Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KonzolKartel
őstag
válasz
Tomoty #24863 üzenetére
Az a baj, hogy nem tudom kikapcsolni az ESP-t, és egyszerűen nem tudok elindulni normálisan így. Max 80tól tudok rendesen gyorsulni, mert amúgy blokkol a kipörgés gátló. Valamikor be köttetek egy ESP off kapcsolót, és akkor már tudok rendesen gyorsulni. Amúgy szerintem is ki lehet belőle hozni 200 LE környékét. Ha nem is 200-at, de 190hp-t elég sok külföldi fórumon kihoznak belőle, bármi "csiga" gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
sNORh
addikt
Na skacok elbúcsúzom, Mitsubishi tulaj lettem. De azért benézek
Köszi mindenkinek a segítségeket.
-
_seth_
veterán
válasz
adorjant #24886 üzenetére
Már elfogyott, elhoztam az utolsót.
Castrol GTX 15w40 High Mileage van 6e forintért, suzukihoz való exide 35ah akku 3800-ért. H4-es osram mega light plus párban 905 forint, H7-es osram mega light plus 1200 forint párban. Van még izzókészlet is hasonlóan jó árban. Autókerék állvány alpine márkával 3500 forint. Nyári szélvédőmosó 300 ft. Motorhoz való akku 12V 8ah is vmi jó áron de arra már nem emlékszem.
X20XEV-be 10W40 szokott menni általában bár az 5W40 még belefér de az 5W30-at már jobban csipegeti, 3295 forintért megéri ha megeszi is
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #24872 üzenetére
Szerintem tudja, de azért kérdezd meg. Nekem ugye nemrég szoftvert frissitettek, azt is a rezsi óradijban számolták. A komplett diagra, szoftverfrissitésre, xenonállitásra, motorátnézésre, meg pár apróságra fizettem 6000 ft körül.
-
adorjant
őstag
Nem rossz ár,reggel járok arra,gondolom addigra elfogy a készlet
Tesómnak az Isuzuba jó lenne...
-
HWSW
tag
-
HWSW
tag
válasz
diablo1984 #24877 üzenetére
Megfordult a fejemben, mikor nézegettem, de ez nem attól olcsó. Bekattannak és egyes termékeket 50 vagy nagyobb %-os árengedménnyel adnak. Pl. vettem:
6500 hufért Logitech C310-et [link]
1300 hufért GE Megalight Ultrát H4 [link]
Meg még pár dolgot. De hoppácska, mit találtam: [link]
"Ha Ön debreceni, hajdúdorogi vagy hajdúböszörményi címre rendel terméket ( szállítási díj 400Ft) minimum 4000 Ft értékben, ingyen szállítjuk rendelését. Ezen opció esetén átvételkor kell kifizetnie az árut.Közigazgatási terület számít(Józsa,Pród,Vid,stb.)" -
válasz
_seth_ #24882 üzenetére
csak viszkozitást írtam, a 10w-40-es szoktak használni, mert a legolcsóbb, de még használható
de neked 5w-40-es viszkozitású olaj a jobb választás, ezek között keresgélj megfelelőt.
ha sok pénzed van akkor ENEOS Sustina 5W-40
de bármelyik nem hamis olaj jó, ami a többi előírást teljesíti -
_seth_
veterán
válasz
diablo1984 #24877 üzenetére
Ez nem azért olcsó mert hamis lenne, attól az árát megkérnék. Egyszerűen van amikor eléggé jó árak vannak bent
Pl exide 54ah új garis akkut vettem 8e forintért és azóta is jó
-
HWSW
tag
Böszörményi tecsóban van ilyen 3300 pénzér: [link]
2010.11. gyártású. -
hdman
őstag
válasz
diablo1984 #24864 üzenetére
Menj be egy szervizbe, tech2vel vagy opcommal betanitjak.
-
diablo1984
veterán
de technológiailag a hátsók függetlenek(nem tudom, hogy az abs jeladót meghülyíti-e a más fordulatszám érték, vagy megszokja), így az elvileg bármennyit is foroghat nem befolyásol semmit! a hajtott kerekeknek már jelenthet gondot a más méret!
de itt nem erről van szó, én tengelyenként más méretről, a kérdező meg a tengelyenként más márkáról beszélt.
-
HWSW
tag
válasz
diablo1984 #24861 üzenetére
Nem árt, ha méretben is passzol mind a 4 kerék, hacsak a gyártó másképp nem rendelkezik.
-
olajszűrő nálam csak Mann Filter
akkor nem dexos 2, hanem GM LL-A-025/LL-B-025
nyugodtan vehetsz VAT vagy MOL olajat, csak 10000km vagy 1 év (amelyik előbb bekövetkezik) után cserélj olajat és szűrőt, 4 évente hűtőfolyadékot, akárki akármit mondVAT azért mert nem hamisítják
10W-40-eset soha nem vennék, ha eszi az olajat, akkor 5w-30helyet 5w-40-et vagy 0w-40-et vennék
de ha nagyon akkut és füstöl, akkor 15w-50-et.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz
Dluinet #24865 üzenetére
Mondjuk nekem 8 szelepes van, kitöltve nekem a SynGold LL 5W-30-t ajánlja, ami csak API SL, míg amit te írtál az API SM és a többi szabványban is jobb, vagy azonos.
Most ilyen van benne: [Mobil Super 2000 X1 10W-40], még az előző tulaj cserélte. Hamarosan 290.000 km-es olajcsere jön
Ezt a márkát még sose hallottam. Te ilyet használsz?
Olajszűrőt nem tudom milyen van benne. Valami támpont?[ Szerkesztve ]
-
OPEL - ASTRA G 1.6-16V (2001-2004)
GM Dexos 2 a minimum elvárás, például SynGold 5W-30[ Szerkesztve ]
-
Tomoty
senior tag
válasz
KonzolKartel #24860 üzenetére
Gyorsulásos videód nincs véletlen? Érdekel, hogy mit mehet egy ilyen dízel.
Láttam már tényleg komoly cégeknél, hogy a dth-ból 200lovat is ki lehet szedni normális chippel
-
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24860 üzenetére
DTJ??? Nekem most tobbet mutat a bc, jelenleg 6,8at, varok par tankolast, hogy bealljon...
-
KonzolKartel
őstag
Ma már vissza is kellett mennem, mivel sikeresen szoftver frissítettek az autón már hétfőn...Amúgy nagyon faja lett. Majd töltök fel videót, mert rögtön másnap mentem Austriába. Csináltam két videót, az egyiket mikor indultunk, a másikat mikor már jöttünk hazafelé. Mindkét videón óraszerinti 150km/h. Odafelé 6,2l, visszafelé 5.0-5.1l. Még tanult az ECU
.
Kiderült, hogy Z19DTJ lenne az autóm(WTF?), eddig végig azt hittem, hogy Z19DTH...Forgiban is az van. Márkaszerviz ugye Z19DTJ szoftvert frissített. A srác pedig Z19DTH tartalmat módosított...Márkaszerviz után szinte biztos, hogy tényleg csak 120le volt a teljesítmény, mert ilyen szarul még sose ment a kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
hello, 2002-es 1.6-os opel astra-hoz (8 szelepes) tudja valaki milyen teljesitmenyu motorolajat ir elo a kezikonyv?
Másik kérdés, hogy van ellenérv, hogy különböző márkájú téligumit rakjak előre és hátulra?
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz
#81556480 #24854 üzenetére
Na igen, nem szabad vele beáztatni a műanyag cuccokat de áttörölni lehet, a fémmel pedig nincs baja és a benzinnel ellentétben nagyon hamar elpárolog és nem hagy nyomot sem.
Szelepfedél tömítéskor is nitróval takarítottam ki a fedelet visszarakás előtt és a blokk tetejét is körbe. -
_seth_
veterán
válasz
BullKoxa #24851 üzenetére
Nitro hígító + benzin + féktisztító, ezekkel lehet valóban takarítani,a brigéciol és társai szépek és jók de elég lassan lehet haladni velük + azokat is le kell valamivel takarítani.
Egyébként használt vásárlásakor jobb a koszos motortér, akkor látszódik az olajfolyás és minden problémára utaló jel, ha a frissen eladásra szánt autó motortere és a blokk frissen van lemosva alaposan az vagy egy nagyon precíz eladót jelent de inkább egy olyat aki valami hibát akar eltüntetni ugyanis előbbi is tisztában van vele, hogy eladás előtt nem szerencsés takarításba fognia.
A korábban linkelt F astra felejtős, ugyanennyiért egy teljesen gyári állapotút érdemes nézni, 99%, hogy hosszútávon jobb vétel mint az amit átalakítottak.
-
#81556480
törölt tag
válasz
BullKoxa #24851 üzenetére
A sajátomat mikor megvettem brigéciol, fogkefe, kiskefe + fél nap takarítás után elfogadhatónak neveztem, de mindig találok takarítani valót. Nemrég megjött a szelepdekli tömítésem, igaz még nem cseréltem ki de ki fogom mert pici olajpára mindig van körbe. . Nameg ugyan úgy gumiápolózom a csöveket minden takarításnál.
nem könnyű tisztán tartani, persze esős idő után nekem is tiszta dzsuva.
Fateréknak az F astra 8 szelepes motorterét 100x könnyebb takarítani mint ezt a böszme ecotec motort
-
#81556480
törölt tag
Én meg azt nem értem hogy hogy nézhet így ki egy motortér?
Én legalább annyira adok a motortér tisztaságára, mint a beltérre vagy a külsőre. -
adidas4death
aktív tag
válasz
_seth_ #24847 üzenetére
Tisztában vagyok a 2 közötti különbséggel, a cím vezetett félre valamint az hogy felületesen olvastam el a hirdetést, ezért gondoltam hogy dízeles de akkor köszönöm a felhomályosítást.
Az igazság az, hogy én MÉG azon naív emberek csoportjába tartozom akik még SAJNOS hisznek a hirdetésben leírtaknak (mármint az állapotot tekintve) és a képeknek, nincs még nagy tapasztalatom az ilyenekben :/
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
_seth_ #24847 üzenetére
5000nél már bármelyik dízel füstölne, de én verném agyon egy döglött macskával azt az ember aki 5000ig forgat el egy dízelt!
a kérdező meg tényleg nincs tisztában a dízel és benzines fogalmával, csak a megbuzizott külsejű astra csábította be! jó tanács, ezt ne vedd meg, az esetek többségében ezekből a belet is kitaposták, kívülről vagány, de a műszakit ezekre venni szokták ennek megfelelően technikailag egy hulladék(tisztelet a kivételnek)
szerk: bár ez ilyen olcsó jános kinézetű, így valszeg csak egy átlag kinézetű astra narancs dísztárcsával és széthajtott motorral.....
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz
adidas4death #24846 üzenetére
Szerintem kezdjük ott, hogy ez benzines
-
adidas4death
aktív tag
Gondolkodom egy F Astrán és találtam egyet ami nem lenne rossz viszont egyvalamit nem tudok mire vélni, vagyis hogy ez mekkora gon/gond lehet majd és mibe kerülne a javíttatása.
".....a motorja 5000-es fordulatszámnál és inditáskor kicsit füstöl. "
Róla lenne szó. Egyáltalán jók ezek a dizel motorok? A megbízhatóság lenne a cél első sorban.Szerintetek?
-
hdman
őstag
Nemrégen irtam a generátoros dolgot ( az opel márkaszerviz szerint 17,5 voltot tölt) voltam autóvillamosságinál és akksisnál, mindkét helyen 13,5-13,8 voltot mértek (plusz a szervizmenü is ennyit irt), még kicsit kevés is. Egy két éves Banner Starter Bull akksi volt a kocsiban, most vettem bele egy ilyet:
A töltés is egyből több lett, 13,8-14,1 volt
Plusz megjöttek az egyéb kütyük a másik kocsikhoz, hopp -80k, de legalább már látom a fényt az alagút végén
Holnap hajnalban kiváncsi leszek, hogy fog indítani, na meg a chip nélküli fogyira is
KonzolKartel: Mizu a chippel?
[ Szerkesztve ]
-
Stema
tag
válasz
diablo1984 #24843 üzenetére
Ja igen, az is kellhet
Z14XE motorkódos Opel Astra G-ről van szó. Köszi!
-
Stema
tag
Sziasztok!
Volt egy kis balesetem nagy kárral.. Nekimentem előttem lévőnek és rajta vonóhorog volt.. Amik kellenének bontottak (vagy jóárasítva utángyártott):
- vízhűtő
- klímahűtő
- katalizátor előtti lambda-szonda
- klíma ventillátor (kerettel)
- első vészhárító merevítő
- első vészhárító (Z20H színkód, utángyártott esetén alapozott)
Győrben lakom, jó lenne ilyen 40-50km-es körzetben, amit lehet felhívunk/hívtunk, egyelőre semmi, még várunk visszajelzést, de ha tudtok valamit, megköszönném!Thx!
-
diablo1984
veterán
úgy néz ki, hogy vectra c tulaj leszek, valaki van itt aki tud BC-t programozni a gépsasba? a gyári rádión van ilyen gomb, de megnyomva, a mértékegységet, ilyesmit hoz elő, fogyasztási adatokat nem!
-
BullKoxa
őstag
válasz
mikoljan #24839 üzenetére
a morort takaró műanyag lemez alatt a Csatlakozónál szétkacsoltam és így már jó lett volna,de így sem fért be kicsit flexelni kellett a takaró lemezből,mert a vízpumpától nem fért volna be. A vízpumpát nem szedem le mert nyáron volt cserés mikor motor generál volt a kocsin!
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
ha nekem most kéne akksit vennem moll m3 plus k2 -őt vennék [link]
a h astrámba 8évig ment a gyári aztán 2 évig használtam egy bosch s5 silvert, tekert -10 fokban is mint a güzü
azt nem tudom meddig fogja bírni mert azzal adtam el a kocsit ( én hülye)
jelenleg egy banner uni bull 47 ah van a g astármban, nem tudom hány éves lehet sacra kb. 2
majd télen kiderül mit bír[ Szerkesztve ]
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem hogy G Astra 1.6 16V , Z16XE .A Flexibilis cső milyen rajta méretileg? És ha netán rendelek csak flexibilis csövet azt fel lehet hegeszteni a régi helyére, és 3 vagy 4 rétegűt néztem a 4 rétegű megéri azt a + pénzt? Mert így olcsóbb lenne szerintem,keresztapám hegesztő. Köszi a segítséget előre is!
-
Kephamos
addikt
Üdv!
Astra G-ben pénteken menet közben (kanyar közben) elment a kormányszervó, majd kis idő múlva leállítás és újraindítás után visszatért. Biztosítékot néztem, azzal nincs gond, a hidraulikafolyadék tartályának levettem a kupakját, de nem lettem okosabb. Egyáltalán nem tudom megnézni, hogy mennyi folyadék van benne, illetve az sem látszik, hogy mennyinek kéne benne lennie.
Valaki tud valami okosat mondani? -
_seth_
veterán
válasz
satyátó #24829 üzenetére
Miért kérdezel ha a válaszból semmit sem olvasol el?
Leírtam, hogy a kerek változat dízelben van, ebben ami van azt linkeltem.
Az ecu sem tudja, hogy most mi a gond vele csak azt, hogy a kapott jel nem esik bele a neki megfelelő tartományba vagy nem is kap jelet, ennek lehet 3 oka: vezeték, csatlakozó vagy valóban meghibásodás. -
satyátó
tag
válasz
_seth_ #24807 üzenetére
Hát autódiagnosztikával néztük meg .és ezt a hibakódot dobta ki: p0340
ezért gondolom hogy a jeladó meghalt... vagy akkoris ezt dobja ki ha a vezetékek haltak meg? na ezt nemtudom... lehet megúsznám a vezetékelést olcsobban.
először is ki kellene venni és megnézni melyik fajta jeladóval van felszerelve a vectrám...
mert van 9ezerért is, meg 19ezerért is... ovális és kocka végű... h ajól tudom -
_seth_
veterán
válasz
Debilon #24819 üzenetére
A kilométert azért írtam mert ha 150 lenne benna akkor még nem sok gond jön elő de jó eséllyel 250 van benne ami magával hozza az alábbiakat:
-fékek, bovdenek (hátul 1.8 esetében is tárcsa van, azaz a kézifék pedig dobfék, ilyenkorra már elkopik annyira a hátsó tárcsa dob része, hogy nehéz beállítani jóra és gyorsan hatástalan is lesz)
-szilentek körben (szedán esetében csak hátul van kb 16 és ebből 6-hoz elég nehéz hozzáférni és akkor még van az autó elejében is)
-Kipufogó lyukak (konkrétan a középdob és csöve olyan 200 körül cserés és többnyire csak foltozni szokták ami csak pár hétig jó)
-Klíma kompresszor és csövek valamint a nyomásszabályzók
-Motor érzékelői, nem feltétlenül hibásak de hibát dobhatnak, sokszor elég csak megtakarítani a csatikat és ellenőtizni a kábeleket. Lambda szonda is előfordulhat, nekem pl még jó és gyári (246e km)
-Alapjárati motor is vagy előjön egy adott autónál vagy nem.
-Szekunder levegő pumpa sokból már ki van dobálva ami lassabb motor melegedést jelent így télen pl gyorsabb kopást. (Ez a kis cucc az akku fölött található a sárvédő belső oldalán egy kis kerek fekete műanyag, annyit tesz, hogy hideg indításkor plusz levegőt juttat a motorba ami így plusz benzint is ezzel gyorsabban melegszik be, ugyanakkor hideg indításnál elég hangos tud lenni bár pár perc alatt le is áll
-Elektromos gondok, eltörnek a kábelek (főleg a bal hátsó ajtó problémás és ott is főleg a kpzár motorja, szét lehet ugyan szedni de azért melós, mikrokapcsolót kell benne cserélni ami otthon is megoldható)Hirtelen ennyi jutott az eszembe, a lényeg az, hogy 150nél még egész problémamentes lehet de 250-es állásnál már előjön jópár cserélendő dolog, nem is annyira hibák ezek pusztán ennyit bírnak pl a szilentek.
A motor ha jó olajat kapott és nincs valami nem ismert baja még jó lehet simán.
-
Nem3sys
tag
válasz
Jim Tonic #24822 üzenetére
Emailben???
ez komoly?
Jó messzire kerüljétek el. Persze kényelmes, meg jobb lesz mint a gyári de felejtős. Elküld egy sablon szoftvert 70-80e ért?!Stock autó sincs 2 ugyan olyan. Ezek a nagy cégek mint az mmc vagy atc is csak a neve nagy sajnos.
Az igazi szakmai hozzáértés konvergál a 0hoz. Ezt nem lehet könyvből tanulni. Ez tapasztalat. Több év, sok,sok autó.Ha meg van írva a program azt utána tesztelni kell alaposan. Menet közben diaggal nézni az értékeket minden. És akkor tényleg fasza lesz vele a kocsi. Nem fog leesni a csiga x km után mert valamilyen fordulaton túltőlt, vagy akkora nyomatékcsúcs lesz kis fordulaton ami szétküldi a kuplungot vagy a 2tömegűt idővel.
Egy kolláros ismerős most cseréltetett lendkereket mert a szakértő úr 1700nál odaírt neki 420nm-t az 1.9pd-be aztán meg semmi. Érzetre piszok jó volt ahogy hàtbavert, de egy 3/4 olyan erős autó körbeautózza... meg a görbe is okádék voltMennek privátok ha hazaérek.
-
KonzolKartel
őstag
Egyelőre sok mindent nem tudok mondani, holnap lesz egy 600km-es utam, akkor már tudok nyilatkozni. Annyi biztos, hogy megszűnt a kormolás. Kb. ugyan azt a szintet hozza, mint amit a tuningbox adott, csak nem kormolok
. Jó cuccokkal dolgozott (alientech), és Ő is szidta a Kollárt :d.
-
Nem3sys
tag
válasz
zolikaDB #24816 üzenetére
Ez egy mai mérés. Le lehet vonni a következtetést, egy rakás szar a program.
Kolláros kocsi.
1.9TDI Golf4Ez szintén 1.9TDI... Nem kollár, mechanikus.
Kollár az utcai embert, vagy aki nem a haverja leszarja. És olyan fost ír rá, hogy öröm nézni.
Nem a buta chiptől füstöl a kocsi. A kocsi azért füstöl, mert nincs elég nyomás a gázolajhoz. Haver A3 1.9PD-t is mértük ma, 270le és szinte füstmentes. 2.4baron. Gyárilag 1.35. Fasza program, tesztelve sokáig.
Amiket láttok füstölni húzott dízeleket azoknak a nagyrészéből azért dől a korom, mert pistike megvette az ebayes kábelt ócsóé és máris ő a nagy májer aki a haveroknak írja a kocsit. Ez azért egy kicsit összetettebb dolog. Van 1 pár tábla amit át kell írni, tesztelni, hogy viselkedik a kocsi, és törekedni a lehető legkevesebb füstre. Azt is hozzátenném, hogy kollár 2perc munkáért elkér 70e ft-t és egy nagy szar amit csinál, aki meg az én kocsimat is írja fele annyiért 10x jó csippet ír, és mellé 1napig teszteli...
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz
_seth_ #24797 üzenetére
nem a kilométer a lényeg, a mostani autómat is 250k-val vettem, és semmi mechanikai szívás nincs/nem volt vele
inkább a buktatói érdekelnének ennek a motornak (ha van) meg úgy általában a Vectra B-nél mire kellene figyelnem, ha erre a típusra adnám a fejem
teljesen vakon vagyok Opelből
-
davee_92
csendes tag
-
zolikaDB
veterán
Exide nekem nem tetszik, h a nyugalmi feszültsége a kezdeti majd 13V helyett már csak 12.2-12.5V körül van. Egy év után. Ctek kúra után.
Yuasa, nem? Azt jónak mondják.
Ismerősök hifis kocsiban nyírják a Banner Unibullt, csomagtér méretű láda hátul, és bírja és bírja.
Buta chiptől füstöl a kocsi, OPC-t nem tudom miért. Amatőrök megoldása, h a motorvezérlőnek hideget emulál a chip, és dönti a gázolajat, mint az állat.
MMC chipet dícsérik, Kollárnak van neve, de sokan elégedetlenek. -
hdman
őstag
válasz
zolikaDB #24812 üzenetére
Pedig pont most voltam az akkuboltban, ott volt mindhárom, amit a fórumokon ajánlotta(to)k.
Varta Silver, Exide, Yasuma (vagy mi
)
A srác most szabin van, de a helyettese is vágta a dolgokat. Ő az Exide-t ajánlotta, 72Ah 28k, de ebből még lejön majd valami, mert ismerem a főnököt.
Most 72Ah van benne, azt mondta, hogy ekkora elég is lesz bele, de ebben a fizikai méretben van 77es exide is, magasabb indítóárammal, csak az 1,5 centivel magasabb és lehet nem lehet lecsukni a motorháztetőt, bele kell próbálni. Az viszont durva, hogy 10 ezerrel drágább, mint a 72-es.
Megmérte a töltést, 13,5 voltot mért, szóval nem tudom, az opelban mit néztek...
Azt mondta, hogy 16V töltés felett már folyna ki a sav és nem birnék megmaradni a savszagtól a kocsiban. Ehhez képes porszáraz az akku.
Mindegy, azért ránézetek a generátorra (Jim Tonic: a hid utca sarkán lévő autóvillamosságist ismered? ), aztán ha az megvan veszek egy akksit.
Más: Boldizsár eddig sem volt egy füstgyár, de chip nélkül jóval kevesebb a füst.
[ Szerkesztve ]
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! G astra 1.6 16V Z16XE . Olyan kérdésem lenne a leömlőhöz vettem takaró lemezt és ha fel szeretném tenni akkor a jeladót vagy micsoda ami a katalizátornál van azt hogyan célszerű kiszedni ? Köszi a választ!
-
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24806 üzenetére
Majd számolj be légyszi!
-
_seth_
veterán
válasz
satyátó #24803 üzenetére
Volt már rá példa amikor valóban elromlott de többnyire valóban csak a vezetéke adja fel a szolgálatot vagy a csatlakozót kell megtisztítani és jó is lesz.
Ez az egyébként. Ami kerek az felső holtpont jeladó, ez a vez tengely fordszám jeladó, ez utóbbi van a vezérlés mellett, a másik dízelben van csak tudtommal. -
TasiA
senior tag
válasz
satyátó #24803 üzenetére
Biztos, hogy elromlott? Ott ahol az feljön a blokkból, kap hideget meleget tízen éve. Mivel már úgy is mind1, helyedben magát a kábelezését próbálnám kicserélni. Tuti, hogy már megkeményedett , repedezett, elöregedett a vezeték. Hátha életre kelne, ha a jeladó és a csatlakozó között kicseréled a vezetéket.
-
satyátó
tag
Sziasztok! Valaki megtudná mondani nekem hogy Opel Vectra b kombi. 1998.évj. 2.0 benzines 16szelepes. x20xev motorkódos autómba milyen vezérműtengely jeladó való? Mer hallottam hogy van kocka és oválisabb formájú. Megakarom venni mert elromlott, csak sajnos van egy kis árkülönbség a kettő között, és nem mindegy hogy melyiket veszem... Sajnos nem tudom kiszerelni mert nem értek hozzá. Előre is köszi...
-
hdman
őstag
válasz
KonzolKartel #24801 üzenetére
Hova viszed? Neked is a 110kw-os van? Ha nem publikus, akkor jöhet priviben
-
KonzolKartel
őstag
Elment a csipszed a szoftver frissítéstől? Az faja... Én holnap megyek remap-olni. Először csak ki akartam íratni az EGR-t, de végül a kettőre együtt elég jó árat mondtak, így inkább eladom majd a mostani tuningboxom.
Más.: Pár napja éles csikorgó hangot hallottam hátulról, gondoltam biztos a betétek. Kimentem a szerelőmhöz, a betétek még jónak tűntek, de mint kiderült be volt szorulva a kézifékem, kicsit meg is égette a tárcsát. Még szerencse, hogy hamar elmentem szakihoz, lehetett volna tárcsát is cserélni. A bowdenem cserés lesz majd, mert eléggé be van rohadva, majdnem egy órát szívtunk vele, hogy elengedjen a kézifék.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vicces képek
- CPU léghűtés kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest