Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32027) sladka_pani válasza longwild (#32014) üzenetére


sladka_pani
aktív tag

Ó, értem, erre nem is gondoltam, de valóban lehet munkaeszköz is :) Ahogy a kolléga írta, egy kicsit enni fogja az aksit, de mi nem? Nekem harmatgyenge a mostani felszereléshez a gyári, de amíg bírja és garancia idő alatt adja fel, remélem cserélik :D 1 éves Nissan, 55Ah-os kis szutyok van benne, 1 számot nem bír a zeném mellett, hiába van kondenzátor, semmit sem segít, max egy basszus löketet, de ez más tészta. Menetrögzítő kamera, gps a kismillió led szalag, szóval muszáj járnia a motornak, mert ezek mindig benne vannak és csak 2 perc ajtó-nyitogatás használat után kapcsol offline-ba vagy ha lezárom, de ha szerelek és nyitva vannak az ajtók akkor megy minden, és bizony kiszokta írni hogy "bateri lóv, indítsd be paraszt" :D Hozzászoktam az azelőtti 74Ah-oshoz, ahol fél órát is tudtál zenét hallgatni komoly teljesítménnyel és utána is gond nélkül beindult. Még nem próbáltam lemeríteni figyelmeztető üzi után, de ilyenkor már csak 11.88V-ot mutat a kondenzátor visszajelzője, és rámérve a sarukra sincs több benne, jobb ráindítani pár percre. Járó motornál zene nélkül 14.4V a fesz, amint bekapcsolom a zenét 13.5 körülire ugrik, ha véletlenül nyomásra játszok a hangcuccal, lemegy 13 alá is. Fogyasztástöbblet és teljesítménycsökkenés is észrevehető ilyenkor. Ezért van egy szolíd de mégis atomfasza zenebeállításom, viszont így se adok az akkunak sokat :)

...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.