Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
-
bambano
titán
"nekem is hasonló problémám van, alapjárat "majnem fullad" leesik 500 alá a fordulat majd vissza 1000....vissza 500 alá ...1000....": Ez elég tipikusan úgy hangzik, mintha szorulna a pillangószelep tengelye/léptetőmotorja... Azt is pucolni kell időnként.
A 2000 fölött dadogó motornál először megnézném a gyertyakábelt és cserélném, ha kell.
A 82 fokos hűtővíz egyértelműen a termosztát elfáradása, azt cseréltetni kell.
Ja, és időnként meg kell kergetni az autót, hogy tisztuljon a katalizátor meg a többi. Nem kell kényeskedni, ha benzines, akkor 3 és telitalp, 5000-5500 között forogjon a motor legalább 3-5 percig. Akinek véletlenül cdti motorja van, az nagyon kifejezetten vegye magára és fogadja meg ezt a jótanácsot, ha nem akar részecskeszűrőt cseréltetni minden szezonban.
Szerk: a termosztát a kis vízkört választja szét a nagy vízkörtől, tehát valahol ott, ahol a hűtő felé elindul a cső és lehet, hogy a vízszivattyú környékén is érdemes keresni.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
TasiA
senior tag
Üdv!
Így se, úgy se szabályos, de legalább a motorszám és motorkód marad az eredeti.
Egyik haverom megcsinálta ugyan ezt, X16SZR-ből csinált SI-t. A régebbi C16NZ-ből macerás lesz, mert hiányzik valamelyik jeladó, ami az X-el kezdődőben már van. (asszem főtengely, vagy vezérműtengely) Semmi extra, csak a hengerfejet szívótorkostól rárakod, kábelköteg, computer és AC pumpa csere. Ha valami infó kell még, akkor megkérdezem a cimbit, hogy is volt pontosan. -
-
_seth_
veterán
Ez a te kocsid vagy a haverodé?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
glutamin
őstag
Ez márpedig olajnyomás problémának tűnik. Én még régebben csináltam olyat szüleim Corsájával, hogy kézifékes forduló vizes úton, kavicson stb és párszor megállt olajnyomás hibával.
Van elég olaj a kocsiban?
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
deicide
veterán
A túl hideg motor nálam is fellép mióta lehűlt az idő, épphogy elmozdul a mutató a kék vonalról, de a 90et nem éri el. Nekem valószínűleg túl sok a fagyálló a hűtővízben, mert azóta csinálja (nyáron is alacsonyabb volt mint szokott), mióta utántöltés volt a hűtőrendszerbe, de szerintem túl tömény volt a keverék.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
bambano
titán
A fékrásegítő úgy működik, hogy van egy nagy pneumatikus dugattyú a fékmunkahengeren, ahova bevezetik a motor szívásából eredő vákuumot. Amikor a motor szív és nyitva van a fékrásegítő szelepe, akkor a rásegítőből is szívja a levegőt, aminek a mechanikus része együtt dolgozik a fékpedállal, rásegít a pedálra a nagyobb fékolaj nyomás érdekében.
Ha ki van szakadva ott valami, akkor a rásegítőn keresztül tetszőleges mennyiségű fals levegőt tud szívni a motor, amit a légtömegmérő nem érzékel, ezért nem tudja hozzá befecskendezni a szükséges mennyiségű benzint és megáll a motor.
Ha nem megy 86 fok fölé menet közben a hőfok, akkor termosztátot kellene cserélni. Álló helyzetben sokallom a 106 fokot...
#8680: szerintem a fagyállótól nem lesz nagyon más a víz fajhője, ezért nem kellene, hogy más hőfokra álljon be a motor, amikor több a fagyálló benne. A túl hideg motor viszont nem jó, mert romlik a keverékképzés és a benzin gázosodása, romlik a kipufogó gáz tisztasága, a katalizátor, meg nem tom még mi.
#8684: nem emlékszem, dízeled van vagy benzines, a benzinest néha 5000-es fordulat fölé kell kergetni, pár percre. Én ezt csak harmadikban tudom megtenni
#8689: egyszer vezettem két literes, 8 szelepes A vectrát. egész becsületesen ment. az 1.6-os astra csak nagyobb sebességeken lesz érdekes, városban jobb a 2.0 8V.
#8694: a tempomat a leghatékonyabb dolog traffi ellen. egyszer beállítod, akkor az annyi és a fogyasztásra is jó hatással van.
#8695: ez a motor az egyetlen, amihez kapaszkodnom kell
#8696: a signum eleje totál vectra, minden tekintetben, csak a kombi alaplemezére készül és hátul szándékosan 2 személyes, ezért böszme sok hely van benne. Nekem annyira nem jött be.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
Azt majdnem elfelejtettem!! Nem rosszból írtam ám!!!! Csak kollegám is most adta el az övét és megkínlódtunk vele. Neki 96-os 5 ajtós kék metál volt, 1.6 75ló, légzsákkal, távirányítós központ+riogató, ABS, vonóhorog, elektromos tükör +hifivel. Azt autó nagyon szép volt, az ment el 480-ért nagy nehezen. Beszámoltatni sehol nem bírta.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen