Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
Mikor jött a verda, újonnan volt fent ilyen univerzális. Megunták anyámék meg én is, hogy mindig mindent igazgatni kellett, meg tényleg olyan volt, mint amikor valaki 1 mérettel és 1 kategóriával elnézte a ruháját.
Nyilván 40 rugó huzatért amikor a kocsi árának ez már egy szép része bika összeg. De hát ez is olyan, hogy mérlegeled a dolgokat: ha a kinézet, forma, tartósság és minőség fontos, akkor varratás. Ha nem, akkor univerzál. Ha nincs sokat használva a hátsó sor, akkor első 2 ülést szokta mondani a kárpitos még. Az megvan 20k alatt vastagon és hátulra mehet akármi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Attól függ mennyire zavar ha valami eláll vagy pacuha. 40-45k körül van egy rendes varrt szett, ami gyári kárpitsablonra készül és az tényleg olyan, hogy ha felteszed rendesen, akkor az olyan is, hogy a legmarconább huzatgyűlölő sem mondja meg, hogy huzatos ülés. Cserébe lehet autóban kajálni, nem kell zuhanyozni ha épp építkezik a család vagy csak általánosan családi kocsi amikor bármi bármikor leesik, morzsál, ömlik sötöbö. Évente 2-szer mosi, olyan 6-7 évente csere és lám, a kárpit illatos és zéró kopás, teljesen gyári.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #79693 üzenetére
Jó lesz ez is, az a +8% nem igazán hat meg, viszont az a +120% a mostanihoz képest biztosan jól fog jönni.
-
diegho
nagyúr
GE Megalight jó izzó? Merivába kellene valami jóféle H7 és ez olcsóbb, mint az Osram.
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #79687 üzenetére
Működnie kell, mert ha én otthonról mondjuk lemegyek Debibe 1 seggel, akkor te rendszámot nem látsz, akkor a mocsok elöl-hátul
LED-et kimagyarázni nehéz, hogy út közben beleesett a foglalatba, xenont is, kiégett ha hátul van sima, én kérdeztem ilyet, mikor kontaktos volt, mondtam neki, hogy nem okos autó, mikor elindultam ment, nézze meg, ott van benne. Sima volt. Ha megtalál vele másnap is, akkor büntet. Ez így korrekt.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Szada85 #79687 üzenetére
Ez a szintező hogy néz ki?
Az első és a hátsó keréknél van, és ott ilyen vízmérték elven működnek összehangoltan?Tehát, ha xenont szeretnék utólag kell:
-gyári lámpa
-lámpamosó
-szintező előre/hátra (ez a legnagyobb feladat gondolom)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz -=RelakS=- #79686 üzenetére
Létezett hozzá gyári xenon-os verzió, csak ritka. De ennyi idő elteltével már azért lehet találni.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #79684 üzenetére
Csak ez a kiskapu is olyan, hogy vagy müködik vagy nem.
Akárcsak a LED-es izzónál, vagy akár a kiégett izzónál is.
Ha kifogsz egy genyóbb rendört, akkor mondhatsz bármit, a KRESZ-re hivatkozva megbüntet.
Ilyenkor nagyon arcoskodó/akadékoskodó embert pedig még nem láttam.@legelek:
Ahogy már elhangzott, szintezök elöre-hátra, kábelezés, lámpatest, mosó rendszer, annak kábelezése, nem kis mutatvány.
Ilyenkor szokott elhangozni, hogy lehet érdemesebb egy minöségibb halogén, de projektoros lámpát beépíttetni. Vagy persze, ha maximalista az ember, akkor neki lehet esni, C Vectránál is van srác, aki végigküzdötte. -
-=RelakS=-
veterán
válasz ArthurShelby #79685 üzenetére
Ilyen csere-beréknél nem úgy van, hogy ha nincs gyárilag is Xenonos verzió, akkor legalább egy műbizonylatot kell tudni produkálni az átalakításról?
Automata magasságállítás és fényszórómosó tuti kell hozzá.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ArthurShelby
addikt
válasz Markizmark #79679 üzenetére
De egy ilyennek nem az a lényege, hogy lámpa testet cserélek, és nem csak égőt? (és emiatt szabályos)
Mert ugye elvileg azért nem lehet normál égő helyére ledet tenni, mert a led nem körbe szórja a fényt, hanem irányba. És ugye a lámpatest, a foncsorozás és miegymás nem ahhoz lett kitalálva/tervezve.
(Félre nem értsen senki, nem akarok ilyet, főleg ilyen áron, viszont az elmélet érdekel)
Ha egy nem xenon-os kocsiba xenon-t akarok tenni, akkor xenon-os (projektoros) lámpatestet kell vennem? (pl zafira A-nál)
Itt csak a lámpatestet plug and play kicserélem és jó vagyok? Vagy ezekhez van motoros szintező, amit szintezni/kalibrálni kell az elején (ez benne van a lámpatestben, vagy ez egy plusz kiegészítő)?
Az ilyen motoros csak föl/le mozog, vagy mind mozog kicsit oldalra is?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #79683 üzenetére
Kiskapu: menet közben nem tudod tisztítani, ezt a dumát egyik barátom mondta, aki szokott gonoszkodni sebességekkel.
Amúgy ja. Én is políroztam egyet rajta és kicseréltem az izzót 10 év után és hát más dimenzió. Az előző úgy jött ki, hogy a búra külön. Aztán a bele az égőnek és utána fater villanyász csipeszével 2 percig feszegettem egy szétoxidált rézdarabot kb. Én nem tudom hogyan működött még egyáltalán. A gond ugye, hogy oda rengeteg mocsok bemegy felülről is, aztán azért haloványka.
legelek: Xenonhoz ugye kell másik lámpa, szintező és mosó. Meg ugye ezt működtetni is kell. Ami ha nem gyári, kb. no way, ha gyári akkor meg horror.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz Tikakukac #79682 üzenetére
Én a rendszámot tisztán tartom a KRESZ-ben előírt szinten, de plusz megvilágítást nem adok neki. A mattra öregedett rendszám világító búrát újra cseréltem, és tettem bele belevaló 10W izzót, olyan mintha új lenne és elég is.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz Markizmark #79681 üzenetére
Ezt akartam mondani még én is, hogy ilyenkor épp az a jó a csapott seggű kocsikban, hogy nagyon durván mocskolnak hátul és ezt elég sokan kihasználják
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Markizmark
addikt
válasz -=RelakS=- #79680 üzenetére
Ráadásul kinek érdeke, hogy minél jobban látható legyen a rendszámom? Mert nem az enyém...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Markizmark #79679 üzenetére
Autópályán láttam pár ilyen valószínűleg utángyártott megoldást.
Elég idétlen, amikor a rendszámtábla világosabb, mint a hátsó világítás.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Markizmark
addikt
válasz ArthurShelby #79676 üzenetére
Szólhat érte, és amelyiknek olyan kedve van az szól is.
Legrosszabb esetben a forgalmit is elveszi és elküld hatósági vizsgára.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #79676 üzenetére
Nyugodtan szólhat érte.
Plusz 7,5K-ért
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
Mennyi idő, mitől függ, hogy egy autónál mikor jelennek meg az utángyártott alkatrészek?
J astránál/insigniánál már vannak? (zafira C-nél tudomásaim szerint nincsenek)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
Ez a led-es rendszámtábla világítás teljesen szabályos? (a rendőr sem szólhat érte?)
Mondjuk rohadt drága egy 300Ft-os led égőhöz képest.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
bexinho23
őstag
Köszönöm mindenkinek. Nem tudom hány km/mikor volt cserélve legutóbb (tavaly januárban szerelősrác nem tett rá megjegyzést), de úgy gondoltam, az a legtisztább, ha kicserélem. KarteR, igen. Néha "kareL" áll a számra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #79673 üzenetére
Kieg.:
-gyertya gyártó szokott meghatározni meghúzási fordulatot, először kézzel kell betekerni, amíg megy, utána kulccsal, akkor kíméletesebb a menetnek
-sarut én nem szoktam levenni -
Markizmark
addikt
válasz bexinho23 #79670 üzenetére
Az általam leírtakon kívül nagyon másra nem kell figyelni. Talán annyi, hogy befelé is ésszel kell tekerni, szépen bekapatni és utána az előírt nyomatékkal meghúzni, kényes játék a hengerfejben a menet...
Retek ne menjen a hengerbe, ez az egyik legfontosabb. Ha egy kis motorolaj becsöppen az nem gond.Ami szerszám kell:
- gyertyakulcs (műanyag betétes amibe belecuppan a gyertya)
- crova hosszabbító
- nyomatékkulcs
- sűrített levegős spray vagy kompresszor amivel kitakarítod kiszedés előttAkksi sarut is leveheted, bajt nem okoz. Csak tudd a rádió kódot (ha kér egyáltalán).
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
momo2828
tag
Sziasztok!
Lenne megint egy problémám a Vectrával
Régen csak nagyon néha jött elő egyfajta hang a motortér felől, mintha valami levegősödött volna, és mocorognak a buborékok, vagy mintha valamilyen szíj időnként megcsúszna valamin. Sajnos nem tudom jobban körülírni, nagyon furcsa hang, és nagyon nagyon zavaró. Régen csak hidegen hallatszódott egy egy mp-re, mostanra hidegen és melegen is, hosszú másodpercekig, majdhogynem folyamatosan, de csak 1500-2500-as fordulat közt, és csak akkor ha gyorsítok, vagy motorfékezek.
Próbáltam felvenni a hangot telóval, de semmi nem hallatszott belőle. Ma mentem egy kört autószerelővel, akarom mondani alkatrész cserélő pékkel, csak hebegett habogott mindent, fogalma nem volt mi baja lehet.
Állóhelyzetben, motortér felől nem sikerült még reprodukálni a hangot, csakhogy még nehezebb a dolog.Tudtok esetleg bármilyen típushibáról, ami egy ilyen szekérnél előjöhet, esetleg pár tipp mit lehetne megnézni? Szerintem valahol valami elöregedhetett már, elvégre már 22 éves.. 1.6 benzin, X16SZ motorkóddal.
Vagy ha esetleg tudtok hozzáértő autószerelőt Bp-en, vagy Komárom-Esztergom megyében, az is nagy segítség lenne, mert távolról nem hiszem, hogy ennyiből ki lehetne deríteni. -
bexinho23
őstag
válasz Markizmark #79669 üzenetére
Köszönöm a gyors és részletes választ. Pont ilyenekre gondoltam.
Kerek egy éve, amikor azok a nagy hidegek voltak (4 hónapja volt nálam az autó), és pár napos udvarban állást követően elindítottam az autót, 1 percen belül fulladozni kezdett a motor és ömlött ki az olaj a levegőszűrőn (kartelcső befagyott).
Ekkor szóltam a szomszédban lakó autószerelő srácnak, aki azonnal jött és gyertyáig megbontotta a motort. Ekkor megkezdhettük az olaj teljes kipucolását. Kb. 1,5-2 óráig tartott -15 fokban.
Amiért ezt elmesélem: hogy akkor a gyertyákkal nem csinált semmi különöset. Letörölte, kicsit megtisztította a helyüket ronggyal, és visszatette.Ezért gondoltam azt, hogy megpróbálom. Nyomatékkulcs (16-os) az nincs, azt megpróbálom egy szerelő ismerősömtől kérni.
Nem szívesen vinném el emiatt szerelőhöz, hogy 1-2 hétig nélkülözzem (munkába járok vele), és horror árat kiszámlázzon. -
Markizmark
addikt
válasz bexinho23 #79668 üzenetére
Én azt mondanám, hogy ne ezzel kezd a gyakorlást. Kényes dolog a gyertya, illetve a hengerfej.
Először is legyen hideg a motor, vedd le a gyertyapipákat, levegővel fújd ki a szemetet a gyertya mellől, majd kitekerheted. Ha nincs agyonhúzva, akkor könnyen kijön, ha megtépték előtted akkor kezdődnek a gondok...
Új gyertya beszereléséhez kellene nyomatékkulcs is, persze van aki érzésből meg tudja húzni. Szerintem a Tiédet sem kell jobban meghúzni 25Nm-nél, száraz menetet feltételezve.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
bexinho23
őstag
Sziasztok!
C Corsa
Gyújtógyertya cserénél kell valamire figyelni (pl. sarukat lehúzni az akkuról)? Először csinálok ilyet.
-
TayRol
nagyúr
válasz -=RelakS=- #79664 üzenetére
köszönöm.
a kettőstömegű hiánya miatt is örülök a start-stopnak. 6 évig tervezzük kb megtartani.
-
TayRol
nagyúr
válasz -=RelakS=- #79662 üzenetére
150, start-stop, kézi 6-os, pótkerék 17-es kerékhez csak mankó van.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz TayRol #79661 üzenetére
Motor melyik? 125, vagy 150le? Start/stop, vagy nélküle? Kézi váltó? Pótkerék amúgy teljes, vagy mankó? Teljeset akartam, de olyan vagy nincs, vagy átsiklott felette a szemem.
Hétvégén láttam egy fehér Astrát, az is úgy megtömve, mint az enyém lesz... hát a hajamat akartam tépni, hogy hunvammá?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
TayRol
nagyúr
úgy néz ki, lehet visszatérek az astrások táborába. holnap kiderül, hogy lefoglalózzuk-e, vagy sem...
[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
válasz ArthurShelby #79651 üzenetére
Köszi az infókat.
150 ezer km nem szabad hogy sok legyen egy autóban, bár általánosságban ezután kezdenek előjönni a költségesebb hibák, főleg ha nincs rendszeresen karbantartva.Egy dolgot még nem kérdeztem, ez a 30.000 k-enkénti olajcsere intervallum amit az opel előír, az csak engem aggaszt? Sajnos más márkájú újabb autóknál is így van 30E/1 év, persze általában az egy év jön el előbb, de mivan ha a régi tulaj csak a km-t nézi.
Persze mindenképpen úgy megyek oda (ha erre az autóra esik a választás), hogy fizetőképes legyek.
Sajna én sem tudom hogy megy a hitelezés, eddig nem volt rá szükségem.PÉTERelvtárs, a Budapest bankot azt hanyagolnám.
A számlavezető bankom is egyébként 13-14% THM-el kalkulált -
ArthurShelby
addikt
Anno mi nagyon jó áron vettük. Nagy családban volt céges autó (ismert előélet, olcsóbb ár), és pár karc is olcsóbbított, illetve sok volt a km (majdnem 150ezer) (150ezerig van opel garancia)
Kár, hogy nem lehet kinyitni a panoráma tetőt, viszont így nyugodtabbak is lehetünk a jövőben (nem lesz beázás), nem lesz gond vele. Azért jó, mert a térérezetet, és a fényt növeli a kocsiban, de a 3. üléssorban ülőknek a leghasznosabb. Hátránya hogy erős napon jobban melegszik a kocsi (még ha be is van húzva az árnyékoló).
Viszont a panoráma szélvédő az nagyon jó dolog. Elöl nagyon jó, hogy fölfele is jól ki lehet látni, sokat segít a vezetésben. A lámpa alá is be tudok állni . Hátránya az erős napsütés (akkor le kell húzni), és egy esetleges szélvédőcsere horror összeg lehet. Panoráma szélvédőnél nem világítós a sminktükör (gondolom a drótokat nem tudnák elvezetni)Mi mondjuk egyelőre örökéletig tervezünk a kocsival (nem 5 évre), és mióta a kiégett hátsó helyzetjelzőt sem tudja cserélni az insignia fórum által istenített opel gyulai, azóta én a márkaszerviznek nem látom értelmét (talán az olajcserénél, ott a gm támogatás miatt olcsóbb).
Egyébként a szívás a kocsival az, hogy még nincs utángyártott alkatrész, csak bontott (az eredeti új ára meg az egekben van).Szerintem még kicsit tudsz lejjebb menni az árral (elmondod milyen jó autó, és hogy milyen tip-top, viszont van pár felesleges extra ami neked nem kell, és van pár, ami kéne, illetve jön a 150-es nagyszerviz, és még neked van még egyéb költség is mint átírás...). Viszont a fontos dolog, hogy úgy menj oda, hogy fizetőképes legyél (nem tudom, ez a hitel mizéria hogy zajlik), szeretik ha könnyebben egyből jön a pénz (mint hogy még fél évet várjanak, míg elintézed a bankkal...)
Szerintem 3millió 200ezerért biztos el tudod vinni, de esetleg akár 3millió 100ezerért is (ez már neccesebb). De kérdezz meg ebben mást is itt.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
D@ny7
aktív tag
válasz ArthurShelby #79644 üzenetére
Köszi az infókat.Nekem elég ennyi extra is, még lehet sok is A panoráma tető tetszik, bár szerintem nem sok haszna ha nem nyitható.
Visznt ha te 3 milláért vetted pár éve több extrával, akkor ennyit drágultak volna az autók, vagy csak nagy hasznot akar az eladó? Jó lenne ha még egy picit lejjebb menne az az ár, mivel közel a 150E km-es nagyszervize is ami olyan 200-250k ha márkaszervízbe csináltatom. És akkor még az átírás+kgfb is 100-150k.
Még november ezekkel az összegekkel olyan 3,8M-3,9M lett volna a végösszeg. Persze a nagy szervízt
el lehetne tolni egy picit, de az igazság az hogy jobb lenne minél előbb vásárlás után megcsináltatni csak hogy nyugodt legyen az ember. Lehetne szervízeltetni nem márkaszervízben is olcsóbban , de ha egyszer végig opelnél vezetett, meg szeretném tartani ezt mivel növeli az értékét ha egyszer majd eladom (max 5 évre terveznék ezzel az autóval).
Az igazsághoz az is hozzá tartozik hogy ennyi pézt nem tudnák kifizeti zsebből, tehát más forrást is igénybe kell vennem, ha nem is nagy összegről lenne szó. Tettek hitelajánlatot, viszont 26% THM mellett kizártnak tartottam hogy elfogadjam. -
amargo
addikt
válasz #TOTTI #79646 üzenetére
Nekem sehol nem vállalták, mert baleset esetén nem akarnak gondot.. pedig olyan helyen is voltam annó, ahol verseny autó átalakítást csinálnak. Meggyőztek. Amúgy műszakin is problémás lehet, bár ott minimális az esélye, hogy észrevegyék.
Létezik olyan H, amiben nem volt isofix?
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, isofoxet utólag is be tudok szereltetni, ha szükséges? Astra H GTC
-
ArthurShelby
addikt
Mi a miénket anno 2-3 éve 3millióért vettük (plusz átírás..) sok extrásan.
Ez is elég jól néz ki (nekem nincs annyira gyakorlott szemem mint a többieknek) nem látok kívül rajta, semmi nyomot, belül is jól néz ki.
Egy jól felszerelt szimpatikus autónak tűnik. Az első lámpája ha jól látom xenon-os (az alsó az index, a belső az utcasarok megvilágítás, a jobb felső sarokban a helyzetjelző jó esetben ledes), van elől ködlámpája is (és hátul is).
A hátsó lámpa is lehetne ledes (az enyém se az még ). A krómszerű műanyag betétek a kilincsben ha jól tudom a cosmo felszereltséget jelzik. A hátsó ablakok sötétítettek egy kicsit. Az autó tetősínes (nálam a panoráma tető miatt fix pontos a tetőcsomagtartó).
Az ülés "bőrülés", a középső kp-i kijelző a jobbik (több infót jelenít meg egyszerre), tempomatos (de nem radaros tempomat), eco (ezt a gombot/és funkciót én kiiktatnám, mert a dízelnek ez a start/stop nagyon nem tesz jót), automata klíma (nézd meg majd hogy hátul az ajtóknál is van-e szellőző rostély, mert elvileg nem mindegyiknél van). (itt neked nincs kormány fűtés, és ülésfűtés)
Navi 900 (az sd kártyán nézd meg mikori a térkép, tuti nem új, frissítésben, fix traffipax pontok importálásban tudok segíteni), elektromos kézifék (és így visszagurulás gátló is van).
Én szeretem ezt a 6-os kézit, bár néha nehezen lehet betenni valamelyik sebességbe.
Nincs flexflix-ed (beépített bicikli tartó), nincs flexride-od (sport/tour gomb), van flex konzolod (az a középső csúszka), és flex ülésrendszered ha jól látom (a 2. sor középső ülése összehajtogatható, a két szélső ülés beljebb és hátrébb húzható így). Nincs még panoráma tetőd, és panoráma szélvédőd, és sávelhagyás figyelmeztetőd (csak csipogna, nem kormányozna)Az eső szenzor szerintem kevésbé használható, a parkszezor-kamera-holttérfigyelő hasznos extra. Én azt nem szeretem, hogy a külső tükröket nem lehet csukni/nyitni a kulcson lévő gombbal (csak belülről), hiába motoros. Ha a visszapillantó tükrön van egy kis fekete pötty, akkor az automatikusan el tud sötétedni (valószínűleg olyan lesz).
Ami hasznos extra még, az az első xenon lámpa (automatikusan is tudja föl/le kapcsolni a reflektort).
Sajnos az én kocsimba nincs keréknyomás szenzor, azt is ellenőrizd, hogy van-e. Létezik még tábla felismerő is, de az mindegy hogy van e, nem működik jól. A parkolás kereső/segítő rendszer a parkradar gomb hosszan megnyomásával aktiválható (nem egy nagy cucc, túl darabos és lassú, de ha valaki nagyon béna parkolásban, akkor ez jól jöhet)Azért írtam le, hogy mid van, és mid nincs, hogy tudjál mérlegelni mi kell, mi fontos, és mi alkualap .
Nekem jó kocsinak tűnik egyébként (a középső 130/131 lovas a legproblémamentesebb motor elvileg)Ui:
Az autó lóerőben elég lesz, viszont a súlya nagyon érződik. Egyesben még nem tudja, hogy menjen vagy pörögjön, kettesben már viszont megjön az erő (és a turbó) és tol egy nagyot (innentől már lehet menni). A súlya és a hosszú tengelytávja miatt nem egy kanyarvadász. (viszont az elektromos szervo miatt könnyű tekerni a kormányt. A fékek elég jól fognak (4 kis tárcsafék), viszont a kocsi súlya itt is fontos tényező.
A dudája számomra nem túl jó (halk, és nem elég figyelem felhívó), enyhén töketln.
Nálam a kipörgésgátló általában késik kb 1 mp-et[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #79641 üzenetére
Gyárilag is fosch volt a Calibra lámpa. Olvass utána.
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Gratula, sok balesetmentest!
-
trassher
addikt
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #79632 üzenetére
Elképzeltem...bár elég nehéz volt.
-
Wiz Khalifa
veterán
-
Tikakukac
titán
Adalék infó: orosz oldalról túrtam, hogy nem mindig van feltüntetve, hogy adott DEFA fűtő mellé nincs beszerelő kit írva, de kelleni fog.
Ezért nem értettem, hogy milyen cső az, ami olyan meredeken megy radi felé, mert az nem a gyári cső elszabva. 1.4 Twinportok egy köbö 10*3cm-es derékszöges csövet kérnek még, 19mm-es belsővel. Ebbe megy a fűtőtest és ahol a másik vége ott kell elvágni a gyári csövet. Nálam kelleni fog egy 19-16mm megoldás, mert olcsóban 16-16-os csonkos test volt, de szlovákiában van egy cég, ami mindenféle méretet tart és így patent.Na, szóval ennyit erről, thx aki írt priviben is
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Nagyon szép, gratulálok. Szolgáljon téged sokáig.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz B-L-A-C-K #79631 üzenetére
Ez a kocsi így jött hozzám ahogy a képen látod. Tehát a felni is jött vele.
(#79627) MunezXBK:
Vezettem és látok vele képzeld el!(#79629) Petyyyyy:
Ha eltudok menni (pl épp nem lesz meló stb...) akkor természetesen elmegyek.(#79630) LaciCRM:
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Grat, ezen legalább normális felni van ( ), vagy nem adta vele?
-
#81556480
törölt tag
-
Petyyyyy
addikt
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Üdv a fedélzeten, tricsillió balesetmenteset! Értsd: ha megtöröd, megdobálunk szeméttel.
Aztán lehet majd jönni jó időben topiktalira. Sosem ültem még Calibraban.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#41635072
törölt tag
Udv!
H Astranal normalis hogy nagyon erzekeny a fekpedal?
Azaz epp hogy rateszem a labam mar eroteljesen fekez. A pedal utjanak 95%-an gyakorlatilag blokkol. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #79626 üzenetére
Sötétben vezetted már?
-
Wiz Khalifa
veterán
No most már én is Opel tulaj lettem.
És nagyon örülök a vételnek. Nagyon becsületes, lelkiismeretes gazdától vettem meg egy gyöngyszemet. Életembe nem láttam még ennyire gyönyörűen rendbe rakott Calibra-t.
Szeretném ha az összefoglalóba betennétek.
Wiz Khalifa Calibra 2.0 8v C20NE 1994 Gyöngyház ezüst 301.000km
Smoke some weed nigga!
-
amargo
addikt
válasz B-L-A-C-K #79613 üzenetére
Amúgy azt kell írjam, hogy én is féltem a 17-es kérektől (gyárilag ekkora), hogy milyen lesz a magyar utakra, viszont így közel fél év használt után azt kell mondjam, szép és jó is. Most 16-os van rajta ezzel sincs bajom, de csúnya ez tény. Persze engem annyira nem érint meg, mert kb 2 percig látom kintről átlagosan, de ettől még van egy kis szép érzékem, bár nyilván nem annyi mint egy grafikus/designer-nek
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz N.Ferry #79617 üzenetére
Nekem kb. 3 km alatt beáll 82-83-ra a hőfok és onnan csak akkor moccan, ha araszolok.
Nem kell foglalkozni vele, ezek ennyin mennek. Megkérdeztem a szerelőmet, akinek több új Opel is megfordult már a keze között, azt mondta, ezek új állapotban is ennyire álltak be.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
N.Ferry
senior tag
Sziasztok!
Ha 20km alatt is csak 80 fokos lesz max. a vizem, akkor esélyes egy termosztát csere, ha semmi más baja nincs?Walking Dead
-
#81556480
törölt tag
Vectra B
Ez kell ? [link] cseréje bonyolult ?
Nem teljesen látom még át. Kiveszem a csavarjait körülötte, meg a lengéscsillapítóét, és le kéne jönnie annyira hogy kicseréljem ?
-
B-L-A-C-K
titán
Nem gondoltam ilyen nagy bajt okozok azzal ha elmondtam egy kocsiról a véleményem, írtam fasza szép kocsi, csak szerintem kicsi a felni, máskor csak dicsérek mindent.
Elnézést mindenkitől, becccs szó máskor ilyen nem lesz.
-
Gergőke88
addikt
válasz -=RelakS=- #79611 üzenetére
+Sukta
Akkor csak óvatosan a felnis képekkel. -
D@ny7
aktív tag
válasz ArthurShelby #79589 üzenetére
Szia!
Az alábbi hirdetést néztem meg, de még november végén. Nos azóta az autó még megvan csak az árából vettek vissza. Amit tudni lehet róla, külföldi Belga autó. Elméletileg végig vezetett, és ha jól tudom a Belgáknál nagyon szigorúak a törvények a km tekerés sbt... ezért jó esélyel kizárhatóak.
https://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/zafira_tourer/opel_zafira_tourer_2.0_cdti_cosmo_start-stop_navi_900._alu._gold_packet-12354735
Üdv.
-
-
Gergőke88
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #79604 üzenetére
Azért kicsit máshogy fest nagyobbal:
De persze kinek mi, lényeg ha nekem ilyen szép nagy kocsim lenne nem raknék rá 15-ös felnit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest