikkszámon sem létezik sem bontott ábrán sem semmilyen gyári katalógusban. Így főleg nem tudom rendelni sem
Egy rakat autón ott van, de ennyi. Gyárilag így jöttek, senki sem tudja mihez tartoznak.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80610 üzenetére
Van ilyen, ugyanebben a típusban, de nem mindben.
Cromax az az a stage 1 én már ezen bőven átugrottam, már túl vagyok a teljes karosszéria gyári számokkal ellátott robbantott ábráin is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #81556480 #80608 üzenetére
A dobbetét az dobbetét. Az volt majdnem az első szó amit kimondtam, mert a ladába fater mindig kiabált, hogy bele kell tenni ha hegesztett mert kirohad.
Ezt egy műanyag terelőlap ami nem engedi be a sarat a küszöb a kerékjárat és az alváz találkozásához beékelődni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Na azt a cuccot keresem. Kiüvegszálazom én rendesen az egészet, de kéne valami gyári, hogy lássam mire gondoltak.
Most meg 20 centi magasan áll a sár. Mondjuk van mosva, nem rohad, de tutira fog. Nyáron így is 2 hátsó ívet és üregvédelmet csinálni kell, biztos ami biztos.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Túrom az alkatrészeket, de nem találom amit látok. Az meg ugye gond
G Astra hátsó kerékjárat küszöb végénél kretén megoldás van ahol megáll a szutyok. ClassicII-n tutira nincs, de rengeteg másik autón láttam 1-1 műanyag terelő lapot. Valaki tud erről valamit? Baromi jó lenne ilyet találni szokásos 14 bontónak írás után semmi, pedig nem 1 hirdetésben ahol bontanak kocsit láttam, hogy rajtuk van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
AMD Power
titán
válasz lsebestyen #80598 üzenetére
Én is igy gondolom. De még a mostani szerelőm 10-15e közötti ár árajánlata is jó nagyon.
Ez az új szerelő meg a feleségem egyik törzsvásárlója. Ő ajánlotta fel ,hogy ha kell szerelés akkor hivjam nyugodtan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest