Hirdetés
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #76298 üzenetére
Nem szoktam korán reggeltől inni, főleg nem rendszeresen, de mondjuk ez a 6 óra kb olyan, mint este 10-re házibuliba menni, majd hajnal 4-ig inni.
Ilyen azért előfordult már. Ilyenkor szépen lassan és észrevétlenül sokaknak lecsúszik, közel hasonló mennyiség, még úgy is, hogy nem isznak rendszeresen. Meg aztán házipálinka sem csak 50 fokos van.Mondjuk sosem vezettem utána.
"Állítólag az illető svéd cserediák és mifelénk (VADKELET) sokan gyógyszerre isznak mert az úgy jobb."
A skandinávoknál mindenki iszik. Ott péntek estétől vasárnapig mindenki részeg.
-
laccczka
tag
válasz
CyberPunk666 #76295 üzenetére
Állítólag az illető svéd cserediák és mifelénk (VADKELET) sokan gyógyszerre isznak mert az úgy jobb.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CyberPunk666 #76295 üzenetére
Tapasztalat mih?
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76295 üzenetére
Az akkor sem kis mennyiség. Eszembe nem jutna még egy pohár sört sem elfogadni ha vezetek. Nyilván egy alkoholista (mert most arról van szó) szervezete máshogy működik, de akkor is érezhette hogy nem százas (persze nem biztos, miután a jelek szerint fejben sem az) és nem kéne autóba ülni, pláne hogy már tizenkétszer megfogták ezzel.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
laccczka #76290 üzenetére
Komolyan meg kéne nézni, hogy be lehet-e perelni a bíróságot, amiért ez a barom szabadlábon volt, a balesetkor...
12 alkalom után, mégis mit keresett még kint?A cikk végén a járművezetéstől eltiltásnál azért egy kicsit mosolyogtam, eddig is jogosulatlanul vezette 13 büntetést begyűjtve...
Szerencsére a cserbenhagyásos balesetért már letöltendőt fog kapni, kár, hogy meg kellett várni a bajt. Én ezt megelőzhetőnek tartom, ha mondjuk a 3-4. alkalom után bezárják egy fél évre...
Aztán minden újabb esetnél X * 6 hónap, ahol x az ismétléseinek a száma.A cserbenhagyókat, meg évekre kivonnám a forgalomból már alapból, vezetéstől pedig örökre eltiltanám őket, automatikusan. A legundorítóbb dolog, mindenki hibázik, de aki otthagyja a sérültet az fizessen egész életében. Mert nem tudhatja, hogy mi történt, akár a cserbenhagyott élete is múlhat rajta, minden esetet alapból így kellene kezelni, mindegy, hogy végül mennyire sérült. Aki otthagy, arra nagyon szigorúan le kell csapni.
-
laccczka
tag
Azért büszke vagyok magamra, hogy nem valami átlagos fütyi csapott el
-
Chrys_
addikt
Itt van egy kis félreértés szerintem... én a mobile.de-n választottam ki a motort egy Privatanbieter-től, és egy cégen keresztül intéztem a vásárlást és szállítást: Motorrad Treuhandservice
-
Chrys_
addikt
válasz
Topiccsendőr #76285 üzenetére
Pontosan nem tudom, mikor használta
Suzuki GSX 650 FA, az első HSZ-ben láthatod is. A benzinpumpa cserés lett, a szervizes mondta, hogy próbált kezdeni vele valamit, de végül nem lehetett rendbe hozni. A gép nem rozsdás, nem kopott, karcmentes, mintha újonnan vettem volna, nagyon jól néz ki. A javítás óta abszolút elégedett vagyok vele. Gondolkozom azon, hogy vegyek-e erősebb gépet, mert ha pályán megyek, akkor könnyen eléri a GPS 200kmh-t, ott meg vége...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
StoneBridge #76270 üzenetére
Ja igen.
Akku alapbol cseres. -
Chrys_
addikt
válasz
Topiccsendőr #76282 üzenetére
Ez egy 2011-s használt motor, 1081km-rel. Fojtással, egy nőé volt, de egy párváltás és egy 2015-s síbaleset után nem használta a gépet többé, sokat állt a garázsában (emiatt állt be a benzinpumpa is), de 2015-ben volt TÜV-n és akkut is kapott a motor. Az 1000km-s szervizt is én csináltattam már meg, amikor a fojtás is rögtön kikerült belőle. A motor 2011-s, így garancia nincs rá, de a checkheft-t vezettetem, a 6000km-s szervizt is Suzuki-nál csinálták.
Mivel nem esett vele a nő, kevés km-s, úgy döntöttem, megveszem így. Az elején persze nem esett jól a benzinpumpa hiba (ami már csak nálam a szervizben derült ki, az akkura gyanakodtunk először, azt is fel kellett tölteni, de nem volt elég), emiatt ugye nálam volt a motor, de még néhány napig sajnos nem tudtam használni. -
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Kolondrum #76279 üzenetére
Neked a Hungaroring Dirt képzésre kéne elmenned. Ott eshetsz kelhetsz amennyit akarsz és még tanulhatsz is.
Én két hete voltam nagyon tetszett, hasznos volt. Tavasszal ismét megyek a tempo vagy az adrenalin képzésre.
-
Chrys_
addikt
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Én a motort is úgy vettem, hogy el sem mentem megnézni
Van itt németben egy cég, akik a szállítást és vásárlást is intézik. 300km-re volt a gép tőlem, nem sok kedvem volt utazni.
A benzinpumpa hibája miatt persze szervizbe került, és csak az elhozatalkor tudtam megtenni vele az első métereket. Egy szűk kanyargós kijárata volt a szerviznek a saját nagy belső parkolójáig, nekem is remegett a térdem, nehogy baj legyen -
Én a perec király ugye, kb csak mérges voltam mindig, h bassza meg megint mekkora meló lesz összerakni és pont onnan folytatni, más nem nagyon járt a fejemben. Hiányzik a félelem ebből a témából. Akármikor akármilyen motorra felülnék most is (na jó nem, most fagy van) és eddig 1 balesetet kivéve, ott a kezem kissé lógott nem tudtam csak pár km-t megtenni.
Ernőnél amikor a blokkból elfolyt az olaj eltemettem és már a következőn agyaltam. Érdekes de onnantól semmi, egy darab vas, egy idegen aminek menni kell, hát ment is. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Szóval eltévedtél.
(#76274) V.Stryker: ezzel én is így voltam tavaly nyáron, nekem sem volt még meg a forgalmi vizsgám, így a bolt motorszállító kisbuszával hozattam haza Pécsről. Sőt, az eredetvizsgától kezdve a teljes átíratásig mindent ők intéztek, mindösszesen 20 ezer forintért (névre szóló forgalmival adták át a gépet 3 nap múlva itthon).
-
KrAt
veterán
-
TommyNagz
senior tag
válasz
V.Stryker #76274 üzenetére
Hah ne viccelj en forg vizsga elott turazni mentem, gazolas lett belole. Nem en voltam a saros (foutvonalon reszegen kitancolt elem a gyalogos) es komoly baj se lett (zuzodasok neki, motoron pici horpi), 90ezres birsag, de nem tiltottak el mert jofejek voltak. Aztan levizsgaztam ket hetre ra es azota a budira is motorral. Mkst is csak akkor megyek valahova autoval ha vasarolok vagy a paromat kell hozni vinni vagy esik valami gyasz. De ha szaraz minden, a hideg nem erdekel, feloltozok.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Egy motoros sosem fosik semmitől!
Én csak azért nem hoztam el, mert akkor még nem volt meg a jogsim és 100km-es úton nem akartam ennyit kockáztatni a forgalmi vizsga előtt. Persze, amikor már itthon volt, mindent kitaláltam,hogy egy kört menjek itt a környező utakon. Én vittem eredetiség vizsgára, mert "sajnos nem tudok senkit megkérni a környezetemben, hogy napközbe ilyen nagymotort elvigyen".
Mondjuk én nem szoktam fosni, egy valamitől féltem és félek a mai napig, hogy nehogy eltűnjön az alázat a motorozással kapcsolatban, mert akkor tuti jönnek a bajok.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Geresics #76272 üzenetére
Egyik cimborám is hazatolta a 250 -es ETZ -t (ez még a 80 -as években volt). Hegyen lakott, úgyhogy komoly teljesítmény volt. Nem félt, ment volna vele, csak szó szerint a malacperselyt törte össze a motorhoz. Elment a Kálvin téri áruházba, és fillérre kiperkálta a kiállított darabot. Nem tudom, miből gondolta, hogy teli tankkal áll az áruházban. A többi kitalálható.
-
Geresics
addikt
válasz
V.Stryker #76271 üzenetére
Az első motorom vásárlásakor én is megkértem valakit, hogy hozza el nekem. Egyszerűen fostam. Fostam attól, hogy elesek, fostam attól, hogy lefulladok, fostam attól, hogy forgalmi akadályt képzek, de leginkább fostam attól, hogy "valakik" előtt leégek. Fiatal voltam, na. Persze a srác, akit megkértem, mondta, hogy hozzam csak én el, ne parázzak. Remegő lábakkal ültem a motorra, és utána meg nem akartam leszállni! Az 5km-es hazaútból 96km lett!
-
StoneBridge
senior tag
válasz
Topiccsendőr #76258 üzenetére
Koszi, hasznos. Feljegyeztem ezeket.
Ha aktualis lesz a gep es amennyiben osszejonne, majd irom, hogy mi volt vele. -
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #76265 üzenetére
Nem is azért írtam, mert valami nem lenne kerek, csak felismertem a képekről a helyet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76255 üzenetére
Pont azt akartam kérdezni, hogy ez a Real Motor-e, de akkor igen.
Gratula!
-
runner 125
nagyúr
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Mennyibe lesz? Szép csak pici
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76255 üzenetére
Ne már, hogy nem csípi annyira a fos a segged, hogy ne hozd el!?
Makett motorosnak készülsz??
-
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Grat hozzá, de milyen jószág ez? Nem ismerem a hasalós típusokat.
Runner! Mini "ferenc" akkor. A kezelőszervek ugyan azok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
StoneBridge #76241 üzenetére
Hosszu allasrol beszelunk, minimum egy ev. A tankot mindenkepp meg kell nezni, korrodalt-e. Alaposan.
Ha a motor nem porog ki rendesen, akkor alacsony a benzinnyomas a rozsdatol, amit a benzinpumpa szuroje felfogott.
A kuplung osszeragadhat, fugg az olajtol, es a kopolamella fajtajatol, csan ovatosan az egyesbe rakassal, mert behuzott kuplunggal el fog indulni, amig szet nem megy valahogy.
Amugy ennyi. Szimeringek eddig is olajban alltak. A teloszar ha cseres, akkor folyni fog. Amugy is folyna, az ohlinsek tudnak evente allasban elengedni. De ez nem az. -
-Mosquito-
őstag
válasz
CyberPunk666 #76255 üzenetére
~8c° hideg? Ne vicceljünk már.
-
demars
addikt
válasz
CyberPunk666 #76255 üzenetére
Hova menjek vele?
Nekem Győr útba esik!
Szívesen bejáratom neked! -
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #76253 üzenetére
Kicsit hideg van, nem?
Nem vállaltam be, bogy Győrből hazahozom saját keréken ilyen időben.
Jövő heten érkezik traileren. -
CyberPunk666
senior tag
válasz
Bogyó bá' #76248 üzenetére
A láb rész kb olyan, mintha ram szabták volna. Pont oda esik a comb, a térd, lábfej, ahova kell, még a váltó, meg a fékpedál is pont jól van a gyári beállítással.
A kormány magasitokon van, igy az üléspozíció az normál, minimális előrehajlás, egyáltalán nem sportos.A tükrök használhatatlanok, túl rövid a szára, erre vannak megoldások, kelleni fog. Sztem maratok egy saját igényes verziót.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Szuper. Hétvégén lehet megyünk gurulni, gyere.
Meg stírölöm haver új NC750X-ét.
-
KisTé
tag
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Szép az biztos, kíváncsi lennék mit tud meg milyen rajta ülni !
Sok sikert hozzá! -
KisTé
tag
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Szép az biztos, kíváncsi lennék mit tud meg mikyen rajta ülni !
Sok sikert hozzá! -
runner 125
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Jól néz ki, csak szerintem hamar ki fogod nőni.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Gratulálok én is!
Milyen ülni rajta kényelem szempontjából? -
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Grat, sportdobot reá, hadd szóljon!
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76244 üzenetére
Gratula!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
demars
addikt
válasz
StoneBridge #76241 üzenetére
Alattomos kis állatkák elrágtak néhány vezetéket.
Az nagy szopás ám. -
StoneBridge
senior tag
Van egy 06-os 600RR, aminek vagy nagy baja van, vagy időhiány miatt pont lesz*rják. Sztem utóbbi. Vizsga valamikor most ősszel járt le róla. Külsőre meggyőző. Elmúlt másfél évben egyszer láttam letakarítva és visszatéve a helyére. Milyen problémákkal nézhet szembe a következő vásárló (ha eladják) a sok állás miatt? Teló-szimmering, gumik, üanyag-ellátás, ezekre tippelnék, de nem értek hozzá, ezért kérdezek inkább. Köszi.
-
KisTé
tag
válasz
Topiccsendőr #76235 üzenetére
Okés megnézem az akku amúgy minden esetben full volt !
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76237 üzenetére
Na de 3 hét alatt? Nemá'.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #76235 üzenetére
No igen. Ha leköpte a gyertyákat, akkor a melegvíz már semmit sem ér. Esetleg az ekrazitos vattával ecsetelés.
-
Topiccsendőr
addikt
Valoszinuleg eleve nem feltoltott akkuval kezdted inditani, amitol a fordulatszam alacsonyabb volt a kelletenel, esetleg a feledelzeti feszultseg is annyira alacsony volt, hogy nem volt gyujtas sem, de telenyomtad benzinnel.
A gyertyat minden bizonnyal lekopte.
En ugy csinalnam, hogy autoakkut rakotnek a mar tobbszor lemeritett es ezert kapacitasat vesztett motorakkura, kicserelnem a gyertyat, es ezutan inditanam. Szivato be, gaz nelkul. Ha beindul, a leheto leghamarabb levennem a szivatot, nehogy megint eljatsszam ugyanezt.
A melegvizet kihagynam -
KisTé
tag
válasz
Topiccsendőr #76225 üzenetére
Rajtam ne csodálkozzatok semennyire nem értek hozzá de nagyon merész vagyok az rám illik és mondok oltári baromságokat is pláne egy hozzáértő számára.Valami zsivány kis baj van itt csak nem értem.
Lehet nyakonöntöm melegvízzel mint "perec" kolega, le is lesz mosva meg talán indulni is fog!
Persze hallgatom ha valakinek van végigjárási ötlete mik lehetnek a bajok.... -
runner 125
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76205 üzenetére
Na remek. Mi lett végül? A 300-as Kawa?
-
mm89
őstag
Ha ismerősöd akkor inkább írass új adás-vételit, mert naponta kb 400 Ft a fedezetlenségi büntetés, az adás-vétel napjától számítva, ha nincs rajta biztosítás.
Egyszer én is belefutottam, hogy pénteken vettem motort, de csak hétfőn kötöttem biztit. 1500 Ft-ba fájt a lecke. -
Zewa
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76225 üzenetére
Nem érted: nem lehet baja, mert le se mossa.
-
KisTé
tag
válasz
Topiccsendőr #76219 üzenetére
Elég hibátlan állapotú a GS-em még tisztogatni se nagyon szoktam szép ez így ahogy van, vigyázok rá!
Komoly baja nem lehet vagy gyertya vagy gyertyapipa gyújtásnál van valami vagy valamelyik csövem elöregedett mivel még műanyag van rajta és úgy látom áll benne a folyadék lehet nem jut el a helyére a benya, komoly műszaki gond itt nálam kizárva egyben van a paci csak Én meg műszakilag nokedli vagyok ha valamit megmutatnak ahol közreműködök akkor meg tudom jegyezni de motort speciel még nem szedtem darabokra, mosógépet már sikerült -
Zewa
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy motort (Kawasaki Z650, 1978) amit szeretnék átíratni és ideiglenesen kivonni a forgalomból. Holnap vagyok hivatalos eredetvizsgára. Utána milyen teendőim vannak?
Köszönöm.
ps.: Műszaki még 1,5év van rajta.
-
HSM
félisten
válasz
FIREBLADE78 #76213 üzenetére
Meg van a 25Kw-ra korlátozás, ami néhány motornál egy csavar, hogy ne tudj neki ~félgáznál többet adni.
Ott azért egyszerűbb a fokozatosság, csavar kiszed és go....
Fórumtársnak még papirozgatni se kéne, mert megvan a nagy A-ja... -
válasz
Topiccsendőr #76219 üzenetére
Ez is igaz, elvileg mennie kéne.
Én az ECU-s dolgokban azt nem szeretem, ez előítélet, hogy ha baja van az sok féle lehet és nem biztos, hogy hozzá tudok szólni. Azaz szeretem érteni amit használok amennyire csak lehet. HA lenne hozzá eszközöm máshogy vélekednék.
Amúgy az viszont tetszett, hogy ha megnyomtam a gombot akkor az ment és kész, mindent beállított. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Kolondrum #76215 üzenetére
Ha jo barmilyen motor muszaki allapota, legyen az etz vagy gs, azt el lehet inditani barmilyen kornyezetben.
Ha nem lehet elinditani, az nem termeszetes, es az a motor nem ugy jott ki a gyarbol.
Akkor most legyunk oszintek, es objektivek. az ecus motor jobb. Azt elinditod gombnyomasra akarmikor, fel fotengelyfordulat alatt. Megkonnyiti az eleted. Eletszerutlen a kimerese egy ecunak, vagy cdinek egy bizonyos motorertekig, mivel radugsz egy csere cdi-t a gsre, amugy azt is ugyanugy szkopoznad. A modern motorok releit ugyanugy mered, mint a gs et. Ez nem jo indok a gs mellett. -
demars
addikt
válasz
FIREBLADE78 #76211 üzenetére
Ha jól emlékszek 300 ccm t írt rá.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #76205 üzenetére
Milyen konstrukcióban vetted végül, ha nem titok?
-
Egyszerű szerkezet mint a faék, nem kell kétségbe esni, van pár hónapod beindítani. Hidd el sokkal rosszabb a szitu ha egy ECU-s csoda nem indul. Még egy GS500-at elektromosan végig lehet mérni addig egy okos motort nem biztos. Melengesd hátha beindul. Amúgy anno amikor nekem nem indult masszív hidegben azt javasolták, hogy öntsem nyakon egy vödör melegvízzel vagy hőlégfújóval kicsit hassak oda. A vödör víz után elsőre indult.
1x és soha többet nem csináltam, ment aludni.
-
-
KisTé
tag
válasz
FIREBLADE78 #76211 üzenetére
Pedig a Busa az egy jó motor ha van tudás meg józan ész....meg a GS500 is csak nem indul most éppen
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76205 üzenetére
Nyugodtan menjél vele, csak óvatosan.
Legalább megtanulod kontrollálni a csúszkáló hátsókereket. Vagy..... vagy elesel és akkor azt tapasztalod meg. Szóval mindenképp csak pozitívan tudsz kijönni az ügyből ami a tapasztalatszerzést illeti.
Most akkor milyen motor lesz?
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #76205 üzenetére
Kisninnyá lesz?
-
dellfanboy
őstag
válasz
CyberPunk666 #76205 üzenetére
sztem semennyire foleg ha mar most itt kattogsz rajta.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
runner 125 #76204 üzenetére
Na, ha minden jól megy, akkor holnap meglesz az első motorom.
Utána úgy fogom várni az ablakban a jó időt, mint a kisgyerek a mikulást.Fel fogok rá ülni, de kíváncsi vagyok mennyire tudok józanul dönteni
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76203 üzenetére
Voltam párszor kint, pár ismerősöm él és dolgozik ott, tudom h drága az élet, de azért nem kell sajnálni őket. Az életszínvonal ettől függetlenül bőven európai átlag felett van, talán az sem túlzó ha azt mondom h közel a legjobb.
Egyébként értettem a mondanivalódat, tudom h nálad eszköz és tárgy a motor, leszarod a karcokat, de fogadd el, h van aki máshogy kezeli és másként élvezi. Még szerencse, hogy az utóbbi közönség van többségben, így spórolhatnék én is mindig új motorra, autóra..., vagy az igényeimet kellene lentebb adni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #76201 üzenetére
Na igen, az atlag fizetes. Ez a szam nem sokat er az arszinvonal nelkul, illetve sokan felreertik, mert a magyar arszinvonalhoz szamitjak. Az atlag elmeletileg 5500-6500 kornyeke (nok es ferfiak, hat nem szanalmas?) bevandorlokent kb 4000 et kapsz, vagy kevesebbet, viszont ez a motor csak akkor alsogatya, ha nemetorszagban koltod el ezt a penzt.
Bemesz a subwaybe enni gyanutlanul, es otthagysz 8000 forintnak megfelelo frankot... -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #76201 üzenetére
Na jó, de az ember nem dobja el a kedvenc, bulizós, csajmágnes, pöcsnövelő, síkosított, érdesített alsógatyáját!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76197 üzenetére
"A mellekelt abra egy tobb honapja teleltetett sc33 asrol keszult. Az, hogy meg mindig ott van, ahol, az annak koszonheto, hogy svajcban nem nagyon van szukseg oreg motor alkatreszekre a bontokban, nincsen sc33 as kupasorozat sem, amely felszivna a lopott motorokat, illetve valszeg a nehany ezer menekult meg nem ehes."
Az, hogy ez a motor ott van, úgy is megközelíthető, hogy Svájcban az átlagfizetés 4000 frank.
Kb. mintha az alsógatyádat dobnád le, ez a motor olyan értéket képvisel az ottani életszínvonalhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dobja a némítókapcsolót a OnePlus
- Interactive Brokers társalgó
- Gitáros topic
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Fujifilm X
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Mini-ITX
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest