- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocki
tag
Üdv mindenkinek,
1.4 turbós astrát nyüvök a kérdésem annyi létezik olyan oldal ahol össze van gyűjtve mely gumi és felniméret párosításokkal lehet a legjobb fogyasztást elérni, sajna a spint monitoron sajna a többség nem irja milyen gumikkal jár így nem tudom relevánsan az enyémmel összehasonlítani.
-
Spancer RE
aktív tag
Már nem tudtam elképzelni, hogy mi hiányzott az életünkből: [link]
Egy munkatársam erre azt mondaná: "fattopók"
-
Findzs
addikt
válasz
zolikaDB #26490 üzenetére
nekem volt már korábban 9 éve is g astrám amivel tömény jeges jégbordás úton nagy kanyarban nyári gumival mentem mint a rekéta mert mennyire jól tudok vezetni
hát meg is lett az eredménye, kicsúsztam az árokba mint a pinty
két nagy fa közzé csapódott a kocsi hátulja a hóba de nagyon nagy mázlim lett mert semmi baja sem lett senkinek és az autó is megúszta karcolás nélkülna szóval nem borult fel pedig még a nagy jégbordákon is átbukdácsolt a kocsi és megpördült a tengelye körül
jók ezek a g astrák
(#26484) realmadrid
nem akarok én autót venni nincs miből
de ha esetleg mégis lenne 1-1.2 millióm kocsira vennék pl. egy ilyen patent állapotú 2009 -es g astrát:[link] a mostani 2003 -as helyett
olcsó alkatrészek, megbízható kiforrott technika -
bambano
titán
válasz
zolikaDB #26490 üzenetére
minden autót fel lehet borítani, ha beakad a hátsó kereke és nehezebb borítani, ha megcsúszik a kerék és van helye csúszni.
semmi gond, te vegyél akkor tojotát, az az autó, ahol a legtöbb visszahívás van már évek óta. a legendásan megbízható toyota tényleg olyan. legenda, hogy megbízható. és akkor olyan apróságokról még nem beszéltünk, hogy jellegtelenül ronda autóik vannak, amiből a benzinesek annyit fogyasztanak, mintha mindenkinek lenne saját kőolajkútja. A dízel is egy remek ötlet, szinte tegnap volt, hogy arról panaszkodtak itt, mennyibe kerül a dízel egy-két spéci alkatrésze...
de nem akarok lebeszélni senkit, mindenki azt vesz, amit akar.
én nem tudom, mit vennék most, az insignia műszaki része tetszene, csak borzalmasan szűk az az autó, ez nem tetszik benne.
-
zolikaDB
veterán
-
válasz
realmadrid #26486 üzenetére
-
bambano
titán
válasz
realmadrid #26486 üzenetére
valóban egy fóccvágen, ennél negatívabbat nem is tudok elmondani róla. egyébként vw.
-
bambano
titán
válasz
realmadrid #26484 üzenetére
merugye a skoda rapid nincs elektronizálva a kategóriájának megfelelően... lol.
-
bambano
titán
válasz
amargo #26481 üzenetére
az abs nem arra való, hogy rossz útviszonyok között rövidebb úton álljon meg az autó, hanem arra, hogy hiába nem áll meg, de legalább kormányozható maradjon.
az tény, hogy rossz útviszonyok között a féktávolságot nézve ront a helyzeten. egyébként jó útviszonyok között meg javít, de ez most nem aktuális kérdés.
a legújabb abs-ekben már van hóhoz való program, azok később szólnak bele, hogy legyen ideje feltúrni a keréknek maga előtt a havat.
-
Findzs
addikt
nyáron cseréltem a h astrámat g -re
persze a h -ban volt abs a g -ben nincs, kicsit féltem is a téltől, hogy csúszkálni fog a kocsi de azt kell mondjam kellemesen csalódtammost esett felénk az első hó és mire elindultam itthonról már le volt járva és fagyva rendesen inkább jég volt mint hó és kicsit próbálgattam a kocsit, hogy reagál ilyen úton, meglepett mennyire kezelhető és pontosan adagolható a fékerő
a h astrám ilyen úton már félelmetes volt ahogy nyomtam a féket és csak kattogott az abs a kocsi meg ment mintha a kuplungot nyomtam volna
ugyanaz a téligumi+felni van a g -n ami a h -n voltlehet, hogy az újabb abs -ek jobbak, na majd ha lesz egyszer egy j astrám meglátom
-
amargo
addikt
válasz
bambano #26477 üzenetére
Köszönöm! Utána nézek.
(#26478) Lomha 8V : Igen én is barátokkal megyek ki teljesen elhagyatott helyre, a legdurvább eddig télen macskakövön felmenni, a felétől eddig mindig visszacsúsztam, abban a kocsiban nem volt semmi, ami segítene. Gondoltam most azért jó lenne több elméletet is tanulni valaki profitól, lehet találni itt-ott neten is, de egy barátom mondta a rántópadot, olyat nem tudsz szerezni. Tudnál írni példákat vagy honlapokat?
-
Lomha 8V
addikt
válasz
amargo #26474 üzenetére
Jók ezek a tréningek, de mi többször megcsináltuk magunknak télen (nyilván hó és jég kell hozzá). Vannak éjjel kihalt parkolók, ahol bőven van csúszótér. Raktunk ki akadályokat, előtte megnéztünk pár videót, hogy miket csinálnak és nagyjából utánoztuk. Rántópad nyilván nincs, de a többit egész jól lehet utánozni. Van nálunk forró tea termoszban, guminőt dobálunk egymás elé (az a hirtelen jött vészhelyzet) és közben rendkívül jól szórakozunk.
-
Okuyama
tag
Valaki megtudná mondani hogy a Vectra C Ben található 1.9 CDTI Motort milyen típusokba rakták még bele ? Astra H ban is tudtommal ugyanez van
-
amargo
addikt
Köszönöm az írást, igen azért ezeket így tudtam, ettől még nem gond a vissza igazolás
(#26473) Lomha 8V: Valahogy én is ezt gondolom.No de a lényeg, másik szituációból kiindulva vetődött fel ez a kérdés. A lényeg, hogy vezetés tréningen van valami gyantás pálya, amin menni kell és mindenféle kunsztot csinálni, a kérdésem az lenne, hogy kihez érdemes ilyenre elmenni és hol lehet utána olvasni, hogy az ember elméletileg is tudja mit kell csinálni, a gyakorlat része az úgy gondolom csak erre kijelölt pálya lehet.
-
nzozz
aktív tag
válasz
amargo #26468 üzenetére
Az ABS másodpercenként 10-20 is képes nyitni-zárni a szelepeket, ezzel megakadályozva a kerekek blokkolását (tulajdonképp szabályozva a fékerőt). Létezik EDB (Electronic Brakeforce Distribution = elektronikus fékerő-elosztó) ami az első és hátsó kerekek fékerejét szabályozza ill. az ESP (Electronic Stability Program = elektronikus menetstabilitás program) pedig képes a kerekeket külön-külön fékezni, esetleg a kormányzásba, gázadásba, stb beavatkozni, ezzel megtartani az autó irányíthatóságát pl. hirtelen kikerülés esetén.
Az ABS többek közt akkor tud nagyon hasznos lenni, ha a jobb és bal oldali kerekek eltérő tapadású felületen kezdenek fékeződni (pl. az egyik oldal jégen, a másik aszfalton), amiből ABS nélkül óriási megpördülés lehet. Ezt is ki tudja védeni a rendszer. Hogy 4 kerékkel tükörjégen mennyit segít, azt nem tudom. De szerintem ott csak a szögesgumi.Bocsi, hogyha túl egyértelmű dolgokat írtam!
-
bambano
titán
válasz
Calogero #26467 üzenetére
ma délután hoztam ki az astrát Újhelyiéktől.
hétfőn délután vittem be, időszaki szervizre + vezérléscserére + egy-két apróság.
úgy engedték ki két nap után, hogy nem világított a jobb tompított, pedig ezt külön kértem, hogy javítsák.
úgyhogy most nagyon egzaltált vagyok és válogatott kifejezéseket keresek a véleményem precíz megörökítéséhez. -
-
amargo
addikt
Megkerdem itt is az ABS be mikortol ertendo a fekero szabalyozas is vagy annak van kulon neve? Tukorjegen er valamit az ABS?
-
adorjant
őstag
válasz
bambano #26464 üzenetére
Én a Szoboszlói útra,a Marso vizsgasorhoz szoktam vinni az autókat,ott korábbi Klasszosok dolgoznak,amit tudnak azt maximálisan precízen megcsinálják,amit nem,ahhoz inkább bele sem kezdenek.
És ha azt mondják, 16:00kor jöhetsz érte,akkor az készen is lesz.Talán még Posta János említhető,de nála ritkán fordulok meg,de vele sem volt még negatív tapasztalatom.
-
bambano
titán
válasz
adorjant #26461 üzenetére
Debrecen elég silányul áll mostanában opel márkaszerviz tekintetében, három bezárt, az újhelyi lemondott a márkaszerviz rangról, jött a magocsa, azok meg olyan parasztok, hogy csak a jólneveltségem akadályozott meg abban, hogy helyretegyem a munkafelvevőjüket.
az óvoda utcán van egy szerviz, azokat dicsérte egy haver.
-
Lomha 8V
addikt
(#26461) adorjant: Debrecen környékén nem tudok szerelőket sajnos, de megkérdeztem egy környékbeli Opeles haveromat, hátha tud valakit. Szólok, ha igen.
(#26462) Findzs: Sosem hallottam még erről a márkáról, de most már ki fogom próbálni. Jó pap holtig tanul, ugye.
-
Findzs
addikt
én tavaly június óta használom g astrán a bosoko törlőket és azt kell mondjam kiváló
egy időben vettem előre illetve hátulra de hátra sajna nem volt csak valeo horror árona hátsó valeo új kora óta csíkoz és nyikorog
legközelebb valahogy rábarkácsolok egy olyan méretű bosoko-t, már láttam g astra hátsó törlőn oda nem való lapátot, tehát valahogy fel lehet rakni -
adorjant
őstag
válasz
Spancer RE #26456 üzenetére
Ezt ismerem,de azért köszi!
Megnéztem a vezérlőpanelt,kábelek mozgatására,levesz-visszarak módszer nem segít...
Hőfokszabályzás,venti erőssége,klíma ki-be funkciók működnek,csak a légbefúvást nem tudom változtatni,szóval gyanítom a rudazatnál lesz valami. Ahogy látom,magam nemigen tudom szétszedni,ráadásul itt Debrecenben a kedvenc szervízem még nem javított ilyen hibát... Esetleg van valakinek tippje,hova vigyem,hogy ne kontár munkát végezzenek? -
nzozz
aktív tag
válasz
realmadrid #26447 üzenetére
Köszi a válaszokat! A Bosoko Multira gondolsz/gondoltok? 48cm -es és 51cm -es kell Astra G -hez?
-
werso
csendes tag
És ilyen be még nincs LED es?esetleg?
-
Lomha 8V
addikt
Nekem a GE és a Hella izzók jöttek be.
-
zolikaDB
veterán
Bosoko: olcso es allitolag jo. Nekem a 7e ft-os Bosch elso perctol kezdve nyikorgott, kuka. En jelenleg egy olcso de fos hellat nyikorogtatok. Konzolkartel a Valeo Silenciora eskudott, de egy ev utan megadta magat.
Izzo: Osram Offroad 65W, Osram night breaker unlimited, Tungram megalight ultra 120. -
werso
csendes tag
És valami nagyon jó izzót?
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Milyen ablaktörlőlapátot tudnátok javasolni Astra G -hez, ami hosszútávon is jól töröl?Köszönöm
-
HWSW
tag
válasz
bambano #26437 üzenetére
Körforgóból kijőve/jobb kanyarnál hallok kopogást. Ropogásnál/recsegésnél még nem tartunk. De akkor ezek szerint már nincs sok hátra. Tavaszra tervezek egy nagyobbacska felújítást: toronycsapágy, lengőkar+szilentek, gömbcsuklók. Ezek szerint a jobb oldalon féltengelyt is cserélhetek.
(#26440) Jofi81: na neee, azt is?
-
Lomha 8V
addikt
Ez sok minden lehet sajnos. Lehet a felni, ahogy írtad, de lehet szálszakadt gumi, elfáradt szilent (akármelyik), menetstabilizátor szétesett, elrohadt, nincs már benne gumialkatrész, rossz lengéscsillapító, törött rugó, sőt rossz toronycsapágy is. Át kell nézni.
(#26437) bambano: Nem kérem, ha ott tartunk, hogy már egyenesben is csalinkázik miatta az autó, akkor az a féltengely csuklónak nem a halála, hanem az már rég meghalt és most már csak élőhalott.
Komolyra fordítva, nem hiszem, hogy eljutott odáig, hogy ennyire rossz a csukló, de eddig nem vett észre semmit.
-
bambano
titán
teszteld le: álló helyzetben végállásig kitekered a kormányt és kövér gázzal indítasz. ha ekkor erősen ropogó, recsegő hangot hallasz, akkor féltengelycsukló. ez már a halála.
mielőtt ennyire elromlana, akkor is van olyan, hogy bemaródik, nem sima, és ettől rezonanciát kelt az autóban.
-
HWSW
tag
Tegyük fel, hogy: mész a tükörsima úton (már itt meg is dőlt minden
) 100-l. Gyorsítasz, de 130 környékén érzed a kormányon, hogy valami lüktet/ráz. Elforgatod a kormányt minimálisan (2-3 fokkal max.) jobbra/balra, és a lüktetés/rázás elmúlik. 130 fölött szintén. Ezt a jelenséget leginkább szar (centírózatlan) felni rázására hasonlítanám, de az - ha az emlékem nem csal - nem múlik el, ha a kormányt enyhén elforgatom. Vagy igen? Rég volt már szar felnim.
Szerintetek?
-
adorjant
őstag
válasz
zolikaDB #26432 üzenetére
Hogyne lenne
Bár ilyenkor azért nem szeretem annyira
Most direkt lementem,végignyomkodtam mindent,nem nagyon hallom az állítómotorok hangját,néha van egy pici,de nem olyan,mint amihez eddig szoktam... Remélem nem kell szétkapni a műszerfalat.
Ellenben a belső levegő keringetés az hibátlanul operál,ez az első olyan Astrám,amiben jó -
TasiA
senior tag
válasz
adorjant #26429 üzenetére
Milyen autó ez? B Vectránál a gombok mögötti panelen van a csatlakozó. Na nálam ez eddig 2x is szarakodott, másodszorra már nem csak lehúztam meg vissza, hanem kicsit játszottam vele+ (le-vissza, le vissza +kontakt spray), azóta jó. A tünet az volt, világított rendesen, még a ventillátor fokozatok is műkötek, de pl hiába írt ilyen olyan hőfokot, valójában nem változott+ a befúvás iránya sem.
-
adorjant
őstag
Digit klímánál,ha középen,és a szélvédőre nem megy levegő,mekkora a baj?
Tegnapmégjóvót...
Gondolom a motor,vagy valami rudazat ment szét,mert már nem hallom a hangját,amikor átkapcsolnám. -
bambano
titán
válasz
zsolthee #26427 üzenetére
Nekem az Opel Gaál Gödöllőn bejött. Egy halom parkolóházi balesetet meg egy parkolást javítottak és nekem tetszett. A felniket meg anno Kövesdánék festették, az is jó lett.
Egyébként a NovothAutót BoschTechnikus néven kell keresni a totálkáron és kapcsolódó szájtjaikon....
-
zsolthee
senior tag
válasz
Lomha 8V #26426 üzenetére
Nem csak szaktudásban, de kiszolgálásban is páratlanok.
OK, nincs több s#ggny@lás
Illetve továbbra is keresek Bp-en vagy környékén hasonló referenciákkal rendelkező karosszéria/fényező párost. Tudtok ilyet ajánlani? Akárkit kérdeztem eddig, nem volt eredménye.
Legutóbb cserélték a jobb hátsó sárvédő ívet, illetve kértem, hogy akkor az üzemanyag betöltő körül is legyen kijavítva a táskásodás. Ez volt nyáron. Nov-dec. körül már láttam, hogy részben csak felszíni munkát végzett az illető. Arról nem is beszélve, hogy a beltérre is jutott a festékből 1-2 helyen. -
Lomha 8V
addikt
A Novoth Tibor kétségkívül az egyik legjobb szakember az országban.
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
Ha valaki nagyon profi autószerelő műhelyet keres, akkor a NovothAuto-nál nem fog csalódni.
Nem vagyok egy gépészmérnök, de alapvető ismereteim vannak az autóval kapcsolatban. Elmondtam, hogy mi a nyűgje az F Astra-mnak és teljesen szakszerűen, korrekt módon segítettek is.
Eddig ahol voltam, mindig "hülyének" néztek vagy le akartak beszélni a javításról, a szájukat húzták. (az ilyen banda valószínűleg nem is ért hozzá, csak találgatnának)
Tiborék forintra pontosan tartották az árajánlatban leírtakat, udvariasan kezelik az ügyfelet és mindent érthetően elmagyaráznak, hogy mi miért van mit érdemes és mit felesleges javítani, cserélni. A lelkiismeretes javítást mi sem tükrözi jobban, hogy az 1000km futás vagy 1 hónap eltelte után ingyenes kontroll-vizsgálatra hívják vissza az autót.
A kis sárkány most már úgy megy mint egy Schaffhausen.
Bocsánat ha nagyon reklám szaga volt, de gondoltam megosztom veletek a pozitív élményemet. Ha nagy szívás van a kocsival, ne habozzatok! Hívjátok!
(Még mielőtt bárki is gyanakodna:nem állok velük sem üzleti sem rokoni viszonyban!)
-
Lomha 8V
addikt
Motorfék/befecskendezés témához: Nekem sem fecskendez be az Omega motorféken, de csak egy ideig. Van itt nálunk egy jó hosszú, nagyon meredek lejtő. Ott kipróbáltam miután megvettem, hogy 5-ben hagytam csak gurulni. Olyan 30-40 másodpercig 0-t írt, de utána felugrott alapjárat körüli mennyiségre. Gondolom felülről is kell egy kis kenés vagy hűtés egy idő után.
-
-
bambano
titán
például a rendes abs fel van készítve hóra, és teljesen másképpen viselkedik, mint aszfalton.
oké, nem a 20 éves abs-ek, hanem a modernek.
azt is elfogadom, hogy a kommersz abs-ek nem mindig jók, vagy lehet, hogy sosem ér semmit. de a rendes cuccok azok jók. például láttam m3-as bmw-t jégszimulátoron megállni, az ég és föld volt ahhoz képest, amit a fóccvágenem abs-e tudott anno. mondjuk lehet, a bmw fékje többe került, mint az egész fóccvágen... -
_seth_
veterán
Jó is
Meglepő mennyire modern érzés ezzel a futóművel a vectra viszont nem kelt olyan fapados sem, 15-ös gyári kerékkel is egész jó vezetni de az igazi nyáron a 16-os kerék, azzal már lehet kanyarodni szépen
zolikaDB: első két ülést 15 körül már lehet szerezni
X20XEV: átlagban 1 litert fogyaszt üresben óránként, nyáron a nagy melegben ez lemehet 0,9-re, télen pedig inkább 1,1.
Legutóbb, múlt hónapban sikerült 30 kilométert mennem főúton fékezés nélkül azaz csak motorfék volt, és ebben a távban van város, település is, fékezni is csak lámpa miatt kellett de ott is volt amelyiknél korábban motorfékeztem és sikerült átcsorogni rajtaMinden fékezés fogyasztásnöveléssel jár mivel utána vissza kell nyerni a lendületet.
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
Z16XER motor alapjáraton hidegen/melegen kinek mennyit fogyaszt?
zsambek`
-
TasiA
senior tag
válasz
diablo1984 #26411 üzenetére
Hali!
Bár én másképp látom ezt a jeges dolgot, de valóban néha hátrány az ABS. Azt azért ne felejtsük el, hogy nem arra való, hogy hamarabb megállj, mint ahogyan azt sokan tévedésből gondolják,hanem fékezés alatt is tudod irányítani az autót. Például laza talajon, (hó, puha homok) sokkal jobb nélküle. De volt már olyan nekem is, hogy rántottam a kéziféket a plafonig, annyira nem akartam lassulni, de az egy 20 éves ABS technológia ( A vectra). Tiszta repedés, hepehupa, puklis volt az útfelület (aszfalt), én meg mentem mint a bajnok, mert hát 20 évesen én ugyan mindenkinél okosabb vagyok és jobban vezetek. Na pont ebben a szituban, ahogy pattogott a kerék a szuper útfelületen, úgy kerregett az ABS, de az érezhető lassulás meg elmaradt, maradt a kézifék. Ugyan ez van homokban is. Repesztesz a földes úton, aztán hiába taposod, csak krrrr krrr. -
válasz
Jim Tonic #26410 üzenetére
750rpm, 4 henger 60 perc
750×4×60=180000 robbanás 900ml üzemanyagból?
Igen, simán lehet, +20 °C levegő hőmérsékletnél, full üzem meleg motornál, nem amikor a vízhőfok beállt, mert az még nem üzem meleg.Én néztem félre, mert amiről beszéltünk, az nem a hidegen járatás télen,
amikor ez az érték simán 2-2,5×, amíg be nem melegszik. -
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #26409 üzenetére
vectra c is durva rázós abs-es, még hó sem kell neki, nagy súly nyomja a verdát! tükör jégen az abs hátrány, engedi a kocsit és csak utas a sofőr benne, latyaknál határeset......
egyszer a passatomat sikerült majdnem összetörni az abs miatt, lejtős utca/sík jég kombónál 20ról sem tudtam megállni, még gyorsult is a kocsi satuféken! még jó, hogy a keresztutca az utca végén fel volt sózva és kézifékkel el tudtam a seggét fordítani, mert így a keresztutcán közlekedő mellett meg tudtam állni lapjával.....amúgy meg beleálltam volna telibe! a passatnal az abs-t ki lehetett iktatni, ha a hátsó ülés alatt lévő jeladó csatiját széthúzta az ember és akkor megkapta a nyers féket!
-
F_Gergely
őstag
válasz
bambano #26405 üzenetére
A vekit meg nem vezettem hoban, igy nem tudom hogy reagal, de pl tesom toyota corollaja, az abs daralt auto ment tovabb, motorfekkel meg gyonyoruen megall. Oke hogy 1.4 meg benzines de ott pl kifejezetten idegesitett az abs, szivem szerint kikapcsoltam volna. Ha bejonne a nagy ho a vekit is kivinnem egy ures parkoloba hogy fekezesnel hogy reagal a kocsi, meg ilyenek.
-
#81556480
törölt tag
lejtmenetbe be kő kapcsóni a retardert
-
deicide
veterán
Köszönöm a válaszokat, akkor legegyszerűbb ha begurulok egy Opel kereskedésbe és megnézetem, hogy mi kellene bele és mibe fájna, 25 pénz az nem lenne sok érte.
-
bambano
titán
válasz
Dluinet #26401 üzenetére
"motorfék alatt is befecskendez": hol írtam ilyet? hint: sehol, így csak olyan dolgokra reagálok, amit valóban én írtam. szerk: motorfék esetén 2000 rpm fölött sem fecskendez be semmit.
(#26402) zolikaDB: leginkább úgy értem, hogy átlagos sofőrnek (jelenlevők kivételek) (értsd: átlagosan bamba sofőrnek) el kellene már felejteni a motorféket. sokkal több kárt okoz, mint ami haszna van, és ha nem érted az autó működését, akkor magaddal is kitolsz. Szerintem az a helyes, hogyha bármi gáz van, akkor kuplung ki, és fék vagy satu.
(#26404) F_Gergely: "Ez foleg telen hasznos mert nem csuszol meg.": javíttasd meg az autódat. pont a téli megcsúszás ellen rossz ötlet a mai modern autókban a motorfék, mert a motort nem szokta vezérelni az elektronika csúszás ellen, a blokkolásgátlót meg erre találták ki. ha normális autód van és normális kompressziója van, télen simán megcsúszik, ráadásul az eleje, ami átlag sofőrnél finító. se abs, se tudás és reflexek, hogy visszavakarja, csak jön az árok meg a 100 ezer önrész.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Megjelentek az iOS, iPadOS és watchOS 26 nyilvános bétái
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Egyedi ékszerdobozka
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !