Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DPD tapasztalatok
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Borokafa
őstag
válasz Calogero #15495 üzenetére
Nem véletlen, hogy leengedik. Az ECO tényleg a legkisebb fogyasztást produkálja, de nézd csak meg mennyivel előbb kopik a gumi közepe, és hogy ráz az auto. Én az előírt (3 személyes 1,9-1,9) beállításokkal használom a H astrámat és a 79 ezer km mellett is még teljesen jók az eredeti gumik.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
A PD-s Audik szoktak időnként elhalni (PD elem csere mindegyik céges Passat dieselünknél volt már, volt amelyik a pályán hagyta a kollégámat. ), benzinesekkel kevesebb a gond. Amúgy mi hengerfejet gyártunk az Audi, BMW, Opel, Renault részére. Pár milliót évente.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Üdv, astra h-hoz GID kijelzőt keresek, tudnátok ajánlani valamit? (a bolti ár sajnos katasztrófális)
-
Borokafa
őstag
válasz StephenNO1 #17121 üzenetére
Nekem 2005-ös H-Astrám van 1,4-es, de nem kaptam levelet.
-
Borokafa
őstag
válasz Calogero #17898 üzenetére
Mi gyártjuk nekik is az összes hengerfejet.
Kicsit lemaradtak a konkurenciától, az ő hasonló hengerfejeik már szériában mennek. Az Opelé csak 2013-ban indul szériában. Lesznek új dízel és benzines fejek is . A benzinesnél a kipufogó csonk is a hengerfej része és vízzel hűtik.[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Faterkam #19997 üzenetére
Én is minden alkalommal elvérzek, kb. fél óra kínlódás Az üléslapot elöl kiemeled, a hátsó támla felöli részét közép tájon egy erős mozdulattal le és hártra nyomod. Nem szokott sajnos elsőre összejönni. Egy villa szerű lemezből kell kivarázsolni az ülés lapra erősített csapot.
-
Borokafa
őstag
2005 óta használom az Opelomat(első tulajdonos), ez a jelenség új kora óta megvan. Télen kicsit hosszabb idő kell míg elhalkul, nyáron elég 5-10 s is. Csak hideg indításnál jelentkezik. Jelenleg 120 e. km-nél tartok, semmi gondom nem volt még az autóval. Astra H 1,4.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz hódmaci #46499 üzenetére
Én májusban vettem sedan 1,6 115LE szívó benzinest. 8e km, eddig semmi hiba. Előző 1,4 -es H-Astra után együtt tudok élni a teljesítményével is amúgy meg nem rossz autó. Ebben az árban nem igazán találtam szimpatikusabbat. A bejáratás egy családi Görög túra volt. 4 személy csomagok, 6,5-ös átlagfogyasztás
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz AMD Power #46517 üzenetére
Az 1,4-es hasonló körülmények között 3-4dl-el fogyasztott kevesebbet. Alapvetően elégedett vagyok vele, főleg úgy, hogy itt merem használni a klímát is
Azért majd kiváncsi leszek az új astra tesztekre, elég jól megbonyolították a motorokat és mit hoz majd ez a konyhára. A hengerfejeket mi készítjük az Opelnek....
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Findzs #46545 üzenetére
Igazatok van, nem egy kategória, viszont a pénzügyi helyzet a meghatározó a legtöbb esetben. Én májusban futkostam egy csomót használt és új autókkal kapcsolatban és a vége a J-astra lett, pedig nem ez volt a cél. (Suzuki, Mitsubishi, Kia, Hunday, Skoda stb. elég jól körbe lett járva.) 4 milla körüli megoldásokat kerestem és hogy normális árban beszámítsák 10 éves H astrámat . Az Opelnél kaptam végül a leg kedvezőbb ajánlatot. Szimpatikusabbakat is találtam az viszont nem passzolt pénzügyileg
-
Borokafa
őstag
válasz diablo1984 #46687 üzenetére
Gyártjuk hozzá az 1,6-os turbos(SIDI) hengerfejet is , de még elég kicsi a darabszám
AMD: - tényleg jó ez az 1,6 szívó ha nem akarsz nagyon sportoskodni. Alul is van nyomatéka alig kell forgatni. 7 lityivel elvagyk városban is. (Nem Bp. az más kategoria)[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Én egy 1,4-es H-s astra után ültem át a 1,6 J-be és ez sokkal de sokkal jobb (gyorsabb). Az tény, hogy nem versenyautó, de teljesen jól használható. A nyári Görög túra alatt 4 személy+ csomagok 6,5-ös átlag betartva mindenhol a szabályokat. Érdemes egyébként frissíteni a motorvezérlőt a régebbiekkel voltak ilyen jellegü gondok.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Hát ilyen is van:[link]
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #46814 üzenetére
Én éppen fordítva gondolom , szerintem viszonylag drága lesz még az elején. Eddig legalábbis így szokott lenni.
Amúgy meg érdekes ez az elmaradás....mindenki pl. a súlyával jön, de ha ez mondjuk a biztonság terén jótékony hatású akkor talán nem is akkora gond. Nem annyira korszerű motorok....de ha ez egy bevált hosszú élettartamú motor nagyon kevés problémával esetleg egy kicsit kisebb teljesítménnyel akkor még mindig sokan választhatják, mint pl én is (J sedan 1,6XER). Mert nem vagyok már egy Fittipaldi Ezen kívül pedig szerintem nem csúnya autó sem kívül, sem belül.[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #46817 üzenetére
Egy astra j népítélet vége :
2014. 06.
Fejlemények vannak, amik teljesen, alapjaiban újraértékelik a kapcsolatunkat.
180.000 km. A halotti lepel.
Az Astra tk lett. Belém rombolt bal-hátulról egy teherautó lakott területen úgy 100-zal. Kimászva a roncsból (kiszakadtak a kerekei. A teherautónak is. Nem volt szép látvány.) a baleset után azonnal láttam, hol is lehet az az 1300+ kg ami a forgalmiban szerepel. Az utascella merevítéseiben. Gyakorlatilag szinte semmit sem torzult a cella, karc nélkül szálltam ki belőle. Most is csak ámulok, mennyire masszív. Minden folyadékját elvesztette, mozgásképtelen lett, porrá tört, de megvédett. Most, hogy nincs meg, hiányzik. Kényelmetlen volt, sokat zabált, fájt benne a csípőm, nem is volt valami megbízható, bosszantó apróságokkal kínozott, állandóan kiégette az égőit, de most komolyan hiányzik. Egy automata TDi Insignia van helyette, azzal meg nem merünk menni, úgyhogy a saját kocsinkkal dolgozunk. (10+ MFt-s csereautó CASCO nélkül???!!!)
Ezért módosítom a végső értékelést. Megérdemli! Nyugodjék békében.
(I)Még valami - Az utolsó szerviz után a fogyasztása lezuhant 6.5 - 7.1 közé, s mintha jobban is ment volna. Valószínűleg az új szoftver...(/I)
(I)Hibalista(/I)
(I)- Igazából csak a kötelező szervizeket kapja. Néha a hátsó ajtó zárja vacakol, nem lehet bezárni, nem törődöm vele. - -(/I)
AMD: Terveim szerint -bár nem tudom megvárom-e a 4 év garancia végét- egy kis optimalizálást fog kapni a motor, 124LE/169Nm
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #46831 üzenetére
Nem tudom megéri-e, akinek van a kocsijában az azt mondja igen. Van aki viszont teljesen hülyeségnek tartja. Van mnég időm meggondolni 5 hónapos az autó és 4 év (vagy 120e km gari) van rá. Ez a kb. 8% nem hinném, hogy nagy gondot okozhat. Mint írtam a cég ahol dolgozom hengerfejek (csúcskategória is) gyártásával foglalkozik és én a fejlesztésen dolgozom. Ismerem a tartalékokat és a gyártók módszereit a teljesítmény növelésre.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #46927 üzenetére
Az új tipusoknál az autógyártók (pl Renault) 700 órás -hideg-meleg teszttel ellenőrzik az élettartamot. Ez a teszt kb 250 k kilométernek felel meg valós használat esetében. Ha itt problémák merülnek fel az alkatrészekkel akkor a beszállítók -az autógyártó céggel közösen- tovább fejlesztik az alkatrészt. (Pl. hengerfej) A tesztelt motorok mennyisége a gyártón múlik. A sikeres és sikertelen tesztek után is darabjaira szedik a motort és minden alkatrész elhasználódását ellenőrzik.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz #TOTTI #47266 üzenetére
De mekkora butaság már, hogy a gyári adatoknak közük sincs a valósághoz. Ahol viszont többet adnak meg a tényleges súlynál azt már végképp nem értem. Na mindegy...az enyém a forgalmi szerint 1318kg (lehet ez sem igaz), a pótkereket már ki is hagyták belőle az is vagy 20-25 kg lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz haddent #48086 üzenetére
Most kaptam tőlük ajánlatot, de jó hogy ültem mikor olvastam. 140k 1,6 szívóra. Reálisan amúgy kb 8% az elérhető. 2 év garancia, 2 hét kipróbálási lehetőség stb. tehát azért van előnyös oldala is. Ha még ezek után is érdekel átküldöm az egész anyagot amit küldtek. Azt hiszem maradok inkább az MMC-nél.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
Én meg csak akkor fogom feltenni a télit, ha leesik a hó (vagy jegesedhetnek az utak) .....addig tökéletes a nyári is Szerencsére kb 20 perc alatt meg tudom oldani otthon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest