Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27451) halkow


halkow
őstag

Sziasztok! Segítenétek?

A telóm problémákkal küzd már volt szervizbe a videózásnál felépő gondjai miatt, szoftver frissítést kapot de semmi javulás.

Másodjára az ügyintéző hölgy azt mondta "akkor típus hiba lesz" - >

Szóval a kérdés típus hiba esetén a telenor cseréli egyből a készüléket vagy előbb szerviz, javítás, elbírálás stb. ?

Vagy érdemesebb lenne a telenornak egy emailt írni? és ők csere jegyet adnának (ez esetben email-t kérhetnék)

Köszönöm előre is :R

Alcatel onetouch idol2s the king

(#27452) Viktor0610 válasza halkow (#27451) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Elég elhamarkodott volt a típushiba kijelentés, de mindegy. :U
A Telenornak a http://tinyurl.com/telenor1220 oldalon írhatsz a cserével kapcsolatban.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#27453) csernak75


csernak75
senior tag

NEM LESZ NETADÓ...NEM LESZ NETADÓ :) :R

[link]

[ Szerkesztve ]

(#27454) club1 válasza csernak75 (#27453) üzenetére


club1
veterán

A távközlési adó kiterjesztése ebben a formában nem vezethető be (ezt mondta Orbán) és a nem lesz netadó között szerintem van némi eltérés. Az már közelebb áll a kijelentéshez, hogy most és ebben a formában nem vezetik be.

(#27455) csernak75 válasza club1 (#27454) üzenetére


csernak75
senior tag

Igen igazad van, kicsit túlzó az örömöm... :)

Mondjuk azon a Face oldalon már ünneplést szerveznek arra a bizonyos térre! :D :C

(#27456) rgeorge


rgeorge
addikt

Elnézést, ha volt már, a kereső nem találta: ha normál (mini) SIM-ről nanoSIM-re cseréltetek a Telenornál, akkor kapok átalakítót is miniSIM-re?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#27457) Viktor0610 válasza rgeorge (#27456) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A nano SIM-kártya olyan kialakítású, amihez nincs átalakító.
Külön kell beszerezd. :)

Samsung Galaxy A54

(#27458) halkow válasza Viktor0610 (#27452) üzenetére


halkow
őstag

Nem értek hozzá de van alapja amit mondot A topicjába 10/8 embernek van gondja a videózással, többször jeleztük már de semmi... Majd ha kijön a kit kat 2015 fele :W talán lesz valami...

Alcatel onetouch idol2s the king

(#27459) 313313 válasza KurtCobain (#27444) üzenetére


313313
addikt

Telefonos közvélemény kutatás a telefonálási szokásaimról...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#27460) ryori válasza Viktor0610 (#27457) üzenetére


ryori
senior tag

Igen mert ugye nem csak kissebb hanem vékonyabb is lett, bár ettől függetlenül valami átalakítót lehetett volna készíteni hozzá, vagy nem :DDD

(#27461) csabi94 válasza club1 (#25863) üzenetére


csabi94
őstag

Szia! Amire válaszolok, ott írod az árát a függetlenítésnek! Érdekelne, hogy minden készülékre ez az ár vonatkozik? Ugye csak az eredeti tulaj intézheti ezt?
:R

(#27462) club1 válasza csabi94 (#27461) üzenetére


club1
veterán

Igen, csak az előfizetési módtól függ (prepaid/postpaid). Bár most egy áron van a kettő. Az a tulaj intézheti, akinek a nevén van a készülékkel együtt megvett előfizetés.

(#27463) csabi94 válasza club1 (#27462) üzenetére


csabi94
őstag

Köszönöm, remélem az előző tulaj nevén van, mert Ő nagyon együttműködő. :K

(#27464) csabi94 válasza csabi94 (#27463) üzenetére


csabi94
őstag

Na, bakker, nincs meg az eredeti tulaja a telefonnak. :(
Ilyenkor mi van? Ez sakk matt?

(#27465) club1 válasza csabi94 (#27464) üzenetére


club1
veterán

Gyíkká változtatták, vagy mi lett vele?
Tisztázatlan eredetű készülék legális függetlenítése nem igazán jöhet össze.

(#27466) csabi94 válasza club1 (#27465) üzenetére


csabi94
őstag

Az előző tulaj használtan vette, és nincs már elérhetősége (én is csak itt Hardveraprón tudok visszakeresni, pl. amit eladtam bicikli alkatrészt, már meg nem mondanám, hogy kinek...).

[ Szerkesztve ]

(#27467) Viktor0610 válasza csabi94 (#27466) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Garanciapapírral szerintem te is beviheted. :)

Samsung Galaxy A54

(#27468) csabi94 válasza Viktor0610 (#27467) üzenetére


csabi94
őstag

De a garipapír az nem igazolja azt, hogy nincs rá hűség, nem?

(#27469) Viktor0610 válasza csabi94 (#27468) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem a garanciapapír alapján nézik, hogy van-e rá hűség vagy sem. A rendszerben nézik meg. ;)

Samsung Galaxy A54

(#27470) csabi94 válasza Viktor0610 (#27469) üzenetére


csabi94
őstag

Ez biztató! Köszönöm, próbálkozok! :R
Még annyi, hogy fogom magam, és bemegyek bármelyik Telenor boltba, és mondom, hogy ezt szeretném függetleníteni, vagy ehhez szeretnék függetlenítő kódot?

[ Szerkesztve ]

(#27471) club1 válasza csabi94 (#27470) üzenetére


club1
veterán

Készülékfüggő, hogy hogyan függetlenítik. Konkrétan milyen modellről van szó?

(#27472) csabi94 válasza club1 (#27471) üzenetére


csabi94
őstag

Lumia 620, tehát egy IMEI által meghatározott kód kell nekem, ha jól tudom.

(#27473) club1 válasza csabi94 (#27472) üzenetére


club1
veterán

Mivel az még nincs két éves modell, én más miatt aggódnék...

(#27474) Viktor0610 válasza club1 (#27473) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

club1:
:D

csabi94 (#27475):
Hogy nem csak a függetlenítés díját kell kifizesd, hanem a két éves hűség miatti kötbért is. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#27475) csabi94 válasza club1 (#27473) üzenetére


csabi94
őstag

Letiltás?

(#27476) csabi94 válasza Viktor0610 (#27474) üzenetére


csabi94
őstag

Értem, de nem lehetséges, hogy nem kell kötbért fizetni? Lehet, hogy egy éves a hűség, vagy esetleg nincs is hűség nem?
Egyébként ha 100%-ra meg tudnátok mondani, hogy én a garanciapapírral ha bemegyek, nekem függetlenítik-e, az nagyon jó lenne, mert onnantól kezdve megoldódna minden problémám. Barátnőm karácsonyra kapná meg, és február környékén tud csak a hűsége miatt átjönni a Telekomhoz, tehát addig használná, aztán márciusban lejár a telefonnak a 2 év, és akkor lenne függetlenítve. Ha ez egy biztosan járható út, az úgy oké, de az nem oké, hogy 2 hónapig használja a telefont, addig is értéktelenedik, és utána meg nem tudok mit kezdeni vele. Mert már most sem tudom annyiért eladni, mint amennyiért 3-4 hete vettem. :D
De ezek a nők... :D 2 hónapja váltig állította, hogy marad a Telenornál, 1 hete meg leesett a tantusz, hogy jobban járna, ha váltana, mert Like S, meg minden... :U (Elnézést, ez itt most lehet, hogy hülyén jön ki egy Telenor topikban. :D

(#27477) Viktor0610 válasza csabi94 (#27476) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Elég csak a garanciapapír.
Az IMEI alapján azonnal megmondják a kollégák, volna-e kötbérfizetési kötelezettség vagy sem. :)

Samsung Galaxy A54

(#27478) csabi94 válasza Viktor0610 (#27477) üzenetére


csabi94
őstag

Nagyon szépen köszönöm! Jövő héten bemegyek, és megkérdezem, hogy van-e most lehetőségem rá! :)

(#27479) tomaszka88 válasza tomp (#27435) üzenetére


tomaszka88
aktív tag

Hello!

A napokban nem voltam errefelé,most mértem le a sebességet most 21.85 mb. Megnézem majd éjjel is,bár értesítést nem kaptam ,hogy kijavítottak -e volna valamit rajta,de nem is az a lényeg,hanem hogy menjen rendesen.

(#27480) tomp válasza tomaszka88 (#27479) üzenetére


tomp
félisten

Nálam még mindig telefonhibát mondanak. A régi SIM pont sebesség emeléssel hibásodott meg. Az új SIM mikor meglátta a hálózatot ő is rögtön hibás lett. Persze...
Vagy a SIM+telefon páros nem megfelelő. Ja! Eddig megfelelő volt. Bent egy sima készülék felől érkező bontás látszik. Itt meg hálózat felől érkező bontás. Jövőhéten elmegyek az üzletbe és megmondom, hogy azt üzenték nézzük meg egy másik telefonnal... Már így is mosolyogtak a SIM csere miatt mert olyan kártya hiba nincs aminél a telenoros szerver kapcsolat jó, de minden más nem. :W

(#27481) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Sziasztok!

Voda flottában vagyok jelenleg (szerencsére hűség nélkül), de most kicsit elemeztem telefonálási szokásaimat, amiből kiderült, hogy jelentősen többet telefonálok nem voda hálózatba.

Sajnos a voda által biztosított számla csak voda és nem voda hívásokra bontja a számlát.
A vodán kívüli hívásokhoz a telefonomból kinyert utolsó 2 hónap kimenő hívásainak elemzésével kiderült, hogy valamivel többet hívtam ezen idő alatt 20-as számokat, mint 30-ast.

Na mondjuk ezzel még nem vagyok beljebb, mert attól még lehet voda és telekom alá tartozó is az esetleges számhordozás miatt, de ugye a voda irányú hívásokat látom a számlákból, ami nagyon kevés.

Megtekintettem a telekom és a telenor előfizus kínálatát. Előbbiből a Next S, míg utóbbiból az All-in M tűnik szimpatikusnak. Mivel a Next S kedvező havi díja (6450 HUF) 2 éves hűségidő vállalással érhető el, így ki is ejtettem gyorsban.

All-in M csomaggal kapcsolatban nem találtam hűséggel kapcsolatos díjmódosulást feltüntetve csak, ha készüléket is vásárolnék. Ez tényleg így van, vagy valamit nem vettem észre?

read-only mode on the forum

(#27482) dptrsk válasza AtHoS (#27481) üzenetére


dptrsk
addikt

Az all in csomagok is 2 év hűséggel vannak..

All-In tarifacsomagok
Tarifacsomagok 2 év tarifamegtartással, e-Komfort csomaggal, belföldi használat esetén:

(#27483) AtHoS válasza dptrsk (#27482) üzenetére


AtHoS
nagyúr

bakker ezen jól átsiklottam :W

Köszi a tájékoztatást :R

read-only mode on the forum

(#27484) kaniko


kaniko
újonc

Hello! Van 2 előfizetésem kb 10 éve aTELENORNÁL Nemrég az egyiken hüségidőn belül taritacsomagot váltottam FELFELÉ!!! Az ügyintézö biztositott róla ha a felfelé váltok nem lesz rajta a kötbér,természetesen az elsö számlámon megterheltek vele . amikor megreklamáltam,azt ajánlották fel abban az esetben engedik el, ha visszaváltok az előzőre vagy lemondok a havidijkedvezményről! a kőtbér 14900 a havidijkedv. 24 -szer1500 egyik verzio rosszabb, mint a másik! Mit gondolsz?

(#27485) dptrsk válasza kaniko (#27484) üzenetére


dptrsk
addikt

Ha az ügyintézés telefonon volt akkor a hangfelvétel alapján kérd hogy maradjon így mert mint hallható így tájékoztattak.

Ha személyesen volt, akkor visszamennék a helyedben a papírokkal és megkérdezném hogy lehet ez s oldják meg hogy nekem károm ne legyen belőle. Persze le is tagadhatja hogy ő nem így gondolta..

(#27486) tothferenc


tothferenc
senior tag

üdv.
van valakinek tapasztalata Telenor Smarttarifákról? érdekelne egy s más... úgy tudom, a havidíjban foglalt adatmennyiség nem használható pl skype videóhívásra... Mivel most terveznék készülékcserét, melyik smarttarifánál van 4G? úgy hallottam fél füllel, csak a smarttarifa 4 és attól magasabb díjcsomagnál van 4G sebessség. Egyébként elég sok változott azóta, mióta a Bónusz programot igénybe vettem legutóbb (~ 2,5 éve). A mostani készülékcserénél csak az All in S és Praktikumos árat ad meg a MyTelenor, de úgy, hogy mindegyik drágább, mintha új előfizetést kötnék. Értem, hogy az új ügyfél fontosabb, de akkor is...

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#27487) tothferenc válasza rgeorge (#27436) üzenetére


tothferenc
senior tag

hopp, pont ezzel szívok én is... holnap hívnak engem is, majd rá is kérdezek, mert nem ez az első probléma a bónusz programmal. Pl. ha saját accounttal jelentkezem be, a jelenlegi tarifám mellett nem jelenít meg semmit. ha kérek kódot, sima liba minden....

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#27488) novake válasza AtHoS (#27483) üzenetére


novake
tag

All-in M hűség nélkül is elérhető: 7490 Ft/hó (eszámlával, időben fizetve). Gondolom, a Telekomos is. Nézd meg az ASZF-ben.

(#27489) AtHoS válasza novake (#27488) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Köszi, megnéztem, de valahogy nem tetszik a hűség nélküli ár egyiknél sem :DDD
Mondjuk az All-in M a nyerő így is, mivel 9,5k lenne a Next S hűség nélkül. 1 év hűséggel is 8,5k

Megpróbálok telenor flottázni számhordozással, hátha sikerül.....végeredménytől függetlenül észben tartom az infókat azért

read-only mode on the forum

(#27490) dptrsk válasza AtHoS (#27489) üzenetére


dptrsk
addikt

Szerintem nem véletlen drágább a telekom...
persze lehet hogy csak véletlen de kb annyi a sztorim hogy gsm módban kell használnom a telefont mert 3gn random csak segélyhívás indítható... (üfsz szerint ez normális és elvárható egy 1.5gb csomag esetén ...)
4g csomagot meg nem hajlandoak adni a céges flottacsomaghoz...(érdekes 4g-n minden ok(telenor probaval tesztelve)
Így megyek a kicsit drágább de ilyen gyermekbetegségekkel nem rendelkező telekomhoz(onnan jöttem ide augusztus elején mert itt feleannyi a percdíj és mp alapú de ez semmit sem ér ha nem tudom használni a hónap felében a telefont)
több készülék is ezt produkálja, android, wp.. és több sim is.

A helyedben megfontolnám hogy 2 év rablánc megér-e ennyi szenvedést... én áldom magam hogy hűség nélkül jöttem át...

(#27491) AtHoS válasza dptrsk (#27490) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Ez általános érvényű lehet vagy helyi adottság erősen befolyásolja?

Én Miskolc külvárosi részén lakom egy dombokkal övezett völgyben, családi házas környezetben. Jó pár éve vagyok a vodánál és eddig nem volt problémám. Főnököm telekomos, azzal sem volt gond, de igazából nem is tudok olyat, aki panaszkodott volna.

Annyit viszont tudok, hogy az egyik domb túloldalán (azért pár km távolság van és mások a terepviszonyok) lakó egyik ismi csak pannon hálózaton tud netezni (stick-kel, laptopon), mert többi szolgáltatóval nem működik a net, pedig bepróbálta mindet (vezetékes net nincs arra ill. telefonvonalon sem tudnak netet biztosítani, annyira kiesik már az a terület)

read-only mode on the forum

(#27492) dptrsk válasza AtHoS (#27491) üzenetére


dptrsk
addikt

Az én tapasztalatom Budapest több pontja(elég hosszú időtartamot nézve szerintem 2-3 hónap alatt az általam járt összes útvonal lefedésre kerülne hibákkal, de mivel a telenor szerint mobilszolgáltatás adottsága ezért csak azt a 10 helyet tudom mondani ahol sokat vagyok) + Pomáz egyik utcája.

Ezeken a helyeken napi szinten előjön a hiba.
Ezen felül a technikai támogatás 0, már szerintem 30+ hibát bejelentettem eddig egy hozzáértővel beszéltem de ő is azt mondta hogy ilyen a hálózat, megért, nem tud mit tenni ő is elmenne innen a helyemben.
S van a másik kategória aki pedig szentül vallja hogy a telenor jó és az ügyfél kapcsolgassa a 2g/3g között a teloját ha működő eszközöket szeretne MERT ő maga is így használja és ez teljesen normális.

[ Szerkesztve ]

(#27493) AtHoS válasza dptrsk (#27492) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Azigen :Y azért mégsem valami falucskáról van szó. A mostani frekivásárlások nem hoznak majd változást ezen a területen?

read-only mode on the forum

(#27494) szabogabor10 válasza dptrsk (#27492) üzenetére


szabogabor10
veterán

A kapcsolgatás nem normális dolog. Nekem a Telekom 3G/4G hálóval soha nem volt gondom (csak az országos hibáknál). iPhone-om lévén nem is tudnám kapcsolgatni a hálókat 2G és 3G között, de nagyon nem is szeretném. A teló feladata a legjobb háló kivalasztása. Még gyenge 3G-s helyen is tudtam eddig mindig telefonálni / tudtak hívni. Ha nagyon gyenge a lesz a 3G, hívás közben is gond nélkül megy a 2G-re váltás szakadás nélkül.
Egy jó minőségű hálózaton egyszerűen nem lehetnek olyan hibák, amik a Telenornál előfordulnak.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#27495) borbas666


borbas666
aktív tag

Nálam is hasonló a helyzet. De az érdekes az, hogy kb. fél éve, azelőtt nem volt baj. Kézzel kapcsolgatom mert egyébként a telefon is hamar lemerül, és volt hogy nem tudtak elérni sem mert a 3g-t erőltette a telefon. Azóta ha netezek 3g-re teszem egyébként 2g-n vagyok.

iPhone 11 64GB / PS4 Slim 1TB

(#27496) dptrsk válasza szabogabor10 (#27494) üzenetére


dptrsk
addikt

Egyetértek veled, de a Telenor szerint a telefon hibásan méri fel a hálózatot ezért kell csak 2gre tenni.
Bedőltem a flottás percdíjaknak...
De szerencsére könnyen tudok váltani vissza Telekomra

(#27497) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

ÜDV!Akinek van Mobil Online 100 mb-os csomagja...az egyenlő a mobil online m csomaggal?
Illetve a Mobil online start szolgáltatást hogyan lehet lekérdezni?
Esetleg megint nem tudnak lassitani telenornál a net sebességen?

(#27498) Viktor0610 válasza aprokaroka87 (#27497) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A két Mobil Online szolgáltatás u.az. :)
A Startot ne akard lekérdezni, az egy külön szolgáltatás. ;)
Az adatforgalmat a go.telenor.hu/show/quota oldalon tudod ellenőrizni.Már, ha erre gondoltál. ;)

Samsung Galaxy A54

(#27499) zeon.hu válasza Viktor0610 (#27498) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

A go.telenor oldallal óvatosan, több nap késésben szokott lenni, nálam még mindig a múlt havit mutatja.

#?*@&!

(#27500) rgeorge válasza Viktor0610 (#27457) üzenetére


rgeorge
addikt

Közvetlen tapasztalat, hogy van átalakító, ma cseréltem a Telenornál, ők is akartak adni (1500 Ft-ért) egyet, de én már vettem máshonnan (550 Ft), és tökéletesen megy.
Az vicces, hogy le kellett adnom a régi SIM-et... nem volt elég, hogy deaktiválják. A fiókomban van vagy 4-5 deaktivált telenor/telekom SIM...

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.