Új hozzászólás Aktív témák

  • palfitom

    félisten

    válasz zgospel #151272 üzenetére

    A legnagyobb baj akkor van... - Szerintem az is hasonlóan nagy baj, ha valaki nem tudja elfogadni, hogy más vélemények is lehetnek reálisak. Az nem baj, ha valaki úgy gondolja, a "motorozás sava-borsa a kézi kuplung és lábváltó duója, és ez adja a motorozás élvezetét", de az már baj, ha ezt a nézőpontot "alaptörvénynek" véli, és mindenkire megpróbálja ráerőltetni. Aki meg nem így gondolja, az b*zi, meg béna, meg nem tud motorozni.
    Nekem mást jelent a motorozás. Az autóhoz képest ez egy teljesen más "nézet", itt érzem az illatokat, érzem a levegő hőmérséklet-változását, a menetszelet, de valahogy a "látkép" is teljesen más, mint zárt karosszériában ülve. Közel 4 évig használtam DCT-t, amit imádtam (bár az második 2 évben áttértem a manuális (kézi) váltogatásra, mert úgy jobban tetszett). Tavaly óta ismét manuális váltós motorom van, szeretem, meg minden, de kijelentem, hogy egyáltalán nem hiányozna a kuplungolás, ha úgy adódna a jövőben.

    Aztán meg megy a pislogás amikor egy szakadt Astra vagy Ducato körbeautóz. - Kanyarban egy normális gumikkal rendelkező autóval nem nehéz tartani a tempót (sőt) a motorosokkal.

    #151276 Uher
    :K

    [ Szerkesztve ]

    Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák