Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
68.814 autóból csak 35 db van használtautón ami 500e kilométernél többet futott, és 7.041 ami több mint 200 ezret futott, 17.203 ami több mint 150 ezret és az eladó autók majdnem fele még csak 100 ezret sem futott.
97 db kettes vw dízel golfból is csak 18 db van ami több mint 200at futott, holott ezek fél milliónál járnak átlagban.
520-as dízel bmwből van 137 darab amiből 129 még nem érte el a 200 ezret sem.
Kishaszonból van 7.712 db amiből 25 futott többet mint 500e... vicc...
Teherautóból van fent 2.773 db, ebből 731 futott többet mint 500e.Összességében azt kell mondanom, hogy a magyar gépjárművek állománya nagyon megkímélt autókból áll
-
TasiA
senior tag
Ott a lényeg 700 ezerről 150-re és az ember hiába magyarázza az ostoba magyarnak, hogy hidd el a tiédben sem annyi van, az nem hiszi el, mee 200 ezernél az autók szétesnek.
Én láttam már saját szememmel 530D-t amiben 1,2 milla volt a vezérlő szerint.
-
akos86
aktív tag
Visszatérve az opel astra f kálváriámhoz valószínű hogy az a baj hogy nem jut feszültség az üzemanyag-szivattyúhoz. Az akksiról egy külön kábelt vittünk az üzemanyag-szivattyúig és rákötöttük és mit ad isten egyből indult az autó.Ha jól sejtem a relétől (ami vadi új) az üzemanyag-szivattyúig megvan törve a kábel valahol.
-
bambano
titán
-
zuhi_
senior tag
Ha valakinek kellene, van 2db első+2db hátsó gyári GSI Astra F rugóm. 1.4-es 8 szelepes motorral szerelt autóban voltak.
Árat priviben.
-
TasiA
senior tag
válasz
erikke17 #16388 üzenetére
"néha nem árt meg neki hogy meg legyen cibálva a füle 3500-4500-on a fordulat "
Ennek a motornak ez lenne az ideális (3500), ez olyan messze áll a cibálástól, mint ide Mexico. Ha ki akarod takarítani, akkor 4500-felett cibáljad padlógázon, minél intenzívebb legyen a befecskendezés+hőtermelés, csak így fog tisztulni, vagy ha tudsz menni hosszútávon, akkor az lenne a legjobb.
-
erikke17
őstag
Üdv.
Egy kis információra lenne szükségem hátha valaki tud valami okosat mondani.
A gépsárkány: Opel Astra F 1.6 16V ecotec X16XEL motorkód 175 000kilométerrel.
Hideg motornál télen jobban hallható kopogó hang hallatszik meleg motornál már halkabb, fater olvasta valami fórumon hogy a szívórésznél van valami gumimembrán?szerűség ami hidegben keményebb és kopogó hangja van.
Egyébként régtől hallható mióta megvettük...
Ez a hang tuti nem motorból jön mert alapgázon nincsen ez a hang, üresbe gázolva sincs, olyan 1500-as fordulat környékén hallható mikor ki akarnánk róla gyorsitani 2000 környékén elhallgat ha 3000-3500-on van hajtva hármasba és mikor oda van neki lépve akkor is hallani de ugyan úgy csak icipicit gyorsabban. Tehát ha motorból jönne 3000-3500-as fordulatnál már gyorsabban kéne neki kalimpálnia jóval és erőteljesebben is, váltó is kizárva mert más fokozatban 1500 környékén ugyan úgy hallható hidegen.
De tényleg érdekes mert nyáron nagyon nagyon ritkán hallani..
Nyárra betervezve egy AGR szelep takaritás és egy fojtószelepház is. Hétvégére meg egy kis sportos üzemmód lustulás elkerülése végett(nem nincs szét hajtva mert papás mamásan van vele járva) de néha nem árt meg neki hogy meg legyen cibálva a füle 3500-4500-on a fordulat
Mondjuk én konkrétan fojtószelepházra tippelek hogy onnan jön ez a hang.
Ja és bocsi ha kicsit kacifántosan irtam le de nem tudtam jobban kifejteni...
Előre is köszi. -
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16385 üzenetére
Olyan 200-250 egy normális minőségű telibe fújás.
-
csaresz002
senior tag
ismét lenne egy "okos" kérdésem....
milyen úton,módon szokták le"tisztítani" a díszlécek alatti vájatot?
úgy értem ha nem akarok díszlécet és síkba akarom hozni a díszlét helyét, ott van egy törés.
kiszokták hegeszteni, vagy kittelni?de ha már díszléc....a B1 és B2 Omega díszlécei méretben megegyezhetnek?
már egy darab díszlécem sincs és amúgy is karosszériáztatni akarom majd meg festetni.
ja, kértem egy online árajánlatot teli festésnek.... 540ezret írtak
hát ezek se normálisak mit ne mondjak
-
_seth_
veterán
válasz
#TOTTI #16379 üzenetére
Osztókör módosítóval igen. Vmi ilyesmi cuccal
Itt számolni kell azzal is, hogy egy ilyen adapter 2 centi széles! Hosszútávon lehet nem éri meg... a felni árak pedig úgyis olyanok, hogy amennyiért elpasszolod annyiért vehetsz hozzá valót is.
-
#TOTTI
őstag
5x110 ET35 15" alessio felnit fel tudok tenni 5x100-as VW Polora? Mert ha nem akkor eladom a felnit ami az Astrámon volt! Valami távtartó vagy vallami egyéb megoldás, sajnos nem értek hozzá, de láttam már olyat, hogy van benn ilyen kis aluminium gyűrű!
-
HWSW
tag
válasz
csaresz002 #16377 üzenetére
Nincs. 1 a lényeg: ne műanyag lapátos legyen.
-
adorjant
őstag
válasz
zolikaDB #16371 üzenetére
Elég nagyot estek az utóbbi időben a G Astra árak,na meg a benzin sem ingyen van,ráadásul egy 2.0 turbós motor nem is öt litert kér belőle 100 kilométerenként
Illetve ami még árcsökkentő tényező lehet,hogy az adatok alapján a gyengébbik motoros.
No meg azért egy ilyen nem 3000 fordulat alatt tölti a fél életét@seth: és ha már szét van kapva,megnézik milyen állapotú maga a motor,és adott esetben felújítod?
-
zolikaDB
veterán
Astra G Coupe turbo 1.3m ft... Hogyhogy ilyen olcsó?
[link] -
TasiA
senior tag
válasz
Winner_hun #16369 üzenetére
racing-bazar.hu
-
Winner_hun
félisten
G Astrához bontott alkatrészeket hol érdemes keresni? Van ajánlott bontó? Bp-Vác környékén lehetőleg.
-
zolikaDB
veterán
válasz
csaresz002 #16353 üzenetére
Azért kérdeztem múltkor, mert én is ott voltam egészen tegnapig...
-
TasiA
senior tag
válasz
akos86 #16364 üzenetére
Sok sikert! Általában a benzinpumpa szokott behalni ezekben az autókban, én is cseréltem már a sajátomat. 2 hétig még eljárkáltam úgy, hogy hátsó üléssor fel volt hajtva és indítózás közben hátrahajolva félig kitekeredve rávágtam egy izmosat a tankra (ülés alatti lemezre) és mindig beindult, csak elég hülyén néztem ki ezzel a mutatvánnyal pl a TESCO parkolóban.
Viszont mielőtt kicseréled, érdemes letesztelni, a motortérben oldod valahol a benzincsövet és nézni kell, nyomja-e a benzint indítózáskor. Esetleg adsz neki 12 voltot, rögtön kiderül működik-e.
-
akos86
aktív tag
a kuplungnak nem volt semmi jele sem csak a bowden volt szálas és annak volt egy kis hangja. de ami történt megtörtén a kuplung az jó most már csak a kocsi nem indul.Pontosabban indul csak azonnal le is áll.
Köszönöm a gyors segítő hozzászólásokat.Kipróbálom a javaslatokat hátha megoldódik a dolog. 7végén rákötjük egy Tech1-re (lehet rosszul írom) hátha valami hibakódot kiolvas.
-
_seth_
veterán
válasz
akos86 #16357 üzenetére
94-es autó, ez előfordul. Pl amiben már váltószoknya-kormány csere szükséges abban van kilométer bőven. Nekem 96-os vectrám van bár ez valóban megkímélt darab de ebben is vannak cserélni való alkatrészek.
Ténylet:
Jelenleg a vectra is mozgásképtelen, csapágyas lett a főtengely vagy az olajszivattyú adta meg magát. Ok: E85 elektronika sajátkezű bekötése csak valóban hozzáértőknek való, bár bekötöttem és működik is hibátlanul (benzin volt még csak benne de már az elektronika vezérel) egy polaritásbeli probléma miatt az injektor benzint nyomott be a hengerekbe persze anélkül, hogy járt volna a motor ami szépen le is szivárgott az olajba. Olajat kicseréltem, látszólag minden jó volt majd mégis megszűnt az olajnyomás.
E85 tapasztalatok majd később
Egyébként az Eco lámpáját is bekötöttem, a speed control jel is be lesz kötve azaz teljesértékű lesz a cuccos.
-
TasiA
senior tag
válasz
akos86 #16357 üzenetére
Meg kéne próbálni kocogtatni/ütögetni az AC pumpát indítózás közben. Ha elindul, akkor az lesz a probléma. Kuplungnak semmi előjele nem volt? Nem zörgött, nem volt szarásig kitekerve a bowden? Féltengelyeket meg megint csak vásárláskor kellett volna ellenőrizni, az sem kopik el 1-ik pillanatról a másikra.
-
FF23
senior tag
válasz
akos86 #16357 üzenetére
Bármilyen '94-es autónál sajnos kell ilyesmikre számítani, a kopás ellen nincs mit tenni. A kuplungnál még azt sem lehet mondani, hogy átvertek, mert nem látható, hanem egyszerűen nálad jött ki.
Az üa. relé meghibásodása meg valószinűleg csak tünet volt, a valódi hiba talán az AC-pumpánál lesz.
-
akos86
aktív tag
Kedves forumtársak! Leírom a kálváriámat.Próbálom röviden. Megvettem egy 94-es 16.16V viszonylag szép F Opel Astrát. Örültem mint majom a farkának.Jól ment egy két belső alkatrészt cseréltem ami nagyon szúrta a szemem pl váltószoknya. Majd jöttek a gondok Kecskemét felé menvén 90-es tempónál megszűnt a hajtás.Mint kiderült a kuplungtárcsa föladta mondom fasza ment bele az új kuplung szett (Sachs) + bowden meg két külső féltengelyez 100.000-be fájt.Majd volt egy fasza rohadás a tank felől az is megcsináltattam 20000-ért most meg vihetem festetni a hátulját. Majd ezután menet közben leállt mondom hát ilyen nincs indulni nem volt hajlandó. Kicseréltem a üzemagyag szivattyú relét majd pöcc röff egészen egy napig volt jó. Most ott tartok hogy ismét leállt beindul de azonnal leáll. Én komolyan mondom nem sz*ptam még autóval ennyit.Tanácstalan vagyok hogy mi lehet a baja ennek a rémségnek komolyan mert a pénzt azt nyeli frankón és alapvetően mint autó a funkcióját még ki sem tudom használni.
Üdv egy elkeseredett opel tulaj -
TasiA
senior tag
Már ahogy olvasom, úgy érzem,fogalmam sincs mennyire le vagyok maradva a kis A Vectrámmal
ejjjj de kipróbálnám, hmmm
-
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16353 üzenetére
Nem tom. Most kezdem a munkát, valamikor a 3.-át követő héten és úgy visznek. De rakd vissza a régit és majd veszel 1-et itthon. (nem hiszem el, hogy kint nincs normális)
-
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16351 üzenetére
Na szasz! Németbe hová? Én kb jövő hét vége felé megyek Dortmundba.
-
csaresz002
senior tag
Na voltam boltba, tényleg ugyanazt írja a mint a Vectrahoz,csak egy gond van.... Ugyan azt a sz@rt..... Úgyh passzolom a kérdést.
Esetleg van itt valaki aki tudna postázni nekem ide németbe egy termosztatot? Olyat ami jó lenne végre? Természetesen postaköltséget, meg mindent fizetek,ha ad az illető egy bankszámla számot...
-
Calogero
addikt
Sziasztok.
Adott egy F Astra Caravan 1.8 motorral.
A hibajelenség: Ha bemelegszik a motor és ha nem nyomjuk a gázt. A motor alapjáraton fogja magát és leáll.
Hol merre induljunk el a hiba keresésben? -
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16342 üzenetére
-
_seth_
veterán
válasz
csaresz002 #16342 üzenetére
A Vectra.
-
#TOTTI
őstag
válasz
#TOTTI #16329 üzenetére
Eladtam ma a dobozos Opelt! Jáááj de sajnálom, de sajnos 1-2 hónap és semmit nem ért volna a magas átírás miatt.. Viszont az vigasztal hogy a beszámítási árnál 30%-al többet kaptam. Köszönhető annak is, hogy nem igazán találtak hibát rajt. Öröm volt hallgatni. Ezzel, hogy csak 4-esen fúj nem is foglalkoztak és ezzel ez volt az utolsó dízel a háztartásban.
227e KM - egyetlen hiba a vízpumpa csere volt mert sajnos folyt. rá az azt hajtó ékszíjra ami kicsit hangos volt ettől. Le a kalappal. Csak a kopó alkatrészek lettek cserélve, ha nagyon muszáj volt.
-
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16338 üzenetére
bardiauto.hu, te is meg tudsz nézni mindent, nem kell hozzá kód.
Neked ugyan az kell, mint nekem C20NE. A Febi kerül házastól 5700FT-ba, mínusz kedvezmény.
-
KrAt
veterán
válasz
bolondember #16335 üzenetére
Mi az utód?
-
bolondember
MODERÁTOR
nem szép dolog itt reklámozni, de ha már hűtlenkedik az ember..
Ha valakit érdekelne egy Omega... -
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16333 üzenetére
Nem akartam mondani, de 1x én is megpróbálkoztam azzal, hogy csak a belét cserélem. Nekem meg zárva maradt, mert körben a széle éles sorjás volt, míg az eredetinek egy műanyag lekerekített bevonat volt körben. Inkább vegyél házastól egy normálisat. Amúgy nálam így kapcsol gyárilag a gombám, ami 2 fokozatú 105 első fokozat 115 második fokozat(hurrikán gép). Rá is van írva asszem. Megnéztem a Bardi honlapján, ott meg így írja a gombákra(105-110 első fok. 115-120 második).
Nálad meg úgy írja termosztátra, ha X20XEV, hogy 92-nél kezd nyitni és 105-nél van a teljesen nyitott állapot. -
csaresz002
senior tag
válasz
csaresz002 #16326 üzenetére
Hát ezt sikerült elkiabálnom
nyitva maradt a termosztat, meg se mozdul a mutató, fűtés sincs.... -5fok van kint. Esküszöm rakok a hűtő elé egy kartont és meg van oldva minden
-
Calogero
addikt
Egy érdekes kis lista : [link]
-
#TOTTI
őstag
válasz
csaresz002 #16328 üzenetére
Köszi, hol lehet ilyet kapni? Ki tudom cserélni? Milyen boltokban van ilyen?
-
bambano
titán
válasz
csaresz002 #16323 üzenetére
[link]
téged atom módon átdobtak a palánkon, ez a gumi nem új, hanem újrafutózott.én a helyedben visszamennék és megkérdezném azt, aki újként eladta, hogy azelőtt akarja lecserélni valami rendes márkára, hogy elmész a fogyasztóvédelemhez, vagy megvárja a bíróságot is.
illetve választhatod az öngyilkosság előkészülete minősített esetét is, csak ne gyere velem szembe
-
csaresz002
senior tag
Vettem szombaton 4db új Rigdon téligumit.
Van itt olyan aki ismeri esetleg? állítólag Németben "jó" márka... -
csaresz002
senior tag
92őn nyit a termosztát és 92 kapcsol a venti. ha nem nyit ki teljesen csak félig, nem tudja megforgatni a hűtőben a vizet úgy ahogy kellene, és a hőgombánál mindig 91-92 körül állna a víz. szerintem ezért kapcsolgat. úgyhogy ma termosztát vásárlás....de azért veszek egy hőgombát is
-
_seth_
veterán
B vectránál X20XEV '96-os változatnál a lambda szonda vezetéke milyen színű a kábelkötegben? Árnyékolt a kábele?
+ melyik lábat érdemes használni ahonnan tudom mérni a szonda jelét?Eddig már minden be van kötve kivétel a szonda
-
TasiA
senior tag
-
#TOTTI
őstag
Astra G fűtéskapcsolóm, csak 4. fokozatban fúj, ez miért lehet? Mi okozhatja, Néztem hogy a kapcsoló amint látom nem mechanikus, de biztos van aki már többet látott ilyet! Sürgős lenne a segítség mert eladó az autó és jönnének megnézni, nem szeretném, ha ilyen hibával szembesülnének.
http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/astra_g/opel_astra_g_2.0_dtl-5289412
Ha esetleg valakinek kellene ilyen teherautó, azt értesítsétek. Köszi.
-
_seth_
veterán
válasz
csaresz002 #16311 üzenetére
Nekem tavaly olyat csinált, hogy 2 napig még csak közelébe se mentem az autónak csak hallom, hogy zúg a venti... fura de biztos fúr valaki... nem, a hőgomba kapcsolgatta a ventit, persze amikor kellett volna akkor nem kapcsolt...
Termosztátból már a harmadikat használom el 3 év alatt, ezzel most főúton olyan 83 fokot jelez a műszerfal, csökkent a fogyasztás és halkabb-finomabb járású a motor. Hogy mennyi a valós hőmérséklet nem tudom... délután rákötöm gépre és megnézem
-
KrAt
veterán
válasz
csaresz002 #16315 üzenetére
Lehet, én nem értem, de a termosztátnak éppen 92 foknál kell kinyitnia
Ergo +1 szavazat a venti kapcsoló hőgombádra..
-
csaresz002
senior tag
na úgy néz ki, hogy attól a ponttól hűl vissza a víz,ahol még pont nem kapcsol. tehát elméletileg most nem megy.... (sötétbe látszik ahogy megszívja az aksit a venti,amikor indul) viszont akkor se megy le a 91fok alá a víz.91 és 92 között ingázik fel,le.... azt hiszem hétfőn veszek megint egy termosztátot, mert másra nem tudok gondolni,csak arra hogy vagy későn nyit ki, vagy nem nyit ki teljesen... régebben 92-n nyitott és 90re beállt mint a cövek. hozzáteszem mikor megy a venti,elég langyos levegőt szippant át a hűtőn,és miután elindult,már csak hideget nyom.... mintha nem keringene benne a víz. na majd lesz vmi. mindenesetre nem szeretnék így elindulni Magyarba
-
Tomoty
senior tag
válasz
Tomoty #16312 üzenetére
Na, bontós történet (mert ezt elfelejtettem leírni):
Volt egy kis pénzem, ezért "generáloztattam" az autómat, hogy semmi gondom ne legyen vele vagy 2-3 évig.
Vezérlés - aksi - fékbetétek+tárcsák - olaj - légszűrők - vezérműtengely szimering (tengely szereléskor 2.5 évvel ezelőtt nem cserélték, mostanra már kénytelen voltam) -csere. Plusz még egy két apróság. 200000Ft-ot ráköltöttem.
Persze ezek után kb 2-3 hete M0-M5 szakaszon furcsa hangot kezdett kiadni a motor felől az autó + 1-2-es sebességeket kicsit nehezen vette.
Elvittem haver szerelőhöz, kinyomócsapágyra gondoltunk (30-80000Ft-ig lehet kapni).
Még pár napig elporoszkáltam az autóval munkába óvatosan-öregurasan, mivel elvileg ez a csapágy akkor gondot nem tud okozni. Éppen hozzá indultam (cirka 8km-re voltam tőle), hogy nekiálljon szétbontani, amikor már csak 2kézzel izomból vette csak a sebességeket.
Kiderült: Váltó meghalt (olaj "elpárolgott" belőle, 8dl maradt benne = túlhevült, és pár fogaskerék a difiben szétrepedt) . Bontókba telefonálgatás, az 5. helyen volt váltó: 30000Ft-ért! (NAGYON meglepődtem, kb 70-80eFt-ot kalkuláltam minimum). Haver beszerelte 15-be + olaj + szimering.
Így megállt mindennel együtt 55000Ft-ból
Oda lett a számítógép fejlesztési pénzem, de legalább be tudok járni dolgozni... -
TasiA
senior tag
válasz
csaresz002 #16311 üzenetére
Nem lehet, hogy a hőgombád a ludas és hamar kapcsolja a ventit, a többinek meg semmi baja?
-
Tomoty
senior tag
válasz
Octopus21 #16272 üzenetére
1.8 milla körül már kapsz 1.6-1.8-as GTC benzineseket. Ennyit szerintem megérnek.
1.6ból a 115 lovasat javasolnám, az 1.8-asból mindegy (van 126 és 140 lovas), mert ezekben már hátul is tárcsafék van (olyan amilyen a 2000-es turbósokban).
Ha nem vagy "versenyző" típus, akkor ezek tökéletesek
Én még 2.7-ért vettem, igaz már vagy 3 éve.
Előnyök:
Szép (szerintem).
Nagy a hely benne (ülések, csomagtartó). Még hátul is elfér egy 186cm-es, van lábtér-fejtér.
Nem fogyaszt sokat (megint csak szerintem) Az 1.8-as pályán 130-nál 7.4-7.8, városban 8-8.8 körül evett. Teszteltem városon kívül 5.9-6.2-t eszik 90km/h-nál, igaz itt tényleg öregurasan vezettem (de figyelembe kell venni, hogy rendesen "tuningos"! az autóm - ez elvileg kb 5-10% túlfogyastást jelent).
Motor (126LE-s) full igénytelen, olaj 10-15000km-enként + benzin kell neki aztán kivisz a világból.
Olcsó a bontott alkatrész, ezt most tapasztaltam a saját bőrömön.Hátrány:
Kilátás hátra = majdnem 0 a lőrés ablak miatt. Ha nincs a kiszemelten tolatóradar, akkor ez legyen az első "extra" amit beszereltetsz.
Fogyasztás, ha kihasználod a pacikat (lámpától lámpáig gyorsulgatós-kerékcsikorgatós-tirpák közlekedéssel könnyű összehozni egy 9-11 literes fogyit is). -
csaresz002
senior tag
válasz
_seth_ #16209 üzenetére
Üdv,
összefoglalnám az elmúlt napok eseményeit.
1:1arányban fagyállózva, új termosztát, hűtők kimosva kivülről ill. belülről is (hűtő tisztitóval), légtelenítve...
DE még mindig valami sz@r van a palacsintában. miután nyit a ternosztát leesik 90fokra ugyan, de rögtön fel is megy 91-92 felé. és kapcsolgat megint a venti. vagyis ugyan ott vagyok mint voltam..... na most vagy nem nyom eleget a szivattyú (amit kétlek mert eddig nem volt gond vele), vagy szar termosztátot vettem és nem nyit ki teljesen, vagy épp visszazár?!vagy túl későn nyitna teljesen ki?és addigra már kapcsol a ventilátor? tavaly a 3dik lett jó amit bele tettem. a hűtő csöve forró amikor nyit a termosztát. a hűtő felső része szintén, érezhetően meleg egy olyan 10centi magasságban. lentebb jéghideg és mintha csak hosszas alapjáraton való járatás után melegedne fel.valakinek ötlet?
-
ocsi19
senior tag
hali
most vettem gyári opel alufelniket, 4x100 6jx16 ET49
jelenleg 205/55R16-os gumi van rajta, ami ha jól tudom nem a megfelelő váltóméret és ezért voltak is problémák az előző tulajánál, ha sok súly volt a kocsiban, akkor a hátuljánál súrlódott valahol...
Én 195/55R16-os gumikat szeretnék erre a felnire tetetni. A kérdésem az lenne, hogy ez a gumiméret megfelelő választás a felnihez/kocsihoz?(Astra G, 2004, 1.4)Előre is köszi a segítséget!
ocsi
-
Calogero
addikt
-
wwhy
veterán
Minden télkezdetre jut valami
tavaly az aksi, most meg a csomagtartó-fedél "lengéscsillapítói" adták meg magukat
Nem értem, tegnap még jó volt minden, ma a szokásos módon elengedem felfelé a csomagtartót. és hát csak nyekken, úgy felcsapódik, lefelé meg dörren :
Ezeket lehet felújítani? vagy nem érdemes? (Corsa C, 2006).
-
_seth_
veterán
válasz
bambano #16294 üzenetére
Igen, azért volt idézőjelben
Ellenben az már semmit sem erősít nálam. az ajtók 4 csatornáját egy 640w-os 4 csatornás jbl hajtja meg, a 30 centis jbl "1000w" (most mit írjak ide ha ezt írják rá? tudom, hogy ez is úgy 1000w mint a fejnek a 4x45W de ez van
) mindenesetre ezt a mélyládát pedig egy külön 320-as jbl erősítő hajtja hídban. Ellenben az esetkor még csak a 640W-os erősítő volt bekötve és az hajtotta hídban a mélyládát, az ajtókban lévők akkor még egyenesen a fejre voltak kötve, mindenesetre 8 órát ment így a rendszer mert voltam olyan hülye, hogy autószereléshez az unalom ellen az autó adta a szórakoztató zenét
Kész is lettem szépen majd mikor indultam volna akkor esett le, hogy nem volt túl jó ötlet
(Azóta már van külön erre a célra hifi).
Nem egyszer hallottam olyat, hogy gyári hifit úgy hagytak és reggel még szólt a rádió de már nem indult be, ezek jellemzően 10-12 órás esetek, nem 1 órásak. Sokszor olvasni, hogy a belsőtér világítás felkapcsolva maradt és reggel már nem indult az autó... azért az a 10W-os izzó ha le tudja szívni reggelre az akkut ott is biztosan van valami gond. Télen csak városi használatban ha csak 2-3km-es távra jár az autótulaj közben pedig megy a fényszóró, a hifi már ezek is merítik nagyon és közben nem biztos, hogy kellőképpen tudja pótolni a kivett energiát a generátor.
Egyébként meg erre jó egy multimeter: leméred az akkut álló motorral 11,7-11,8 alatt már nem túl egészséges szerintem, ha beindítod és akkor is ennyit mutat vagy amit mutat nem éri el a 13,5 de inkább 13,8V-ot akkor a töltés nem megfelelő. Este lemérve majd reggel ismét egy esetleges hibás fogyasztót ki lehet szűrni ha van mérhető változás (riasztó miatt mérhetően nem szabad változnia).
Na de amiket írtam csak saját tapasztalat vagy amit olvastam
-
bambano
titán
válasz
_seth_ #16293 üzenetére
akkora helyen a komolyabb hangerő az olyan 4x6 watt lehet. egy tisztességes minőségű cucc esetén 2x20 wattnál már nem bírnál megmaradni egy panelszobában se, nemhogy autóban.
egy rendesebb épített cucc 10-15 perc alatt üresre szívja az átlagos autóakksikat.
"Az 1 óra, főleg ha gyári rendszer nagyon kevés.": ebben egyetértünk.
-
_seth_
veterán
-
bambano
titán
válasz
Saskakas18 #16291 üzenetére
ha álló motornál egy órát hallgatsz zenét egy épített hifivel, akkor az az egy óra igen jó eredménynek számít.
én az akksival kezdeném, szervizben villanyász meg tudja mondani 2 perc alatt, hogy milyen állapotban van. egyszerűbb, mint generátort nézegetni.különben meg ha van egy feszültségmérőd, te is megnézheted. ha járó motornál, kicsivel alapjárat fölötti fordulaton legalább 14 volt van az akksin, optimálisan 14.4V, akkor a generátorod meg az egész töltési rész jó.
Ha leállítod a motort, esetleg egy éjszakára és reggel méred, 12 volt alatti, de pláne 11.2 v alatti akkufeszültség az bizony akksi halál. Az opel akksiknál ez szokott pánikszerűen történni, egyik nap még mész vele, minden ok, reggel meg kattanni se kattan.Ha megdöglött az akksid, az csere, de akkor rögtön utána nyomozni kell azt is, hogy miért döglött meg, különben igaz lesz az itt feljebb kapott jótanács, hogy átjáróház lesz a motortérben.
-
_seth_
veterán
válasz
Saskakas18 #16289 üzenetére
Generátort megnézetni, fogyasztókat végignézni, az utolsó az akku amit néznék nekem már ez a saját és neten olvasott tapasztalatom. Általában a második akkunál jönnek rá a tulajok, hogy nem akku gond volt...
-
Saskakas18
tag
Opel Vectram van. 2,5 éves és csak annyi a bajom vele, hogy az akksija nem nagyon bírja. Mit lehetne ilyenkor tenni? Venni kellene egy újat?
-
_seth_
veterán
válasz
Saskakas18 #16284 üzenetére
Egyetértek
A, B, C?
-
bambano
titán
válasz
AMD Power #16281 üzenetére
Felhívod általad kedvesnek tartott opel márkaszervizt vagy szerelőt.
Régen a Kövesdánba hordtam, de mintha az már csak szerviz lenne, nem márkaszerviz, sokáig hordtam az opel Gaálba Gödöllőre, az egy rendes csapat.Vagy megkérdezed az Újfalusi és társait, a Bécsi úton, ők szakszervizek, velük is jó tapasztalatom volt eddig.
-
AMD Power
titán
Adott egy 94 1.7 TD Astra. Fustol/kormop mint az allat. Hidegen,melegen kis gaznal is stb. Mi baja lehet? Adagolo?
-
TasiA
senior tag
....de mondjátok már meg nekem, mééé kell szétvagdosni a lökhárítót a töltőnyílás miatt, mikor +6000 FT a rejtett szelepes?? Amúgy 1 barom aki oda rakja,(szerintem) mert télen milyne jó is az, mikor 6 kiló fagyott jégtömb van rárohadva.
-
TasiA
senior tag
válasz
Octopus21 #16272 üzenetére
Szal te külföldi munkában gondolkodsz. Ebben az esetben ne vegyél autót, főleg ne 2 milláért. Menj ki dolgozni(az F Astrával), aztán majd elgondolkodsz mit is csinálj. Azért, hogy ott álljon a munkahely előtt és 3 havonta (jó esetben) hazagyere 1 hétre, kár autót venni. A tél előtti vásár meg azért nem okos dolog, mert 2 hónap múlva, már 1 évvel öregebb az autód. Dortmundban 2 szobás lakás felszerevel 500 euro+rezsi(100-150 euro) + 200 euro a kaja pénzed, ha nem dőzsölsz. Ezzel kalkulálj.
-
zolikaDB
veterán
Valahol már kifejtettem ezt a dolgot.
Szóval, két dolog kell csak: bankleitzahl, h tudják vonni a biztosítási díjat, és bejelentett lakcím.
Viszont a biztosítás nem egy egyszerű dolog, plusz az adó sem. Ugye nem attól függ, h euro hanyas a motor, meg hány köbcentis, hanem pl attól is, h az autónak milyen baleseti statisztikája van.
Kollega 525TDS BMW-jére, 1995-ös, 1200€/év, meg 400€ adó/év a biztosítása. Ha nem egyben fizeted be, akkor több. De nem megyek messzire, én kalkulátorral kiszámítottam, és friss jogsival 900€/év körül alakulna egy 1.6-os 6-8 éves benzines Astrára a biztosítás. Itthon 40e ft.Octopus: gyere át a CNC topicba, ott írogatunk. Nem kell összeszarni magad, h Hegyeshalom után hirtelen Pick szalámiból van a kerítés, meg hogy annyi az egész, h "na én feladom oszt megyek". Mert odakint aztán pisikaki összeszalad, ha te jössz. Nem szalad. Mert az nem úgy néz ki. Eleve ha nem kell lakást bérelned, meg hozol 115kiló konzervet, akkor egy 4-500€ az induló. Ha megvan a biztos helyed. Lakás is kell? Én 2000€-t javaslok. itt 500€ körül van egy 2 szobás, és ez tanya, ez a Warmmiete. Plusz alap a 3 havi Kaltmiete, mint kaució. Szóval 500 + 3x400 = 1700€ és még nem ettél, nem mentél munkába stb. Másik kollegának 5 havi kauciót kértek el. Mivel adott volt a munkahely, és faluról van szó, nem volt más albérlet, el kellett fogadnia.
Az tény, h autó nélkül fél lábbal a koporsóban vagy. De van itt indiai kollega rozsdás F-es kombival, ill magyar is, aki szintén F-essel járja a két országot.
Eleve oda-vissza egy Baden Württemberg-Bp/Szolnok táv durva 200€.
Elmondanám: a "kiment oszt mán millijomos, meg jól él, meg gongya sincs, meg minek gyönne vissza" kamu duma... Próba-szerencse. Ennyi. -
Octopus21
aktív tag
Ismerem a mai világot. Főleg a kedves hölgyek ítélnek a kocsid alapján
Igaz azt nem tudják, hogy a banké vagy a tiéd.Ez tény, hogy egy szimbólum is az autó és sokat számít. Én sem egy trabant miatt írok ide, hanem van egy kocsi ami nagyon megtetszett mert kurva szép és megfizethető, meg jobban is érezném magam egy 5 éves kocsiban mint egy 17 évesben és büszkén mondhatnám hogy na ez is megvan.
Persze itthon mondják, hogy várjam meg míg kimegyek külföldre dolgozni, meg télen ne vegyek autót. Jövő nyáron tervezem hogy feladok mindent és kimegyek dolgozni, de addig ugysem bírok várni. Oda már az új autóval akarok menni. Ha eladnám az F Astrámat akkor pont ki tudnám csengetni a 2 millát kp, de akkor egy forintom sem maradna utánna viszont nem lenne hiteles az autó. Lehet hogy megvárom a tavaszt, vagy nem tudom mit csináljak.
Kitaláltam ezt, hogy kell egy olyan autó nekem, de tudom, hogy sokmindenre kell figyelni meg a család meg a barátok véleménye is számít mert védenek a hülyeségtől, meg a kapkodástól. Ha nem lenne semmi befolyásoló tényező akkor valószínű, hogy megvenném mostanában. Az biztos hogy furcsa lenne, hogy hirtelen a nehezen gyűjtögetett pénzem sehol nem lenne egyik napról a másikra, viszont lenne egy jó autóm -
TasiA
senior tag
BAKKER nekem ez tetszik Ennyit még adnék is érte. Nem tudjátok, ha az ember kint dolgozik, van bejelentett lakcíme, de magyar állampolgár, milyen módon lehet üzembentartója német autónak?
-
Calogero
addikt
válasz
zolikaDB #16269 üzenetére
Van neki is.... www.astrahclub.hu címen.
-
TasiA
senior tag
válasz
Octopus21 #16267 üzenetére
Sajnos a mai trendi világban a korlátolt emberek az autód alapján ítélnek. Ezzel nem tudsz mit csinálni. Ne is akarj, pont kakkerold le. Azért vegyél másikat, mee akarsz, mee tetszik, mee arra vágysz!! Ennyi!
Hülyén is nézne ki, ha egy F Astrán, ami ~ 300-ezret ér, hitel lenne
Ne aggódjál, enyém is kb ennyit ér.20 évesen meg ér majd 150-200-at. Sokat nem buksz már rajta.
Buheráltság meg kideríthető, de általában ahhoz bontani kell, amit maximum megvétel után tudsz csak, ha meg akkor csinálod, kb semmire nem mész vele, meg amúgy sem fogod tudni rábizonyítani senkire. Szal kb ennyi. Állapot alapján vegyél autót, ne egy számsor alapján, ami az órában van. Egy hozzáértő szerelő, vagy egy szakszerviz általában elég korrekt felmérést tud csinálni. Ők sem látnak bele a motorba, de a kerülök vele 1 kört próbaúton verziótól 1000X többet ér.
-
Octopus21
aktív tag
Értem én ezt, de pont azért jöttem ide, hogy kérdezzek, mire kell figyelnem hamár szeretnék venni egy ilyen autót, és hol érdemes venni vagy kitől, hátha tudtok ötleteket mondani. Amúgy egyik autó sem éri meg az árát szerintem. Az én autóm 95-ös és van benne 130e km, sokat nem kell rá költeni. Csóró kategórába sorolna? Nem tudom. Magyarországon a lehgtöbb ember abban a kategóriában van és kivételesnek érzem magam hogy van autóm amin nincs is hitel. Eladni is azért akarom hogy most kapjak érte valami pénzt még, mert ha majd 20 éves lesz akko ennyit sem fog érni mint most. Azt a pénzt most meg inkább beletenném egy másik autóba amit hosszu távon szeretnék használni és igen szeretném ha szép lenne és olyan lenne ami nekem tetszik, hogy kiemeljen a csóró kategóriából.
Találtam egy olyan GTC-t amiben 37ezer km van és 5 éves. Na ez nekem is gyanús egy kicsit. Amúgy nincs valami módszer hogy kiderítsd a valóságot? Új kocsira nincs pénzem meg ha lenne sem vennék ujat mert nem éri meg. Fél áron lehet venni 5 éves autókat. -
zolikaDB
veterán
Én is láttam, h nagyon lent vannak az árak... Elvétve pár H-s Astra is volt fent 1.2m-ért...
A G-sek, amik ennyiért voltak, azok most 1m körül mennek. Szóval, ha kocsit akarunk venni, most kedvező a helyzet.
Kollega, kedvező fogyasztás, és 3 ajtó: VW Lupo 1.2 PDTDI 3L
Vagy "házon belül" 1.3-as dízel C Corsa! -
TasiA
senior tag
válasz
Octopus21 #16259 üzenetére
Csak arra próbált célozni, hogy te belőtted az 5 éves kort, meg a 100 ezer km-ert, amiből nagyon kicsi az esély, hogy mind a kettő sikerül. Nem feltétlenül 2-300 ezerről tekerték, de elhiheted, hoyg odafigyelnek arra a kereskedők, hogy a hozzád hasonlóan gondolkodó embereknek a GOOGLE, vagy a használtautó keresője egyből kidobja az eladni kívánt járművet. Szóval hete csak 130-volt benne, de már nem fér bele a 100KM-es határba, ezért megéri azt a 30 ezret rákölteni egy megfelelő számsorra a kijelzőn, hogy hamarabb és drágábban eladja. Aztán a kérdésedre, hogy megérnek-e ennyit ezek az autók, nem tök mind1, mit válaszol? HA igen, ha nem, ennyibe kerülnek
A tiédnek meg azért ennyi az értéke, mert majd 20 éves konstrukció, legtöbb ember szemében öreg,értéktelen vacak, ami csörög zörög, nyiszog, fapados, zajos és csak költeni kell rá, mind emellett társadalmilag is kategorizál a csórók közé. Nem fikázni akarok, enyém is 95-ös és öreg, csak realista vagyok és kb ez a valóság.
-
Octopus21
aktív tag
válasz
bambano #16258 üzenetére
Akkor ennyi erővel senki nem venne használtautót, mert mindegyiknek vissza lehet tekerni az óráját. Persze be is lehet sétálni egy szalonba 6-7 millával aztán lehet válogatni.
Nem tudom akkor milyet vegyek te az biztos hogy nekem a 3 ajtós opel astra H tetszik a legjobban. -
bambano
titán
válasz
Octopus21 #16257 üzenetére
azt felejtsd el, hogy nem visszatekert órás, 100 ekm-es autókat fogsz találni a weben.
azért alacsony az értéke, mert 4 generációval régebbi, 16 éves autóról beszélünk. f astrán még nem volt galvanizált kasztni, hamarabb rohad, stb. stb.
szerintem nem ér két milkát egy gtc, nem sokkal többért már vehetsz új, racionálisabb autót.
-
Octopus21
aktív tag
válasz
bambano #16256 üzenetére
Nem értem miért ilyen alacsony az értéke. De ha nem adom el akkor mit csináljak vele? Nézegessem? A motorban igazad van. Ugysem használnám ki a nagyobb motort. Azért nem rossz ha hirtelen oda kell lépni pl előzésnél és érzed hogy van azért erő a kocsidban. Én biztos nem állandóan taposnám. A hasznaltauto.hu-t nézegetem eddig, hogy tájékozódjak az árakról. Néztem Opel Astra GTC-ket 1,8-2 milla körül. Ezek kb 5-6 évesek és 100ezer km van bennük kb. Megérnek annyit ezek az autok? Az enyémet meg kb 350-ért tudnám eladni, ha a hasznaltauto.hu-t nézem.
-
bambano
titán
válasz
Octopus21 #16251 üzenetére
én nem adnék el egy ismert történetű autót, aminek a piaci értéke valahol nulla és a bányabéka között van egy ismeretlenért.
a nagyobb motor fogyasztásával meg az a gond, hogy aki valóban nagyobb motort akar, az ki is fogja használni és akkor az annyit fog fogyasztani. ha nem bírod megállni a sietést, akkor akár 30 litert is beletemethetsz az autódba. ha meg meg bírod állni, akkor minek nagy motor.
a dízelt felejtsd el, az gazdasági totálkár kategória.
-
bambano
titán
válasz
AlBundy #16254 üzenetére
felhívod a citytaxit, kérsz a diszpécsertől egy bikázást és ha attól beindul, akkor akksi baja van.
vagy haver kocsijáról indítsd.nekem is úgy adta meg az akksi magát, hogy egész hétvégén rohangáltam a kocsival, hétfő reggel meg eltévesztette a naptárat (csütörtököt mondott az egyébként helyes hétfő helyett...) annyi naftát nem bírt kipréselni magából az akksi, hogy legalább a behúzómágnes behúzzon.
ha a visszajelző lámpák világítanak, akkor túl sok biztosíték baja nem lehet...
-
AlBundy
aktív tag
Tippeket/ötleteket várok.
Vectrám ma megadta magát. (2000-es B-s)
Gyújtást ráadom, és csak felkapcsol a műszerfal, de beindulni nem akar. Semmi hangja. Fényszórók halványan világítanak. Központi zár sem működik.
Akku probléma lehet? Tegnap pöccre indult, a hideg ellenére is.
Mit tudok megnézni? Biztosítékok?
-
TasiA
senior tag
válasz
Octopus21 #16251 üzenetére
Szia!
Fogyasztással kapcsolatban maximum a dízeleket nézegesd, mert benzines nem nagyon tud ilyet produkálni, még az 1.4-es sem, max ha a város neked vidéki várost jelent 1 főutcával, ahol csak végiggurulsz 60-al. A dízel az kb tudja a télen, nyáron klímával 6-7 litert városban. -
Octopus21
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg van egy Opel Astra F (1995) autóm 130e kilóméterrel, és lassan lassan meg kell válnom tőle, amíg ér valamit. Nézegettem az autókat, hogy esetleg milyet vegyek, és továbbra is az Astra tetszik, pontosabban a H típus, de az is GTC-ben, legalábbis a képek alapján. Olyan autót szeretnék, amivel nem járok pórul vagyis megbízható és hosszú távon használhatom. Nem igazán vagyok otthon a témában, nemn tudom hogy anagyobb motoroknak milyen a fogyasztása, de nem lenne rossz ha kb 6-7 litert fogyasztana városban télen nyáron, és erős motor lenne kb 120-140 LE.
Segítenétek, hogy milyen verziókat nézzek meg kb 2 millió Ft-ig max 5 éves legyen.
Biztos van itt valaki akinek van ilyen autóval tapasztalata. Örülnék néhány jó tanácsnak.Köszi.
-
adorjant
őstag
Nekem most Bridgestone Blizzak van fent,egyelőre jeges élményem még nincs,de az eddigi pályafutásom elitje a Continental TS810...Hihetetlen,amit mutat.
Nokian után is...
Remélem a mostani szett is legalább ilyen jó lesz,hangban sajna biztosan nem,brummog szépen... -
TasiA
senior tag
válasz
bambano #16244 üzenetére
Tavaly a cimborám vett a Passatra (B4) Alpin A4-et, a NOKIAN-ok helyett, hááát kb. tátva maradt a szánk(neki is, mee fájt azé az ára), olyat tapad az a gumi. Egyszerűen alig akartuk elhinni, pedig 3 an voltunk és mindhármunknak márkásak a téliek, de számomra az a gumi olyat villantott. A szokásos vidéki mellékutakon, ahol kb 3 centis tükrösre lejárt/taposott hó van, nyomott egy satut, esküszöm, mintha száraz beton lett volna, úgy lassultunk. Ugyan ott mentem én is, +3. haver Audi A4-el, neki is új gumik voltak, de még is óriási volt a különbség a fékutak között. Neki is 195/60R15 a méret, mint nekem, ill az audi 195/65R15-volt. Szal számomra eddig az a befutó, bár sok gumival nem volt szerencsém menni a drágák közül. Az autó márkákat csak azért írom, mee, szinte ugyan az az évjárat (95-96) mindhármunké, egyformán buta ABS-el és, súlyban is hasonlóak.
Felfújtam 2,2-ről 2,4-re, most még hangosabb, mint eddig, olyan mint 1 lendkerekes autó.
Hát ez van, ha csóró az ember -
bambano
titán
-
marsu
veterán
Én most vettem 4 új téli gumiabroncsot, bár kaptam az autóhoz négy használtat, de rosszabbak voltak mint a nyári gumiabroncsok ...
Nekem most Pirelli Snowcontroll 2 van fent, 195 / 65 R15 méretben:
-
_seth_
veterán
Goodyear Ultragrip 7+ 195/65 R15 6,5J gyári alufelnin, új korában autópályán 100-as tempóval úgy mentem a kocsisor mellett a havas úton, hogy egy pillanatra sem csúszott meg, többet is bírt volna de már ezt is merésznek tartottam.
Nokian Hakkapellitta NRW gumim volt nekem is még a kadetten, nagyon jók voltak pedig kopott és régi is volt már.
Ui.: Hamarosan érkezik az e85 elektronika
(Nem nem ment el az eszem és igen, tudom mennyibe kerül és mit terveznek
)
-
TasiA
senior tag
Szasztok!
Ki milyen téli gumit használ? Én most eddigi NOKIAN pályafutásom után, anyagi okok miatt, bepróbálkoztam a BARUMMAL. Így utólag nagyon bánom, bár még hó nem is volt, de már nem vagyok megelégedve vele. A kopott NOKIAN WR-t ledobva, az új Barum Polaris2 úgy mászik jobbra balra a nyomvályús úton, mint ha valami /40-es gumit használnék. Még a kopott 4 éves gumikkal sem tapasztaltam ilyen mértékű kormány cibálást mint ezekkel. Másnak is van ilyen és neki is ennyire rángat? Biztosan a gumi a hibás, mivel a futóművem hibátlan, és másik gumival nem csinálta ezt.
-
adorjant
őstag
No volt egy kisebb fékszervíz a Zafirán,még jó,hogy megnézettem a hátsó fék felől érkező zörgést...Szarul volt felrakva bal oldalt
Így picit félre is kopott,de szerencsére nem volt vészes,szabályozták,ahogy az első tárcsákat is,kéziféket beállították (G Astra után mint valami vonatfék),az első két nap féknélküli állapot elmúlt,és kezd egyre erősebb lenni,szóval mostmár jöhet a tél -
Cola111
aktív tag
sziaszok
a gyári hűtőfolyadék mennyire van beállítva? az én mérésem szerint -30fokos
-
HWSW
tag
válasz
proper #16228 üzenetére
Itt meg a bátyámé.
3.0 V6. Itt is maradt a plüss, de már a B2-es Omegából. -
marsu
veterán
válasz
zolikaDB #16227 üzenetére
Szia!
Csak simán beírtam a keresőbe hogy " omega bőrbelső " és az első találatok között adta ki ezt. Volt szürke is, meg fekete is, de úgy gondolom a fekete szín elegánsabb. 50.000.- pénz volt a bőrülés, de kaptam még új könyöklőt, mert nekem még a telefonkihangosítós volt benne ami előrefelé nyílik és nem lehet bele pakolni. Kaptam még bal napellenzőt is, a hátsó szivargyújtó panel is ki lett cserélve, mert olyan kellett amiben benne van a hátsóülések fűtésének kapcsolója is. Pár apróságot még megcsináltunk menet közben, amíg ki és beszerelte az ajtókárpitokat és az üléseket, amiért külön nem kért semmi pénzt Még aznap el is tudtam adni a kiszerelt üléseket és kárpitokat, így visszakaptam némi pénzt, és a végén tényleg az volt az érzésem hogy megérte! Sőt a végén szinte alig került valamibe a komfortosítás.
Idén májusban került hozzám az autó. Azóta pár dolog már meg lett rajta csinálva, de komolyabb meghibásodása nem volt.
A fenntartása magasabb mint egy egyliteres háromhengeresnek, de aki ilyen autót vesz, az érzi azt hogy autóban ül !!!
Ki kell próbálni és érezni fogod az erőt! Aki már próbálta, tudja mire gondolok!
-
proper
őstag
itt az enyém is, m5 kerékkel elég jó
én is nemrég cseréltem az üléseket de maradtam a plüssnél mert nekem elég hideg a bőr
-
zolikaDB
veterán
Huhh!
És hogy érzed? Megéri ezt az autót fenntartani? Mióta megvan, van vele gond?
Bőrülést honnan szerezted és mennyiért? Újak? -
marsu
veterán
válasz
fero02 #16222 üzenetére
Az Omegámban benne volt az ülésfűtés kábelezése elől és hátul is, de csak az elsőkbe voltak bekötve. Most már a hátsókban is benne van a gyári kapcsolókkal. És mindenhol működik. Valóban jó dolog az ülésfűtés.
Jelen pillanatban minden extra működik az autóban. A napfényroló is a hátsó ablakban.
Egyedül még a fedélzeti kijelző van hátra, mert pixel hiányos a kijelző.
-
marsu
veterán
Sziasztok!
Tegnap lecserélődött az autóban az összes ajtókárpit és ülés ...
... megkapta a 3.0 MV6-os Omegám a bőr üléseket és a bőr belsőt, mert megérdemli.
Nagyon klassz lett!
Kb 3 óra kellett a ki és beszereléshez, a könyöklőt is ki lett cserélve újra, és a bal napellenző is elfáradt, azt is kapott újat.
A kiszerelt üléseket még aznap sikerült eladni, így a "full exrásítás" viszonylag kis pénzből, de nagyon jól sikerült!
Ha valakinek Omega alkatrészekre van szüksége, van egy nagyon korrekt kapcsolatom Pest megyében!
Akár karosszéria elemek, vagy komplett motor, váltó, minden van, vagy beszerezhető!
-
zolikaDB
veterán
válasz
csaresz002 #16215 üzenetére
Nekem is pont erre kellene! Kint melózol te is? Hol?
-
csaresz002
senior tag
válasz
zolikaDB #16213 üzenetére
hát, ez egy jó kérdés. attól függ milyen állapotú autot veszel.
az enyém manuális váltóval van, átlagban 8-12liter közötti fogyasztással vegyesen. szoktam is neki nyomni általában.
rohadások:tipikus sárvédőívek, ajtók alja.
szervízköltséget nem tudok mondani,mert én szervízelem.
mióta meg vettem, nem sok mindent kellett rajta csinálni:
első futómű csere(még gyári volt)
hűtő csere (kapott egy ütést és megrepedt)
vezérlés csere (ez ugye alap)
fékbetékek,tárcsák.
új üzemanyagszivattyúami még vár rá (ha nem veszek egy B2-est)
szélvédőcsere,
motorfelújítás (eszi,szorja az olajat)
kuplungozás
meg egy fényezés.asszem kb ennyi
különösebb baja nincs,csak tankolni kell és oda figyelni rá
280ezer van benne, Németbe járok ki vele
-
zolikaDB
veterán
válasz
zolikaDB #16213 üzenetére
Szar mobilnetet mire felélesztettem, nem lehetett módosítani.
Ugyanis: veszettül tetszik az Omega C, de sok helyen nincsenek jó véleménnyel róla. Én meg nem vagyok olyan szinten, h ha vmi elromlik benne, megjavítsam. Nagyon alap ismereteim vannak, max annyi, h alap karosszériaelemet is ki tudok cserélni, meg az egyéb apróságok, de pl szilent, kupplung és társai nem hiszem, h mennének. (csak példa, tudom, Omegáknak nem ez a betegsége, kivéve, ha leégeted az MV6 kupplungtárcsáit
)
Szóval, nem hiszem, h be merem vállalni, ha tavasszal autót veszek -
zolikaDB
veterán
válasz
csaresz002 #16212 üzenetére
És milyen véleménnyel vagy az autóról? Váltója automata/kézi? Rohadással hogy áll? Mennyit kér enni? Meghibásodások? Szervízköltsége?
-
zolikaDB
veterán
válasz
csaresz002 #16210 üzenetére
Kollega, milyen Omegád van? Évjárat/motor?
-
_seth_
veterán
válasz
csaresz002 #16208 üzenetére
Nekem is jött ki egy kicsi de ez benne volt a pakliban, utána leállítottam, szörcsögött egyet és el is tűnt minden víz a kiegyenlítőből, utántöltöttem és azóta jó a szintje
-
_seth_
veterán
válasz
csaresz002 #16206 üzenetére
Jó neked, enyémhez csak házzal együtt lehet kapni és 10e átlagban bár most sikerült gyári beszállítósat venni 88e forintért
Wahler ha jól emlékszem. Járasd álló helyzetben, csavard le a kupakot és úgy, nekem csak így sikerült légteleníteni mert nálam is ugrált a hőmérséklet azóta városban a 90 megvan egész hamar (92-es termosztát szintén) és városon kívül is 80 fölött van még ebben a hidegben is, nyáron 80 körül volt akkor is ha meleg volt kint és jóval hamarabb felmelegszik a motor mint eddig, kb 1 hónapja cseréltem, hogy télen ne legyen gond vele
-
csaresz002
senior tag
Sziasztok,
Ma kicseréltem az Omegában a termosztátot, (boltban forgalmi alapján adták, 2fajta volt: 92°, házzal vagy ház nélkül) házzal vettem mert szinte ugyanannyi volt. A régi termosz nyitva maradt,ezért cseréltem. felöntöttem fagyállóval...gondom a következő: nem tom miért?! de úgy gondolom hogy 40km alatt már kikellett volna légteleníte magát.felmegy a víz kb 92fokra, majd visszaesik 90re (láthatóan nyit a termosztát)utána beáll a víz 91-92fokra, mintha mégse nyitna ki teljesen a termosztát, vagy kinyit és nem nyom eleget a szivattyú. (mondjuk a szivattyút tavaly nyáron cseréltem) városba folyamatosan megy a ventilátor,bár hiába megy mert hideg levegőt fúj,mintha üres lenne a hűtő....ötletem sincs mi van már megint vele
még egy apróság.... a hűtőt szintén cseréltem,mert a régit szét verte a venti... van rajta egy vékony cső,a bejövő ág alatt,ami átmegy a kijövő ág alá. állítolag vmi elektromos szivattyú volt ott?! lehet vakdugozni kellene?
thx a segítséget
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Mai napon "próbáltam ki" egy példányon (Astra G, 2006, 5 ajtós, 1.4 90LE) a szervíz kód villogtatást. A leírt módon gáz kopp, fék kopp, gyújtás ráad, majd számoltam. 12-ig jutottam el szünet nélkül, majd ott levettem a lábam a pedálokról, akkor abbamaradt. Ez mit jelent? Elvileg csak max. tízet szabadna villognia szünet nélkül, nem? Egy 2007/2 példánynál is hasonló módon működik a módszer?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
mocsanisi
senior tag
Helló mindenki. Sikerült ma koccannom egyet, jobb első sárvédő kéne... Nézegettem neten, de nem találtam színbe jót, fujatni meg nem szeretnék, érhető anyagi okokból. Tipikus opel kék kéne, ha valaki esetleg tud, vagy valami haveri alapon fényezőt, az jelentkezzen. Köszönöm szépen
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! HP ZBook Studio G8 OLED WorkStation - i9 11900H 32GB DDR4 2TB SSD RTX 3070 8GB Win11
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest