Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84762) johnny576 válasza rob210 (#84724) üzenetére


johnny576
csendes tag

Na a hátulja kész, úgy volt ahogy mondtad. :R (2X új kerékcsapágy, dob felszabályozva, munkahengerek kicserélve, rendszer átmosatva) Végül csapágyból SNR került bele, munkahenger meg Brembo.

Viszont a szentem nagyon élvezi, hogy szerelőnél lehet :W

Kértem, hogy nézzenek körbe generátor-feszítőgörgők-vezérlés táján, mert fura hangja van. Kiderült, hogy:
-jobb felső motortartó bak szét van szabdalva (csak a motor súlya tartotta a helyén)
-segédszíj mindkét görgője szól és kotyog is
-generátor kezdődő csapágyas és be van állva a szabadonfutó
-szervó egész picit lóg, azt mondják ezt még kár megbontani
-vezérműszíj k**va feszes, a görgő már csíkokat mart bele (felirat lekopott róla, gyártó nem olvasható, de ránézésre gyári Renault)

Úgy néz ki 2,5 év és 25E km után ismét cseréltethetek vezérlést. "Nagyon" örülök neki. Gondolom a feszes szíj kinyírhatta a görgőket és a vízpumpát is, úgyhogy nem kockáztatok, egyben csere. Meg akkor már szimeringek is mert előzőnél valszeg nem cserélték.

Ezekben a kérdésekben tudnál segíteni?
1.INA vezérlésszett vízpumpával mehet bele?
2.vezérműtengely és főtengely szimeringből milyet? (Hondánál utángyártott sosem volt jó, itt is a gyári az ajánlott?)
3.generátort felújíttatni érdemes vagy venni egy újat vagy felújítottat? Felújításra 30-50ezer körül mondtak, de ennyiért láttam már Valeo-t is boltban.

A kevés km-es bácsiautó meg a sufniszerelő csodálatos találkozásának gyümölcsét fogyasztom épp, de nem finom :(

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.