- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
- bambano: Bambanő háza tája
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jofi81
őstag
A UNIX alkatrészek milyen minőségűek? Ebből kaptam most motorolajat, üzemanyag-, olaj-, levegő- és pollenszűrőt, valamint vezérműszíj készletet is. Azt ki tudtam deríteni, hogy az olajat a Lubnet gyártja, de a többi alkatrész eredete rejtély. Nem lesz gond velük? Eredetileg GM olajban, Bosch vezérműszíjban és ALCO szűrőkben gondolkodtam.
-
F_Gergely
őstag
Na ma hivott a szerelom, kormanymu felujitas 40-60 ezer es kb ennyi a munkadijj is, de azt beszeltuk ha mar teljesen szet lesz szedve, akkor megnezi a valtot es a kuplungot is. Es inkabb most mint par honap mulva ujra szetszedni :/
Mondjuk a kuplungot en nem ereztem kopottnak de az a tuti ha megnezi. A valtonal a nyelestengely csapagyat tuti cserelni kell mert csorgott az auto mint az allat. -
zeg
őstag
válasz
zolikaDB #27776 üzenetére
Amikor eladtam, már érett volt egy kuplungcsere és egy sebváltó felújítás. Meg némi lengéscsillapító, és 12 éves korára megjelent a rozsda a 10év átrozsdásodási gari ellenére is. Meg egyéb aprócska nyűgök amitől a hócipőm tele lett a rendszeres szerelőlátogatástól, mégha az autó mozgásképességét nem is befolyásolták.
Manapság inkább megveszem az autót bevizsgálva 80-100ezres kilométerrel, beletaposok 100ezrest, aztán 200ezer körül hibátlan állapotban a piacra dobom. Valami nyomorult aki azt hiszi ~1milláért 200ezer km környékén hosszú távon is költségmentes autót kap, majd ráér a szerelőhöz hordozgatni vagy otthon tákolgatni az összeomlott technikát. -
bartalix
csendes tag
A napokban megjelent az Insp2 hibakód (Opel astra h ferdehátú)
Utána néztem és lám a pótféklámpám nem világít. Mi lehet, kiéghetett ? Valaki cserélt már ilyet? Egyáltalán azt hogy lehet leszerelni, -
INMOTEP
őstag
Énis elég hamar eladtam a Vectra B-met 1 hónapja ,kb 5 órát volt fent a neten
Kicsit más :2004 es Vectra C / Signum alkatrészek nálam ,2.0 DTI motor ,váltó ,turbó ,adagoló kaszni beltér stb .Valami érdekel irj privátot .Lényegében mindenem van még "
-
juve600
nagyúr
üdv
z16xep twinport
fütyölő-sipoló hang jön néha a motorból,kb 80-90es temponál ,ez normális?? vagy valami hibának a jelzője ?
-
Lomha 8V
addikt
10:00 óra körül el is vitték. 11:00 órára le volt jelentve az okmányirodában és le volt mondva a biztosítás. Kicsit bidám volt a gyerek, nem kockáztatunk 20 percet sem.
-
JanR
addikt
válasz
diablo1984 #27784 üzenetére
Belül nagyobb a Signum
Szerettem amúgy az Omega-t, csak jött egy olyan lehetőség amit nem akartam kihagyni. De az omi se veszett kárba, mert édesapámék tovább használják
-
Lomha 8V
addikt
Ezt még én sem hiszem el, nem fogok haragudni, ha más sem. Felraktam az Omegát a hasznaltauto.hu-ra, megnyomtam a gombot és 25 másodperc múlva csörgött a telefon, hogy holnap jönnek érte. Ez valamiféle világrekord lehet.
(#27774) hafes: Lesz vele meló, de a 30 évéhez képest apróság. Nem marad a színe, de még nem tudom, hogy milyen lesz. Ha tudok valamit neked, szólok.
-
JanR
addikt
Srácok, olyan kérdésem volna, hogy melyiknek higgyek?
Opel Signum 3.0 V6 CDTI (bár szerintem ez mind1)
Szóval a középkonzol kiírta, hogy 50km bír még a kocsi a jelenlegi tankkal, viszont a műszerfalon a mutató még a piros zónát se érte el és még ki sem gyulladt a tankoló lámpa. Melyiknek higgyek? Vagy ez miért lehet? Nem szoktam üresen hagyni a tankot, nem szokásom, de új még az autó, ki szeretném tapasztalni, hogy ha kevés benne az üzemanyag, hogy viselkedik. Ez a második ürítésem, az elsőnél először kigyulladt a tank lámpa a műszerfalon, majd mentem tovább és a "kompjúter" is feldobta, hogy 50km van hátra. Valakinek ötlet?
-
zolikaDB
veterán
Na, ehhez a tortenethez. Az Astras ismerosnek, 9 evig csak tankolni kellett, jelenleg egy dizel franciaja van. Takaritgatta az autot, nem oreg, 6-7-8 eves most, beszelgetunk, szo szot kovet, azt olajat hogy-e? O majd, ekkor es ekkor. Amikor meglesz a 30e... Na onnantol nem szoltam, eljottem. Esztetikailag OK a kocsi, aztan ha vki jovore megveszi, nem fog udvozlolapot kuldeni...
-
zeg
őstag
válasz
zolikaDB #27758 üzenetére
Maximálisan egyet tudok veled érteni. Az én ex astra g-m is 250 ezerig tartotta magát az idő előtti prémium olaj-szűrők csere, prémium vpower üzemanyag, havi rendszeres szerelővel átnézés ellenére, aztán jött a költés. Új klímakompresszor(ez lehet az én hibám is volt)+tekercselés, új generátor, új lambda szonda, új üzemanyagszivattyú, új elsőkerék csapágy, új teljes kipufogórendszer, végül motor gyűrűzés 330ezer kmnél(valami marha drága 4db csavarból 1 szétjött, újonnan ~100ezres lett volna 4 db) a vele járó lánccserével meg vízpumpacserével stb, ami most így hirtelen eszembe jut.
Nem lepődnék meg ha lefosottabb daraboknál 180ezernél elindulna a szop@rollerezés. Egyáltalán nem hiszek a 200ezres feletti 'csak menni kell vele' autókban. Persze, ha az előző tulaj annyi százezrest beleölt a prémium alkatrészekbe mint én...szvsz ez a magyar autó-ridegtartásra nem jellemző...
Aztán még ehhez jön a tekert kmóra állás... -
erikke17
őstag
Üdv, F astra gyárilag csak első ajtóba vannak hangszóróim, nyárig amíg nem cserélem le egy komolyabb komponens szettre szeretnék még egy pár gyári csipogót addig betenni eredeti helyére.
Bontóból tudok is szerezni, csak ennek hogy van a bekötése? Gondolom mivel a gyári hangszóró 4 ohmos meg a csipogó is 4 ohm beköthető 2 és 8 ohm-ra ugyebár, vagy mindenképp 4 ohm lesz?
-
hdman
őstag
válasz
realmadrid #27768 üzenetére
Nekem is jöhet, bár
1, messze van és gyorsan kell a kocsi
2, 99%, hogy uj lesz bele -
realmadrid
aktív tag
válasz
Remekelek28 #27749 üzenetére
Szia, kuplung felújítás ügyben elküldenéd priviben a szentendrei címet ? Köszi.
-
diablo1984
veterán
válasz
Calogero #27766 üzenetére
g astrában láttam, hogy nem a legjobb minőségű műanyagokat használja, na azokon látszik a használatra termett egyszerűség, beokádva az olcsó műanyag egyszerű formában oszt kész. a vectrában kicsit szebb, igaz a minden szürkében nem nagyon tűnik fel ez, de a fa berakásos bézs belű, na az csínos, csak amit én néztem anno az egy rommátört példány volt....de szép.
még az elején fel sem tűnt, hogy zörög, csak miután felszállt a lila köd....
-
Calogero
addikt
válasz
diablo1984 #27765 üzenetére
Az Opel sose a minőségi összeszerelésről, minőségi anyagokról volt híres.
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #27764 üzenetére
számomra is meglepő a c vectrában a rezgések, holott ebben minden benne van amit kerülni kell egy autóban(kettős tömegű lendkerék, részecske szűrő, injektorok), mégis zizeg az első ajtókban valami, de eddig nem jöttem rá mi, hangra durván műanyag, de akármit is fogok le rajta nem csillapodik.olyan mint egy műanyag darab egy tálban, amit rángatnak. ez kissé bassza a csőrömet mert nem egy 100x összelegózott autóról van szó, meg nem is az alsó kategória.....de tré minőség, csak menjen és ne kelljen rá költeni!
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #27763 üzenetére
Eredetileg en is passatot szerettem volna venni, csak hat ugye az igenyek... Es mindenkepp kezivaltoast akartam es az 1 milla folott volt olyan felszereltseggel amit en kerestem. Igy hat akkor mondom inkabb b veki, bar ezekkel a zorgesekkel az utasterben nem szamoltam. Na meg par elektromos anomaliaba is belefutottam pedig mondjak az a franciak autok atka.
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #27762 üzenetére
nem úgy értettem a szerelő elfelejtését, hanem hogy nem lesz több gond a kocsival! majd karácsonykor viszel neki egy üveg pezsgőt na!
amúgy tényleg a tdi passatokról is csak jókat hallani, faternek ugyan olyan van mint ami nekem volt, abban még jó a motor, bár míg autót keresve furikáztam vele, abban az enyémhez képest gyengébb volt és torpant, meg hát mások az igényeink, arra a kocsira is rávernék 100-200at és még meg sem látszana rajta, pedig abban tutira 230e km van, nem is piszkálnám a motorját! én anno mellé nyúltam, pedig még felárasan is vettem(állapotra veszünk autót elv alapján), mert szépen egyben volt, csak mint utólag kiderült, csak kicsípték....
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #27761 üzenetére
A szerelo egy nagyon kedves ismerosom, es ert is hozza amit csinal (12 evig opel markaszervizes volt) es az aprobb dolgokert mar penzt sem ker. Nagyon lelkiismeretes es mindig ellenorzi a korabbi javitasokat is. Mar joval korabbrol ismerem mikor meg nem volt kocsim
Annak azert picit orulok hogy mas is futott mar bele gondokba a kocsival kapcsolatban.
En valahogy masoktol sose hallom csak azt hogy vesz autot, szep es csodalatos, semmi baja, 3-4 litert fogyaszt, es egy alom.
En meg megvettem bar tisztaban voltam vele hogy kolteni kell ra de eddig azt hittem csak en tudok belenyulni. -
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #27759 üzenetére
nyugi a c vectra is kritikán aluli rezgéseket generál! nekem is 2 év után megállt a pénzbelefolyás, utána már ki tudta várni a műszakikat, nem volt gond vele, csak elszállt az idő, meg a tüske a szívemben ott maradt, hogy annyi léből milyen autót lehetett volna venni!
amúgy a szerelő is fizetésből él, a fizetést munkáért kapja, namármost te sok munkát adsz neki, tehát hordod neki a dellát! lassan új a kocsid, utána felejtsd is el!
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #27756 üzenetére
Hat igen, szerelom is ezt mondta, hogy mar szinte mindent kicsereltunk es jo is lett amit javitott, ezert inkabb hasznaljam es ne adjam el. Hasznalnam csak mindig szerelonel van :/
Meg a belso zorgesekre majd ki kene talaljak valamit, en arra gondoltam vennek diegoban olyan szivacsot amit a laminalt padlo ala kell rakni, az szerintem elnyelne a muanyag elemek kozti rezgeseket. -
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27756 üzenetére
Errol volt mar szo par helyen, h a sose koltottem ra, kivalo autokat mindig a masodik gazdaja gyuloli meg, es kopkodi mint a budos szar, es lesz tele minden forum es medium azzal, h igenis egy semmirevalo szar az XY tipus.
Tehat fosganeztak mar le 1.9TDI-t, Swiftet meg Gastrat is...
Ismeros is 3-4 evesen vette a Gastrat, olajcsere, benzin, majd 6 ev hasznalat utan piacra dobta. Es ez az a kor, amikor az elozo hanyagsagok epp ki tudnak utkozni, naprol napra. Es ezert nezett ertetlenul, hogy az en 8-9 eves Astramnak hogy a p.csaba lehet barmi gondja is, amikor abba csak benzin kell... -
Lomha 8V
addikt
(#27753) Remekelek28: Gőzöm sem volt, ezért felhívtam. Azt mondja olyan fél literrel maximum, de neki megér ennyit, mert előtte sokat költött a kettős tömegű miatt. A km-t nem tudta pontosan, most van benne 140.000-, olyan 90-100.000- körülire tippelte.
(#27755) bambano: Két év alatt nem volt vele probléma és mint írtam, nagyon minimálisan érezhető és csak alapjáraton. Lehet, hogy kicsit hamarabb elfogynak a dolgok, de biztosan nem drasztikus, mert nem említett ilyesmit.
-
diablo1984
veterán
válasz
Remekelek28 #27753 üzenetére
itt keress rá, hátha van infó róla, de a gyári is bele párszázas, kár próbálkozni, mert ha nem jön be akkor megint kezdhető elölről a procedúra.
F_Gergely: 320e km-nél lehet reális, hogy bármikor tönkremegy ez meg az, arra lennék kíváncsi, hogy az előző gazdájának mi volt a véleménye a kocsiról! én mikor a passatot vettem akié volt, azt mondta, megbízható kocsi, semmi baja sem volt, olajcserén kívül nem kellett sosem csinálni rajta semmit......1milla fölött költöttem rá a hanyagolására.....még a motornak is válla volt, de csodák csodájára még így is ment mint az állat, -20ban is indult, csak ette az olajat, de mégcsak nem is kék füstösen! na az volt nekem a tanulópénz durván! szerintem te is tartsd meg, ha már ennyit rátoltál, hajtsd pár évet és majd ha akkor nagyon unod, akkor add el! nekem 5 évig volt meg a passat, már a 2. évben rávertem a vételárát....
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #27747 üzenetére
Hat azt tudtam hogy kolteni kell ra, de valahogy ezen minden tonkremegy, es semmi elojel nelkul lasd most pl a kormanymuvet. Kikanyarodtam es elkezdett hulye hangot kiadni es elotte meg semmi baja nem volt. A kocsiban 320 ezer km van ami realisnak is tunik. Az adagolo benne volt a pakliban tehat azon nem is huztam a szamat, (es meg orulok is hogy nem ugy doglott be mint a legtobb esetben hogy el sem indul az auto es sajat laban nem megy).
Hetfon beszelek a szerelovel mennyibe fajna a munka mert beszeltuk hogy ha mar ugyis szet lesz szedve a kocsi akkor a valtot is meg kene nezni meg a csapagyat cserelni mert zorog mint az allat.
Belenyultam az teny, es sok tanulsagot levontam, de meg mindig inkabb ez mint veszek dragan egy kocsit es ugyan ezeket a koroket lefutom :/ -
Remekelek28
őstag
válasz
diablo1984 #27751 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Ha hirelenjébe venni kellene gumigyűrűt,egy szabványúak ezek,vagy az autósboltban a tipus alapján adnak hozzá? 1.3-as dizel.
Lomha 8V: A fogyasztás nem nőtt?Mert elvileg ezeket a kettős lendkerekeket a kevesebb fogyasztás érdekében is rakták bele.
Hány km-nél lett cserélve a lendkerék? -
Lomha 8V
addikt
Egy ismerősöm egy Fiat Pandába rakott a kettős tömegű lendkerék helyett szimplát, azt hiszem Suzukiból. Ez két éve lehetett, azóta nincs vele problémája. Annyi változott, hogy kicsit jobban rázkódik az autó alapjáraton. De nem drasztikusan, eddig volt 0.1 rázkódás, most 0.2.
-
diablo1984
veterán
válasz
Remekelek28 #27749 üzenetére
igen van, vagy réz alátét vagy gumigyűrő van alatta, aminek nem tetszett a levétel és visszarakás! azt húzogathatod nem lesz jobb, kivesz, olaj kifolyat és visszarak a megoldás(olaj vagy visszaönt, vagy csere)
-
bambano
titán
válasz
Remekelek28 #27749 üzenetére
nekem eddig minden olajcserénél cserélték a leeresztő csavar tömítését is (gumigyűrűs).
-
Remekelek28
őstag
Én a felújitást javasolnám,elvileg közel a gyári szintre hozzák és kb 40-50 ezerből megvan.
Szentendrén csinálják.
Állátólag a gyári is LUK,tehát az a javallott,Más: Nekem a Corsában pár hete volt olajcsere és a napokban olajfoltokat láttunk a kocsi alatt.Gondolom a képen látható rész az olaj leengedő nyilása? Alábújtam tisztára töröltem és ott láttam kb 1 óra múlva egy csepp olajat (középen,ahol meg kell húzni). Próbáltam meghúzni,de elég feszes volt. Szerintetek van benne valami gumigyűrű,vagy tömités és az kopott el,hogy szivárog?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #27747 üzenetére
ja a cég valszeg nem kínaival seftel, csak az apródos, racing-bazásos utánvétes dolgok miatt írtam.
nekem pl laptop helyett jött ágynemű laptop árában!
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #27735 üzenetére
nem te voltál aki úgy vette a kocsit, hogy olcsóér, mert tudtad, hogy kicsit költeni kell rá? mert így akkor ez a városi legenda is megdől, tehát amin látszik, hogy költeni kell, az olyan minden részében!
de ahogy olvasom, te aztán tényleg belenyúltál a tutiba, mennyi km van abban a kocsiban, hogy ennyire szétment minden benne? mert nem kizárt, hogy egy életet kiszolgált már.....
ja, és a motorfelújítás nem az adagoló felújításánál kezdődik, az sallang, csak a fűzött blokkra ha ráversz 4kilót, na az a felújítás!
hdman: részvétem! látom így a nyári felnidet, nem rossz, de azért a vectra alatt ez is furcsán mutatna! ez hanyas et-jű? luk az jó márka, nem egykét gyár gyárilag szereli az autóit vele! viszont az ilyen apródos dolgoknál valahogy bizonyosodj meg róla, hogy gyárik, nem átmatricázott, átcsomagolt kínai szarok....
-
hdman
őstag
Erről mi a véleményetek? A céggel van vmi tapasztalat? (kuplungmester.hu)
Opel Astra H 1.9 CDTi kettős tömegű lendkerék Z 19 DTL; Z 19 DTJ; Z 19 DT; Z 19 DTH, - 100 LE, 120 LE, 150 LE - LUK gyártmányban (új. gyári) bruttó ár: 95 000 Ft
Opel Astra H 1.9 CDTI kuplung szett+hidraulikus kinyomó csapágy- motorkódok: Z 19 DTL; Z 19 DTJ; Z 19 DT; Z 19 DTH - 100 LE-120 LE-150 LE - LUK gyártmányban (új. gyári) bruttó ár: 88 463 Ft
A LUK ajánlott, vagy legyen más? Ha már kuplungot cserélek, mindenképpen kicseréltetem a a kettőstmegűt is, ugyis zörög már. Nehogy két hét múlva megint bontani kelljen
A szerelő azt mondta, hogy fontoljam meg az egytömegűsítést is, mint alternatívát...
-
soo277
őstag
H astra bontódik
-
F_Gergely
őstag
Ma hivott a szerelo, kormanymu felujitas
Igazabol igy mar nincs szivem eladni lassan nem marad alkatresz a kocsin amit nem csereltem ki vagy ujitottam fel. Adagolo garancialis most lett megcsinalva. A belso zorgesekre meg majd legfeljebb kitalalok valamit hogy lehetne lezsigetelni :/ -
INMOTEP
őstag
válasz
F_Gergely #27735 üzenetére
Sajnos Vectra B főleg a 2.0 DTI 100 lovas dízel mind ilyen hogy hidegen a műanyag kárpitok egy idő után rázkódnak ,főleg a komplett műszerfalon venni észre alapjáraton .És a csörgő dízel hangot is megkell szokni mellette ,ez van .De legalább ez a típus nem kajálja az olajat , keveset eszik és ha rendben van kilehet menni vele a világból is elég nagy nyomaték mellett .A menetszél zaj az bármi lehet nem csak a gumikléder ,lehetett előtte egy sérülés is a kasznin ami miatt nem pontos az ajtó illesztése pl ,+ ami sok Vectra B-ből hiányzik ilyenkor az az első sárvédőknél belül a műanyag doblemez mögött egy szivacsos hangelnyelő / zajcsökkentő szigetelés az ajtóknál ... Ha törik az autó ezt kiszedik és sokan nem teszik vissza , ez van .Egyébként a hasonlat kedvéért az az érdekes hogy C Vectra 2.0 DTI motorja ezerszer halkabb nem csörög nem zörög .Viszont többet eszik mind olajból mint gázolajból , üzemanyagból ez kb 6.5 liter / 100
-
F_Gergely
őstag
válasz
zolikaDB #27732 üzenetére
Motorikusan komplett fel lett újítva, új adagoló, új fékek, új szilentek, új stab pálca, új kormánykapcsolók, kapott új üléseket meg kárpitokat szóval egy zsák pénzt ráköltöttem.
Nekem a problémám az hogy 4 hónapból kb. 3-at volt szerelőnél, és hiába eszik 5-6 liter között, marhára zavar hogy csörög a belseje, zörög minden műanyag az illesztésnél, és 100-as tempónál olyan menetszelet lehet hallani mintha le lenne engedve az ablak. Beázni nem ázik be sehol de gondolom a gumi kérderek nem szigetelnek megfelelően vagy a fene tudja. Most szerdán szerintem a klima kuplungja ment szét, de még nem beszéltem a szerelővel. És igazából már az dühít hogy van autó de nem tudom használni, de amikor nálam van akkor is csörög-zörög a belseje. Igazából már elfogyott a türelmem, tisztában vagyok vele hogy kb fél millát bukom vele, de inkább bukom most ennyit, mint később többet, mert nálam valahogy minden szar tönkre megy... Én tudom hogy ez nem a típus hibája, hanem az előző tulaj volt egy hanyag, és igénytelen f@sz, csak én meg mindenáron kocsit akartam venni, azt jó balek voltam -
#92891904
törölt tag
-
Lomha 8V
addikt
válasz
#92891904 #27730 üzenetére
Az IDS Plus futómű valami automata szintszabályzós, adaptív cucc. Hozzá van kötve a BC-hez, állítható keménységű stb. Ezekhez általában nem vagy csak nagyon drágán lehet tuning cuccot venni. Merciknél csak szimplán le szokták cserélni az egészet simára, itt nem tudom, hogy megoldható e. De azt tudom, hogy nem piszkálnám a helyedben.
-
#92891904
törölt tag
Sziasztok! Egy kis segitség kellene nekem. Van egy H astra kombim ids+ futóművel,és ültetőrugót szeretnék hozzá venni. Állitólag nekem nem jó a sima ültetőrugó. Valaki fel tudna világosítani hogy miért kell nekem másfajta rugó?? Vagy hogy hogyan keressek rá? 30-30mm-ben gondolkodom. (z17dtr ; 92kw)
http://www.fp-tuning.hu/product_info.php/cPath/1511_1823_1826/products_id/7303?osCsid=4d8b0a65d62985026180127bdb3a87da Mit jelenthet a "beleértve magasság állitás"?? -
juve600
nagyúr
üdv
én most vettem a H ASTRA-mra 205/55/R16 gumit,eddig continental volt rajta de nem igazán volt komfortos,most Hankook K425 lett rá és sokkal jobb,az áráról nem is beszélve,16k volt darabja -
Pitu
aktív tag
Búcsúzom a topic-tól, tegnap sikerült eladnom az Astra-t.
Köszönöm a segítséget és a jó tanácsokat amiket itt kaptam!
Baleset és problémamentes közlekedést kívánok minden fórumtársnak! -
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #27692 üzenetére
Egyszerűen nem tetszik
Alig vártam, hogy felrakhassam a nyárit. Az viszont nagyon tetszik, majd teszek képet!
-
-
_seth_
veterán
válasz
Kalandor #27717 üzenetére
Tökéletes választás ha az alábbi negatívumokat nem vesszük figyelembe:
-1.6
-Automata
A többi része rendben van1.6 amúgy sem erős egy 1,4 tonnás autóban bár nem elviselhetetlen, sőt sokaknak van és nem is panaszkodnak rá de ha még kap egy lusta automatát is a nyakába akkor már nem lehet dinamikus közlekedésről beszélni valamint amit nyernél városban a fogyasztáson a kis motor miatt azt az automata lazán megeszi.
-
-
Mi a véleményetek egy Vectra B 1.6 GL Plus Automata-ról? 2000-es gyártmány.
Mire figyeljen az ember e típusnál? -
zsambek
aktív tag
válasz
zsambek #27602 üzenetére
"Sziasztok,
A kálvária folytatódik.
Adott egy Z16XEP OPEL ASTRA H, 60.000 km-t futott.
A problémája pedig az, hogyha megyek vele egy hosszabb időt (3-4km), akkor a normális motorjárat közben elkezd rángatni, dadogni a motor, és a kezdeti 6-7L fogyasztásról felugrik 11L-re, és ez után van, hogy megint visszaesik, de akkor újra elkezd rángatni, és megint felugrik a fogyasztás 10-11L körülire. Az átlag fogyasztás így 10,3L / 100.
Az autót előéletéről azt lehet tudni, hogy munkábajárásra volt használva (napi 2x 4-5km).
Ki lett cserélve az EGR szelep wessznél(az átlag 12L fogyasztás így esett le átlag 10L-re), és STP benzin injektor tisztítóval lett menve 100km 4000-4200 fordulatszám között, de ez sem hozott javulást.
A kérdésem az, hogy van-e valakinek valamilyen ötlete, vagy a pályázást rosszul csináltam? Talán STP benzin-üzemanyag adalékkal kellett volna mennem, vagy micsoda?
Válaszaitokat előre is köszönöm,
zsambek`"Sziasztok,
Ezeket a hibákat megfejelve feljött a sárga motor, illetve a 17152-es hibakód. Erre találtam egy megoldást: http://pemberton1.co.../ecn-17152.html
Viszont nem tudom, hogy ez a sok korom miatt lehet-e a rángatás, és a dadogás?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
zsambek`
-
bambano
titán
válasz
akos86 #27701 üzenetére
én a bosch tecnikus kezére adnám a szekeret, más megoldási módszerek szerintem hosszan elhúzódó és összességében drágább folyamatot eredményeznének.
ha az az autó rendben van, akkor egy kísérlet kedvéért elkövetett tisztán országutas óvatos tesztvezetés alatt inkább 5-öt kellene fogyasszon, mint hatot, a 10 pedig egyértelműen hiba. lehet ott kohn féle taktushiba, esetleg elugrott egy fogat a vezérlés, vagy bármi más is.
de kezdheted a guminyomás ellenőrzésével is, meg kísérlet kedvéért valami jobb benzin tankolásával.
-
juve600
nagyúr
üdv
z16xep
80-90km-es temponál sipolás-fütyölés jön a motorból,mi lehet ez ??
thx -
válasz
akos86 #27709 üzenetére
Alapból nem normális ha felvillan a hibajelző.
A fogyasztás városban még magyarázható, városon kívül kevésbé.
Gondold át, a stíluson lehetne-e finomítani - pl. ha nem nyomod a gázt, nyomod-e a féket, ha igen, nem gurulsz eleget, stb. Sok megtakarítható ha nem nyomod ha nem szükséges.
Én megnéztem egyszer, 20 km-ből 5-6 km-t gurulok üresben (természetesen nem föltartva a forgalmat)!
Ebből van egy 1,2 km, több 5-600 méteres szakasz is. De sokat számít az is ha látod hogy piros a lámpa, akkor nem nyomod, és mire odaérsz, már zöld és 3-asban mehetsz tovább.
Ezeket gondold át, bár igen gyanús a felvillanó hibajelző. -
akos86
aktív tag
válasz
diablo1984 #27708 üzenetére
Rendben megpróbálom, majd manuálisan (kapocs módszer) kiolvasom hátha akad vmi hibakód.Néha bevillan a sárga hibakód de általában ki is alszik pár km után. Köszönöm a segítségeteket
-
diablo1984
veterán
válasz
akos86 #27706 üzenetére
mint a fórumtárs is írta, nem valószínű a 6 literes fogyasztás elérése. sok minden függvénye lehet a magas fogyasztás, nem feltétlenül a technika hibás, lehet a benzin is "gyengébb", lehet te kezeled sportosabban az autót, passz! ha a kocsit érzed hibásnak, olvastass rá az agyára, hátha kidob valami rendellenes adatot.
-
adidas4death
aktív tag
válasz
akos86 #27706 üzenetére
Nekem is X16XEL, B vekiben és 7 alá nagyon ritkán tudtam vinni a fogyasztást. Ha tényleg ésszel váltogatok és nem "racingolva" előzgetek akkor olyan 7-7,5 között van, de ha "normálisan" a saját stilusomban (picit később váltás, előzgetés stb.. nem nagyon szeretem ha vannak előttem
) vezetgetek akkor 8 környéke inkább, meg picit néha felette
-
akos86
aktív tag
válasz
diablo1984 #27705 üzenetére
Folyamatosan csinosítgattam, de a fogyasztást mindig is sokalltam, most hogy állandóan mérem és számolom a fogyasztást, eléggé idegesítő tudva azt, hogy kb 6 liternek kellene lennie normál használat mellett hosszú távon
-
akos86
aktív tag
válasz
diablo1984 #27702 üzenetére
Olajcsere és a szűrők cseréje már megvolt az alapjáratot is normálisnak mondanám, erő is van az autóban. Az autó egyébként tip top állapotban van elég komolyan rendbe lett rakva,néha alaposan is meghajtom. Esetleg a vezetési stíluson változtassak? kb 2200-2500as fordulatnál szoktam felváltani
-
akos86
aktív tag
Kedves fórumtársak!
Sajnos az autóm elég sokat fogyaszt Opel Astra F 1.6 16v (X16XEL) hosszú távon 9-10 litert 90-100km/h tempónál, városban bőven 10liter felett. Van e valami mód arra hogy a fogyasztás csökkenjen ,illetve mi az amit érdemel lenne átnézetnem?Minden segítséget és tapasztalatot szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
üdv Áki! -
Declare
őstag
Sziasztok!
Ha minden jól megy ma sikerül megvennem, egy 2008-as Opel astra H-t, 1.7 cdti.
Valahol olvastam, de most sehogy sem találom, hogy lehet valami rejtett menüt előhozni, hogy a műszerfalon kiírja, ha van esetleg valamilyen hibakód a rendszerben (valami olyasmi rémlik, hogy fék és gázpedál benyom, gyújtás ráad és még esetleg valamit meg kell nyomni
). Youtube-on találtam a másik rejtett menüt, ami kiírja a motor hőmérsékletet, alkatrész sorozatszámokat vagy valami hasonlókat a középkonzolos kis displayen, de azt hiszem az hibakódot nem ír ki.
Ebben tud valaki segíteni, hogy mi a hibakód kiolvasásnak ez az egyszerűsített menete?
-
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27689 üzenetére
Azert irtam egy rakat felnit, mert nem vettem a faradsagot, h megtudjam a lyukosztasod
-
diablo1984
veterán
mert, mi a bajod vele?
Calogero: tudom, hogy astráé, et szám megfelelő, az astrán is jól néz ki! őszintén van vectrára is szép gyári felni, nekem az 5 széles küllős tetszik, de azt most nem láttam sehol, igaz az asszem 17"-os!majd meglátom mi lesz, most a nagy et miatt a felni centírsúlyába beleért a kézifék kötél! felni le, odébb hajt és már nem ad ki hangot!kb 2mm-en múlt, de ez is az et szám miatt volt....
-
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #27678 üzenetére
Nekem ez a téli felnim, 16 osban, de gyűlölöm
Ha szerzel helyette másik gyári 16ost, már viheted is az enyémet...
-
Calogero
addikt
válasz
diablo1984 #27678 üzenetére
Ez gyári felni, ilyen felnivel jött ki a Cosmo felszereltségű Astra H
-
diablo1984
veterán
válasz
zolikaDB #27685 üzenetére
ja, csak 5x112,5-ös a lyukosztás, én nem akarok tehermentesítőkkel és mindenféle extra csavarokkal bajlódni, van annyi szép opel felni a világon, hogy azokat erre gyártották!
a másik amiért tartok a 17-18"-osokról, hogy ahogy olvasgattam a toronycsapágyat gyilkolják a c vectrában a nagy felnik, amúgy is egy szar konstrukció, valami műanyag házas valami, de a nayg kerék meg még hamarabb kinyírja állítólag! nekem elég egy szebb 16"-os is alá, amit linkeltem azzal szerintem szép lehetne, mert pl az et35-ös acéllal sem okádék, pedig az is csak kintebb van, semmi extra!
-
lehet hogy el van állítódva, van olyan, hogy gyújtás levétel után még 3-5 percig szól (beállítás kérdése)
ha pedig távirányítóval nyitod az ajtót, akkor ajtó nyitásával egyidejűleg bekapcsol a rádióprobáld ki, hogy el mész a kocsitól, majd 10 perc múlva visszamész és kulccsal nyitod ki az ajtót.
-
#81556480
törölt tag
A régebbi opel rádióknál a kulcsra való kikapcsolás funkciót két gomb hosszan nyomásával (1 és 3) ki lehetett kapcsolni. Lehet valami ilyesmi probléma a tiédnél is, hogy véletlenül elállítódott.
gyári manualt kéne keresni.szerk:
Itt az egyik lehetséges megoldás:
Bővebben : [link]
-
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27678 üzenetére
Ha megnézed a MAM Nuvot, az ET40, és szépen mutat, pont Veki alatt.
Tény, amit mutattál, lemosva, hibátlan festéssel, az is nagyon szép és mutatós. -
akom
őstag
Sziasztok!
Vectra C-nél találkozott már valaki olyannal hogy a CD30-as rádió, ha kiveszem a kulcsot, nem kapcsol ki.
Csakis manuálisan a hangerő gombbal lehet ki-be kapcsolni.Rádió hiba lehet?
-
F_Gergely
őstag
Autohoz valo ET szamokat hol tudom megnezni? B vekire 3 fele kerekmeret van de csak a 15" ET szamat tudom hogy az 49. De mi az et szam 16 illetve 17 colnal? Vagy ugyan az?
-
diablo1984
veterán
válasz
zolikaDB #27676 üzenetére
igen, csak ezeknek a nagyoknak is az et-jük 40 fölötti, igaz, hogy szélesebb gumi kell rá, de akkor is bentébb indul! nekem kinnt van még hely. amúgy azért vettem, mert az acélfelni, amin a téli van most, na azon ősszel még a nyári volt és felniket kerestem alá! hát találtam.....
amúgy a gyári acélfelniével sem néz ki rosszul, az et35 és 15", ezzel az aluval csúnyább, de alu!
jaja, vectra B és astra G alá való ez a felni!
mod: ezzel szemezgetek: [link] ilyet láttam H astrán, azon vadul nézett ki, az et száma is rendben!
-
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27673 üzenetére
Igen, mert ez valami G Astra felni. ET49, tehát persze, h beljebb van... Ekkroa hodály alatt 17-től indul a kerék.
Pl: 17"
Ez meg nettó bokalehugyozás... Irmscher 18"
Utolsó képen lévőt szoktam látni napi szinten, és ha lenne kissebben, Astra alá megkockáztatnám, annyira bejön: [link]
MAM Nuvo másik kedvenc, főleg, ha a pofája polír, és a bele fekete/fehér: [link]
Speedline
Insignia 18" -
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
STP - szeleptisztító folyadékot - benzin (az a sárga flakonos), nem tudjátok hol lehet kapni Törökbálinton, Budaörsön, Biatorbágyon, 11. kerületben, 2. kerületben?
-
Findzs
addikt
elraknám a számlákat én is ha lennének (ismerősöm csinálja a kocsit)
a szervizkönyvbe beleírom mit cseréltek és ha eladom a kocsit megmutatom a vevőnek, hogy elhiszi -e az már az ő dolga
a régi alkatrészeket meg nem pakolgatom nincs hovanekem is kopott volt a váltószoknya nem volt vészes de pár ezerért vettem egy szettet váltó+kézifék és kicseréltem 20 perc alatt, egész más az utastér tőle
egyébként a 62 ezret futott h astrámban is foszlott mikor eladtam (opel betegség ócska műbőrt raknak bele)szerintem a texar féktárcsa jó vétel annyiért
nekem már volt brembo féktárcsa+texar fékbetét párosom aminek a következő tulaj is biztos örültmindig így járok egyébként, hogy mire lassan rendbe rakok egy kocsit akkorára eladom, a vevő jár a legjobban
-
Gergőke88
addikt
válasz
adidas4death #27665 üzenetére
.
-
Gergőke88
addikt
válasz
adidas4death #27655 üzenetére
149e km egy 13 eves dizel kombiban.
-
TasiA
senior tag
válasz
adidas4death #27655 üzenetére
Nekem az ezüst kéne a másik motorjával
-
Pitu
aktív tag
Nyár elején cserélni akarom az első féktárcsákat, ez jó vétel lenne szerintetek: [link]?
astra g 1.2 2002 z12xe -
fero02
nagyúr
válasz
adidas4death #27655 üzenetére
Első, kombiban!
-
F_Gergely
őstag
http://tomyoy.blogspot.hu/2013/07/vectra-blog-ablakmosotartaly.html
Itt neki sem latszik alap esetben a tartaly csak a betoltonyilas, de mostmar tudom hol kell keressem. Na majd ha lesz idom lebontom a kocsi elejet XD
Lokost ugyis helyre kell rakjam meet szarul all, csak mondtak mar hogy vigyazzak mert a lokosben van a legzsakerzekelo, gondolom az eleg ha lehuzom az akksit. -
Directors
senior tag
válasz
Directors #27647 üzenetére
Elfelejtettem megkérdezni pár dolgot. Bárdi honlapjára felmentem és nézelődtem.
A "Hűtővíz-hőmérséklet érzékelő" kapcsolja a ventilátor?
Ezek mik lennének? "Vízhőmérséklet jeladó" "Motor hőfok jeladó". Mi a különbség ezek között és mi mire való?
A "Vízhőmérséklet jeladó" jól gondolom hogy az egész vízhűtés hőmérsékletét továbbítja a kilóméterórában található visszajelző felé? -
adorjant
őstag
Zafira A-ban csak felkapcsolt világításnál működik,és nem folyamatosan,hanem néhány másodpercenként küldi az áldást a fényszórókra,ha sokáig húzom a kart. Amúgy 1-nél is alapos munkát végez,és valóban hamar elfogy a folyadék a tartályból, 4,5 literes egyébként.
Ez az első fényszórómosós autóm, én nagyon szeretem,nem gondoltam volna,hogy hasznosnak fogom gondolni valaha is -
F_Gergely
őstag
válasz
_seth_ #27649 üzenetére
Hat probaltam ma meglesni, de csak a betoltonyilasa latszik, magat a tartalyt nem latom, probaltam alafekudni a kocsinak de semmit nem lattam, probaltam nezni hogy megy e valami cso a spricnihez de ezt se sikerult meglesnem :/
A spricnit probaltam a lokosbol kihozni de valami fogta, mintha lett volna rajta cso, persze lehet csak egy bilincs volt hogy fogja. -
F_Gergely
őstag
válasz
_seth_ #27631 üzenetére
Az a furcsa hogy a lokosomon rajta van a fuvoka, a tartalyt nem tudom mekkora, mikor megvettem a kocsit kb 2,5 liter ment bele de nem volt ures tehat volt benne ablakmoso. Azt kene kideritenem, hogy csak diszbol van fent a spricni vagy most mi van... Volt utolagos xenon amit az elozo tulaj rakott be arra is gondoltam lehet ezert rakott fel spricnit a lokosra, viszont a lokos gyari tehat nem utolagosan lett kifurva...
Hogy tudnam kideriteni hogy most van lampamosom vagy nincs? Annyit tudok hogy nem mukodik.. :/ -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Opel B Corsa 1.2 C12NZ motorkódú benzines autónál alapjáraton mennyi idő után kellene elérnie az üzemi hőfokot?
Mennyi az üzemi hőfok? -
#81556480
törölt tag
Az normális hogy üzem meleg motornál hideg a kiegyenlítő tartályban a víz? C14SE
Kicsi nyomás van benne. -
bambano
titán
válasz
Calogero #27632 üzenetére
az enyémben addig nyomja a vizet, amíg húzom a kart. ráadásul kizárólag kikapcsolt lámpára hajlandó nyomni, ezért ha be van kapcsolva a lámpa, akkor azt előbb kikapcsolja, rányomja a vizet, majd visszakapcsolja.
"-Nem mindig indult az autó, nem ismerte fel a kulcsot, ilyenkor ki kellett szállni a kocsitól, bezárni, majd úja be szállni.": ilyet okozhat a rengeteg vas is a benzinkúton. nekem volt már olyan a gyöngyösi pályás labanc kúton, hogy ki kellett tolni az autót a benzinkút fém teteje alól, és csak utána indult el, mert az immo megkergült a vastól.
-
JanR
addikt
válasz
Calogero #27635 üzenetére
Nálam mókolt vezetékek voltak, mert az "okos" előző tulaj rakatott vonóhorgot az autóra és behúztak egy kábelt, ami visszajelzi a lámpákat (pedig a rendszer ezt tudja magától), meg még egy kábelt húztak, ami egy hátsó CD tárhoz vezetett, nem az autó hibájából adódó problémáim voltak. A CIM modulra a szerelőm is azt mondta, hogy valószínű látjuk még egymást
Milyen Opel amiről te írsz?
Mindenesetre az Omega-m nem csinált ilyeneket, ott a legnagyobb elektromos gondot az okozta, mikor a csomagtartó nyitásánál elszakadt a ködlámpa kábele (az idő elmúlásával a sok nyitás után eltört a vezeték), így amikor fékeztem a műszerfalon felvillant a zárófény visszajelzője
-
Calogero
addikt
Az Opelek már csak ilyenek tegnap még jó volt, másnap már nem.....
Én szívtam az elektromos cuccokkal, pedig 0 km-sen vettem át az autót.....
Sorolom:
- Ha leállítás után nem maradt cd a fejegységbe akkor egy idő után bekapcsolt a rádió, és nem is kapcsolt ki magától, így szépen lemerítette az akksit (fejegység csere garanciába, már 9 gombosra)
- Ha égett a tompított akkor nem szólt duda.( CIM modul sw frisstés, majd CIM modul csere garanciába)
- Ha nyomtam a dudát úgy hangosodott a rádió (kormányba vezeték köteg csere)
-Nem mindig indult az autó, nem ismerte fel a kulcsot, ilyenkor ki kellett szállni a kocsitól, bezárni, majd úja be szállni. Vicces volt amikor a benzinkúton ezt eljátszottam vagy ötször (CIM modul csere újból)
Majd jött egy gyári visszahívás hogy gyárilag rosszak a CIM modulok csatlakozója, kilazulnak a forrasztások a rázkódástól, kaptak egy szorító bilincset. Ezzel meg is szűntek a CIM modullal kapcsolatos problémák.
- Egyszer elromlott a bal első oldali indexem. Csak pusztán ment oda a vezeték aminek az egyik szálát elette az idő. Ezt kellett újra húzni, illetve egyúttal a jobb oldalt is megcsináltattam. (egy gégecsőbe mennek most oda a vezetékek.
-
JanR
addikt
Na hát nem csak a fejegységgel volt a gond
Tegnap kicsit megviccelt az autó, de a végén kiderült, hogy a központi kijelző elküldte aludni az egész elektronikámat (egy zacskóban adta az eladó, hogy "pót" alkatrész - mert ami bent volt az autóban az pixelhibás volt). Szerencsére nem én cseréltem ki, hanem a szerelőm, gyorsan helyre állított mindent. Gondolhatjátok mennyire voltam idegesAztán volt egy kis kommunikációs hiba, ez a lámpa kapcsolójával függött össze, ki lett javítva, azóta hibátlan a rendszerem.
Viszont a fejegységem úgy kuka, ahogy van, pedig az Opelban a szemem láttára adták oda, hogy hibátlan az egység, náluk teljesen jól működött. Szóval Győrbe se menjetek az Opel szervizbe. Most kutathatok fel egy NCDC2015 típusú fejegységet. Ami biztos, hogy felhívom az eladót, a kellemes program és a fejegység miatt.
-
_seth_
veterán
válasz
F_Gergely #27629 üzenetére
Amennyiben van felesleges időd és van kedved szívni vele
Két hete építettem be az enyémbe:
-Képeket elemezni, hogy hova kerüljön a lyuk
-Lyukat kifúrni, spricnit berakni (nekem az egyik spricni pl sérült, majd keresek helyette másikat bár megragasztottam 7-8 réteg epoxival és úgy néz ki jól bírja)
-Csövet elvezetni a pumpáig, a hűtő előtt rögzíteni, hogy ne érjen bele a ventibe
-Tartályt kicserélni, a fényszórómosós tartály 5 liter feletti kicsivel a gyári pedig csak 2,4 körül van, de nem is ezért kell cserélni hanem mert a fényszórómosóson van egy külön nagynyomású pumpa a fényszórókhoz
-Ablakmosó pumpáját átrakni, valamint ha van a szintjelzőt is
-Bekötni be lehet relével az ablakmosó mellé is de ezesetben ablakmosáskor fényszórót is mos ami nem gond de ha figyelembe vesszük, hogy pár perc fúvóka állítgatás alatt a fényszórómosó önállóan is kinyomta az 5 litert már lehet érdemesebb külön kapcsolót adni neki, nekem is így lesz, kap egy relét és egy biztit valamint egy nyomógombot ami nem ki-be kapcsolós hanem pillanatra lehet csak bekapcsolni. Gyárilag 2 mp-ig nyomja a vizet a fényszórókra.Egyébként egész szépen lenyomja a rászáradt koszt is a fényszóróról.
-
F_Gergely
őstag
Vekibe lampamosot utolag hogy erdemes bekotni?
A kocsivasarlashoz visszaterva majd irok meg, de most telefonrol vagyok -
#81556480
törölt tag
válasz
diablo1984 #27624 üzenetére
Milyen kocsid van neked egyébként?
Ja én is jártam úgy, rokonomat vittem kocsit nézni aztán fényképen csilli villi volt a gép, de a sarkakban a 20 forintos nagyságú rohadást akár hogy ránagyítottál nem láttad a képen
-
diablo1984
veterán
válasz
#81556480 #27622 üzenetére
hát na, ami a képen átjött hirtelen az ez! de ami csalóka, forgalomba helyezve azért már nem annyira 4kiló, de ezt és az ilyet látni kell személyesen, mert képeken nem tűnik csúnyának, de sokszor belefutottam én is a jó beállítású képekbe, személyesen meg egy rozsdakupac volt, csak messziről jó szögben fotózva nem is látszott, a sötét szín meg eleve takar! én is azt untam meg a keresgélés során, hogy csak fogyott az üzemanyag(fater passatjaval jártam az országot), de mindig csalódás ért, ami meg szebbnek tűnt(volt benne belefújás, de nem volt leütve), na az az átlagtóól 4kilóval volt drágább, annyiért már jóval újabbat is lehetett venni! így jött képbe egy ismerősöm focusa, mert fiatal és 136ekm-es, de mikor mondtam, hogy kellene biztosra hirtelen emelkedett az ára 100e ft-al, mert nem lett annyira eladó, majd a vectráról olvasgattam, vannak pípushibái, de egy pdtdi-s passatnak is ha valaki beleválaszt, akkor bizony annak is nem kevés! meg az opelhez a gyári alkatrészek sem vw árban vannak, meg tényleg jó állapotú volt a vectra, meg ahogy ez megy, beszartam!
-
#81556480
törölt tag
válasz
diablo1984 #27617 üzenetére
Egy 400 ezer forintos autóról van szó.
ha te elmentél megnézni 40 passatot akkor elvertél sacc kb (minimum) 80 ezer forintot nézelődésre. ez ennek a kocsinak a 20%-a ha jól számolok. Amit én inkább hozzácsapnék a vételárhoz. Vagy inkább megvennék egy kicsit hibásat ( mondjuk itt ot rozsda) aztán a 80 ezerből lefújatnál ott.Igaz én neten néztem kocsit, ültem rajta pár napot gondolkoztam majd elmentem megnézni és megvettem. Voltak esztétikai hibái: törött tükör, kicsi rozsda és karcos lökös. Ezek kicsi pénzből megvoltak. Ha mást vettem volna az se lenne tökéletes és a sok keresgélés közbe csak azt vettem volna észre hogy fogy a pénzem.
aki ilyen 4-500ezer között keres kocsit annak minden forint számít .
És hiába mondod de egy 16-8 éves kocsitól nem szabad csodát várni és a tökéleteset keresni. vagy akkor nem vekit kell venni hanem ennyiből egy gyönyörű tökéletes fullos trabi vagy wartburg biztos kijönEgy kis felbontású képen a váltózsákról megítélni a kocsit kicsit merész
Ez egy igen jól felszerelt veki, olcsón. Látni kel élőben, kipróbálni megnézni. aztán lehet többet mondani róla.
Az én kocsimba 250ezer van és recés a kormány -
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27617 üzenetére
115e km-es Astrában foszlik a váltószoknya, mint a szar. Kb 20ezerrel ezelőtt kezdte.
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #27614 üzenetére
ez szép szállóige, de mivel ez osztrákból jött, így az előéletéről valszeg semmit sem lehet tudni, így állapotra mit nézel? szép tiszta a külseje? a váltózsák szétfoszlott, ez nem túl szép, lehet van benne 300e km, akkor a motor sem megy még ennyit, az, hogy aki árulja 124e km-re tolta vissza sem korrekt, de akkor miért is akarnád megvenni? képekről hirtelen ennyit látni, de valszeg tudnék belekötni az állapotába is személyesen, akkor jönnek a nepper dumával, hogy ez használt, újat kell venni.....
passatot mikor kerestem, vagy 40et megnéztem, ami messzebb volt kikérdeztem direkt, hogy javítás, rozsda, stb, persze semmi, elkocsikáztam 250km-t és egy narancsbőrösre fújt rommátört szar motoros fos várt, nyílván megérte elmennem megnézni! ez volt az utolsó amikor eldöntöttem, hogy passat kilőve, mert fost adnak arany áron, utána fiatalabbat néztem volna belőle, de még arany árabb és a tipikus betegségei, majd a sosekOPEL-nél kötöttem ki, mert nagyobb mint a passat, megy mint a disznó, semmi füst, takarékos, viszont az összerakása igénytelenebb, ez cincog, kopog belül, anno az escortomban voltak ilyen zörgések, berezonálások, borzasztó, de legalább jónak tűnik kívül-belül, csak jó volna már lemosni!
gban: nem feltétlen kereskedő, lehet ügyeskedő kupec, de a passatokat is mikor néztem, osztrákból csak fos állapotúak voltak kivétel nélkül, lerohadtak, elhanyagoltak! németből lehet jót kifogni, de passatból amit kerestem már ritka manapság, kipucolták már németet ezekből. osztrákban nem drágák már ezek, meg közel is van, így kiugrik, megvesz, hazagurul,(visszapörget), hirdet, a vevő meg állítsa forgalomba(vagy segít plussz pénzért). nem akarom ezt a hirdetést lehúzni, nyilván mert sem a kocsit, sem az eladót nem láttam, de sajna ezt tapasztaltam mikor 3 hónapig autót kerestem. én akkor külföldi autóra voltam rákattanva, bár néztem hazait is, na abból is volt pár "gyöngyszem" a hibátlan törés és rozsdamentes változatból(és élőben egy olajkupac volt, aminek a tetejébe épített egy vedér gitt is rohadt már lefelé....). szóval nem minden a külső állapot, főleg egy 10év fölötti dízelnél, mert lehet valami csicsa, ha a motor többe kerül mint a körítés és ezekre lehet bőven lóvét ráverni, ha beüt a dolog és ha már valami képről is gyanús, akkor én nem kockáztatnék! pedig egy váltózsák nem összeg, a kormányt is át lehet húzatni, de költség és nehogymár, egyszerűbb op-commal átírni a km-t és az már felér egy optikai tunninggal!
-
válasz
zsambek #27611 üzenetére
egy nagyobb dombon (mecseki utcák) nem tudtam felmenni, normálisan, majdnem megállt, úgy rángatott mint állat. Gyenge volt (-25 LE), csak nagyon óvatos gyorsításnál teljesen sík út esetén nem rángatott. Rázva járt, főleg terhelésnél remegett a műszerfal.
Fél tank után már 90% volt. 3 tank után 99%. Most fog belemenni a negyedik.
-
válasz
diablo1984 #27612 üzenetére
Azt én is néztem, hogy nem annyira tűnik 200 alattinak a valós km.
Elsőre azt nézem azon a portálon, hogy van-e "járművek ugyanitt", vagyis kereskedő-e a hirdető, néztem, nem.
Aztán látom, lejárt külföldi papírokkal - vagyis mégis kereskedő.
Az meg mit hoz be? Ami rohadt olcsó. Ami meg rohad olcsó az meg ugye... -
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #27612 üzenetére
Nem km-re veszünk autót hanem állapotra...
-
Calogero
addikt
válasz
zsambek #27606 üzenetére
A hibakódokat, hogy tudom kiiratni?
Hibakód kiolvasás H Astra esetén
1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettőt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts)
4) ha hibakód van a rendszerben, a műszerfalon a kilométer-kijelzőn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg -
diablo1984
veterán
válasz
adidas4death #27562 üzenetére
ez képek alapján jóal többet ment mint 124 ezer km! amúgy is hihetetlen lenne, de a kormány bőre is tükör a váltózsák cafatokban és akkor még közelről nem is láttam! még az sem kizárt, hogy a duplájától is több lehet benne, de ahol már így tekergetik az órát, inkább nem vennék még levegőt sem....
-
zsambek
aktív tag
válasz
Dluinet #27610 üzenetére
Szia,
Most próbálok előre örülni, hogy neked is hasonlók voltak a problémáid. Magas fogyasztás, amikor elkezdett rángatni érezted, hogy ki akarja dobni a sebességet a váltón, fordulatszám ingadozás terheléskor?
Ja, és tényleg, ami még érdekel:
Hány tank után volt érezhető a változás, javulás?zsambek`
-
válasz
zsambek #27606 üzenetére
nem értek hozzá de lehet hogy beragad valamelyik szelep
különben érdemes teli tankot venni a 95 Nitro+-ból így, mert olcsóbbra jössz ki, mint más adalékokkal, és nekem is csak ez volt hatásos.kedvezménnyel 425 körül lehet az ára, tehát 40 liternél kb 400Ft-tal több, annyiért nem nagyon kapsz adalékot.
-
zsambek
aktív tag
válasz
Dluinet #27604 üzenetére
Sziasztok,
Akkor először kipróbálok egy másik benzint.. Mennyi egyébként a nitro+ most? Hogyan menjek vele, hogy kitisztítsa a motort, és ne rángassa?
Mert nem akarok zsákbamacskát, hogy megvettem a benzint, csak nem a megfelelő fordulatszámon mentem vele, hogy tökéletesen kitisztítsa...
A hibakódokat, hogy tudom kiiratni?
"B1S1 levegü/ü. anyagarány (1. hengersor, 1-es érzékelő) - SZEGÉNY
B1S2 lambda-szonda fűtés (1. hengersor, 2-es érzékelő) - AKTÍV
B1S1 O2 érzékelő (hengersor 1, érzékelő 2) - 156
B1S2 levegő/ü. anyagarány(1. hengersor, 2-es érzékelő) - Szegény
B1 O2 érzékelő kör(1. sor) - Zárt
B1 rövid távú üzemanyag korrekció (hengersor 1) - 31KÉSŐBB mikor adtam neki egy kis gázt, akkor ilyen értékeket adott
B1S1 levegü/ü. anyagarány (1. hengersor, 1-es érzékelő) - SZEGÉNY
B1S2 lambda-szonda fűtés (1. hengersor, 2-es érzékelő) - AKTÍV
B1S1 O2 érzékelő (hengersor 1, érzékelő 2) - 293
B1S2 levegő/ü. anyagarány(1. hengersor, 2-es érzékelő) - Szegény
B1 O2 érzékelő kör(1. sor) - Zárt
B1 rövid távú üzemanyag korrekció (hengersor 1) - 2"Ezek voltak még EGR előtt, de ezt nem én irattam ki, hanem a szervizes.
zsambek`
-
válasz
zsambek #27602 üzenetére
Pár tipp, nem ismerve a motort, gyújtás gondnak hangzik nagyon, én arrafelé keresgélnék.
Kábelek ellenállását meg tudod mérni?Apám F Astráján volt egyszer egy eszement probléma, melegen leállt a motor, pici pihenés, megint ment, majd megint leállt.
A rotor rúgója gyengült el, és megszűnt a gyújtás, kontakt híján. Erre gyere rá...
Megnyújtva gondoltuk jó lesz egy darabig - jó lett tartósan.
Az én F Astrámban szintén érdekes hiba jött elő, nedves időben fulladozott gázadása, de nagyon lassú gázadásra nem.
Elosztófedelet jkizártam, majdnem új bontottat kaptam ismerős Opel-boltostól.
Nem részletezem, az új elosztófedél volt a hibás, amit tutira kizárt mindenki, szemrevételezés után is, minden látható jel ellenére azóta megszűnt a hiba mióta visszaraktam a régi agyonhasználtat.Szóval nálad is valami gyújtás nyűgre tippelnék, bár nagyon nem ismerem azt a motort.
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
A kálvária folytatódik.
Adott egy Z16XEP OPEL ASTRA H, 60.000 km-t futott.
A problémája pedig az, hogyha megyek vele egy hosszabb időt (3-4km), akkor a normális motorjárat közben elkezd rángatni, dadogni a motor, és a kezdeti 6-7L fogyasztásról felugrik 11L-re, és ez után van, hogy megint visszaesik, de akkor újra elkezd rángatni, és megint felugrik a fogyasztás 10-11L körülire. Az átlag fogyasztás így 10,3L / 100.
Az autót előéletéről azt lehet tudni, hogy munkábajárásra volt használva (napi 2x 4-5km).Ki lett cserélve az EGR szelep wessznél(az átlag 12L fogyasztás így esett le átlag 10L-re), és STP benzin injektor tisztítóval lett menve 100km 4000-4200 fordulatszám között, de ez sem hozott javulást.
A kérdésem az, hogy van-e valakinek valamilyen ötlete, vagy a pályázást rosszul csináltam? Talán STP benzin-üzemanyag adalékkal kellett volna mennem, vagy micsoda?
Válaszaitokat előre is köszönöm,
zsambek` -
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Dacia topic
- Google Pixel topik
- OLED monitor topik
- Trollok komolyan
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Kuponkunyeráló
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- Csapj le az új MSI MPG B550 GAMING PLUS-ra most! 0% THM-RE is!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 OC 8GB NZXT H400 fekete Enermax 750W
- Bomba ár! HP 250 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest