Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
na kész van a kocsi
- lánc készlet + fogaskerék (opel)
- tömítések, szilent
- olaj (5w 40), szűrő
- motor tisztító adalék
- hűtővíz (rózsaszín opel)
- vízpumpa (valeo)mikor megvettem tavaly nyáron a kocsit azt mondta az előző tulaj, hogy pár éve cserélték ki a láncot
a szerelőm szét szedte és kiderült, hogy ez még sosem volt cserélve és ráadásul az egyik műanyag lánc vezetőből 5 cm le volt törve, szerencsém volt, hogy egy motorfék miatt nem ugrott meg a lánc, meg ráadásul nagyon ki volt kopva, a láncfeszítő meg szinte alig működöttszóval nem szabad megbízni egyik tulajban sem akármit mondanak is
95000.- lett a vége, most már olyan hangja van mint új korában, nem csörög -
JanR
addikt
válasz
Lomha 8V #27594 üzenetére
Honnan tudjam, egyelőre nem a gyári fejegység van benne, mert a srác azt mondta, hogy van vele valami gond. Pont aznap kaptuk vissza a szervizből, hogy a fejegység hibátlan. Szombaton nézi meg a szerelőm a hifit. Szóval elképzelhető.
szerk: Ami most van benne fejegység az meg-meg szakad, szóval elképzelhető. Bár egyelőre a kocsi hangját hallgatom
Addig meg úgy sem fontos a zene.
-
JanR
addikt
válasz
zolikaDB #27591 üzenetére
Elvileg nem, Jim kolléga ajánlott egyet, azt rendelem meg én is. Aztat mondta, hogy ehhez nem kell programozni a kocsit, bár ha kell, van egy nagyon jó szakember ismerősöm
szerk: Jim-nek is ez van.
szerk2: Mindenesetre a kocsi műszaki állapotát szeretném a lehető legjobb szintre emelni, aztán jönnek az ilyen mókolások. Bár az opelesek szerint nem sokat kell költeni a kocsira, de szerintem ezzel a 3 aprósággal + kötelező dolgokkal is lesz vagy 200e. a számlám -
JanR
addikt
válasz
zolikaDB #27589 üzenetére
Ennél a dugózásnál nem kell programozni, csak egy lapocskát szerelek be és megszűnik (vagyis jóval kevesebb lesz) a füst. Nagyon szép hangja van, igazából amikor már pörög semmi nem emlékeztet engem a dieselre. Alapjáraton zajos, de ahogy megindul tömör gyönyör
Majd akkor felveszem neked, ha lesz egy kis szabadidőm
-
zolikaDB
veterán
JanR: hát, na egy V6 dízel hangjára lennék kíváncsi, nem a koromfelhőre feltétlen. Gondolom, húz, mint a barom. És bízunk benne, h sokáig még nem kell rákölteni. Nem akarsz EGR dugózásánál egy kellemeset a hasznossal? Úgyis leprogramozzák, hát egy kis remap talán jót is tenne neki!
Calogero: miért adtad el? Mi lesz a következő? -
Calogero
addikt
Gratula az új tulajoknak, sok baleset és problémamentes km-ket kívánok.
Én meg gyalogbéka lettem,sikerült megszabadulni a verdától.
-
JanR
addikt
válasz
zolikaDB #27585 üzenetére
Remélem nem lesz balesetem, tekintettel, hogy nem szeretnék sérülést okozni a kis családomnak
A videón mit akarsz látni, egy szép nagy fekete füstfelhőt?EGR dugózás után lehet megteszem a kedvedért.
Őszintén: Mocskosul megy, a 3. illetve a 6. sebesség nem húz annyira, de 1-2 brutális, na jó a 3 is, de 4-nél megint észhez tér. Nem kell neki 8 példányos kérvényt írni, hogy meginduljon. 2.0 16V benzin után egy kicsit másCsak abban bízom, hogy ne legyen vele gondom.
Épp most jövök Opel-től, azt mondták, hogy nagyon jó állapotban van, a jobb hátsó fékem üt, meg egy jobb hátsó stabilizátor kar (valami 5-6 centis fém darab üt, meg elől a két gumiharangot kell kicserélni a keréktengelyeknél + ugye a szokásos (vezérlés, olajak, szűrők). Tényleg bízom benne, hogy jó vétel volt.
(#27586) INMOTEP: Egy NCDC 2015 van benne, pontosan ez a típus:
-
Kokkantas
senior tag
A közvetlen környezetemben kettő autó is van ami 2.0 DTI motoros, egy G Astra és egy C Vectra. Az Astrában 250 ezer km van, a 5-5,5l/100km-es fogyasztás, a Vectrában olyan 190 ezer mérföld, és az is 5-6 litert eszik. A vezérlést cserélni rajta rémálom, de szerencsére láncos, emiatt ugye ritkán kell. Az Astrában az adagoló megadta magát 220 ezer km-nél, ezen kívül semmi más baja nem volt még.
-
akom
őstag
Sziasztok!
Szeretnék a C-s Vectrámra 17"-os Opel felnit venni.
Tudnátok ajánlani oldalt, ahol akár használtan akár újonnan érdemes nézelődni?
Esetleg kereskedést Kecskemét-Budapest körzetben? -
adidas4death
aktív tag
válasz
F_Gergely #27571 üzenetére
Én egyszer tettem fel próbából 185/65/15 gumit, de én úgy éreztem hogy 195-el stabilabb volt az autó a kanyarokban/körforgalomban stb.
Nem éreztem jól magam vele na
(Bár nem Niki Laudában küldtem a dolgot, de szeretek viszonylag sportosan vezetni néha napján)
De ez csak saját tapasztalat, lehet, hogy a többek rácáfolnak. -
F_Gergely
őstag
Vekire 185/65/15-ös gumi nyárra felrakható vagy inkább 195-ös kellene? Tapasztalat vélemény jöhet, köszi
-
zolikaDB
veterán
Namost ez nem lesz jo. Gastra taviranyitoja nem mukodik. Nehany napja tobbszor kellett nyomni, tegnap-ma meg semmi. Elemet csereltem, nem ez a baja. Mit lehet tenni vele?
-
F_Gergely
őstag
Nekem 2.0 DTI-m van de egyenlőre nem szidom, szépen megy, és húz is ha kell.
Ismerősömnek is több éve van ugyan ilyenje és neki sincsen gondja. Az adagolót én is meg ismerős is javíttatta de amúgy semmi.
Ha szép állapotban van az autó szerintem nincsen vele gond, sajnos én egy elég lestrapáltat vettem igy csörög zörög a kasztni pontosabban a belső elemek, de ennyi (ezeket is majd szépen lassan hétvégente szétszedem azt összerakom rendesen). Amiket meg cserélni kellett, az benzinesnél is játszhat leszámítva az adagolót.
A motorkódom Y20DTH -
JanR
addikt
válasz
adidas4death #27565 üzenetére
Én előbb venném meg a benzines 2.2-t mint a 2.0, vagy 2.2 DTI-t. Jót még nem hallottam az utóbbi kettő motorral. Egyik kecskeméti ismerősömnek pont egy ilyen Vectra B-je van 2.2 DTI-vel, nagyon köpködi és eladni sem tudja.
szerk: Pedig most nekem is dieselem van
-
#81556480
törölt tag
válasz
adidas4death #27562 üzenetére
Én is ebbena cipőben járok mint te . Mármint hogy tetszik nagyon a veki de x16xel-től erősebb kéne.
Viszont a veki dízelmotoroktól mindenki óvva int ! nagyon ódzkodok is tőlesajnos rengeteg rosszat hallok róla. De ettől függetlenül ez tetszik.
a dízel 230NM és 101 le
az x16xel szintén 101 le de csak 148 nm ha minden igaz..
Én egyébként a 2.2 dízelt nézegetem..
-
adidas4death
aktív tag
Erről mi a véleményetek?
Egészen megtetszett csak ezt a DTI motort nem egészen ismerem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok?
Most egy 1.6 X16XEL-em van és erősebbre szeretnék váltani (mivel a Vekikbe teljesen bele vagyok zúgva igy maradnék a B Vectránál) de ahogy látom LE-ben nincs sok különbség.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Dluinet #27559 üzenetére
Pont tegnap beszéltem egy ismerősömmel, mondta hogy ilyet tankolt és érezhetően jobban megy a vekije, halkabb és egyenletesebb lett az alapjárata. Eddig is shell-nél tankoltam, csak én sima dizelt raktam bele eddig, de most lett adagoló javítva aztán most fogok menni először tankolni az új cuccal. De ezt a shell nitro+-t amúgy is ki szeretném próbálni, ismerősöm nagyon dicsérte.
-
válasz
F_Gergely #27558 üzenetére
ha adalékra akarsz költeni, és szeretnéd hogy jó is legyen, akkor a Shell V-Power Nitro+ Diesel-t tankolj, ami sima dízel adaléklova tisztító meg mindenféle cuccal (nitro nem hiszem hogy van benne)
jobban megéri, mint spurit vagy stp-t venni és össze vissza öntözgetni
-
F_Gergely
őstag
Dizel adalékokkal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ti használtok valami adalékot tankolásnál? Nekem a 2T olajat mondták az adagolósnál, hogy azt öntsek tankolás elött, de pl a spuri oldalán azt irják ez egy marha nagy baromság és nem szabad.... :/
-
neelix
csendes tag
Opel astra G classic 2007-es évjárat. Néha (most már egyre gyakrabban) előfordul, hogy menet közben megtorpan a kocsi. Ez lehet az EGR szelep hibája vagy akár valami más?
Autópályán pl. M0-án is előfordul 100-110-es tempónál.
-
cellpeti
nagyúr
sziasztok!
Gondolkodom egy 1.6os benzines Astra H kombin. Elég neki az 1.6 és ha mennyit ehet ekkora motorral? vagy érdemesebb dízelt venni belőle?
egy mellékes kérdés, hogy azt az ocsmány rádiót azt ki lehet belőle iktatni, ugyE?
-
Calogero
addikt
Sziasztok
[link]
2007 júliusi forgalomba helyezés
garantált 50 000km futás
szakszervizben szervizelt autóért reálisan mennyit kérhetek? -
#81556480
törölt tag
na és milyet érdemes venni?
-
#81556480
törölt tag
c14se-be mennyibe kerül egy vezérlés szett ?
-
zolikaDB
veterán
F.szom, Toyota hibrid kell ide, oszt fekezeskor is jol jar az ember
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül elfekvőben otthon Opel B Corsa autóhoz tankszellőztetője?
Nekem mikor rajta van a tankszellőztető akkor hátulról a tank felől jó hangos zúgás hallatszik. Most beletettünk egy másik Ford autóból való szellőztetőt és most megszűnt a hang. Viszont nem akarom a másik autóét használni mert a fene se tudja milyen következményekkel járhat ha ez van benne.
Amúgy az eredetit ami bele való azt én szétszedtem de nem találtam benne semmi eltömődést. Nem tudom mi baja lehet ha egyáltalán ez rossz. -
JanR
addikt
válasz
diablo1984 #27537 üzenetére
Szerintem teljesen értelmetlen a vitátok, ha lehet annak nevezni. Igazából mind a kettőtöknek ment
(#27541) HWSW: Ezzel egyetértek.
Másrészt mindenki azt veszi meg, amit jónak lát. Személy szerint az 1.4 csodákat tartom benzin temetőnek, mikor ráraknak egy 1.5 tonnás kasznit (lásd Octavia). A kollégám most vett egyet 2 évesen és 8-8,5 litert eszik neki az autója, cserébe nem is megy.
-
diablo1984
veterán
akinek kell az autó mondjuk munkához és takarékoskodni akar, az nem 3,2 V6-ban gondolkozik! akinek meg olyan van és patthelyzet(ment a szekér régen, de kicsit soknak tartja fenntartani most, eladni nehéz...) de járni kell vele, az belerakja a gázt oszt csókolom!
még, minden emelkedik, lehet 5 év múlva már nem fogja annyira megérni, manapság minden így van, ami jó az drágul.....
-
HWSW
tag
válasz
diablo1984 #27512 üzenetére
Aki takarékoskodni akar, és azért vesz kocsit, akkor az már eleve hülye. Maradjunk annyiban.
Én is simán belevágnám a gázt egy 3.2-be, mert hülye lennék fizetni a benzinen azt a pár százalék kis adót. A gázon is van, de még nem annyi.
-
fero02
nagyúr
válasz
diablo1984 #27537 üzenetére
Szerintem nem is Neked ment...
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #27537 üzenetére
tudom, ez nem mérvadó, de akkor trollok a totalcaros srácok is!
-
_seth_
veterán
Hmm... mennyi az átlagfogyasztásod bambano? Csak mert a 7.88 egy adottútra vonatkozott csak, egy úton lehet csodát tenni éppen de rendszeres átlag már sokkal többet elárulna. Kereken 5 litert sikerült fogyasztani a vectrámnak kb 2 éve 140 km alatt, városban 50, főúton 70 km/h, 0 forgalom (hajnal 3-4 körül), talán csak 1 lámpánál álltam meg egész út alatt, végig tempomat, sok motorfék (szinte csak az), keményre fújt 15-ös kerekek. Lehet ilyet is csinálni bár ez inkább olyan lenne mint a gyártók által megadott értékek
-
gban
veterán
Csatlakozom, 1,4-es 60 LE F astránál már az is borzasztó sokat számít, hogy reggel viszem-e a gyereket suliba vagy egyből megyek kifelé a városból, pedig a suli kb. 1 km de minimum 6-8 perc, vagyis hideg motornál pörög a motor a lámpánál. jópár percig.
Hihetetlen érték jött viszont ki most, volt benne 340 km pálya, 120-szal kb. (ami 110 valójában csak a navi szerint), de oda-vissza át Pesten, igaz, nem nagy forgalomban, délelőtt 11 és délután 3 felé, meg 3 nap melóba járás, ami napi 40 km, fele város, de "kellemes" forgalmilag - szóval kb. 500 km-re 5,6-os átlag
Korábban is írtam, kemény városban a 8 is csoda, inkább 9, sima munkábajárás + gyerek suliba 6,5, ez most nagyon jó lett.
Igaz, egyedül mentem, csomagok nélkül, de akkor is igen meglepett a végeredmény.
Mindebből azt akarom kihozni, mint az előttem szóló is, hogy ugyanaz az autó ugyanazzal a sofőrrel is tényleg nagyon eltérő eredményeket produkálhat.
Összehasonlítani releváns eredménnyel azt lehet leginkább, ha ugyanaz az ember ugyanabban a stílusban lemegy mondjuk a Balatonra 2 eltérő autóval. Össze lehet a gyári meg a tapasztalati értékeket is természetesen hasonlítani, csak akkor helyükön kell kezelni az értékeket, és nem minden eltérést külső okok miatt megkérdőjelezni. Közelítő értékként kezelve a számokat ez is hasznos lehet természetesen. -
TasiA
senior tag
Én csak 1 dolgot tennék hozzá ehhez a fogyasztás témához, szerintem összehasonlíthatatlan,inkább csak viszonyítás jellegű. Ugyan úgy 2 ember sosem fog közlekedni. Csak magamból kiindulva, az autó ugyan az: Nagyváros: reggel elugrás bölcsi, ovi,esetleg máshová, mindez télen, igen rövid távokkal, 12-14-ugyan ez tavasszal 10, nyáron 12 klímával. Ha folyamatosan mozgok az autóval napközben, picit kevesebb. Télen melegítem, nyáron hűtöm és nem az autó miatt, hanem magam miatt. Ha csak este elmegyek kicsit folydogálni, autózgatni mert ahhoz van kedvem, akkor 8 liter, télen is, nyáron is,és szeretek intenzíven gyorsítani.Ugyan ez az autó, munkába járásnál 7,5 liter és a csúcsforgalomban átvergődöm a városon, majd fűúton 20 km 70-110 km/h közötti tempóval. Autópályán 9liter 140-160 közöt. HA hosszútávra megyek főúton családdal, (gyerekek alszanak nyugodtan kell vezetni) 6-6,5 liter. A fogyasztást benzinnel értem, a gáz más tészta. Ezek 2.0-es benzines adatok, sokat futott motorokból. Lehet menni 6-literrel is, meg 14-el is.
Nekem 3.2-esem lenne, nem nagyon lenne 7 liter, ha meg igen, akkor max az asszony elgurult vele a a "kedves" anyósomhoz falura. Szeretem, ha erős az autóm és ezt ki is használom. -
Petya25
őstag
Nekem a H 1,6 Caravan így fogyaszt.
-
diablo1984
veterán
válasz
bambano #27523 üzenetére
nem tudom, az egész egy belinkelt signumból indult ki 1,35milláért, én akkor a kombimmal nem fizettem felárat, 1,3milláért vettem, ezért is írtam, hogy ha az bestbuy és takarékos, akkor hajrá!
neked aztán bármit is lehetne magyarázni, felesleges, de hogy egy 11 éves V6-os keveset egyen, az vagy úgy mégy vele mint öregapám, vagy kamu! ezt győzködéssel sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudod bennem, de nem is lényeg, szerintem olyan használattal, ahogy azt normál körülmények között használná az ember, mint mondjuk én a vectrát, az 10 alatt sosem jönne ki az tuti! én szeretek vele menni, nem azért van 150lovas dízelem, hogy a szívó golf2-es alázzon és egy v6-ossal is szégyen pöcsölni mint egy nyugdíjas....
de ízlések és pofonok, ez már a második csörténk, még egyszer nem veszem fel a kesztűt, maradjukn annyiban, hogy a hirdetés volt a téma oszt csókolom.
Calogero: most néztem, az elmúlt 922km statisztikáját, amiben egyszer voltam fent Pesten, a többit a városban használtam, télen melegítettem a verdát, stb, így 62 liter dízel fogyott, 29km/h-s átlag sebesség mellett! most haverhoz átnéztünk újvárosra, 90-es óraállásnál tempomattal a kocsi 3,8-4,2 liter fogyasztást mutat, de mégsem mondom, hogy 4 litert eszik a kocsi! lehet vele olyan etapokat csinálni, de nem életszerű! mátol az én kocsim is annyit eszik, mint a VW Lupo, az is beéri 4-ből, az enyém is!
-
_seth_
veterán
válasz
bambano #27520 üzenetére
Egy 3.2-es V6-ost mindig többe fog kerülni fenntartani mint egy mezei 1.4-est, kivétel ha nem vesszük figyelembe:
-átírási/eredetvizsgálat többlet
-teljesítményadó többlet
-biztosítás is 100%, hogy többe kerül ugyanannak a személynek egy 210 lovas autóra mint egy 60 lovasra (1.4 f astra pl, de más 1.4 is megáll 80 ló környékén).
-esetleges javításnál ha feltételezzük, hogy egyébként a 3.2 V6 hallatán nem vált 1,5x nagyobb szerelési díjra a szerelő akkor is több henger, több alkatrész fizikailag is, motorolajból is több megy bele
-nagyobb motor miatt általában nagyobb fék, jobb futómű, peresebb nagyobb felnivel
-az sem valószínű, hogy kevesebbet fogyasszon tehát maga az üzemanyag is többe kerül
-Előnye persze a jobb menetteljesítmény de pl már a jobb lassulás nem feltétlenül... nagyobb motor, nagyobb súly és jó eséllyel csak kicsivel nagyobb fék a szériánál.Spiritmonitor.de-n egyébként 10 liter fölötti átlagok vannak ehhez a motorhoz de én ezen nem fogok fennakadni, hogy kinél mennyi.
Dízelfelár létezik bár használt autónál már nem annyira egyértelmű a dolog, lehet venni drágán is benzinest és olcsón is dízelt hasonló állapotban tehát ez inkább csak új autó vásárlásnál jelentkezik.
Én pl azért vettem kadett után 2 literes benzinest mert már a kadettbe is 2 literes motor került be a végén és tetszett, hogy szépen megy cserébe a C20NE a kadett kasznit normális vezetéssel 7 liter környékén vígan elvitte. B vekinél az 1.6 volt a belépő amiről nincsenek jó véleménnyel, az 1.8 már szinte 2 liter akkor meg legyen 2, az 1372 kg üres súlyhoz a 136 lóerőt nem mondanám sportkocsisnak inkább csak szükségesnek, a fogyasztása 1.6 és 1.8-nak városban jobb, főúton és pályán az 1.6 már eszik annyit mint a 2 literes általában, mivel régi autó így alkatrészárak már nem térnek el számottevően, az 1.8-2.0 a furaton kívül gyakorlatilag megegyezik.
Fogyasztásra visszatérve sokan elfelejtik azt az apró tényt, hogy egy hibás lambda, kipufogó, lapos gumi, sz@r minőségű üzemanyag és más műszaki hibák is képesek nem elhanyagolható többletfogyasztást produlálni, de ugye az autóval olcsón kell járni így javításra pláne szerelőre nem költünk...
Legutóbb alapjáratit cseréltem, már rendszeresen emelte a fordulatot 1300 néha 1500-ig ami 1 óra lámpánál állás alatt 1.0-1,1 helyett 1,5-1,6 L/h fogyasztást jelent ami fél liter, az új bontott alapjárati miután bemelegedett felkapcsolt lámpa és hifi mellett 1.0 litert ír ki kereken.Kisköbcentis autók: szomszéd 1.4-es poloja (7 éves, 3-as golf utáni széria párja, jobban nem tudom leírni) 8 literrel spórolósan jár el, és nincs agyonhasználva, 6Xe km került bele és első tulajos, garázsban áll, mindig fényesre van törölgetve...
Hírhedten olajfaló 1.6 g astra 6,2 körül kijön pályával együtt, igaz az egy kicsi könnyű autó és normális sofőr vezeti, de kis mérete ellenére nagyobb mint a polo. (az 1L/1000 km olajat viszont már ez is megeszi).
Autónak nem előny a nagy súly pláne ha közben ugyanannyi személyt esetleg még ugyanannyi csomagot is tud szállítani. -
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27512 üzenetére
Széles felni kell??
RH Cup, RH ZW3, Azev A
Calogero: 3.2 Omega? -
Calogero
addikt
válasz
diablo1984 #27522 üzenetére
-
bambano
titán
válasz
diablo1984 #27522 üzenetére
én meg a benzintemetőt nem hiszem el. vagyis nem hit kérdése, tudom, hogy nem benzintemető.
nem mondtam, és nem is volt célom bebizonyítani, hogy az enyém mindig kevesebbet fogyaszt, mint a többieké. csak a 7.5-ös spúr fogyasztás, meg a benzintemetés, amivel az enyémet vádolod, két szélsőség, és egyik sem igaz minden helyzetben.másrészt meg: ki nem sz.rja le, hogy egy literrel többet fogyaszt, miközben nem áll benne az a sokszázezer forint, ami a dízel piaci felára volt? még mindig azon a nyiszlett fogyasztáson lovagolsz, miközben a többi más fontos tényezőt elegánsan nem veszed figyelembe, mert azokon meg bukik a többi szekér.
de semmi gond, nem győzködlek tovább, higgy csak a mítoszaidban, az nekem eddig is jó volt, ezután is extra jó lesz.
-
bambano
titán
válasz
_seth_ #27519 üzenetére
A 99-es astra 1.6 idei adója 13690, a 2003-as vectráé 35650. biztosítás nem összehasonlítható, össze-vissza biztosítók és kategória miatt. de ha jól tudok számlát olvasni, akkor a vectra 33602 éves biztosítási díjú, az astra 19297, de az vagy 3 kategóriával jobb.
a te fogyasztásod (emlékeim szerint 2 literes benzinesed van) állításod szerint 7.5, az enyém (szintén ha odafigyelek és tempomatozok, mint te) 7.88 volt. Calogero téli átlaga (emlékeim szerint 1.6-os H astrája van) 7.92.
karbantartás-javítás: az enyém valamivel drágább, mert komolyabb alkatrészek vannak benne, mint a gyalog vectrában, cserébe hamarabb megáll és jobban kanyarodik. a motor faék egyszerűségű, semmi nincs benne, amit bonyolult lenne javítani, se nagynyomású szivattyú, se porlasztócsúcs, se turbó, semmi.
egy csomó tesztet lehet olvasni a totálkáron, ahol hasonló méretű autók (új, kis köbcentis, stb.) mennyit zabáltak a teszten. pláne a turbós. azok a benzintemetők.
aki dízellel jár, az sokkal drágábban vette és közben kevesebbet tankol. én meg nagyon-nagyon sokkal olcsóbban vettem, és kicsivel többért tankolok. cserébe üthetem-vághatom, ez a motor nem fog elromlani, nincs benne semmi, ami a modern kori kehesedéseket okozza. azt is elfogadom, lehet venni a-ból b-be autót, ami kevesebbet fogyaszt. de az ekkora? ne hasonlítsunk már össze egy 1100 kilós astrát egy 1600 kilós vectrával (mert a végén még megveri
)
na hát ez az a benzintemető autó. vegyük még hozzá, hogy nagyon nem ugyanazt a szolgáltatást nyújtja, mint egy astra.
ami pedig különösen "érdekes", hogy a kibic fogalma nem világos mindenkinek. de nyilván a számlákról meg a bizonylatokról kimásolt számok semmit nem érnek a tuttival szemben...
-
_seth_
veterán
válasz
bambano #27513 üzenetére
TCO? Átírás, teljesítményadó, biztosítás, fogyasztás, karbantartás-javítás... nem hinném, hogy a 3.2 V6 jól szerepelne
De ugyanígy kalkulálva dízelben sincs nagy eltérés, kb amit dízelbe a 3.2 spórol azt esetleges javításnál benyeli pluszba ugyanakkor a fix költségek alapból elég magasak. Aki spórolni akar az vesz egy 1.7D isuzu dízelt egy bármilyen kaszniba és kész... de én sem vennék mert a dízelek hangját sem tudom elviselni, traktor még az is ami új... cserébe fizetek egy kis plusz fogyasztást (1.7D vectra 5,5 körül is elgurul vígan, nekem 7,5 ha odafigyelek és tempomatozok, lehet alatta is menni vele de az már kifejezetten spórolós használat).
-
bambano
titán
válasz
diablo1984 #27516 üzenetére
meghajlok az érveid súlya alatt. az, hogy nekem van, fizetem a számláit, semmit nem ér, mert te tuttira tudod, hogy milyen. igazad van, én kérek elnézést!
-
diablo1984
veterán
válasz
bambano #27515 üzenetére
ja, csak mindenki 5-6 literből vagy még kevesebből ki akar jönni, az olajcserén kívül mást nem akar rákölteni, de ezek használt autók, bármelyikben benne lehet egy fullos motorgenerál, egy sor injektor csere, bármi, ami egy vagyonba kerülhet! na ezzel kalkulálj ha tudsz, mert a többség használt autót úgy vesz, hogy reméli, hogy nem b@sszák át!
amivel használt autónál számolni lehet az a fogyasztás, mert dízelnél sem feltétlen kell ráverni a motorjára 1 millát, de akár a benzinesre is rá leher verni nem keveset! kopó alkatrészek mindegyikben vannak, tehát az adott.
mit kellene cáfolni, sokat eszik az tuti! 1,35milláért meg nem éppen takarékos ár, átírni is egy vagyon, aki spórolni akar és a-ból b-be akar eljutni, az vesz kisköbcentis benzinest, amibe esetleg ha úgy ítéli, hogy megéri beletolja a gázt oszt csá!
ja az ilyen olyan kalkulátorok meg neked ez éri meg dolgok miatt vannak sokan otthon nélkül, mert akkor azt mondták a svájci frankos hitel megéri....
-
bambano
titán
válasz
diablo1984 #27514 üzenetére
a valódi kérdés az, hogy te tudsz-e bármit is cáfolni a 3.2-vel kapcsolatban.
szerk: csak ismétlem magam: az, hogy a 3.2 mennyi benzint zabál, csak egy kis része a spórolási kérdésnek. a tco számít.
-
bambano
titán
válasz
diablo1984 #27512 üzenetére
maradjunk annyiban, hogy vannak az agyhalott idióták, akiknél a takarékoskodás a tankolási számlával egyenlő, meg vannak az okosok, akik a tco-t veszik figyelembe.
egyébként meg szívesen olvasnék tőled olyan hsz-eket, ahol saját tapasztalatról írsz, akár a 3.2V6-tal kapcsolatban is. mert a van egy szomszédod, aki látott már a neten róla valamit típusú pletykák meg mítoszok nem sokat érnek.
-
diablo1984
veterán
aki takarékoskodni akar és azért vesz kocsit, nem egy V6 3,2-essel kezdi, maradjunk annyiban....
zolikaDB: szélesítő kizárt, széles felni, vagy kisebb et a nyerő, abból jelenleg keveset találni, omega felni is jó lehet ET alapján rá, de abból is van pocsék, nem is kevés!
-
HWSW
tag
válasz
diablo1984 #27497 üzenetére
Baszki, mit bírsz ezen rugózni!
Már hogy a picsába ne lenne takarékosabb, mint egy dízel? Majd ha viszed a traktort szervizeltetni, meglátod!
A gáznak nem csak az az egy előnye van, hogy olcsóbb a benzinnél. Ennél azért lehetne egy kicsit szélesebb is a látóköröd. -
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27507 üzenetére
Ezen ne csodalkozz, G Astra gyarilag ET49. Mondjuk ilyenkor lehetne nyomtavot rakni, de nem ilyen felnire
-
Calogero
addikt
Ma én is felraktam a nyári gumikat, és kezdhetek télire gyűjteni.
Kezdtek apró repedések megjelenni rajta. Ez volt a hatodik szezonjuk.A téli átlag fogyasztásom 7,92-re jött ki.
-
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #27505 üzenetére
Elvileg az ET35 kijjebb van, mint a 49.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #27500 üzenetére
ez a fajta felni ET49-es, az acél meg ET35...
va, ahogy nézem nem kizárt, hogy B vectra gyári felni, azon van et49-es felni.....
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #27503 üzenetére
apropó, múltkor pont egy másik vectra c kombi mellett álltam azon is pont ugyanaz a méretű gumi volt, de az enyém alacsonyabbnak tűnt, és mintha a sárvédő is jobban tele lett volna. kérdés: honnan tudom meg, hogy esetleg valami ültetés, ne adj isten sportfutómű(gyári) van a kocsi alatt?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #27500 üzenetére
ja meg most észleltem, hogy a múltkor a garázsba tolatáskor érintőre vettem a falat a vectra hátsó ívével és a lökös sarkával! még egy szeplő, eddig csak a tükörrel rajzoltam falra, vagyis a fal rajzolt a szép sötétkékre színezett tükörre..... f@szom, holnap egy kis paszta is kijár majd a mosás után, hátha halványítani lehet, mert a fehér meszelt fal rikít a felületen!
-
realmadrid
aktív tag
válasz
diablo1984 #27500 üzenetére
Lássuk, lássuk
-
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #27500 üzenetére
Várom a képeket
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest