Hirdetés
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- AuraSync kibeszélő topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Pinball FX3 PH! verseny
- Egy korszak vége
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
OFF bocsi
Balaton környékén tudtok kempinget ami igazi low cost és belehet állni 3 autóval?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109497 üzenetére
Szerintem sem, másfél évig bírtam ezt a frankensteinkedést a 125-ös ETZ-vel.
-
Chris0321
addikt
válasz dellfanboy #109495 üzenetére
Én jelenleg semennyit mert felújjításra vár, sajnos autóvásárlás miatt el kellett halasztanom a dolgot jövőre. De sokan használják az öreg MZ-üket pl. haverom is a kisTS-ét. Télen, nyáron mert jelenleg autója nincs. Plusz egy TS 250/1-est újít fel. Arról nem is beszélve, hogy jelenleg egy +2000-es évek beli robogóról volt szó amiből gyártottak kismillió plusz egy darabot nem pedig egy belpiacos modelről amiről én is gondolom, hogy nehéz lehet hozzá bizonyos alkatrészeket beszerezni. (Olvasok TC-s posztokat, ott volt szó egy 125-ös Hondához való alkatrészek felkutatásáról.)
-
dellfanboy
őstag
válasz Chris0321 #109489 üzenetére
hany km-t tekersz evente abba az mz-be?megis miket csereltel rajta iden?
nem ertem miert meglepo hisz az mz -t par ezer km-re gyartottak mig a japan gepeket pont a vilag masik felen.
raadasul 30 eve.. full nem 1 kategoria fuggetlenul az evjarattol...de ennyire penge vagy alkatreszbeszerzesbe akkor szervalhatnal nekem a zxr400-as belpiacos gepemhez karbi-t occsooe, vagy akarmit a sracnak [ha szuksege lesz ra]
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#31733248
törölt tag
válasz takacsbotond #109487 üzenetére
Javaslom, nézd meg a Kymco Agilty 125-ös, nem erős, de olcsó és megbízható, könnyen javítható, jó alkatrész ellátottsággal. Ha lehet, hazai forgalomba helyezésűt keress belőle.
-
Shin Chen
tag
válasz takacsbotond #109487 üzenetére
Én pl most csinálom a korlátlant, de mivel nem futja már bika gépre ( szintén 200-300k a keret) valami 250ccm-es használt márka keresése mellett döntöttem.
...vagyis döntöttem volna, mert idő közben ahogy keresgéltem valahogy elment tőle kedvem.
Mondjuk egy hónapon belül veszek egy gépet az említett kategóriában:
-ha nagyon penge állapotban van, megy pár ezer kilót és akkor kijön rajta valami nyűg.
-ha közepes de épp használható , akkor valamit költeni kell rá, de később ugyan úgy eljöhet bármi.
-ha rossz állapotban van, ráköltöm a vásárlás árát a javításra vagy felújításra... azzal megint nem vagyok előrébb...
->ha fél évig nézegetem és spórolok egy tényleg pöpec darabra és minden stimmel, akkor már a keret is kitolódik, aztán kezdődik minden elölről..Végül azért még vacillálok a hónapokig tartó keresés/kutatás/utánajárás és a zsír új vásárlás között.
Ill. javítsatok ki, ha tévedek, de tudtommal Magyarországon a használt piac nem az ajánlott kategóriába tartozik. Akkor már Németország, etcSzerk.:
(#109490) BlackPriest
Látom megelőztél Én is köszi a tippeket[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
BlackPriest
őstag
válasz takacsbotond #109487 üzenetére
ha ennyi a keret és melózni kell én elfelejteném a stílust és racionális döntést hoznék:
- minél fiatalabb
- minél kevesebb kilométerrelha ez megvan, akkor:
- kopó alkatrészek ára, beszerezhetősége
- kevésbé ritkán kellő alkatrészek ára, beszerezhetősége
- fórumok típushibákról, szerelőkrőlhahus lista 130cc felett, 2000 utáni, magyar papírral 250-ért nem nagy
ha ennyi a keret, abban az átírás, gyors javítások (olajak, akku, fékbetétek) ruhák még nincsenek benne, ugye?
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
etnies
senior tag
válasz takacsbotond #109487 üzenetére
Minden öreg rajta, konkrétan bármi elromolhat benne. Nincs hozzá alkatrész, ha kéne, ördögi kör.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
takacsbotond
őstag
válasz dellfanboy #109485 üzenetére
Az miben jelent problémát, hogy ilyen öreg a gép?
Illetve Beverly 200-ról mit gondolsz?
A kollégák nagyrészének ebből az ársávból kerül ki a gépe, és ahogy néztem a 150-200ccm-es gépek nem drágábbak a 125-ösöknél, ugyanakkor jól jön az a kis tartalék.
Sajnos egy kényszerhelyzetbe kerültem, mert változások törtentek a munkahelyemen, ezért kénytelen vagyok átülni kocsiból motorra ha megakarok élni, és ha munkahelyet váltok ott is csak motorral tudok érvényesülni, és sajnos csak ennyi pénzt tudok rászánni.Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
dellfanboy
őstag
válasz takacsbotond #109483 üzenetére
ha visszagorgetsz par oldallal ezelottre volt vki aki hasonlo arsavban keresett paripatt. a bicikli lett javasolva neki...
xl200-as hasrautesre vmi 80-as evekbeli konstrukcio biztos megbizhato de also hangon 30 eves...
lassan 2020- 40 eves geppel dolgozni napi szinten haat...nem vagyok benne biztos, hogy 250-bol tudsz venni uzembiztos motorkerekpart...
napi hasznalatra..eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
takacsbotond
őstag
Üdv srácok. Segítséget szeretnék kérni, hogy milyen motort vegyek.
Futárkodáshoz lenne szükségem budára egy alacsony fogyasztású, megbízhtó 15-20 lóerős gépre.
A szívem az endurók vagy supermotok felé húz leginkább, de ha tartósabbak nem zárkózom el a robogóktól sem.
A keretem elég szükös, 250e.
Eddig két gépet találtam ami megfelelőnek tűnik: Honda XL200 és Piaggio Beverly 200. Mit gondoltok?Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?
-
Geresics
addikt
TotalBike24 2019 - Woodstock halála - Petrol Circus TB24 TEAM
A TotalBike24 a motorversenyzés Woodstock-ja, hatalmas buli és kőkemény kihívás egyszerre!
Ebből a videóból mindent (is) megtudhatsz a 2019-es versenyről a Petrol Circus, és leginkább jómagam szemszögéből!
#TotalBike24
#PetrolCircus[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
hroberto
veterán
DOT 4-es fékolaj helyett mehet bele DOT 5.1?
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Micsurin
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #109476 üzenetére
És ma nem kaptam egyet sem a kúton, mert kiürült a készlet.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #109474 üzenetére
Köszi, hasznos volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #109471 üzenetére
2T nel jellemzo a 160 as henger, rotax 122 es 123.
Loerot nem sokat hoz, 10% alatti novekedes, inkabb nyomatek lesz nagyobb alsobb fordulatszamon.
[link]
Itt a sracok elegge szenvedtek, van a polini hengerszett melle egy 300€ jolly kipuff, egy belsorotoros programozhato gyujtas ~250€. Nagyobb torokatmeroju karburator.
~30 loero hatso kereken az mar igy is 170 km/h vegsebesseg kornyeke, szoval panaszra igy sincs ok.
Valoszinuleg hatekonyabban el lehet kolteni ezt a penzt egy gyari hengerrel, ami jol elo van keszitve es egy RSA masolat ablakai vannak, mert annak negyzetes a furat loket aranya, es itt nagyon ugy nez ki, hogy a toltetcsere, es a vezerles a legnagyobb akadaly, nem a kobcenti.egy 4T 125 hoz merve, a 2T mindig elonyben lesz, 4T nel big bore kittel sem vagy soha a nyomaban ezekenek a szamoknak, pedig ezek a szamok nem igazan jok az elkoltott penzhez kepest, de a valosag az ez.
Explosión de dos tiempos
-
tboldi
nagyúr
tboldi most tudta meg, hogy
az ötöslottó várható főnyereményeGyőrben is nyílt Ducati kereskedés. -
#81556480
törölt tag
válasz #31733248 #109471 üzenetére
Nem tudom , a gyakori típusokhoz van. Nekem kipufogó rendszer,+nagyobb karbi , tuning membrán meg már nem tudom mi volt benne. Lóerővel dobalozni szerintem hülyeség, vagy ha valaki annyira akarja mérje be padon. Nekem az 1990-es Honda CRM-et ez az átalakítás úgy feldobta hogy közelített az élmény egy gyarikrosszhoz, csak ugye súlyban nehezebb volt valamivel ( mivel ez utcai Enduro volt, 90-es évekbeli Honda CR 125 alapokon, tartósabb de alapvetően gyengébb blokkal)
Az átalakítás után 2.ben gázra jött kerékre, iszonyat jól vette a lapot és a hangja is baromi jó volt az arrow rendszernek köszönhetően. Kapott később egy supermoto szettet rövid áttétellel
-
BlackPriest
őstag
válasz nyogo83 #109465 üzenetére
ez így van, de sokba a valós van ütve, vagy nincs semmi, ráadásul sokszor a gyári szám nem beütés, hanem a henger anyagából áll ki. ezért érdemes megnézni, mielőtt ráfarag az ember. ha nem látható a módosítás, sosem fog megbukni
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
tboldi
nagyúr
válasz Chris0321 #109466 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy az 50-esekhez nem kell semmilyen papír, csak egy KGFB, ezt használják ki azok, akik forgalomból kivont 125-össel rohangálnak. Mivel egyik verzión sincs rendszám, és a rendőrök sem igazoltatnak már olyan szorgalmasan, nagyon-nagyon kicsi az esélye a lebukásnak.
Ráadásul egy burkolt robogón nem is látni első blikkre, hogy 125-ös, egyedül csak a kipufogó lehet árulkodó.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #109464 üzenetére
Igen, azt tudom de valami papírozás csak van, nem amivel igazolja, hogy 50-es a robogó?
-
nyogo83
senior tag
válasz BlackPriest #109462 üzenetére
Legtobb "big bore" kit-et sokszor ugy aruljak, hogy 124cc van a hengertalpba beleutve
-
Chris0321
addikt
válasz BlackPriest #109462 üzenetére
Mint írtam a robogókhoz nem értek de ha a 125 helyett a 175 feltűnne nekik akkor a sok smkp-nak visszaminősített 125-ös vagy nagyobb robogót miért nem tudják kiszűrni?
-
-
Chris0321
addikt
válasz Vismajor01 #109458 üzenetére
Hello.
Az MZ-knél rengetegen megjátszották azt, hogy a 125-ös motorra 150-es hengert + karbit raktak és tudtommal soha senki nem bukott el rajta hisz csak a blokkon van motorszám és az stimmelt. Ha nálad is hasonló mértékű az átépítés akkor szerintem sem lesz gond. A robogókat nem ismerem, nem tudom mennyire szokták átnézni őket de biztos van azon is motorszám.[ Szerkesztve ]
-
Mentolka
senior tag
Köszönöm srácok!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Vismajor01 #109458 üzenetére
Ha a motorszám nem változott, akkor jó eséllyel észre sem veszik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Lenne egy Kymco Grand Dink 125 cm3 eladó, amit a tulaj épitett át 175 cm3re.
Viszont a műszakija 125 cm3 van, mekkora eséllyel bukik meg műszakin a cucc?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Mizsala
tag
válasz BlackPriest #109456 üzenetére
Nekem is cape horn van. 5 év, minimum 50 ezer km. Mostmár beázik. Kényelmes.
Újra megvenném! -
BlackPriest
őstag
válasz Mentolka #109451 üzenetére
nekem cape horn van, meleg, ha járni kell benne ilyenkor, akkor kicsatolom, tépőzárat is kibontom. amúgy kényelmes, vízálló, jó minőség
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
V.Stryker
nagyúr
Létezik olyan motor adatbázis, ahol mindenféle tulajdonság alapján lehet motorokra szűrni? Pl beállítom,hogy sor4, 2005-től, 1200ccm-től felfele és kidobja,hogy mik vannak adott tulajdonságokra megfelelően?
-
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
A Forma nevű lábbelikről mi az általános véleményetek? -
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #109449 üzenetére
Az első Rédei túrád után úgy sem akarsz majd másfelé motorozgatni!
Ahol most is voltunk, áh.... tátott szájjal konstatáltam milyen hegyek, feljárók vannak, hol mennek fel egyesek!
A nem annyira függőlegeseken mi is, viszont vannak olyanok amiket gyalog sem.
Ahhoz még kell tanulni, több rutin hogy bepróbálkozzunk velük.
Az egész egy nagy móka, haver is eljött múlt héten, csak annyit tudott hozzáfűzni hogy fantasztikus.
Olyan élmény számára amit más motorozás meg sem közelít.
Megpróbáljuk bejárni az erdő minden zugát, eddig még nem sikerült, és gyanítom nem is fog.
És még csak a kisebbik rész, a 82 főúton áthaladva Bakonybél irányába kezdődik az igaz magas Bakony.
Jani már járt arra, beszámolója szerint még csodálatosabb terep fogad ennél is, pedig ez sem piskóta.
Nem hiába járnak ki ide is minden honnan, vasárnaponként igencsak motorhangoktól hangos az erdő.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #109443 üzenetére
Ha meglesz a gép, akkor utána neked sincs messze leugrani Rédére, tudunk majd ott gurulni az erdőkben.
Vagy max utánfutóval lehozod majd Kisbérig, havernál ott is tudod majd hagyni az autót.Onnan meg irány ki, frenetikusan jó helyek vannak arra kifelé!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
Szállás motor lefoglalva, esőruhák 2 főre megrendelve, 9600ft kiszállítva.
FLUO SÁRGA ORKÁNRUHA: Kabát+nadrág • poliamidra mártott lágy, rugalmas PVC • 0,18 mm vastag, varrott plusz hegesztett • vízhatlan szellőzőnyílás a háton, gallérba rejthető kapucni • nagyon vékony, mégis erős, nagy szakítószilárdságú, víz- és szélálló anyag • hideg állóság: -20°C • zsebek: két külső • gumírozott mandzsetta és patentos bokarész
vízálló telefontartó megrendelve, 2590ft
Kerékpár vagy motor kormányra rögzíthető Telefon tartó cipzáras tokkal.
- Max. belső méret : kb. 5,7" képernyőig 155 x 81 x 13 mm
- Víz és porálló cipzáras tok
- 360 fokban forgatható
- Érintő képernyő kompatibilis előlap
Azért átalakítottam a motoromra barkácsolt telefon, tablet tartókat is.
A szállásokon adatok lementése kameráról hordozható külső SSD-re megoldható.
Esőcsizma, kesztyű , még keresgélek, idáig ezt néztem ki, szerintem jó lesz, elég ennyiért.
3800ft
3200ft
Utas biztosítás és Assistance kiegészítő utasbiztosítás motorra : 11880ft. ( most nem emlékszem, hogy 1, vagy 2 motorra vonatkozik az ár)
2660km, 6 nap / 2 motor - 5l fogyasztással, tankolás 266l
Három doboz lesz a motorokon összesen, pakolást kitudom próbálni az én dobozaimon, kb egyforma a 3 doboz, ha kevés akkor egy hengertáskát még beszerzünk.
Útvonaltervek elmentve több helyre.
Még 39 nap van hátra, húzom a strigulákat az ajtófélfán.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #109443 üzenetére
Persze, amiben tudok szívesen segítek.Az biztos hogy ezen típusokból ha jó állapotút találsz akkor nem fogsz mellé.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
z123456789
addikt
válasz Gaboman #109441 üzenetére
Hát szerintem kb ennyit fogok tudni rááldozni, mint amennyibe ezek kerülnek.
KTM kizárva. Nem a KTM-mel, velem van a baj, elnézést.
A Husquarnád nagyon tetszik pl, meg még a DRZ is bejön. De nem rossz ez a Honda sem. Meglátjuk majd, nem akarok előre bocsátkozni semmibe. Majd ha ott leszünk.
Téged úgyis kérdezni foglak enduro témában, nyugi. Bár szerintem már 100x elmondtad nekem, csak vissza kell keresnem. Azért ha lesz valami új kedvenced, írd meg! -
Gaboman
nagyúr
válasz z123456789 #109435 üzenetére
SM/Endurónak mindenképpen olyan gépet néznék ami nem kihegyezett versenymotor.
Azokat nem ilyen vegyes szintű felhasználásra találták ki, lehet velük persze de utcán olyan gyorsan mennek bele az üzemórák hogy nagyon sűrűn kellene őket szervizeltetned.
Fogalmam sincs arról mekkora összeget szeretnél rááldozni a projectre.
Ha használtban gondolkozol akkor Honda XR650R, KTM SXC625, Husqvarna TE610, Suzuki DRZ400E.
Újban a KTM 690 Enduró/R vagy a Husqi 701 Enduro.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
eron009
tag
Sziasztok
A minap hozta a futár az ebay-ről vásárolt, utángyártott műszeregységet. Régebbi fajta bowdenes sebességmérővel. Majdnem tökéletes de az alábbi hiba merült fel.
Sebességtől függetlenül, ha a ha elérem az 5000-es fordulatot (szóval 5000-től és fölötte), a sebességmérő visszaesik egy 20-40km/h-val és nem mér tovább, de ha felváltok és visszaesik a fordulat, akkor a sebességmérő szépen visszaáll a pontos sebességre. (a jelenség 50-nél épp úgy fennáll mint 110-nél)
Szétszedtem, a sebességmérő nincs összekötve a fordulatszámmérővel.
Valakinek valami ötlet?Nekem nem hozzáértőként az merült fel, hogy esetleg egy minimálisan (bár szemre nem tűnik nagyobbnak) az újban a négyszögletű foglalat amibe a bowden van nagyobb, így gyorsításkor esetleg elforog. Lehetséges hogy ez a hiba? És vajon lehet kapni vastagabb végű bowdent?
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #109433 üzenetére
Én egy szakadt, működésképtelen Simsont 17 óra alatt adtam el.
-
baboss
őstag
Tegnap gurultam eggyet és elmentem Szentendére, megnéztem a motorokat.
Suzuki DL650 nekem baromi szokatlan, magas, csak pipiskedve ért le a lábam.
Kawasaki Versys, kb akkora mint a motorom, csak magasabb, a talpam éppen hogy leért.
Kipróbálni nem volt lehetőségem. -
z123456789
addikt
válasz Horvi #109434 üzenetére
Utóbbi amúgy egy praktikus meggondolás lenne, már magam is rágódtam rajta.
Úgyis SM-mel akartam anno kezdeni, de szembe jött a Z. Amit nagyon nem bánok. De akár most jöhetne akkor az SM/Enduro. Ami tudom nehéz eset, mert egyik nem való a másikra. De azért csak-csak vannak akik így használják. Majd a kapott infókból eldöntöm, hogy melyik kompromisszum fontos nekem. -
Horvi
őstag
válasz z123456789 #109433 üzenetére
Nha akkor most, hogy meggazdagodtál belőle jöhet valami 0km-s
Akkor jöjjön össze a megfontolt pénzügyi lépés és utána az eredményét el lehet baszni egy kevésbé megfontolt pénzügyi lépésre(motorvásárlás )
Vagy veszel valami jobb endurot és nyárra meg átalakítod SM-re aztán amikor eljön a sárdagasztás ideje vissza enduroraHello darkness, my old friend...
-
z123456789
addikt
Akkor küldök nekik is egy mailt. Bár nem emlékszem hogy bármikor is a tudtukra adtam volna külön. A "súlyadót" úgyis az fizeti, aki adott év január elsején a tulajdonos volt.
(#109432) Horvi
1 nap alatt. Azt azért nem gondoltam volna. Pedig direkt meg is akartam rajta gazdagodni, úgy áraztam be.
Hát, egyelőre fundamenta előtörlesztés lesz belőle.
De bízom benne, hogy ez a jól megfontolt pénzügyi taktikai lépés, majd közelebb visz egy másikhoz. De abból már csak jövőre lesz valami szerintem.
Ugye gyűlik a cigis perselyben az endurora amit e mellé akartam jövőre. Na lehet hogy az mégsem lesz, hanem valami újabb utcai. De ki tudja. Lehet lesz utcai és enduro is. Valami hasonló, gazdátlan, mindegyikből. Ami karcos itt-ott, és nem kell senkinek.
Addig még 100x változik a véleményem tuti.
Egy szakadt Yamaha DT-t már tudnék most venni. -
Horvi
őstag
válasz z123456789 #109430 üzenetére
Gyorsan elment akkor a gép Mi lesz helyette?
Hello darkness, my old friend...
-
veze
őstag
válasz z123456789 #109430 üzenetére
Én lejelentettem az önkormányzatnál az eladást, mást nem csináltam. A biztosításomm előre ki volt fizetve ugye, kb egy honap mulva jött egy levél a biztosítótól hogya biztosítást az adásvételin szereplő időponttól kezdődően megszüntették és visszautalták a a"fel nem használt" időarányos részt ( a számlaszámom tudták mert utalva fizettem nekik)
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Gépjármű eladás után a biztosítónak is kell küldenem egy szkennelt másolatot az eladásról, vagy hogyan kell megszüntetnem a biztosítást? Illetve önkormányzatnak? Vagy ők már automatikusan kapnak értesítést az okmányirodától? Ja...a teljesítményadót, még idénre én fizetem, igaz? Van még más teendőm? Ügyfélkapun már bejelentettem a tulajdonjog változást.
-
Agostino
addikt
sziasztok
kawasaki zr-7-ről mit illene tudnom, ami elkerülte a figyelmem? nekem nagy bejönnek, kerek első lámpa, brutál jól néz ki. annyit ki tudtam olvasni, hogy kicsit szerencsétlenül jött ki időpont tekintetében talán két modell között? meg pöppet nehéz, de ennyi. rákeresve az alkatrészeket nem láttam horror áron, itt a topikon belül sem leltem semmi különösre, "kawasaki zr7 common problems" "kawasaki zr7 what to look for when buying" sem dobott ki semmi extrát... viszont hahun gyanúsan az 550-650k vonalon mozognak... vagy egyszerűen csak a piac így árazta be őket?
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
mm89
őstag
válasz Topiccsendőr #109419 üzenetére
Kibírja a slick a 24 órát?
Hány km egy ilyen verseny kb?ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #109415 üzenetére
Persze, de ami miatt feladtuk a versenyt az a kipufogo volt.
A fojtas el volt tavolitva, az egy szukito alatet volt a kipufogo cso legelejen, ahogy a hengerhez kapcsolodik. aztan van egy vakcso az oldalan (ezt is leszedtek).
A slickre en is kivancsi vagyok.
Explosión de dos tiempos
-
odipapa
senior tag
válasz z123456789 #109416 üzenetére
Szerintem, ha zsebedben a pénz, már nagy baj nem lehet, de te tudod.
Bármit le lehet írni, amit mindkét fél elismer az aláírásával.
Én még belefogalmaznám a helyedbe, hogy elindulás előtt a vevő ellenőrizte a motort műszakilag és rendben találta, nehogy utána azzal jöjjön, hogy nem fogott a fék vagy stb….. -
z123456789
addikt
Sziasztok!
Motor eladás.
Ha jön valaki, pénz letétel után próba. Én is belefogalmaztam ezt a hirdetésbe, de erről lehet valami papírt is írni, nem?
2 személy, plusz 2 tanú. Mármint hogy letét. Vagy van erre nyomtatvány?
Elismervénynek hívják, vagy mi, nem?
Csak hogy ha esetleg tényleg baj történik, akkor nehogy óbégasson nekem valaki, és ne legyen papír is a kezemben. -
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #109405 üzenetére
Azért a kipufogó-hibán kívül javítottunk még ezt-azt!
- kipufogó fojtás-eltávolítás (az előző tulaj azt mondta, ezt már megcsinálták, de nem)
- egyes túlméret (ezt még engedik a szabályok)
- vákuumcső-csere és tömítés (már nem szív falsot)
- bitubo gátló előre (ahogy Te is írtad, ez majd nem akar megülni)
- csapágycserék
- de ami a legfontosabb: a mai nap! Gábor és Te megtaláltátok a jó beállításokat, innen már csak finomhangolni lehet!Amúgy kíváncsi lennék, hogy köridőben vajon mennyit hozna a slick?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chris0321
addikt
válasz zgospel #109406 üzenetére
Ha kivesszük az alsó köbcenti korlátozást már több mint 300 találat lesz. Egy nem túl forgalmas úton (nem főúton) egy 50-essel is be lehet járni 15 km-re szerintem. Főleg kevés tapasztalattal nem biztos, hogy ki fog használni egy nagyobb robogót és a kicsi is tud menni 60-70-el. Én úgy 15 év kihagyás után ültem egy 50-es robogóra úgy, hogy 2001 óta vezetek autót és MZ-hez vagyok szokva. Az elején eléggé tartottam tőle, hogy akármikor leeshetek a motorrol mert hozzá voltam szokva, hogy ott van középen a váz és a tank. Ott viszont semmi, az elején 40-el alig mertem menni és szorítottam a kormányt rendesen. Nem sokat használtam, max. 150 km-et és a vége felé már kezdtem hozzá szokni de 60-ál jobban nem igazán mertem vele menni pedig bírta volna még.
-
Topiccsendőr
addikt
Eltomitette a sok olajkoksz. Arra tudok gondolni, hogy folyekony trutyi volt es ahogy egett ki a nyelgaz miatt, megszilardult, mert alapjaraton is fustolt sokaig, mintha rengeteg olajat kapna.
Ilyenkor szokott "negyutemuzni" egy ketutemu, azaz minden masodik fotengelyfordulatnal gyullad be a keverek. Amikor ezt csinalta akkor mar gondoltom, hogy valami akadalyozza a toltetcseret.
Ha a szekunderlevego meg fel van szerelve a kipufogora (2T) akkor sokkal tovabb birja a kipufogo, de ha rovid tavokra hasznaljak, kisgazzal, es lekotik a szeklevegot akkor telemegy es ez lesz 10 000 km utan.Explosión de dos tiempos
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #109405 üzenetére
Pontosabban mi volt a kipufogoval? Erdekelne reszletesebben mi-miert-mit okozott
-
Tamás9x
őstag
Valami nagyon jó usb-s töltőt mit lenne érdemes venni? ha QC3-at tudna, na az aztán lenne a pompás dolog, de megelégszem 5V2A-el is. X-Grip-et vettem a kormányra de usb nélkül küldték, így ezt pótolnom kell.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #109405 üzenetére
Már a legelején is erre gyanakodtál, ez után en személy szerint meglepődtem volna, ha nem ott a hiba
Első telót meg a csapágycsere rendbe is hozta? -
zgospel
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #108183 üzenetére
Ugy nez ki, meglett a hiba. A kipufogo.
Mai proban bementunk 1:10 ala, amire amugy legeloszor szamitottunk, miutan a totalbike ezzel a blokkal 1:11.081 et ment, egy aprilia SR el.
Sajnos az 1:08 nem lett meg, 2 tized hijjan, sok motort kellett kerulgetni, de a tempo megvan hozza, utcai gumival.
Persze ennek a kimaxolasa az 1:06 lenne, ehhez legalabb ket nap edzesre lenne szukseg(em), hogy a finomsagok is be legyenek tanulva, de vegul kijelenthetjuk, hogy nem lett rossz valasztas az area.Explosión de dos tiempos
-
v.e.s.
csendes tag
Sziasztok!
Munkahely váltás miatt szükségem lenne egy motorra átmenetileg.A1-es jogsim van,viszont nem sok tapasztalattal rendelkezem.Eddigi tervek alapján június elején szeretnék egy autót vásárolni,addig kellene egy motor a rugalmasabb közlekedés miatt.
30 km oda-vissza hétköznapokon.Másra nem használnám.
Megbízható motort szeretnék,de a keret szűkös lesz.
Elsőkörben 100000 Ft körül nézelődnék,tudom kevés összeg de hátha Ti tudtok ajánlani valamit.Ha nagyon muszáj 150000 Ft-ig fel tudok menni,de feljebb már nem szeretnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest