- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
diablo1984 #24998 üzenetére
Meg lett csinálva viszonylag szépen. A jobb hátsó ajtó hézagján látszik, de ennyi. Lebontottam a kárpitokat; láttam már szebb lakatosmunkát, de nem gyönyörködni vettem a kocsit, hanem használni. Mivel jól felszerelt masina ezért gyanítom, hogy mindig el fogom tudni adni árában (a legolcsóbb H Astraként a használtautón) így legfeljebb majd az avulását bukom majd a kocsin. Igazából ez a legkevesebb...
-
diablo1984
veterán
válasz
KillHates #24997 üzenetére
jah, a gazdasági totálkár azért jelentős értékcsökkentő tényező! szépen megcsinálták, minden a helyére került vissza, minden ki lett cserélve, amit ki kellett? mondjuk hosszú távon a csaj gazda sem gyilkos, rövidben tudnak durva dolgokat csinálni egy hideg motorral, jájjj!
én próbáltam sérülés mentes autót venni, azt hiszem sikerült is, bár sötét kékben nem a legszebb a vectra, de legalább egy rozsdapötty sincs rajta, szemre javítva sem volt! 200ezer lesz benne 700km múlva, vezetett szervízkönyves, de ami a durva, hogy a sima recés gumi kormány durván tud kopni, látszik, hogy 9-12 óráig használta a gazdája, a többi részen semmi kopás, ott gyalu(biztos gyűrűs kéz, de a fene lerohasztotta volna róla)! mind1, vagy veszek bele egy bőrös kormányt, vagy bebőröztetem és akkor nem fog ez sem zavarni!
-
válasz
diablo1984 #24996 üzenetére
Egy fiatal szegedi csajé volt, Bp-re ingázott vele. Gyanítom, hogy nem nyomta ki a szemét, mert az M5-ösön azért lehet szép fényképeket csináltatni, nem éppen olcsón
Aztán 2011-ben összetolták a sorban gazdasági tk-ra a kocsit és pihent idén nyárig. Akkor csinálta meg a csepeli gazdája, akitől vettem.
Egyébként anno én is megfogadtam, hogy nem fogok dízelt venni soha, de az 1.6-os Suzuki a gatyámat leitta rólam. Kb. 100e kilométert mentem vele a 7 év alatt és kiszámoltam, hogy kb 1.6 misit költöttem pluszban a benzinre ez idő alatt. Így ha azt a pénzt félreteszem és egy részét alkatrészre is kell költenem, jobban jövök ki.
Arról nem is beszélve, hogy az új benzines autókat már csupán a nyál különbözteti meg a dízelektől. Megvan ott is a befecskendező rendszer az összes nyűgjével együtt, már azokra is raknak kettős-tömegű lendkereket, hogy legyen minek széthullania -
válasz
diablo1984 #24992 üzenetére
"az autó az nem jó befektetés"
ahogy mondod
Én azért bízom benne, hogy nem kell ráköltenem egy államadósságot, ha megfelelően szervizelem és cserélgetem benne a szokásos szirsz@rokat (löttyök, szűrők, szíjjak, görgők)
Már csak abból is ki merek indulni, hogy lehet kapni ilyen kocsikat 3-400 ezer km-el. Ha az éves 10-15 ezer kilométeremmel számolok, akkor még ki kell bírnia egy 10 évet... -
#81556480
törölt tag
a 2.2 dízel B veki az milyen lehet ?
-
diablo1984
veterán
válasz
KillHates #24991 üzenetére
az autó az nem jó befektetés, a dízel használt meg egyenest pénznyelő! de már több mint 10 éve dízeleim voltak csak, szeretem, hogy mennek mint állat és közben jó a fogyasztásuk. a vectra előtt egy passatom volt, na azzal csúnyán megégettem magam, 5 év alatt ráköltöttem khm, nem keveset! remélem ezzel az opellel nem járok így......
-
válasz
diablo1984 #24984 üzenetére
Gyanítom, hogy nekem is párszor még ki kell ráznom az aprót a malacperselyből...
-
válasz
zolikaDB #24982 üzenetére
Túrtam a netet már vagy egy hónapja, de semmit sem találtam. (150-200-as futásteljesítményűnek hirdetett, közben meg a Föld-Hold távolságot is megjárt lehasznált vasakat találtam csak, szétfeslett ülésekkel, löttyedtre kopott kormánnyal)
Aztán láttam egy szép Saab-ot a helyi kisáruszállítós autókereskedőnél, de közelről már az is vesztett a vonzerejéből. Aztán ő mutatta meg, varrógép hangú gépszörnyet. 1.1-re tartotta, de csak 500 hitelt sikerült kapnom, és a 23 éves Vitarám 400-ért ment el. Így kisírtam 900-at. -
mikoljan
tag
válasz
diablo1984 #24987 üzenetére
Nekem nem úgy jön le, de lehet, hogy a sorok között már nem tudok olvasni.
Szerk.: Akkor most töröltessem ki a hozzászólásomat?
-
-
satyátó
tag
Sziasztok! Nemrégiben rá tetettem autódiagnosztikára a vectrámat, ( nem gyári műszeres) és kidobta a vezérműtengely jeladó hibát. amit ma ki is cseréltettem és ugyanugy viselkedik az autó mint eddig, és a motorvezérlő sem aludt ki. mi lehet a probléma? vagy méressem be egy gyári műszeres szakival?
-
zolikaDB
veterán
-
-
válasz
KonzolKartel #24965 üzenetére
"Ja, van lámpa mosóm, de sima lámpám van
. Le van tiltva...Valszeg volt koccolva elölről, és a xenon elég húzós."
Nekem is és az sem működik. Az enyém (is) koccolt kocsi. Még valahonnét kanyarkövetős lámpát is kukáztak bele, de csak előre mered. Amikor megpróbáltuk a Tech2-val feléleszteni, akkor mozgatta a szépen, viszont nem kapcsolta be a világítást 400-as hibakóddal. Inkább világítson az szerencsésebb a sötétben
-
válasz
KonzolKartel #24965 üzenetére
Lámpamosó kérhető opció halogénhez is, legalábbis a Vectra C-nél így van. Lehet, hogy mosós lökőst kaptál.
-
diablo1984
veterán
válasz
KonzolKartel #24971 üzenetére
forgalmi alapján kellett volna kötnöd, elég ha a forgalmiról tolsz egy másolatot, hivatkozva rá, hogy nem 150 ló van benne.....
-
KonzolKartel
őstag
válasz
diablo1984 #24970 üzenetére
Már tisztában vagyok a leírtakkal, bár a biztosítást 150le kre kötöttem, majd kérnem kell egy igazolást márkaszervizből, hogy ez csak 120 le, és át kell kötnöm.
-
diablo1984
veterán
válasz
KonzolKartel #24968 üzenetére
akkor nincs átverés, a tied dtj, csak 150-es program van rátöltve, de csak 120lóért fizeted az adót, a biztosítást, tehát örülj neki! 120 lovas dth meg nincs.....
-
Nem3sys
tag
válasz
KonzolKartel #24968 üzenetére
Az 120le
Akkor hol a hiba? 150le nek hirdették de a forgalmid mutatja, hogy mennyi.Én forgalmimban is 85kw van, ennek ellenére 240le a kocsi
-
KonzolKartel
őstag
válasz
diablo1984 #24967 üzenetére
Forgiban Z19DTH van, 88kw-al
-
diablo1984
veterán
válasz
KonzolKartel #24965 üzenetére
programozható, így 150-es! forgalmiban mennyi ló van?
-
KonzolKartel
őstag
válasz
Jim Tonic #24961 üzenetére
Még nekem milyen meglepetés volt, hogy alvázszám szerint DTJ...kivittem Törökbálintra a Danihoz, feldugta gépre, volt elérhető frissítés, fel rakta, és érezhetően gyengébb lett az autó... Azóta már vissza került a DTH tartalma, csak hát, én ezt DTH 150le ként vettem...
Ja, van lámpa mosóm, de sima lámpám van
. Le van tiltva...Valszeg volt koccolva elölről, és a xenon elég húzós.
-
válasz
sziada5925 #24963 üzenetére
Szia!
Köszönöm a kimerítő válaszod. Ki is próbáltam, valóban változik a hangja, mikor a körforgalomban gurítottam a kocsit. Érdekes, ha a hajtás dolgozik, akkor elenyésző a különbség, de ha kinyomott kuplunggal engedtem be a kocsit akkor eléggé megváltozott a hangja. (nem néztek ám hülyének nagyon a zöldségesek -akik ott árulnak- amikor kb. a 6-ik kört tettem.
)
-
diablo1984
veterán
válasz
KonzolKartel #24959 üzenetére
a 16 szelepes 120-as, az lehet a 150es butítása, a 8 szelepes butítmánya meg a 100 csikkó! valahol tényleg azt olvastam, hogy a 120-asok(gondolom a 8 szelepesek) az opel lengyel gyárában készülnek, a 150-es(gondolom így a 16V-s 120-as is) meg eredeti fiat/alfa motor olaszbúúúú. de jó kérdés, hogy mennyire lehet így gondolom az opel nem így hírdette ezeket, hogy van egy lengyel motorunk olcsóér, meg van egy olasz drágábbé, a német kasztninkba....
-
válasz
KonzolKartel #24959 üzenetére
Akkor az is jól rémlett, hogy van 120LE-s 8szelepes dízel is. Mondjuk a DTJ nekem is új, ezért is kevertem reggel.
-
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24959 üzenetére
Mik vannak
Kepet kerunk majd!
-
KonzolKartel
őstag
válasz
diablo1984 #24958 üzenetére
Igen.
Z19DTH 150le 16v
Z19DTJ 120le 16v
Z19DT 120le 8v
Z19DTL(low output asszem) 8v 100le.
Csak két 120LE-s változat van, mert a harmadik 100, de mind 1.9 cdti, 1910ccm.
Ezzel a 4 motorral szerelték az 1.9 eseket.Találtam megoldást a pohártartóra.
1989-1995 közt gyártott amcsi Ford Taurus pohártartóját be lehet varázsolni, ha nem a gyári, az az 1 dines rádiód van!Én már rendeltem is egyet ebayről. Nem olcsó, de pl. én találtam egy szar állapotban lévőt, ami hártyás, mert itt ott már megkopott a gumi bevonat, de lecsiszolom majd, és megy rá egy kis plasti dip, és reményeim szerint olyan lesz, mint az új.
-
diablo1984
veterán
válasz
KonzolKartel #24957 üzenetére
és minegyik 1910ccm-es?
-
KonzolKartel
őstag
válasz
diablo1984 #24953 üzenetére
Attól függ, hogy melyik 120 lovas változatra gondolsz, mert három is van
.
-
Imy
veterán
válasz
diablo1984 #24953 üzenetére
DOHC: dubla vezérmű tengely
OHC: egy vezérmű tengely -
diablo1984
veterán
-
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #24951 üzenetére
En csak 5w40et, vagy max 5w30at tennek bele. De mindenkeppen tudja a dexos2 normat...
-
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #24938 üzenetére
En 5w40et teszek ugyanebbe a motorba. Eddig nem evett belole. 158e van a kocsiban, az olaj pedig castrol magnatec.
-
válasz
KonzolKartel #24947 üzenetére
Bocs, benéztem reggel, a DTL és a DTH közti különbséget írtam le.
-
KonzolKartel
őstag
válasz
KonzolKartel #24946 üzenetére
Ez szerint is 16 szelepes a DTJ. A DTL, DT 8v
-
Sziasztok! Belecsöppentem én is az Opelesek népes táborába egy 6 éves, 1.7 CDTi Astra típusú varrógéppel
Így neveztük el a családban (minden autó kap valami becenevet) a vicces hangja miatt.
Olyasmiben szeretném kérni a segítségeteket, hogy lehetséges az, hogy kb 80-90 km/h környékén elég intenzív búgó hang a kettős-tömegű lendkerék miatt van? Alapjáraton csendes a kocsi, gázadásra kelepelnek benne a magasnyomású porlasztócsúcsok, amivel megbékéltem már. De a búgó hang eléggé zavaró. Kicsit jobb elölről hallom, az anyósülés előtti térből jön.
Mondjátok, hogy a váltó bal oldalon van és csak kerékagy-csapágy -
HWSW
tag
válasz
diablo1984 #24940 üzenetére
Igen, a 150 jedis Fiat.
-
válasz
KonzolKartel #24939 üzenetére
Egyik 16 szelepes, másik 8. Ez több, mint butítás, szerintem.
-
Imy
veterán
válasz
diablo1984 #24940 üzenetére
Én meg úgy tudom, hogy a 150le kényesebb, nem érdemes megvenni a 150le-t.... Ha 1.9 akkor inkább a 120Le....
-
diablo1984
veterán
válasz
KonzolKartel #24939 üzenetére
én azt olvastam valahol, hogy a 120 lovas 1,9eseket lengyelben gyártják, a 150 lovasok az olasz motorok! de gyakorlatilag a fene tudja, hogy így van-e.....
-
KonzolKartel
őstag
válasz
diablo1984 #24938 üzenetére
Megfelelő, de nem a legjobb. Liqui Moly, Mobil, ezekben biztos nem fogsz csalódni. Bár a GM-nek is jónak kéne lennie. A 10-15e-s periódus meg tökéletes.
Mi lehet az alkatrész beli különbség a z19dtj és a dth közt? 1-2 bejegyzést találtam csak, ott azt írják, hogy csak le van butítva.
-
diablo1984
veterán
gm 5w30-as olaj megfelelő egy 150lovas 1,9-es vectra c-be? 10-15 ezrenként csere lenne.....
-
sziada5925
aktív tag
Nincs valakinek véletlenül bontós ismerőse Budapesten/Pest megyében vagy a közelében?
Bontási igazolásról lenne szó... -
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24933 üzenetére
Nekem gyarilag van sport, ulesfutes es zar gomb
-
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24931 üzenetére
Nekem Gates került bele áprilisban.
+1 a kivágásnak és reszelésnek
-
KonzolKartel
őstag
Vezérlésből Ti mit ajánlotok? Gates, Conti? Beszereztem egy sport gombot, marha jó áron, már csak be kell építeni, mert ez 4gombos, nekem meg csak 2 gombnak van hely, szóval, szerintem kivágom, majd bereszelem.
-
Pitu
aktív tag
válasz
Findzs #24927 üzenetére
Utána kérdezek, mielőtt jobban nekiesek.
Remélem nem fogom a központi kábelét elszakítani, a hangszórókábel van megtörve és azt szeretném orvosolni.
Hidrotőkés téma: megfelelő gondoskodás mellett szerintem sem kellene problémának lenni. Nálam a korábbi szerelőm olajszivattyú töréses ügyeskedése vágta tönkre a tőkéket v. az előző tulaj nem megfelelő olajhasználata. Egyik jóbarátomnak 1.2 65le-s g astra van, 160 ezer km-nél még a gyári tőkék üzemelnek megfelelően. A vezérműlánc nyúlása viszont nevetséges, mikor megláttam a gyári lánc vastagságát, nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek.
/
-
davee_92
csendes tag
-
-
Pitu
aktív tag
G astra hátsóajtó vezetékcsatlakozót nem bírom széthúzni, hiába próbálom benyomni a kék gyűrűt. Lehet ilyet boltban kapni ha esetleg eltörik?
-
Nem3sys
tag
válasz
glutamin #24915 üzenetére
Az, hogy hol jön meg a nyomaték szoftver függő.
Nekem gyárilag 1800nál volt meg a max nyomaték (310nm). De ugye csak akkor van max, ha 1500nél nyomsz egy padlót, akkor 1800nál valóban meg lesz a max... De lehet neked 1000nm-d is, ha nem padlón jársz vele akkor ebből az 1000ből lehet, hogy csak 100-t használsz. Most úgy van írva a szoftver, hogy 3000ig szépen épül fel a nyomaték és ott van meg a max 510nm. Ha 2200-körülire meg volt írva annak az volt az eredménye, hogy 1-2-3 elforgatta a 215-s gumit a 17" felnin gyorsítás közben, illetve nagyobb sebességnél (100+) elnyalta a kevlárt is... De így tökéletesen autózható 1700-5500ig.
Aki meg komolyabban tuningol, annak az első, hogy kevlároztatja a kuplungot ami kb 7-10e ft között megvan amit aztán nem sok minden csúsztat el. Lendkerék pedig bírja ha nem 1000-es fordulaton van eröltetve.
-
sNORh
addikt
Valakit nem érdekel esetleg egy Új Gyári Alsó motortartó bak?
x20dtl,x20dth,y22dtr és z22se y20dth
Nekem maradt meg, be akartam rakni, de nem jutottam odáig.
-
#81556480
törölt tag
Semmivel.
De nem az óra csal, mert nem olyan igazán meleg a fűtés benne 88 fok körül (mutató szerint ).
Ha véletlenül meg tudom melegíteni 90 fok körülire akkor igazán jó. Olyan mint faterék astrája. Leolvadsz benne télen , és a mutató 91en áll mint a cövek.(#7084) akos90 ma volt a termosztát csere, azért ez már sokkal jobb. a régivel volt hogy 80on megállt
-
tomyoy
senior tag
maszk blog a részletekkel
tudok még kivágni rácsot akinek kell, de a hegesztési összeállítást azt nem vállalom be mert nagyon kevés argon maradt.
24 ezer egy palack. Erre majd visszatérünk akkor ha átment műszakin, akkor befejezem a projektet, folyt köv tavasz
-
davee_92
csendes tag
-
Tomoty
senior tag
válasz
KonzolKartel #24895 üzenetére
[EDS]
Azért brutális lehet. 200LE/430Nm
Ilyenkor bánom, hogy nem dízelt vettem. -
válasz
adidas4death #24908 üzenetére
-
-
-
válasz
KonzolKartel #24895 üzenetére
Szerintem annyi az egész, hogy berakod a gombot, és aktiváltatod. Vectra C-nél így van.
-
-
BaKeSZ87
őstag
Üdv emberek!
Olyan kérdésem lenne, hogy F Astra sedan kalaptartóhoz gányolás nélkül milyen hangszórót tudnék berakni a gyárin kívül? A gyáriak elhaláloztak. -
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24895 üzenetére
Ha van sport gombod, és hosszan nyomod (3-5mp), akkor kikapcsol kb 40-60ig
Nálam legalábbis igy megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Gyári tuningot kínál az Intel az egyes Core Ultra 200S CPU-khoz
- For Honor
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Fujifilm X
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!