Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Nem ez minden autóban egyezik.
Van egy fűtési kör és egy hűtési kőr.
Hogy mindenkinek egyértelmű legyen kis kőr nagy kőr.
Először a kis kőrben cirkulál a víz amikor a hűtőradiátor ki van zárva a hűtési körből a termosztát által .
Amikor a víz felmelegszik akkor kezd el a termosztát átengedni a nagy hűtőkörbe ami a kocsi orrában lévő radiátort jelenti.
Amíg csak a kis körben cirkulál a víz addig a termosztát zárt állapotban van.
Amikor elkezd a nagy körben is cirkulálni a víz akkor kezd el a hőgomba is szerepet játszani ugye az érzékelőtől függően kapcsol a ventilátor, segítve a hűtés teljesítményét.
Neked is azt tudom javasolni nézd meg üzem meleg motornál, hogy a kiegyenlítőbe a visszafolyó ág termel-e.
Amíg nem meleg nem fog az biztos.
Utána már csak az marad, hogy a termosztátod rendesen működik-e.
De továbbra is tartom, hogy nem a hűtőkörrel lesz baj a te esetedben.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude 5410 Újszerű, Fóliás i5 FHD IPS LCD,16GB, 256GB SSD, magyar világítós billentyűzet
- Iceriver KS0 Pro Special Edition 320GH hűtéssel, hűtőbordákkal szerelve + 240W táp kaspa miner
- LG OLED65B39LA 3 GYÁRI GARANCIA
- Acer Predator Orion 3000 - RTX 3070 (NON LHR) i7 10th 16GB RAM 1TB SSD
- DJI Osmo Action 3 akciókamera +tartozékok - újszerű állapotban, garanciával, biztosítással