Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
nod1
csendes tag
Ha nem működne, akkor egyáltalán nem indulna be a robogó. Relatíve meleg blokknál is ugyanazok az indítási tünetek.
Adjak neki 12 voltot, és nézem, hogy mocorog e?
Bib
őstag
Amikor befogod a légszűrő csonkot akkor a szivató hatást éred el.Ettől még nem biztos hogy működik a szivató.Ha bemelegedés után sem megy rendesen akkor más hiba lesz, de mindenképpen karburálási hiba vagy fals levegő, vagy henger nyomásvesztés.A 12v a szivatóra azt segít megállapítani, hogy visszazár e.
Alcsi69
senior tag
Igen, jó az első teleszkóp, azt is megnéztük elég alaposan.
Csak ráz.
Igazából azért gyanakodok a gumira, mivel eléggé szépen láthatóak az első gumin repedések, szóval az mindenképp cserére szorul.
flegga92
senior tag
Nagyon szeretem 14 éve nálam van, sosem hagyott cserben, de öreg már szegény, festése csúnya, már estek vele, nagy csomó csavar hiányzik a burkolatokról, mert elöregedett a műanyag és letörtek a csavar helyei. Gondolkoztam már, hogy "restaurálni" kéne, de kellene egy donor aminek burkolat fülei épek, festést meg tudom oldani. Nagyon ritka motor lett mára. Ahogy nézem 100e környékén el lehetne adni kb ennyivel ki is tudom pótolni az "új"-ra.
(#70655) sityupityu válasza Winchester95 (#70646) üzenetére
Megmondom őszintén, hogy én már kicsit elvesztettem a fonalat ezzel a karbi dologgal kapcsolatba.
Ugye vettél egy új karbit. Ebben volt olyan kis műanyag? Én tudom, hogy mi a szerepe ennek az alkatrésznek, de ha te beleraktad ezt egy olyan karbiba aminek esetleg más a subert kialakítása, akkor az nem egészen jó.
Úgyhogy én most nem tudom, hogy mi a helyzet ott.
Hajtásra rákanyarodva az csak egy dolog ha szemre jól működik, de a gyakorlatban kb nem jelent semmit sem. Nem hiába hívják hangolásnak a beállítását. Ezt érzésre kell beállítani, és ebbe vagy abba az irányba el kell indulni egészen addig amíg tökéletes nem lesz. Ez csak próbálgatások útján lehetséges még rutinnal is. Ez az a dolog amivel kb semmilyen szervizben sem fognak tökölni, vagy csak nagyon kevés helyen és kőkeményen kifizettetik a ráfordított órák díját. De ha neked valami gyári konfigurációd van (lehet, hogy már mondtad, de én nem emlékszem), értem ez alatt, hogy a henger, kipufogó stb minden gyári, akkor nagyon nem kell ezzel a résszel foglalkoznod. Gyári súlyú görgő, gyári méretű szíj stb bele aztán viszont látásra. Max a szíj hézagolása még egy plusz munka.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
A karburalast illetoen meg szivesen fogadok tanacsot
Winchester95
őstag
Szia!
Typhoon 98.
Ugyan ez volt a problémám.
Gyertyát cserélj,tömítéseket és minimum 2 főtengely szimeringet.
Ha ezek megvannak akkor karbi.
Én vettem egy újat 8ezerért, 17,5 naraku.
(#70658) Winchester95 válasza sityupityu (#70655) üzenetére
Winchester95
őstag
Vettem egy új karbit, gyárilag benne volt, de mikor kötöttem rá a gázbowdent kiszedtem.Azt a muanyagot visszaraktam, és most ezt csinálja.
Az lehet hogy a tank miatt? Kb fél liter van benne.
Vettem egy zsír új gyertyát, 84-es főfúvókát, meg telerakom benzin keverékkel majd.
Úgy van megoldva hogy 1:50 keverék megy bele, és az olajzás (szíj) ki van kötve.
Majd kiderül mi lesz
Hajtáshoz nem volt nyúlva szóval magas fordulaton az miatt nen állhat le.
(#70659) sityupityu válasza Winchester95 (#70658) üzenetére
Hát ha benne volt akkor annak ott a helye. Egyébként nem is értem, hogy hogyan tudtad összerakni nélküle.
Biztos, hogy nem a tank miatt van jelenség,és nem is a kevés üzemanyag miatt. Meg nem mondom így, hogy mi lehet ott e gikszer nálad, de szerintem más sem.
Új gyertya ok. De minek vettél 84-es főfúvókát amikor a múltkor felrakott gyertyaképedre itt többen is mondtuk, hogy dúsabb keverék biztos, hogy nem kell a motorodnak.
A hajtást azért hoztam szóba, mert korábban azt mondtad, hogy nem egyenletes a gyorsulás. Ez tipikus hajtásra utaló hiba lehet.
Természetesen a leálláshoz magas fordulaton semmi köze sincs a hajtásnak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Dj.Mike
senior tag
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy mitől lehet az hogy a 2010es Aprilia SR 50 R vízhőfokjelző nem akar felmenni? Ma kapott új termosztátot illetve hőgombát is de a probléma továbbra is fennáll. Egyébként úgy megy fel csak a hőfokjelző ha a légbeömlőt letakarom a hűtő előtt. Valakinek esetleg ötlet?
Bib
őstag
A termosztát rugós része a henger felé néz? Láttam már fordítva is. Amúgy ezek termosztát nélkül is hamar bemelegszenek. Amikor letakarod, akkor túlmelegszik és csal a kijelzés szerintem. Vagy nem gyári a jeladó, vezetéket kellene ellenőrizni, műszernél kontakthiba ellenőrzés. A hűtőrendszer tiszta? Rendes fagyállós? Sokan nem cserélik 2 évente és mindenhol lerakódások lesznek.
Dj.Mike
senior tag
Igen a henger felé néz. Gyárilag előkevert hütőfolyadék van benne tegnap lett feltöltve. Az a fura ha letesteljük a kábelt akkor mutat a műszer viszont ha a hőgombára visszadugjuk akkor már nem. Természetesen új hőgomba de az előzővel is megvolt a probléma.
Bib
őstag
Nem az a lényeg hogy új a jeladó, hanem hogy gyári legyen. Hőfok jeladónak árulnak 2 félét, az egyik való kijelzéshez, mert folyamatosan változik az ellenállása a másik !!!! Csak !!! forráspont jelző!!!!!!
Igazad van, nem mindegy, hogy melyik jeladóról van szó.
Viszont ez még mindig nem magyarázza meg azt, hogy ha a helyén van egy új termosztát, akkor miért nem éri el az üzemi hőfokot a motor. A rendszer kiöblítését-tisztítását jelen esetben szerintem nyugodtan lehet hanyagolni, hiszen ha az lenne akkor pont fordított lenne a helyzet, túlságosan is melegedne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Dj.Mike
senior tag
Eléri az az üzemi hőfokot csak a kijelző nem jelzi. Gyári Piaggio termosztát és hőgomba van benne. Nem értem mi más jeladó kéne még hogy legyen benne illetve hol.
suste
veterán
A fordulatszámmérő zsinórjának elvezetése közben közelebbről vizsgálva a hátsó kereket, észrevettem 1 kiálló tüskét. Ezen felbuzdulva átnéztem mindkét gumit, találtam is hátul 3db, elől 1db nem oda illő tárgyat (szög, üvegszilánk, stb).
Aszzem jó lesz bevezetni 1-2 hetente egy ilyen vizsgálatot ..... lehet nektek is .....
Bib
őstag
Megmértem neked az enyémet, amikor 3 csíkot jelez akkor 136 ohm az ellenállása. Ha az jó akkor vezeték vagy műszer rossz.
Dj.Mike
senior tag
Ha a műszer lenne a rossz azt nem jelezné a pirosan világító lámpa a műszerfalon?
Bib
őstag
Kivétel ha extrém lerakódás miatt nem éri víz a jeladót.Nálam csak a karbifűtés nem volt a rózsaszín kristályoktól 😀
Bib
őstag
Nem hinném hogy annyira komoly cucc. Melegítsd be, mérd meg az ellenállását légyszi 😀
Ja hogy eléri a hőfokot csak nem jelzi vissza...értem. Akkor félreértelmeztem ami abból lehet, hogy írtad, hogy letakarva a hűtőt meg eléri az üzemi hőfokot a kijelző szerint, de akkor félreértettem.
(#70669) Bib Na az már tényleg extrém
Karbifűtés? Legalább nem kellett külön lekötnöd. Én utálom, pont nemrég kötöttem ki egyet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Bib
őstag
Én kipucoltam, hogy menjen , szeretem ha minden gyárin működik ahogy a mérnökök megálmodták
pocokxx
Közösségépítő
Új motor került a képbe, bár picit drágább...
[kép]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
(#70674) Winchester95 válasza sityupityu (#70659) üzenetére
Winchester95
őstag
Érdekes fejlemények.
Új gyertya bent, próbáltam a 84-es fúvókával, 70-el.
Ugyan az volt a tünet, magas fordulaton leáll.
Benzin szint jó volt.
Próbáltam minden állásba a súbertűt.(Alapból középen volt).
Sehol semmi. Ugyan az a tünet.
Hajtás újból szétszedtem összeraktam nem volt semmi különös.
Megpróbáltam hogy teljesen becsavarom a keverek állítót.
Nem tudom milyen ez a karburátor, de addig csavartam még nem ütközött be teljesen.(egy ponton erősebben kellett csavarni nem olyan könnyen mint a gyári karbin).Ennyire szerintem be sem volt csavarva eddig.Most már könnyen csavarható kivéve amikor az ütközéshez érek.(Tehát olyan mint a gyári) A csavar mellett látszódott hogy a menetből kijött egy kis fémforgács.
Tehát teljesen becsavartam majd kicsavartam kb 1,5 fordulatot. Ekkor a súbertű legalsó állásban volt.
Nem volt jó.
Szétszedtem megint, majd nagyon becsavartam a főfúvókát.(78-as)
Érdekes mód az úszó a főfúvóka peremére fekszik fel.
Kicsit hajlítottam az úszón(szerintem nem sok értelme volt).
Visszaraktam, majd próba.
Már alig ment...
Vissza a súbertű lemezke a közép állásba.Majd indít:
Próbakör.
Kicsit kéken füstöl, megy de szaggatott magasabb fordulaton. (Sokkal jobb volt mint eddig).Nem leállt csak szaggatott.
Félreálltam amikor meleg volt a motor, keverék csavaron hajtottam még fél fordulatot.
Próba: se kék füst, se szaggatás.
Jól ment, több idő után is.
Az idegesít hogy nem értem mi lehetett a baj.
Emelni kellett az úszón? (Szint az kb 3/4ig volt a házban).
Be kellett járatni a keverékcsavar menetét? (Lehet eddig ez tévesztett meg).
Nagyon be kellett csavarni a főfúvókát?
Emlékeim szerint jól be volt csavarva mikor lefulladt magas fordulaton.
Esetleg valami hajtás rendellenesség van?
(Szerintem ezt a hibát kizárhatjuk).
Elnézést ha egy kicsit össze vissza írás lett.
De még mindig vakarom a fejem mi lehetett a gond.
Holnap teljesen összerakom majd megyek vele egy két kört aztán ha jó így hagyom.
Az a baj hogy ez nem megoldás, hogy nem tudom mitől lett jó, nem bízom magamban így hosszú útra sem tudok elmenni vele.
Lehet ez a hátránya az utángyártott karbinak....
Winchester95
őstag
Még egy kérdés: a videón látható hogy a súberbe teszi bele a súbertűt, aztán a műanyagot.
Én a műanyagot raktam bele először aztán a tűt.
Teljesen mindegy melyik jön először vagy úgy mint a videóban?
Dj.Mike
senior tag
Igen ha letakarom is kijelzi a hőfokot a műszer illetve akkor ha le van testelve a kábel. Szerintem talán a kábellel lehet valami gebasz.
Bib
őstag
Ne már! Hogyan lenne mindegy? Milliméterekkel feljebb kerül a tű, ha úgy raknád be. Az a műanyag szorítja a tűt a súberbe,mert a rugó nyomja a műanyagot.
[ Szerkesztve ]
Bib
őstag
Pont ezért lesz benne forráspont jelző Meg tudod mérni az ellenállását, vagy találgassunk még?
pocokxx
Közösségépítő
Még találtam egy ilyet is. Ez helyi. Lehet megnézem ma. Vagy? [kép]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
siti
senior tag
Full gyári kipufogó, 99% hogy sokat fogsz kérdezni, hogy alul felül nem húz, sokat fogyaszt, nemindul, stb. Az 1% pedig hogy lesz egy jó hangú robogód ami megy mint a veszedelem.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
nod1
csendes tag
Köszönöm neked, és Bibnek is a segítséget.
Karbit nem bántanám, tuningolni nem szeretném. 20 éves, és 30 ezer van benne. Itt az ideje a főtengely szimmering cserének ezek szerint. Viszont ahhoz én már kevés leszek, keresnem kell egy szakszervizet.
Azzal meg csak az a baj, hogy drága is, és annyit kér el, amennyit nem szégyell.
Megpróbálnám egyedül is, de félek, hogy tapasztalat híján nem tudnám rendesen megcsinálni.
Dj.Mike
senior tag
Nem vagyok elektronikai zseni de gondolom multiméter kell hozzá. Hol és mit mérjek pontosan?😂
Winchester95
őstag
Ha vannak szerszámaid annyira nem nehéz.
Türelem, és legalább egy két videó megnézése ajánlott többször.
Más:
Bekötöttem úgy a gázbowdent ahogy a videón volt.
TÖKÉLETES, most már visszaengedi alapjáratra a motort fékezés után.
Km-óra viszont magától elromlott menet közben.
És visszatért a magas fordulaton levő most már akadozásos vánszorgás.
3/4 gázig jó, onnantól már nem áll le hanem akadozik lassul majd gyorsul, lassul.
Hajtásnál mi okozhatja ezt?
pocokxx
Közösségépítő
Hmm. És honnan tudom, hogy melyik? Mire kell figyelnem? Találtam még egy ilyet is. Ez megéri a felárat, vagy inkább mást keressek?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Dj.Mike
senior tag
Továbbra is ugyanaz a gond. Ha hozzáteszem a hengerfejhez a kábel végét egyből mutat a műszer. Ha visszadugom a hőgombára akkor már nem.
Bib
őstag
Multimeter ellenállás mérésre állítva 200ohmos mérés határ ha kell állítani. Motort felmelegíteni,két kör a ház körül, majd a hőfok jeladóról sarut lehúzni. Ekkor a jeladó érinkezője és testje között mérni.
Bib
őstag
Miért mit csináltál vele, mi változás lenne?
Dj.Mike
senior tag
Mentem vele egy kicsit meg a kábelt mozgattam remélve azt hogy simán csak meg van törve. Holnap többet tudok majd mivel kiveszik a fejemből a varratot. Addig nem kéne sisak nélkül szaladgálni. Ma is csak a szerencsén múlt hogy nem láttak meg a zsaruk.😁
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ez a hirdetés csak nekem gyanús?
Amúgy valami ilyen classikus kinézetüt keres após... mint a Habana, ezek a Vespa-k, Motowell Retrosa.... ilyen 250k körül még jók vagyunk. Tudtok valami biztos tippet adni esetleg? 50-es érdekes és hogy menjen is, sajnos 2T.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
lbence
aktív tag
Szia! Mi a gyanús a hirdetésen? Nekem nem gyanús, és jól felszerelt példány.
macilaci78
nagyúr
Na gyerekek! Mióta Pesten használom a robogót, írom táblázatba a tankolásokat: óraállás, beletett üzemanyag mennyisége, egységára, oktánszáma.
Az elmúlt 11,5 hónapban 1100 km-t ment a gép, az első 900 km-t 95-ös oktánszám mellett kb 5,4 literes átlagfogyasztással, az utóbbi 200 km-t (két tankolás) 100-as oktánszámmal és kb 4,8 literes átlagfogyasztással.
Ma 397 Ft a 95-ös és 438,9 Ft a 100-as, mindig ugyanazon a MOL kúton tankolom a gépet egy utcányira a tárolási helyétől.
12% fogyasztást nyerek kb 10% felár ellenében, tehát anyagilag kifizetődő. A menettulajdonságokról nem nyilatkozok, mert erősen szubjektív és lehet, placebo, de mintha jobban is harapna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
macilaci78
nagyúr
Én se látok gyanúsat, de az tuti, hogy használt piacon biztos tipp nincs.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
V.Stryker
nagyúr
Hogy az elején vannak hibák, a jobb oldalon meg nincs meg a vespa felirat és a nyoma sem látszik, így újrafényezett gyanús. Vagy nem?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
lbence
aktív tag
Nekem nem hiányzott onnan a felirat, és most egy google keresés alapján megerősítettem, hogy csak a bal oldalon van rajta gyárilag Vespa felirat.
Egyébként 17 éves, lehet, hogy itt-ott fényezve volt, ki kell próbálni és jól meg kell nézni. Pár hete Siti forumtárs leírta alaposan, hogy egy Vespán miket kell vásárlás előtt megnézni.
[ Szerkesztve ]
(#70696) Winchester95 válasza Winchester95 (#70684) üzenetére
Winchester95
őstag
Addig eljutottam hogy már csak max gáz előtt egy 1mm-t visszahúzva a gyorsgázkart akar lefulladni meg megállni.
Mint ha egy bizonyos fordulatszám felett lenne ez az egész.
Ezt úgy tudtam elérni hogy 1,5 kicsavartam majd hajtottam kicsit befelé ameddig el nem értem ezt az állapotot.
Tuti valami karburálási gond van, csak nem tudom hol keressem.
Egy ideig jól kigyorsul mint ha semmi baja nem lenne, már volt hogy kb 1percig is max gázon mentem vele, majd egyszer csak rángat megakad, le akar fulladni de nem tud, aztán megint gyorsul, fullad gyorsul.(persze ha 1mm-t is visszahúzok a gázkaron nincs ilyen gond).
Mint ha teli gázon csak egy bizonyos pillanatig lenne elég a benzin, vagy a levegő lenne sok/kevés?
Minden esetre már 99%-ban jó a motor.
nyogo83
Topikgazda
"anyagilag kifizetődő"
Ha meg melle teszed azt is, hogy a 100-as benzint akar nyugodt szivvel telen is benne hagyhatod es nem fog belole egy zoldes fos kepzodni a karbi belsejeben, akkor meg egyenesen ajanlott.
Evek ota csak 100-ast tankolok, semmi retek nem rakodik le sehol a karbiban.
lorcsi
veterán
nézegetik már azóta ezt a kis moccert
de még mindig nincs kész
kezd zavarni a dolog
arra hivatkoznak, h az önindítóval vacakolnak
most ránéztem a neten, h mennyi egy iylennek az önindítója
itt újat látok 5,5k..
szerintetek jó lenne ez hozzá? (50-es habana)
mert ha ez iylen nehezen megy, megtanulom berhelni a kis habanát..és megcsinálom legközelebb magam..ennyi idő alatt szerintem a 0ról kezdve is végzek bőven
siti
senior tag
Hirdetés képét összeveted a gyári képpel. Miért jó a gyári? Mert okos kamasz feltett rá egy sportkipufogót, meg sport légszűrőt, meg 46-os matricát és ennyit ért hozzá. Majd elkezdi fülee hangolni az alapjáratot, nyélgázt, variót, nagyobb hengert mert nem jól megy majd rájön hogy hiába borítja a pénzt bele, nem jó. Eladja és vesz egy 125-t rendszám nélkül és boldogan száguldozik. Ez 99%, a maradék egy, aki tényleg összehangolt mindent.
A linkelt képen meg nem vespa lx van, csak éppen annak akarják eladni.
Én örültem hogy malossi multivart találtam a robogóban, mikor szétszedtem. Hajtották is rendesen, gyári katalógus ékszíj meg nem jó vele... Ilyen apróságok a tuning robeszok világa.
V.Stryker
Szerintem drága. Doboz, krómtükör, kisplexi külön meg többe van, mint egy pucér gép plusz extrák. Amúgy ha nem karambolos csak eldobták, akkor nem gond a fényezés (enyémet is "eldobták", mikor rokon megállt, ment is festőhöz egy tenyérnyi folt miatt). Ami nekem innen mobilról gyanus, hogy a műanyag részek túl feketék és még nem szívta szét a nap.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
flegga92
senior tag
Úgy néz ki megtaláltam a Gulliver utódját, egy Yamaha Cygnus X 125 (2004) lesz. Egyszerűen 50-es jobb robogó számomra nincs, párat kipróbáltam de a 188 cm magasságomhoz kényelmetlen az összes. Talán a Scarabeo lenne jó, de azon még tároló sincs.
Lejárt külföldi okmányokkal van a mostani eladó 50-esként használta. Telefonban fél órát beszélt az eladó a motorról, korrektül elmondott mindent, de sajnos csak vasárnap tudom kipróbálni. Havernak az egyel újabb injektoros típus van az tetszett, remélem ez is fog.
Egy darabig nálam is 50-esként lenne használva, de le fogom tenni a jogsit 125-re és akkor szeretném papírozni. Van hozzá az olasz forgalmi és kivonatási engedély, kétnyelvű adásvételi szerintem nem gond.
Gondolom ezek után be kell fizetni a regadót, aztán NKH műszaki, biztosítás, okmányiroda, fizetsz kapod a rendszámot és mész. Eredetiség vizsgálat kell motorra is?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia