Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20079 üzenetére
Nem standard forma/méret. Átalakító kell. Akkor 16-os belemegy.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz KonzolKartel #20086 üzenetére
Közben kiderült, hogy van itt esztergomban is, ha szükséges.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20087 üzenetére
Nem lehet barkácsolással megoldani. Elveszik a hangzás. Többet vesztesz a cserével, mint nyersz.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20089 üzenetére
Bizony, azt mondja, bibis az autó. De ez bármilyen hibára vonatkozhat, általános szimbólum.
Kicx: adott a gyári hangszóró. Annak a membránja pont annyit leng ki, h ne érjen bele a rácsba/kárpitba, hátul a mágnese is akkora, h elfér tőle az ablak, és nem ér a lemezhez sem.
Ellenben ha megnézed a Kicx 6020-ast, batár nagy mágnese van, egy hangszóró 2kg, öntvénykosár. Ezt beteszed a gyári helyre, értelemszerűen nem tudod az ablakot felhúzni/leengedni. Nem tudom, de nem kizárt, h így nem ér a rácsba. Ezért kell gyűrűvel kiemelni. DE. Ha kiemeled gyűrűvel, akkor jó lesz az ablak-téma, viszont beleér a rácsba. G Astránál 65mm a max, gyűrűvel lehet játszani, h a 70 körüli beférjen.
Namármost. Ez 76mm mély, a membrán pedig 4mm-t leng ki max (Xmax=4mm), tehát jó kis helyet kell neki barkácsolni.
Megfelelő erősítővel, jól kiszigetelve az ajtót, oda lehet állítani pár mélyláda mellé.
De amúgy nem ajtópanel lesz nagy tétel. Rodolphonál 17k egy pár.
Te hány csatis erőt vettél hozzá? Bi-amp-al akarod használni, vagy aktívban? -
nagyúr
válasz KonzolKartel #20089 üzenetére
Lehet az izzítórelé is. Az szokott villáskulcsot dobni.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20105 üzenetére
Ha megrepedt a lökhárító, az azt jelenti jó eséllyel, hogy az alatta levő merevítő (a valódi lökhárító, mert a műanyag az csak dísz), beleállt a hűtődbe. -> talán javítható a hűtő, viszont új lökhárító.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20107 üzenetére
Ha szivárog csak, akkor sem biztos, hogy kibírja. Ugyanis menet közben a rendszer nyomás alatt van. Be kell indítanod, megvárni, míg felmelegszik. Ha nyitott a termosztát, akkor megnézni, hogy mennyire folyik. Van esélyed, hogy kibírja, de nem túl sok. Én inkább a vontatást választanám.
A lökhárító merevítő nem drága tétel, mindenképpen cseréld. Olyan 8-10k az ára. Ha elment alatta a két tartóbak, annak kb. 5k darabja. Ne akarjátok kihúzatni, ill. megspórolni, mert másodikra semmit nem véd. A hűtő forrasztása kb. 10k.
Ha ezt is akarod javíttatni: A lökhárító műanyag forrasztható, ehhez ragaszkodj, mert az utángyártott az szar, a gyári meg drága. Ennek ára olyan 5-10eFt. A fényezés egy elemnek számít, olyan 20-25e.
A szerelés max 1 óra, ha sokkal többet mond, akkor le akar húzni.Casco van ilyenkor, de jó eséllyel az önrész befedi. Az enyém 50k-s, de a tipikus casco-k 100k körüli önrésszel indulnak.
szerk.: alkatresz.eu-n mindent találsz jó áron, jó minőségben.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20109 üzenetére
Akkor bevállalhatod, a füstöt (gőzt) a kifolyó folyadék okozza. Előtte töltsd fel, de vigyél is magaddal folyadék biztonságképpen! Útközben állj meg megnézni! A gyári hűtőfolyadékot mentsétek meg, és csak nagyon jó minőségűvel pótoljátok, ami hiányzik! Készre kevert folyadékot vegyél!
Ha nem bízol eléggé a szerelőben, akkor erre többször hívd fel a figyelmét! A hűtőfolyadék minősége az olajéhoz hasonlóan fontos. Mérhetetlen pusztítást okoz a rendszerben a gyenge minőségű cucc. Vízkő, erózió, dugulás, vízpumpa halála, stb.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz KonzolKartel #20116 üzenetére
Nem tudom, hogy mi alapján kéne belőni, hogy melyik hűtő is kellene az én autómba.
2004.09 Opel Astra H
A szerelő kívülről ezeket a méreteket lőtte be:300x380x600
Ilyet nem is találok...Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
fero02
nagyúr
válasz KonzolKartel #20117 üzenetére
Ezek a méretek biztosan nem jók (el van írva az egyik adat).
Amúgy meg felmész pl a bárdi autó honlapjára és megnézed a webshop-ban miket árulnak.
Vagy kiveszed a hűtőt és keresel egy gyári számot rajta. -
fero02
nagyúr
válasz KonzolKartel #20119 üzenetére
"Àllítólag, ahoz, hogy ki vegye a hûtôt nagyon le kell bontani az elejét."
Úgy is ki kell cserélni, akkor nem mindegy? Ha meg fáj a f@sza dolgozni, akkor vidd lelkiismeretes szerelőhöz.
Amúgy a szerelő hogy rendel? Van gépe és a beszállító saját programján? Csak mert akkor alvázszám után is lehetne keresni.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20121 üzenetére
Nem lehet forrasztani a hűtőt? Pontos infót csak az Opeltól fogsz kapni. Amúgy nehezen hiszem el, hogy nem tudja kiírni a két méretet a katalógusból, majd az megállapítani, hogy melyik van benne.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #20121 üzenetére
Hívjál fel egy szakszervizet, ők alvázszám alapján megtudják mondani hogy milyen a hűtőd, tudnak mondani katalógus számot.
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20184 üzenetére
Körforgalomba, bár Debrecenben nincsenek komoly méretűek, mindig 3-asban megyek be. Kettesbe nem szeretek, mert nagyon óvatosan kell neki visszaadni a kis 48-as tappancsommal a gázocskát, h ne rántson. 4-esben meg minek, úgyis visszalassulok, és akkor kapcsolhatok vissza, h tudjak gyorsulni.
Bár ez nem válasz arra, h mi van ilyenkor egy H dízellel.
Mondjuk: mentünk egyszer egy Toyota Hiace-el, és olyan 40-el 4-ben. És nem rángatott. Búgott, mint a rosseb, de nem rángatott. Mondta a sofőr, h dízeleknél nem az van, h nem jó fokozatban rángat-lefullad, csak szimplán erőlködik, nem megy... Igaz, vagy nem, nem tudom. Ha ő tévedett, én is hazudok. -
bambano
titán
válasz KonzolKartel #20225 üzenetére
a mostani kocsimból is hiányzik a felniközép, csak nem tudom, hogy a gumisnál pergett ki vagy elvitték.
az emblémalopással kapcsolatban meg vegyesek az érzéseim, mert amikor kipattintotta a fócvágenem* orrából az emblémát, azt valahol értettem, mert lett egy sérülésmentes emblémája, amivel még tud valami értelmeset kezdeni. De hogy az az agyalágya barom, aki az astrám seggéről kaparta le az emblémát, darabokban, az minek erőltette, máig nem értem.* fóccvágenem volt, de kikezeltük
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Rics22
tag
válasz KonzolKartel #20249 üzenetére
Mi már tárgyaltunk párszor...legalábbis valamelyik "Kartelessel"...sőt,üzleteltünk is.
Sajnos 6-os mazda bose után zenebuzi lettem,jó a gyári opel is,de maga a kínaiba,hogy 3g/wifi van,meg táccs" HD ( ,,,) eléggé jólhangzik.
sajnos gondoltam,hogy gagyi...de lehet hogy meglepem magam 1 jobb darabbal,akkor mindenképp hívlak.BGA Rework állomás eladó Honton390,Chipek,bontott alkatrészek-X360,PS3/Privátra ha nem válaszolok,akkor rics22service@gmail.com
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20408 üzenetére
Te hogy tudtál/hogy lehet csereautót igényelni?
Enyém péntek/szombaton kész -
nagyúr
válasz KonzolKartel #20478 üzenetére
Mert eddig óvatos voltál, most pedig már azt hiszed, hogy tudsz vezetni. Az első éveimben én is törtem, aztán megjön az ember esze.
Zolika, menj be egy bontóba! Az a legtisztább. Nem tudom, pontosan mi kell neked, de a bontókban helyekben állnak az ilyesmik.
Írj a nagycenki bontótékásoknak. Ő elküldik postán. Az egyik legnagyobb bontó az országban.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz KonzolKartel #20478 üzenetére
Sárvédő 6,5e/db, motorháztető 25, lökhárító 10, hűtő 30, zárhíd 11 (gondolom inkább zárhíd kell mint tűzfal).
+ Festés + munkadíj. Színazonos elemekkel jobban jársz ha sikerül mindenből megfelelő színűt találni.Én 2002-ben szereztem jogsit, 2006-ban vettem autót és pár hónappal a vásárlás után koccantam egyet, bevágott elém egy seat, satuzott mert kanyarodni akart, se index se semmi... na de az aszfalton ott állt a kocsim belekoccanva egy másikba, ilyenkor él a hátulról jövő a hibás még akkor is ha nem teljesen ez a szitu de mivel megállni nem tudtam időben így ez lett (kb 50e volt a károm). Azóta csak nekem okoztak kárt de többször is sajnos.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20614 üzenetére
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20620 üzenetére
Gyertyák, gyenge nafta, stb. Ez nagyon összetett kérdés, nem lehet így kapásból rávágni.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
qdak
addikt
válasz KonzolKartel #20620 üzenetére
ha hozzalehet ferni, nem tom miened van, nalam tapinthato, h 6-3 porlaszton csak kifolyik a nafta, nem erezni ahogy a nyomastol luktet a cso, nalam ezert nem indul rendesen, csak 2-3x ra, 1probat meger nezd meg.
persze ahogy elottem mondtak, lehet mas oka is.[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20631 üzenetére
Km?
1.9cdti gyengéje a lendkerék. Barátoméban 72e km után kifeküdt. Alulméretezték, sajnos.
Csúsztatásnál kellene, hogy hangos legyen, mert ott működik a kettős tömeg elve.
Egyébként nem túl jó az a motor, sajnos. Maga a Zafira B sem egy túl szerencsés konstrukció, amivel haverom szív.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
ESP
őstag
válasz KonzolKartel #20633 üzenetére
Vezérlés nincs elállítódva?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20633 üzenetére
Hát, ha annyira ömlik a füst, akkor két dologra tippelnék:
- vagy tényleg nincs izzításod (kb. pont 200-at bírnak a gyetyák)
- már odavannak a Bosch injektorok -> felújításDeclare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #20635 üzenetére
Motordoki aka Novothautó a totalcarból. ő olyan sziszifusz jellegű figura
Régen az opel gaálba (gödöllő) hordtam az autót, meg az újfalusi és társához (buda).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20690 üzenetére
Nem értem, mit írsz... Neked nem egy Alpine fejed van???
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20690 üzenetére
Hogyan raksz bele két fejegységet? Elég bolond ötlet. Kormányról nincs távirányítás?
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20693 üzenetére
A kormányé fényévekkel könnyebb, mint a rádióé. Esztétikusabb is.
Nem tudom, ki tett rá javaslatot, de elég meredeknek tartom.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20693 üzenetére
Itt az ideje egy kis update-nek.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20699 üzenetére
Jajajj... Az uccsó megoldás kategóriában láttam olyat, h ráhegesztettek és azt a kis pucát erőltették, ugye erőkar stb....
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20701 üzenetére
Elég keményen bele tud sülni. Néha bele is szokott törni. Bízd szakemberre. Előfordulhat, hogy neki is leszakad a feje, de ő már fel van rá készülve. Sok-sok-sok csavarlazító + 1 éjszaka várakozás (nem vicc) szokott segíteni.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
neduddki
nagyúr
válasz KonzolKartel #20701 üzenetére
HI!
vmikro lyamykoromban az ilyesmit szepen kimelegetittek, nem hiszem, hogy most ez a modszer mot bontas nelkul muxene:- ( /muanyagok, mazzagok.../
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
fero02
nagyúr
válasz KonzolKartel #20792 üzenetére
Széthullott kuplung tárcsa is képes hasonló hangot hallatni.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20792 üzenetére
Az. 1.9cdti betegség.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz KonzolKartel #20795 üzenetére
Hát, így már nagyon nem volt az év vétele ez az autó. No mind1. Érdemes külföldről(ebay) megvenni a lendkereket?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20796 üzenetére
Nem vagy ezzel egyedül... Ugye Pitu kollega?
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20796 üzenetére
Igen. Egyesült Királyságban keress! Mennyi km van benne? Mert kuplungot nem muszáj venni. Akkor fele annyi. Hiába javasolják az együtt cserét, kevés km-nél nem indokolt.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20799 üzenetére
Akkor kuplunggal együtt.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20808 üzenetére
Ha jól tudom, nincs különbség, de írj rájuk.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20812 üzenetére
Mi van széthullva? Ezt nem értem. Egy dízel szívósoron nincs is semmi. Mi esett szét?
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #20815 üzenetére
Ha az a rudazat eset le amit bekarikáztál az tipus hiba 1.9-nél.
Azért ugrik le, mert a szívósorban kezd lerakódni a korom és szorulnak a kis lapátok amik elzárják az levegő útját. Így erőlködik a rudazat és leugrik.
Vagy elkopott a használattól, vibrációtól a gömb felület és ezért ugrik le.Az örvényszeleprudazat leugrásának megakadályozására egy lehetséges megoldás:
Ez a megoldás akkor használható, ha a szelepek egyébként szabadon mozognak csak kopottak a bütykök és a rudazat.
Az alkatrészek:
[link]Maga a rudazat, 4 db. normál 3-es rögzítő alátét (Fabory azonosító szám: 36230030001), egy kis ötvösmunka 1,5-es villanydrótból.
Egy 5mm átmérőjű fúrószárra rátekerünk egy darabot a 1,5-es réz villanydrótból és készítünk egy karikát. Erre a képen látható módon forrasztunk két párhuzamos drótot amit meghajlítunk. A két végső rögzítőnek természetesen csak két szára van.
Az elv az, hogy a szelep mozgató bütykére ráhelyezzük a drót "kalodát" majd rátoljuk a rögzítő alátétet ami ezután fölfelé már nem jön le! [link]Mindez a valóságban: [link]
A végén a rudazat a helyén és a rögzítő drótok ráhajtva:[link]Mind a négy örvényszelep bütyökre kell rögzítés nem lehet kihagyni egyet sem!
Nem egy örök életű megoldás, de időt lehet nyerni vele.Forrás: astrahclub.hu (Besson)
-
adorjant
őstag
válasz KonzolKartel #20817 üzenetére
szintén csak megerősíteni tudom,az 1.9nél igen gyakori hiba
már a múltkor is elképedve olvastam a kalandjaidat,és addig magasztaltam a kis corsámat,hogy ma reggel be sem indult lemerült az akku,2005ös,eredeti orosz! bikázás óta hibátlan,bő fél liter desztvizet kért,és érdeklődve várom a holnapot
-
Pitu
aktív tag
válasz KonzolKartel #20821 üzenetére
Sajnos ebbe a hibába én is beleestem. Anno szintén magánszemélytől vettem, ráadásul egy építészmérnöktől, gondoltam is, hogy biztosan gondoskodott az autóról, mert megvolt neki az anyagi háttere hozzá. Jóval később derült csak ki, hogy hengerfejezve volt a kocsi, Isten tudja milyen gagyi olajakat használhatott, sok hibával nem foglalkozott időben...stb. A srác is tette a hülyét amikor kérdőre vontam.
Vásárlás előtt elvittem állapotfelmérésre is, de az csak a felszínes hibák megállapítására volt jó. Lutri ez. -
őstag
válasz KonzolKartel #20832 üzenetére
Ami lemaradt, hogy kiolvastuk a hibakódot(fék+gázpedál), és P1109-et kaptunk.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #20832 üzenetére
ECU reset nem kell, mert ha nem léö fel a hiba újraindítás után, akkor csak tárolja a kódot, de nem foglalkozik vele. Akkusarut leveszed, akkor amúgy is törlődik a hibakód.
A P1109 a rudazattal kapcsolatos hibát jelez:
P1109 Swirl Actuator Malfunction B-033
P1109 Swirl Actuator Supply Voltage Range/Performance B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Circuit High Voltage B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Circuit Low Voltage B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Signal Malfunction B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Signal Range/Performance B-033
P1109 Swirl Actuator Feedback Powerstage High Temperature B-033Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
hdman
őstag
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #21022 üzenetére
"Egy csapágyat kell kicserélni, nem nagy tétel.": nekem is úgy indult a múltkor, hogy csak a gyertyákat kell kicserélni, nem nagy tétel igazuk volt, a gyertya végül már nem volt nagy tétel a számlán
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
myke009
csendes tag
válasz KonzolKartel #21022 üzenetére
Elvileg nincs hiba kód ! saját szememmel nem láttam ,ezt mondták!nem hiszem hogy bármi ki lett volna pucolva ! nem tudok róla
-
myke009
csendes tag
válasz KonzolKartel #21022 üzenetére
Elvileg nincs hiba kód ! saját szememmel nem láttam ,ezt mondták!nem hiszem hogy bármi ki lett volna pucolva ! nem tudok róla csak akkor ha gyorsitok és visszaengedem a gázt ilyenkor van hangja és persze váltáskor!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows 11
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mass Effect sorozat készül az Amazonra
- Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest