Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. A lökhárítóba akarok csinálni a ködlámpa és ami közötte van műanyag terelő helyére valami minimal dizájnos elemet. Gyári idomokat nem akarok venni, mert az 5ezerbe kerülne és majd később lökhárítót is akarok cserélni ami 10 ezer, most erre nincs keret. A gyári takaró elemeket még az előzö gazdi lecserélte csirkehálóra. Nem tudom milyen mintát rakjak bele. Csak sík lemezből tudok melózni. Valami olyasmi minta kellene mint ami a hűtőmaszkokon van.
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
Nekem is 500 literes csomagtartóm van, a láda picike
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
hdman
őstag
válasz _seth_ #24488 üzenetére
Nem picike, a csomagtartó nagy
Pár napja figyelem a hőtőfolyadék melegedését a menüben. 30 fokról indul, gyorsan felmegy 60-ra, onnan kicsit lassabban melegszik, és ha nem rugom neki, hanem egyenletes pályatempóban megyek akkor 79-80 foknál nem megy feljebb. Ha elkezdem rugni, egyből megy feljebb, de ha visszaállok 140-re, megint lemegy 80 köré. Ha városban cipőzöm, akkor 99ig is felmegy.
Ez mitől van?
tomyoy: Jóféle! szervusz kipuffancsom!
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
tomyoy
senior tag
üdv
Még a magasságok nincsenek beállítva csináltam egy gyors videót nagyon fújt a szél nem tudom, hogy sikerült. Rohanok melózni.
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
B vectrához méretpontos egyedileg varratott szőnyeg [link], ha érdekel valakit akkor priviben megtalál
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #24491 üzenetére
Jo, h mondod, meretpontos gumiszonyegre ranezek, mert a teszkosrol lefolyik a viz!
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #24487 üzenetére
kis "aranyos", nekem tetszik
Ma elkészült a másik oldal, még a függesztő vasat kell fölheftelni, lökhárítót megfaragni, festeni a csöveket és jön a teszt ha marad időm fölrakom youtubra és jön a link
Ha nagyon hangos lesz akkor a gázgyorsítók helyett rakok be egy ikercsöves középdobot. ( persze az is saját tervezés és kivitelezés )
nyiknyiknyiknyik
-
őstag
Csergőnél most akciósak az Opel szőnyegek, hátha érdekel valakit. 7e-re jön ki a szett.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #24487 üzenetére
De picike A lidlis kerékkulcs jól mutat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
Ígértem képeket, jó sz@r minőségűek, de ennyit tud a Samsung.
A távoli képen látszik, mennyire nem vesz el helyet a csomagtartóból. Az utolsó képen a hátsó biztosítéktábla (helyesen: biztosítótábla) látható, a két oszlop közül a jobb oldaliban található világoskék védi a mélynyomót, pontosabban a rendszert a mélynyomótól. Gyárilag üres, nincs funkciója (a 7,5A-es biztim pont rossz volt, ideiglenesen 15A-es van ott). A háttérben a vékony szürke vezeték alatt egy dupla piros csatlakozik, az az erősítő +12V-ja. A földelést az üléssor háttámláit rögzítő csavar alá raktam be egy ráz saruval. Jó nagy kellett, és még az is fel kellett fúrni. Minden forrasztva lett.
Az RCA-kábel a bal küszöbben jön. Fel sem kellett szedni, elég volt a gumikat kihúzni.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz amargo #24484 üzenetére
Ez nagyjából semmire sem jó, hacsak nem a driftelés a cél. Bizonyos fokú "terpesztés" növeli a kanyarstabilitást, pl. BMW-ken szépen látható, de pl. a Vectra-m is szépet terpeszt. Független lengőkaros autók terpesztése nőhet, ha leültetik őket, de kettős, csatolt lengőkaros/torziós autóknál nem. Szerintem az Astra G az utóbbival rendelkezik, így ez valószínűleg optikai céllal született. A gumit tényleg zabálja, szerintem nem is szép, hanem vicces.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
zolikaDB
veterán
És akkor egy kis esti...
PORNOGRÁFIA!!!
-
zolikaDB
veterán
válasz adidas4death #24478 üzenetére
Pl: [link]
-
zolikaDB
veterán
válasz adidas4death #24476 üzenetére
Távirányítható RGB létezik... Amúgy ha beiktatsz egy kapcsolót, akkor is.
-
adidas4death
aktív tag
B Vectrába megoldható az, hogy a belső világítás váltható legyen 2 szín között?
Lenne benne 1 fehér és 1 piros sofita, és a 2 között szeretnék váltási lehetőséget, ha esetleg megoldható valahogy.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
őstag
-
JanR
addikt
Valakinek Opel Omega B ('97 okt. 2.0 16V) -hez leömlő csonkja nincs véletlenül?
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #24469 üzenetére
gaben75: ööö, valami 52 vagy 54Ah. Banner Unibull-t vegyél, jó lesz az!
Konzolkartel: mit szeretnél te feszíteni, jóegykomám??! Tyre stretch? Annyi van, h tudtommaé az alap paraméterek Opel 16"-nál: 16" átmérő, ET49, 6" széles. Na, ezen a szélességen a 205 a körülbelül utolsó, ami normálisan elfér. Ha a 205/55 R16-ot egy 9" széles felnire rakod, na, az feszülni fog, mint az állat. Ha arra gondolsz, h peres legyen, akkor le kell cserélni olyanra, aminek kisebb a fala, de váltója ennek a méretnek. Mondok egy számot: 205/40 R16, 195/45 R16. Ennek kicsi a fala, de ha nem rakod le, akkor nem néz ki jól. Plusz csalni is fog a gumi.
Na, mondjuk erre bmit teszel, feszülni fog, és ha nem peremezel, kilóg a kerék a kicsi ET miatt: 8.5 illetve 10 coll széles Azev A 17"
Itt nézelődhetsz kedvedre: [link] Tény: ami "szép, mutatós", az sokszor nem kényelmes neked/szétb.ssza a futóművet. -
kispecek
aktív tag
válasz KonzolKartel #24469 üzenetére
Gumis vagyok, de ezt Én sem értem, pedig hallottam már dolgokat....
Amúgy meg a gyári mértettől ne térj el, hacsak nem váltómértetet szeretnél feltenni.Napi egy alma - az orvost távol tartja.
-
őstag
Se**hülye vagyok gumi téren. A 205/55 r16, elég "ballonos" melyik érteket kell csökkentem, hogy jobban "feszüljön" a felnin?
Vagy ez gumi függő, nem méret?[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
gaben75
tag
Sziasztok,
Nem tudja valaki véletlenül hogy egy H astrába 2004-es Z16XEP motorkód, milyen gyári akksi kell?
Hány amperórás és mennyi indítóárammal?
A mostani varta három évet bírt ki ha nem megyek vele két napot akkor már nem indul el:-(Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
tomyoy
senior tag
válasz fero02 #24459 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam a napokban, van egy két kritikus pont az alján ahol az alvázvédőt szépen le lehet szedni. A kerékjáratok közötti rész( ajtók alatt) az hibátlan, kivéve a legalacsonyabb pontontokon ahova a víz összegyűlik és lefolyik. A hátsó futómű és fenéklemez az felületi rozsdás. A vicc, hogy komplett felszerelés van itthon alvázvédelemre ( régen autómosónk volt, ahol alvázvédelmet is csinált faterom ), csak akna nincs és ismerősöm sincs akinek lenne aknája vagy emelője.
nyiknyiknyiknyik
-
Findzs
addikt
válasz sziada5925 #24460 üzenetére
igen a h astrámon volt ekkora gyárilag
a g -n 195/60 r15 szokott lenni vagy 185 gyárilag tudtommal
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
tomyoy
senior tag
Kész az egyik oldal, holnap ha összejön csinálom a másik oldalt. Első indítás videót csinálok
nyiknyiknyiknyik
-
zolikaDB
veterán
válasz adorjant #24454 üzenetére
Hát őőő. Az lehet. Az enyém Z14XE. Annyit tudok, h az EGR mint olyan nem funkcionál, és nem okozott eddig gondot. Plusz tuti, h az ECU-ban is meg van ez oldva, mert ugye hibát nem jelez.
Lehet a felnim fogna ennyit? Kva nehéz ugyanis, a lemezhez képest is, meg ugye a kerületi sebesség... -
őstag
-
Bati0501
őstag
válasz zolikaDB #24451 üzenetére
Hogy van gyárilag lefalazva?Meg mit jelent a leprogramozva?
Ha gyárilag lefalazzák a szelepet,akkor minek teszik egyáltalán bele? Ez olyan,mint a Volvo-nál van,h gyárilag benne van minden felszereltségi szintben vmilyen melegítő,viszont ha nem rendeled meg magát a melegítőt,akkor csak benne van,de használni nem tudod. -
zolikaDB
veterán
Adott két kocsi:
- 2001-es Astra G sedan, 1.4, EGR szelepes, 112e km, 195/65 R15 lemezfelni, minden gyári, használat: rendszertelen falu, apró távok
- 2004-es Astra G sedan, 1.4, gyárilag EGR lefalazva, leprogramozva, 111e km, 195/55 R16 Irmscher alufelni, minden gyári, használat: város rendszeresen + főút (ez az enyém)
Hogy lehet az, miért érezhetem azt, h az öregebbik jobban megy, erősebb? -
őstag
válasz Jim Tonic #24448 üzenetére
M32. Ha sebességben gurultam, akkor ilyen daráláshoz hasonlító hangot hallatott a csapágy, 1500tól talán 2,2ig 2.000 ig, pontosan nem tudom.
Kokkantas:
Enyém is csak padlónál kormol, szóval annyira nem vészes. Na meg hidegen[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #24447 üzenetére
F40? Mi volt a jelenség?
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
-
nagyúr
Elvileg nem eszi meg. Megmondom, miért kérdeztem. Van egy enyhe búgásom váltás közben, és azt mondják, hogy az F40-eseknek van egy ilyen betegsége. A nyelestengely csapágya kikopik, és fura hangokat ad.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
hdman
őstag
1500as fordulat körül, ha gyorsítani akarok akkor valami csikorgó hangot ad ki. A motortérből jön. Máskor nem csinálja. Ötlet?
1,9 cdti 110kw.
KonzolKartel: nekem a gázolajszűrővel szemben van pár pötty, ahol a csovek mennek. (motor hátoldala)
Sopron city :)
-
Findzs
addikt
válasz Bati0501 #24412 üzenetére
teljesen olyan mint a gyári, nem kisebb nem nagyobb
kapcsokat nem nehéz kiszedni csavarhúzóval alányúlsz és kint is van, kicsi de nagyfejű szegeket használtam de így is le kellett csipkedni belőlük mert a keret kb. 3 mm és az átütött szeg nagyon túllógott
vagy ha van egy kis multifunkciós géped akkor le lehet csiszolni vágni a felesleges szegvégeketa videó nem egészen jó amit linkeltél mert a váltógombot nem kell leszedni a szoknyacseréhez, azért fűzős a gyári szoknya is, hogy miután felrakod van egy horony amibe beilleszkedik a fűző a szoknyával
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
őstag
-
Spancer RE
aktív tag
Ilyesmi anyagokkal van valakinek tapasztalata?
Motorháztetőt bélelném vele, de egyelőre csak ötlet szinten áll a dolog. -
hdman
őstag
válasz KonzolKartel #24432 üzenetére
Le tudnad fenykepezni, es bejelolni, hogy hol csopog?
En is talaltam egy ket "koszos" csoppot, szerintem mar regebbiek, de jobb a bekesseg.
Sopron city :)
-
őstag
válasz KonzolKartel #24434 üzenetére
Van benne 1-2 elgépelés, ennyire azért nem vagyok írástudatlan
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
_seth_
veterán
válasz gabipaci #24433 üzenetére
Na igen, nálam ez volt a max amit hajlandó voltam a láda miatt elveszíteni a csomagtartóból:
Még így is előfordul, hogy ki kell venni néha.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
őstag
válasz gabipaci #24433 üzenetére
Nincs, ahhoz még fiatalok vagyunk a menyasszonyommal.
Kis vállalkozásom van, ha meg kell a hely, akkor kiveszem a nyomót(gyors csatis).
Nem zöröd, de viszont rohadt zavaró, hogy nincs. Pótolnám én, de ez olyan, mint a tetősín takaró díszléc, emberi áron beszerezhetetlen. Díszléc darabja 6.xxx ft, és mint a négyet lelopták már, és utána még fényezni is kell...Távtartót meg nem tudom, honnan lehetne lőni, de ha tudsz valami jó helyet, akkor ígérem, jövőhéten már bent lesz[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
gabipaci
őstag
válasz KonzolKartel #24432 üzenetére
Nem bántásból, de:
- nincs család, gyerek, hogy nem kell a hely?
- irodában dolgozol, vagy nőgyógyász vagy, hogy nem kell a hely?
- kalaptartó nem zörög? pótold már azt a műanyag távtartót jobb oldalt, 20 forint szerintem.Szép, igényes, de az életvitelemből adódóan, nem én vagyok a célközönség
Logitech hardware tester
-
őstag
válasz zolikaDB #24430 üzenetére
Most már nincs okom a panaszra, még a gázolajcsöpögést(igen, már csak csöpög) kéne valahogy véglegesen fixálnom. Hiába cseréltem a teljes csövet, valószínűleg inkább a gázolajszűrő házában a cső "csatlakozója" adta meg magát. Jelenleg 3db gyors kötözővel elállt, de nem túl esztétikus, így még a szűrőházat kicserélem.
Most kapott friss olajat is szűrőkkel, csak úgy dorombol a trakesz.Gabipaci:
Igen, a füstölés engem is zavar. Talán, ha nem lenne lefalazva az EGR-em, akkor nem füstölne, passz.
Apósom PDTDi 2.0 passatjából nem lehet füstös ki csikarni...
A hangját azt én sem hallom[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
gabipaci
őstag
válasz KonzolKartel #24429 üzenetére
Jó, nem csak a kattogás zavar, hanem a hátul kijövő koromfelhő is.
Kattogásra már Vági Krisztián komám megmutatta, hogy van megoldás. Igaz, az egy Opel Senator volt, 3ezres benzin motorral, de úgy kopogott, mint két dízel. És hogy ne hallja többet, vett bele 200ezerért hifi cuccot, akkora mély ládával, hogy a Senator fél csomagtartója odalett tőle. Ez előtt 15éve!!! Azt hittem hanyatt esek, mikor megláttam.Logitech hardware tester
-
zolikaDB
veterán
válasz gabipaci #24427 üzenetére
Kevesebbet eszik, dizelturbo, nagyobb nyomatek, alul erzetre jobban huz, akinek fontos: tuning.
Cserebe: porlaszto, turbo, kettostomegu, egyes dizeleknel adagolo, masoknal PD elem. (nem kifejezetten opelrol van most szo)
Amennyit en az 1.4 szivoB Astramra koltottem, es nem is megy, kajal is, banom, h nem vettem 1.9TDi-t. Amikor KonzolKartelt olvasok, akkor meg csak lesek, mi van.[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
gabipaci
őstag
válasz Oracle #24418 üzenetére
Nekem pl a cdti-ről az jut eszembe, hogy ha kifognék egy jó kis cdti-s vectrát, akkor megkérnék valakit, hogy vezesse el a szerelő cimborámhoz, aki kiszereli a motort, és a mostani 2.2 Direct benzinest tolja bele helyette. Annyi benzint még vennék pluszba, amivel fel tudom gyújtani a cdti motort, aztán, mikor már csak pislákol, akkor levizelném. Röhögnék egyet, és megállapítanám, hogy de f@sza gyerek vagyok, és ha kattogást akarok hallani, veszek egy traktort.
Na, kb ezért nem válaszolnak, mert mindenkinek más a véleménye. Nekem ez. Aztán meg vannak azok, akik a dízelt védik, mert keveset eszik.
Rosszul nem jársz vele, ha nincs széthajtva, és nem irritál a kattogás. Engem zavar a zörej.Logitech hardware tester
-
zolikaDB
veterán
válasz _seth_ #24423 üzenetére
Picit ez igy draga. Van nyomom, erom, stb (lada mondjuk nincs hozza), de arulom, mert idom, kedvem, es a nyomonak helyem nincs. Meg bibelodni vele.
Kellene egy kompakt megoldas, mint ez a Blau, betesszuk, szol, jipi! Egy 30 cm-es DLD-nek meg ugye kell egy 55L-es ladat csinaltatni, vagy venni, hadd ne soroljam. -
őstag
válasz Oracle #24392 üzenetére
Sok hiba lehetőség, elég költséges. Ha mégis ezt vennél, akkor ezekkel lehet probléma: Lendkerék, szívósor, generátor(sajnos "sűrűn" elhalálozik), levegő keringető(nem csak ennél a motornál), EGR lekormol, és ha nem tisztítod, akkor tönkremegy. Részecskeszűrőset nem ajánlott venni, mert az is könnyen behal, és nem ócsó. Turbót érdemes visszahűteni, ha meghajtod.
Szerintem kb. ennyi.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #24416 üzenetére
Ha nem akarsz sok helyet bukni akkor egy ilyen láda is jó lehet ezzel a kis erősítővel. Nekem b vectra sedanban ez van, nem repeszti szét a szélvédőt de legalább szépen szól és ez is volt a cél. (Egy ilyen a 4 ajtónak feltéve, hogy nem csak az első két ajtó a lényeges, ami fontos az a 3 pár rcaval rendelkező fej. Nekem is 200e lett anno a vége a hifinek.)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz zolikaDB #24420 üzenetére
Nem. Kerestem egy szabad biztosítékhelyet, és megkerestem az ahhoz tartozó kimenetet. Oda csatlakozik be a kábel.
Tehát bejön az akkumulátor felől a 12V a biztosítéktáblába. Ott szétoszlik a biztosítékok felé. Itt kerestem egy üres helyet. Beleraktam a 7,5A-es biztosítékot. Megnéztem, melyik csatlakozóra megy ki, illetve a csatlakozón belül melyik sarura. A csatlakozón nem volt semmi ott, ahová ez a saru esett. Ezért szereztem egy gyárival egyező ellendarabot, és beledugtam a csatlakozón az üres lyukba. Tehát nem blankoltam meg semmit, nem csapoltam meg semmilyen vezetéket.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz zolikaDB #24416 üzenetére
Nem kell összekeverni a szezont a fazonnal, aki megteszi, az idióta. A hifi 200e felett kezdődik, ez meg 19e... Ez semmi más, mint egy kiegészítő, amivel mélyet tudsz varázsolni az autóba, olcsón, könnyen.
Pl. az amazonon sokat olvashatsz róla.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
sNORh
addikt
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
zolikaDB
veterán
válasz Jim Tonic #24414 üzenetére
Hűű bakker, pont ilyet vadászok magamnak. Kitaláltam, h jó lenne, és láttam egy két videót, ahol sedanban is jól szól. Úh ki kellene próbálnom nekem is. Pedig mondják sokan, h sedant nehéz bezenélni!
Ja, és hol írnak róla? Nemnagyon találtam infókat, hifisek meg lehurrogják, h kicsi, meg aktív...[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Jim Tonic #24414 üzenetére
Pont kérni akartam a fotókat
Ide is beteszem, hátha érdekel valakit: GPS Tracker
Sopron city :)
-
nagyúr
válasz zolikaDB #24413 üzenetére
Ő az. Kicsi mérete és viszonylagosan kedvező ára ellenére nagyon durván jó. Tökéletes kiegészítő. De tényleg. Van rajta frekvenciavágás, fázis állítás, erősítés. Automatán kikapcsol, jelet fogad RCA-ról, de van bemenet a gyári hangszórókról is. Mindenhol agyondicsérik, nem is csodálom.
Az autó hátsó biztosítéktábláján megkerestem a használati utasítás alapján egy kapcsolt, de nem használt biztihelyet. Három hely volt, de csak 1 kapcsolt. Annak megkerestem a csatlakozókon a helyét, majd szereztem megfelelő sarut. Így szinte gyári.
Az RCA-t pedig elfűztem a küszöb alatti kábelkorbács mellett. A fejegységen 3 pár RCA van nekem, ebből az egyik pár a subwofer-é.
Nem fizettem érte, öcsémtől kaptam csak úgy. Pont ilyenre vágytam. Szinte eltűnik a csomagtartóban. Az ajtókról így le lehet venni a mélyet, és most egy megfelelő minőségű hangzásvilág van. Nyilván bömbölni nem tud, de nem is ez volt a szándék. Azt már kiéltem 6-8 évvel ezelőtt.Szedánban van. Öcsémnek kisbuszban volt.
Holnap csinálok egy-két fotót.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Bati0501
őstag
válasz Bati0501 #24409 üzenetére
És még annyit hadd kérdezzek már,h ugyan olyan a váltószoknya,mint a gyári?Tehát nem röviden,felér a váltógombig?Mert egy-két képen és pont G Astra-nak tűnik olyan,mintha vagy 2-3cm-vel lejjebb lenne,mint kellene és nem néz ki jól,olyan,mint ami simán csúszkál fel le...
-
nagyúr
Helyükre kerültek a Bilsteinek. Az Eibach-Bilstein páros valami eszméletlen.
Plusz beraktam egy kicsi Blaupunkt aktív mélysugárzót. FInom.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Bati0501
őstag
válasz Findzs #24408 üzenetére
Köszi szépen!
Ez akkor kevesebb,mint a fele,mint amit én találtam/linkeltem.
Nem nyöszörög,mióta megbontottad?
Ki szegeket kalapáltál bele és azok tartják?Nem volt nehéz a kapcsokat kiszedni?
Próbálok majd keresni vmi vidit,hátha lesz fent youtube-n...csak nem tudom még,h h keressek rá. -
Findzs
addikt
válasz Bati0501 #24400 üzenetére
én voltam az
én innen vettem:[link]
a szett postaköltséggel 3300.- Ft volt tehát egy váltó és egy kézifékkar szoknya
teljesen olyan mint a gyári, feldobja az utasteret, hogy nem az a szakadt kopott van már bennesemmi spéci cucc nem kell hozzá csak egy kis kézügyesség, a váltószoknya pár perc a kézifék kicsit több mert ott rögziteni kell a keretre és a gyári tűzőgéppel volt
nekem nem sikerült tűzőgéppel mert nagyon vastag a keret és kemény, mindenfajta kapoccsal próbáltam de elhajlottak, úgyhogy kis szeggel oldottam meg,
pár darab elég néhány helyen körbe, mert nem igazán tud elmozdulni a bőr a keretről ha vissza van rakva a helyére[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Az 1.3-as dizel corsámba ma egy kis ciripelő hangot vettem észre a szijnál. 122e km van benne. Mi lehet ez szerintetek a videóban,mikor alulra viszem a kamerát,még jobban hallatszódik.
[link]
köszönöm -
Calogero
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest