Hirdetés
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Köszi a válaszokat mindkettőtöknek!
Megnéztem ezt az osram-os alkalmazást, elég informatív.
Hülye kérdés, de azt honnan tudom megállapítani, hogy xenon, vagy sima halogén? Szinte biztos, hogy az utóbbi egyébként, de azért jobb biztosra menni...
Egyébként egy 1.6-os benzines, 5 ajtós H Astra, a motorkódja Z16XER, és 2009-es. De ha eláruljátok, milyen más infó segítene beazonosítani, megkeresem!
-
nzozz
aktív tag
válasz
TheShow #26996 üzenetére
Astra G -nél az egész fényszórót rögzítő műanyag fülekre rá van írva milyen foglalatú izzó kell bele. Illetve van az Osramnak egy "izzókeresője" is.
-
Sziasztok,
Kis segítségre lenne szükségem. Tegnap a jobb első tompítottam jobblétre szenderült, úgyhogy cserélnem kell. Viszont sehol (kézikönyv, vagy net) nem találtam leírást, hogy pontosan milyen izzót kellene vennem. Egy 2009-es, Opel Astra H (5 ajtós) autóról van szó, tudnátok ajánlani néhány bevált típust?
Köszönöm.
-
F_Gergely
őstag
Nekem ma reggel indukt nehezen a veki. Idaig mindig poccre indult. Most inditoztam kluttyogott kettot a motor es leallt. Szabalyosan lefulladt az auto... Na mondom wtf?! Inditoztam semmi... Teljesen levettem a gyujtast majd vartam kicsit majd gazpedalt nyomva inditottam porgettem kicsit a motort majd beallt az alapjarat. En az alapjarati motorra gyanakszom, idaig poccre indult mindig, hidegben is most meg dadogott a motor, es le is fulladt. Vagy lehet AC pumpa is? Dizel B Veki. Kivancsi vagyok hajnalban hogy fog indulni.
-
adidas4death
aktív tag
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #26989 üzenetére
Nem lehet a gyújtáskapcsoló?
Szintén B veki: kicsit megemelkedett az alapjárat, mi okozhatja? Korábban kb 850-re belőtte pontosan most van, hogy inkább 1000-en tartja vagy 1100-on és ha elengedem a gázt 1500-2000 körül akkor nehezebben is esik le a fordulatszám. Más hibája nincs, nem fullad le, nem okoz semmi más gondot. Az alapjárati motort kitisztítottam, a tömítése nemrég volt cserélve újra.
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
Ma felmerült egy olyan gond a B vekimmel, hogy reggel elmentem melóba ez még a kisebbik gond
és mikor onnan tovább akartam menni nem indult be az autó. Az akksi nem merült le, elforditom a kulcsot, a kapcsoló táblától lehet hallani hogy egy (relé?) kattan de uttána semmi nem történt.
Majd vártam vele kb 10 perce és utána meg szó nélkül indult. Ezt eljátszotta még kb kétszer a mai nap. Egyszer meg menet közben felvillant a "check engine" kb 2 percre de utána el is aludt és közben nem történt ugymond semmi különös.
wtf?
-
zolikaDB
veterán
-
zolikaDB
veterán
válasz
Findzs #26980 üzenetére
Nekem Falken Ziex 912 van, soha semmi baj nem volt vele. CS-n vagy egy hajdú-bihari Polos srác, benne van a felnizésben, neki is ilyen volt, és valami "peresítés" miatt vett Nankang NS2-t. Állítása szerint jobban tapad, mint a Falken, a kopással meg semmi baja... Nyilván Jim Tonic 3 literes dízelére nem való. De lehet egy próbát megérne, igaz a 3. nyarat kezdem, és még pár szőröm van, úh lehet nálam meg sem kopik rendesen a 912.
De jó a Kumho Ecsta meg a Hankooknak is van pár fasza modellje. Ezek az emberibb, de minőségi gumik (viszonyítás kérdése). Ebbe nem nagyon mennék bele, mert mindenki mást mond, mindenkinek más jó.... ADAC-nak meg már nem hiszünk -
Findzs
addikt
-
zolikaDB
veterán
Nem értem ez a gumizás miért szopó. Vedd a BMW méretet, /5 különbséget nem kell feszíteni.
Findzs: nekem a téli az 195/65. Teljesen fasza, kényelmes, nem ér semmibe bele. -
válasz
bambano #26964 üzenetére
Ugyanez a szopás 18"-nál. Az Opel a többi némettől eltérő abroncsokat használ. Az én esetemben 225/45 R18, minden más német 225/40 R18. Az RX8-ra és a Minikre került még ilyen méret, mint az Opelemre. De ezek sem túl gyakori autók.
Nekem is kell nyári gumi, most éppen azon agyalok, hogy a BMW mérete (245/40R18) alig tér el, és ráfeszítem azt. Sőt, a BMW méretével közelebb lennék a gyári, téli 16"-os gumiátmérőhöz. -
Kokkantas
senior tag
-
adorjant
őstag
Én ma vettem nyárigumit,szerencsére jóval egyszerűbb dolgom volt: megrendel,átvesz,fizet
195/65 R15
Dunlop Bluresponse, kíváncsi vagyok milyen lesz. Sok helyen csak "érkezőben" van (ez ugye itthon kb bármit jelenthet...), Startgumit felhívtam,mondták,hogy akár válogathatok is
Meglepően puha, mintha téligumi lenne. Na de majd élesben kiderül. Júniusban,miután vége a télnek -
-
bambano
titán
válasz
deicide #26959 üzenetére
komolyan azt hittem, mikor árkülönbséget emlegettetek, az csak valami pletyka vagy apróság lehet.
ma viszont rákérdeztem, és a hivatalos ajánlatuk mellberúgó volt:
225/45r17: 38k
215/50r17: 56k (!!!)amit ezekre a számokra mondtam (a 38k elmegy), az nem a katolikus liturgia szerint volt...
-
C_hris
tag
Sziasztok,
Meg tudná valaki mondani, hogy az Opel Astra H-ban lévő CD30 MP3 lejátszóhoz hogy kell megírni a CD-t, hogy le tudja játszani? Felírtam egy CD-t adat CD-ként mp3-akkal, de CD Errort ír ki a lejátszó.
-
deicide
veterán
válasz
bambano #26958 üzenetére
Potenza Adrenaline RE002 a nyárim, meg vagyok vele elégedve, szereti az állatkodást, de szép csendben teszi a dolgát, ha csak nyugisan haladnék.
Ha rázós helyeken jársz, akkor mondjuk jobb a /50, még ha 1 centivel keskenyebb is, csak az árkülönbséget nem értem, anyagban szinte ugyanannyi, talán azért mert kevésbé használt méret?[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz
Calogero #26956 üzenetére
kösz, de a michelin.hu valami régebbi beragadt kuki miatt úgy fejreáll, mint atom. pedig a primacy3 célkeresztben van.
continentalt nem ismerem, de lehet, egy sportcontact5-öt érdemes lenne megnézni.azt nem tudom, bridgestone potenza re050a vagy ilyesmi nem jó? látott már valaki?
(#26957) deicide: nem tudom, de /45-tel oda, ahova én járok, erősen fázok... meg így is ráz, mint egy vidámparki elvarázsolt kastély.
-
bambano
titán
cserés a nyári gumim, 215/50R17-ben milyen rendes gumit javasoltok?
-
válasz
bambano #26944 üzenetére
De, beindul, csak bent marad a levegő mindenhol, beszorul a rendszerbe. Ezt át kell préselni a rendszeren.
#26943: Nekem elég nagy dízelem van, szerintem a legnagyobb ebben a topikban. Mivel a common rail szivattyúban cseréltem szelepeket, azt is tudom, mivel jár egy ilyen. Ész nélkül nem kell indítózni, de nem fogja összerondítani magát olyan hamar.
#26942: Az mondjuk nem árt, ha feltöltöd a szűrőházat. De szerintem erre képesnek elvileg a szivattyú (mármint a tankban evő) is.
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
hello
mivel autóvásárlás előtt állok, az ismerősök ajánlása alapján opel astrákat (is) nézegetek. Persze más Opelek is érdekelnek,csak a rokonságban 99%ban astrák vannak
igaz azok újabbak ..
az 1994-1999 -es korból , mivel ezek vannak inkább elérhetőek az e célra szánt keretből ( cirka 300-350.000 ft )a kérdésem az lenne,hogy ezeknél a kocsiknál vásárláskor mire kell figyelni ? Pl. hol jön ki legelőször a rozsda, meg mik azok a jelek amik elárulhatják első körben,hogy meneküljek az adott autótól ?
[ Szerkesztve ]
-
bakos1
tag
Hali. Azt szeretném tudni, hogy vki tudja-e, vagy hogy hol tudnám megnézni, hogy a gyári alsó nagy motorvédőhőz milyen csavarok, és patentok,és hány darab kellenek Astra H-hoz? Vettem használtan, csavarok meg nincsenek hozzá. Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
INMOTEP
őstag
válasz
Jim Tonic #26940 üzenetére
Inditóztam de semmi
,most raktam fel másodjára az akkut tölteni mert lemerült .... Közben leszedtem az üzemanyagszűrő tetejét kivettem a szürőt és az alján van egy kis gázolaj ,valamit már kezdett ezekszerint felszivni de nem megy neki ..... megpróbálok szerezni valakitől egy kis gázolajat bele és felöntöm hátha .....
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
B vectránál a termosztátot érdemes megtisztogatni (lehet egyáltalán
)?
Elég alacsony a vízhőfokom menet közben és gondoltam mielőtt veszek egy másikat megpróbálkoznék vele. -
F_Gergely
őstag
válasz
INMOTEP #26937 üzenetére
Legteleniteni kell az uzemanyagrendszert, elvileg kell lennie egy manualis "pumpanak" amivel kezzel be tudod szivattyuzni az uzemanyagot de ajanlott ilyenkor a tanksapkat leszedni, hogy a levego kimenjen, mert tobbektol hallottam mar hogy hiaba punpaltak be az uzemanyagot a vakum miatt, inditaskor visszaszivta a levegot.
-
INMOTEP
őstag
Üdv mindenki ,egy kis Problémám akadt egy Opel Vectra C -vel .Vauxhall modell egyébként .2.0 DTI ,a problémám ott kezdődik hogy múltkor járattam pár percet és kifogyott az üzemanyag ..... most hoztam bele 5 litert beleöntöttem ,de nem akar beindulni .Valahol olvastam hogy ilyenkor felkell önteni az üzemanyag szűrőházat gázolajjal ,de még légtelenítésről is olvastam valamit .Valaki tudna nekem erre valami okosságot mondani ?
-
m4rc!
őstag
Sziasztok! H Astra gyári kerékméretét hol tudom megnézni? Jelenleg 16-os 5 lyukú lemezfelnik vannak alatta, 205/55-ös, téligumikkal. Nyárra 17-es felniket szeretnék tenni rá, viszont sehol nem találom, hogy milyen ET számút kellene keresnem. A különböző weboldalakon elég vegyeseket írnak, vhol azt írják, hogy mehet a 225/45 R17, vhol meg, hogy 215/45 R17.
-
Petya25
őstag
válasz
davee_92 #26807 üzenetére
Nekem egy H 1,6 Caravanom van pont egy éve.
A kombiságnak sok előnye van, esetleg gondold meg, pakolhatsz bele ezerrel, meg a hátsó ülésssor is tágasabb. Én tök vegyesben használom,, város, pálya, gyakran 4-5 fővel és eddig az össz átlagom a bejáratással együtt 6,7 liter és lefele megy. Most tankolás óta 6,3 van a fedkompban
Gyors ülésfűtés, kényelmes tempomat , pontos fedkomp, digi klíma, 4 el.ablak, 4 légzsák, ESP, az utolsó évjáratok nagyon jól felszereltek, Csendes, jól bírja a szarabb utat is, merészen kanyarodhatok vele, stabilan fut. A 116 ló szerintem jól viszi, bár én nem taposom szét, vigyázok rá. -
vadasz70
aktív tag
Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani hogy a generátor szíjat hol kell feszíteni hol lazítsam hogy le tudjam venni most akarnám kicserélni H astra 17cdti ről van szó.köszönöm
-
DopeBob
addikt
Sziasztok, nem tud valaki valami jófajta képes leírást, hogy hogy lehet kiszedni egy G Astra ajtajából a zárbetétet? Nem akarok eltörni semmit
Nem forog benne a kulcs (kp zár se mukodik, bejutni be tudtam a csomagtartón keresztül
) találtam valakit aki meg tudja javítani, de csak a zárat kéne vinnem, nem az egész kocsit
-
Lomha 8V
addikt
válasz
F_Gergely #26911 üzenetére
Nem biztos, hogy rossz a termosztát. Ha folydogál a víz mellette, akkor nincs meg az üzemi nyomás, normális lehet az ingadozás bizonyos helyzetekben. Ha a tömítés meg lesz csinálva és utána is csinálja, akkor már szinte biztos, hogy rossz a termosztát. Amúgy a termosztátot ki lehet próbálni, bedobod egy fazék hideg vízbe és elkezded melegíteni. Ha teljesen kinyit a meleg hatására és utána teljesen vissza is zár ahogy hűl, akkor jó.
(#26923) gaben75: Nem érdemes távgyógyászatot alkalmazni, ez nagyon sok dologtól lehet. Kell egy multiméter és ki kell méregetni, ez hamar megvan. Nálam egyszer a csomagtér világítás nem aludt ki soha egy kontakthiba miatt, az is szárazra szívta az akkut, pedig egy kis sz*r.
[ Szerkesztve ]
-
gaben75
tag
Sziasztok,
Van egy Opel Astra H 1,6 benzines autóm.
A probléma vele, hogy ha áll két napot az autó és nem megyek vele sehova akkor a harmadik nap már nem indul be
valami leszívja az aksit. Az akksi új legalábbis nem régi decemberben vettem.
Indítás is mintha egy kicsivel tovább tartana mint kellene (tekeri rendesen azzal nincs gond), legalábbis fura
mert az öcsémnek G astra van szintén 1,6-os benzines motorral és az sokkal hamarabb beindul.Lehetséges az, hogy az önindítónál van valami hiba? (azt mondják a behúzótekercs akkor is kap áramot amikor nem kéne és ez meríti le az akkut).
Van a H astra-nak ilyen tipushibája?köszönöm.
-
Nem tud valaki X20XEV-hez vezérműszíj takaró műanyag fedelet?Már írtam több helyre,nem is nagyon válaszolnak,vagy már elment a motorral,stb.
Hol lehetne még keresni? -
-
Findzs
addikt
válasz
realmadrid #26903 üzenetére
(#26904) nzozz
nem tudom milyen megoldás van a z14xep -be, csak tippként írtam[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz
Impressa #26910 üzenetére
Most lett cserélve a termosztát, de elég balfék szerelőnél volt, mert rosszul rakta össze ugyanis a termosztátnál folyik a fagyálló, nem nagyon, de látszik hogy ereszt. Tömítést kell majd cserélni rajta, ettől lehet a hiba? (a termosztát biztos jó, mert előtte a vízhőfokmérőm 220 km megtétele utána sem mozdult meg, most meg rövid szakaszon is felmegy 85 fokra). De majd hétvégén megnézem melyik ventilátor megy pontosan.
-
Impressa
őstag
válasz
F_Gergely #26909 üzenetére
Rossz a termosztát a rendszerben. Valószínüleg nyitva marad résnyire, vagy meg van szorulva, de lehet el van tőrve, ez attól függ, hogy milyen kialakítású. Vannak oyan autótípusk, ahol normális, hogy indulás után elndul a ventilátor, és megy kb. fél-egy percig. Ha eddig nem tapasztaltál ilyet, akkor annak más oka van, de azt passzolom...
-
F_Gergely
őstag
Ma reggel vettem észre, kb. 10 km alatt a motor elérte a 85 fokos hőmérsékletet, azonban pirosat kaptam és állt az autó kb. 10 percet, bekapcsoltam a fűtést a legmelegebb fokozatban és közepes ventilátor fordulattal, azonban azt vettem észre hogy elkezd hűlni a motor, és lement 80 fokra, itt kikapcsoltam a fűtést és megvártam míg elindulok, utána már beállt menet közben 85 fokra.
Ez normális ilyenkor vagy valami nem kóser? Illetve azt vettem észre, hogy ha beindítom a kocsit valami ventilátor megy az elejében, de nem tudom melyik venti, csak hallom a hangját. Ez okés? Köszi -
_seth_
veterán
válasz
amargo #26905 üzenetére
Én még egyszer sem állítottam, megmondom milyen morotkódhoz kell és adnam megfelelőt
Hézagot egyébként is inkább több ezer km után állítanak nem új gyertyánál (feltételezve, hogy nem a tescoból veszünk gyertyát hanem pl gyári opel gyertya kerül be az opel motorba és motorkódhoz megfelelő), de ha tévednék majd kijavítanak
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
Hi, gyertya cserekor mindig kell hezagot allitani?
-
bzoly
aktív tag
Sziasztok,
Adott egy Z14XEP-s G Astra, mi a normális lánccsörgés? Mikor érdemes cserélni?
Általában indítás után kb. 2 másodperc alatt elhalkul.
Egy másik hangra is figyelmes lettem, amikor hideg motorral elindulok, akkor pár száz méterig csattog a motor, de ez nem lánchangnak tűnik. Mi lehet? Mégis az is lánc?Köszi, Zoli
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest