Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71501) suste válasza Krogoth (#71497) üzenetére


suste
veterán

Ha tényleg 28000 van benne, akkor állati jó anyagból van, hogy nem hullámos.
Vagy eddig én találkoztam mindig szar anyagú cuccokkal :F

A szélétől beljebb az a fekete csík a szíjnak a nyoma, csak addig ment ki?

(#71502) MrChef válasza sityupityu (#71496) üzenetére


MrChef
aktív tag

Kinyitnám a benzincsapot, hogy leeresszem a még megmaradt benzint. Elméletben, aztán tovább nemtom. :D
Inkább az lesz, hogy hetente beindítom a robogót, melegig járatom.

(#71503) sityupityu válasza suste (#71501) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Az még a határeset ameddig ki megy, gondolom már a szíj szélességéből is hiányzott.
Ha jól látom ez még egy régebbi variátor, ahol keménykrómos bevonatot alkalmaztak. Ezek sokkal tovább bírták.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71504) Krogoth válasza suste (#71501) üzenetére


Krogoth
senior tag

Elméletileg az eredeti van benne. 3. tulaj vagyok, az előzőnek azt mondták, hogy nem cserélték.
Az a fekete kör meg szerintem gyárilag így néz ki, de majd ha megint szétszedjük kicserélni, akkor meglesem.

(#71500) nyogo83 Fölösleges. Leégett az olajpumpám és ki lett kötve, most benzin mellé öntöm az olajat:)

(#71503) sityupityu 1-2 milit kopott csak az új szíjhoz képest. Szíj oldalán azért látszik a használat.

[ Szerkesztve ]

(#71505) sityupityu válasza Krogoth (#71504) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

A fekete kör nem gyárilag van rajta, hanem a szíj szélének a nyoma van odaégve. :) Nehezen, de el lehet távolítani mondjuk féktisztító segítségével.
A 2 mm kopás egy ilyen keskeny szíjnál már igen jelentősnek mondható.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71506) Krogoth válasza sityupityu (#71505) üzenetére


Krogoth
senior tag

A sérülés miatt úgy is cserélve lesz, nem takarítjuk.
Szíj lehet nincs annyi, de az is cserélve lesz, 8000km után már amúgy se árt neki :)

Szerk: Ezt néztem ki magamnak, vagy inkább a robogómnak :)

[ Szerkesztve ]

(#71507) macilaci78 válasza MrChef (#71502) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ha leereszted a benzint, akkor nem sokat kell járatni, hogy a rendszerből is kifogyjon.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#71508) Dj.Mike


Dj.Mike
senior tag

Hali az lenne a kérdés hogy mit lehet tenni abban az esetben ha adott egy Aprilia sr 50 r factory aminek a gyújtásalaplapra csatlakozó soklábú kábelköteget víz érte. Ugyanis mióta megtörtént az eset azóta folyamatosan szopat. Ha nagy nehezen ad szikrát onnantól kezdve indul rendesen. Viszont ha lehűl akkor már megint nem ad szikrát. Meg vagyok győződve hogy ott a gond mivel hajszárítózás után pöccre indul érdekes módon. Létezik hogy még mindig nem száradt volna ki?

(#71509) sityupityu válasza Dj.Mike (#71508) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Elképzelhető, hogy valamennyi víz még van benne valahol...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71510) Dj.Mike válasza sityupityu (#71509) üzenetére


Dj.Mike
senior tag

Szerinted okozhatott benne akkora kárt a víz hogy cserélni kelljen az alaplapot? Vagy szimplán ki kell szárítani és megint jó lesz?

(#71511) sityupityu válasza Dj.Mike (#71510) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ha sokáig érte a víz akkor szerintem igen, de próbáld meg még szárítgatni hátha...

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71512) Adamo027


Adamo027
újonc

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, hogy tegnap este hazafelé megállt a 2009-es 2 ütemű Keeway Matrix-om. Hirtelen elvesztette az erejét és félre állás után már nem is indult. Kicsit olyan hangja volt mintha sziszegne. Mit tudok ilyen helyzetben csinálni? Mit kéne megnéznem rajta?

Köszi előre is.

(#71513) MrChef


MrChef
aktív tag

Sziasztok, még mindig a nehezen indulás problematika...

A robogóm most volt szervizben: új akksi került bele, a karburátort kitisztították.
A szivatója és a gyújtógyertyája jó, megnézték, azokat nem kellett cserélni.

Sajnos már a szervizből való elinduláskor sem pöccre indult a gép, hanem többedszeri indítózásra.
(amúgy berúgókarral is indítható)
Másnap reggel köszörülgetés, tiki-taki, tiki-taki...majd azért csak beindul.
Munkába mentem vele. Eltelt kb 8 óra, után megint indítanám. Tiki-taki...beindul.
Ma voltam valahol, kb. 3,5 órát állt a robogó, de már ennyi szünet után sem azonnal indított.

A lényeg, hogy minél több idő telik el a leállítástól számítva, annál nehezebben indul. A téli elrakáskor nemhogy hetente, de naponta kellene indítgatnom, különben a téli álomból majd csak trélerrel tudom feltámasztani (megint sok pénz).

A sok indítózgatás pedig ha nem is meríti le az akksit, de az indítómotort szerintem tönkreteszi, és akkor fejemet a földhöz b@szom, ha azt ki kell cserélni.

Az egyik honlapon azt írják más robogósok, hogy ez az egész probléma azért van (ha akksi-, gyertya-, szivatóhiba nincs, és nem döglött bele a benzin), mert idővel szárad a karburátor.
Van, aki benzinnel keni be a gyújtógyertyát, után hamar indul a robogó. Van, aki injekciós tűvel fecskendez benzint a benzincsőbe. Na, ez utóbbi kettőt el szeretném kerülni, de az indítóspray-ről sem olvastam jót, állítólag megterheli az egész rendszert.
Szóval ötleteket várok, előre is köszi. :F

(#71514) pofijanika


pofijanika
csendes tag

Sziasztok!

Van egy 2003(?)-as Piaggio Liberty 125-öm. Utoljára tavaly novemberben ment. Most próbáltam beindítani. A lámpák kigyulladtak, fényszóró, minden működött, de többszöri próbálkozás után sem indult. Feltöltöttem az akksit (Bosch M4 F25). (Kb. 2,5 óra után jelzett az Einhell töltőm, hogy kész, de hagytam még rajta.)
Tettem bele olajat, mert kb. száraz volt, hoztam bele benzint. Ezek után sem indul.
Készítettem egy videót, íme: https://vimeo.com/291276587

El szeretném adni, mert nem használom, de jó lenne, ha be lehetne indítani. Mit javasoltok?

Köszi!

(#71515) SLYM válasza MrChef (#71513) üzenetére


SLYM
veterán

Gyakorlatilag az összes robogónknak volt ilyen problémája, amikor meg beindul, akkor jobban füstöl. Hidegindító mindig segít, de az meg nem tesz jót semminek ugyebár. Megoldást egyébként nem találtam a problémára egyiknél se, igaz nem is nagyon kerestem, mert szeretek minél több fajta robogót kipróbálni, pár hónap után mindegyiktől megváltam, (egyet leszámítva).

(#71516) forandor válasza Adamo027 (#71512) üzenetére


forandor
tag

- Gyertyakábel nem-e a szakadt meg. Jártam már így, gondolt egyet és a pipánál letört a kábel.
- Minden a helyén van-e, csavarok nem-e lazultak meg. Légszűrő, karburátor, vákumcső...
- Kompresszió van-e. Lehet, hogy gyűrűtörés.
- Szimering

MrChef, Egy halálán lévő Zip-et mentettem meg a bontástól. Új hengerszett, új szimeringek, új gyertya; pipa és kábel, szokásos takarítások (karburátor, légszűrő). Még gyári CDI-t is vadásztam hozzá, csak hogy a motorikus alkatrészeket említsem, a többit inkább hagyjuk :D. Mindezek után sem volt hajlandó könnyen indulni, még egy éjszaka állás után sem, ráadásul nyáron. Ezután benzin csöveket, és a vákumcsövet is cseréltem (plusz kapott még benzinszűrőt is), de még ezek után is szart a fejemre. Rugdostam, köszörültem, de csak nagyon nehezen indult. Volt hogy 15 percen át ment a kardiózás. Ha indult, akkor onnantól már ment mint a golyó, de ezt egyik reggel meguntam:
Levettem a szívatót, a helyét befogtam a kezemmel, és így rárúgva egyből beröffent. Hiába működik jól az automata szivató, ha a dugattyúja nem a megfelelő tartomány között mozog. Tolómérővel méregettem mind a karburátor járatát, mind a dugattyú mozgását. A szivatót hozzáállítottam (mintha szét akarnád csavarni), és azóta nincs olyan, hogy ne első rúgásra induljon.

pofijanika, Friss benzin, hidegindító. Indulnia kéne. Gondolom 4T, nem szabadna sokat állni hagyni.

(#71517) MrChef válasza forandor (#71516) üzenetére


MrChef
aktív tag

Láttam videót, ahol asszem szintén a szivatóval vacakoltak. Illetve volt, ahol ujjal befogtak valami levegőzőt. Van, aki indítás előtt kb 7-szer megforgatja a gázkart. A szivatós technikát hogyan sajátítsam el?

(#71518) sityupityu válasza pofijanika (#71514) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Két dolgot mindenképp ellenőrizz. Az egyik, hogy van-e szikra, a másik pedig hogy kap-e üzemanyagot. Ha hosszas indítózás után is csontszáraz a gyertya, akkor végig kell menni az egész üzemanyagellátó rendszeren, hogy miért nem kap benzint.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71520) forandor válasza MrChef (#71517) üzenetére


forandor
tag

Szedd le a szivatót, kezd el "szétszedni", azaz szétcsavarni. Amikor már kezdene kettéjönni, akkor csavard vissza annyira, hogy legyen tartása, ne lötyögjön. Persze ez nem egy jó beállítás, így csak maximalizálod a karburátor dúsítási kapacitását, de arra jó, hogy megtudd tényleg a szivató-e az ami szivat téged. Tedd vissza így, és tegyél egy próbát. Ilyen állásban a hideg és hibátlan motornak indulnia kell, csak ha bemelegszik, nem fog tudni a szivató eléggé zárni, így a motor túl dús keveréket kap (többletfogyasztás, nem lesz alapjárat, nagyon nem).

Ha így indul, akkor már csak a megfelelő állásba kell tekerni a szivatót. Ezt mondjuk így elmagyarázni nehéz. Ezért inkább:
Kicsit lejjebb tekerve találsz általam feltöltött képet, pár jó hozzászólást, számokat, instrukciókat.

(#71521) D1Rect


D1Rect
félisten

IP ECOBLU -40 C° vagy Agip COOL

Ugye jól értem, hogy ez a kék fagyálló?

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#71522) dtsdexter válasza D1Rect (#71521) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Igen, mind a kettő kék színű ... csak egy kérdés, vashűtős a robogód? Emlékeim szerint ahhoz kellet a Kék meg a Zöld. (egyébként semmi jelentősége a színnek, Ha alu a hűtőd ahhoz valót rakj bele, az se baj ha töményet, ha meg vas akkor ahhoz valót) :)

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#71523) D1Rect válasza dtsdexter (#71522) üzenetére


D1Rect
félisten

Szerintem most piros van benne, de láttam már tisztább hűtővizet is.
Azért volt gyanús, hogy a gugli kéket hozott.

SR 50 2007

Más: El van törve a "kipufogó tartó konzol"?
Nem tudom pontosabban leírni, hogy mi is ez ami a váz és a kipuff között van, már korábban is volt hegesztve, most is megcsinálom, de jó lenne belőle egy gyári.
Mi lehet ennek a neve?

[ Szerkesztve ]

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#71524) dtsdexter válasza D1Rect (#71523) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Nincsen kizárva, hogy piros (rózsaszín) volt benne, sőt szinte biztos, bár piros akkor szokott lenni amikor megeszi a rozsda :( ... engedd le, és 2-3x át kell mosni töménnyel.

"Kipufogótartó konzol" De szerintem a gyári kipufogón gyárilag van, a többihez szokott kelleni ez a konzol.

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#71525) Flashback


Flashback
addikt

Ha lemondok az autópályáról, nagymotorról akkor van valami ajánlható kategória városban 300e-ig?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#71526) MrChef válasza forandor (#71520) üzenetére


MrChef
aktív tag

Köszi, igen, ez lehet a baj. Akkor szöszmötölök vele, ha megtalálom. Valszeg hozzá kell férnem a cucchoz, az ülés és a takarólemez alatt.
Amúgy a következőképpen indítottam el a robogót ma és tegnap: a gázkart 10-szer meghúztam, indítógomb, nem indult. Gázkar húzogat 10-szer, berúgókar, indítógomb, nem indult. Majd berúgókar, beindult.

(#71527) perge666 válasza Flashback (#71525) üzenetére


perge666
veterán

(#71528) MrChef válasza perge666 (#71527) üzenetére


MrChef
aktív tag

Hja, kíváncsiságból néztem az új bringákat. 100.000 Ft alatt nincs is értelmes darab. Van nekem bringám, kb 10 éve vettem vmi 35ezerért, de alig bringáztam azóta is.
Maradtam a robogónál... :DDD
F@szom fog teknős lassúsággal munkahelyre érni és leizzadni.

(#71529) suste válasza perge666 (#71527) üzenetére


suste
veterán

teljesen elvetemültek a bicikliárak (is) :O
a profi bringásokon kívül nem tudom elképzelni, hogy értelme lenne több 100.000ft-ot kiadni kerékpárra
az 50-70K-s is pont ugyan olyan jó túrázgatni, melóbajárni, stbstb (én 10K-ért vettem pár éve kéz alól, Velencei-tó megkerülésre és biciklizgetésre tökéletes)
a kedvencem még az "egészséges életmódot" emlegetni a városban kerékpározóknál (ennél mérgezőbb dolgot nem tudok elképzelni a biciklisnek!)

[ Szerkesztve ]

(#71530) Flashback válasza perge666 (#71527) üzenetére


Flashback
addikt

Ez amúgy nem rossz :) :R

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#71531) MrChef válasza suste (#71529) üzenetére


MrChef
aktív tag

Nem tudom, szeretnék-e olyan helyen dolgozni, ahová nem baj, ha izzadtan, bringás szerkóban érkezek meg.
Pl. mert van külön öltöző, zuhanyzó? :-D Nálam ez kizáró ok.
Pár éve a bringámra akartam kormánymagasítót. Megkérdeztem a bringás szervizeket, aztán elment a kedvem az egésztől: 25ezer Ft-os alkatrész, plusz ez meg az, végül 40ezer, mondtam, elmennek az anyjukba. Szóval ott is megy a lehúzás ezerrel. És tökveszélyes, hogy nem tudod tartani a forgalom tempóját, mert nem tudod. Lassú, fárasztó és szmognyelő vánszorgás a városban, nem sport.

[ Szerkesztve ]

(#71532) sityupityu válasza suste (#71529) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Mint mindenhol a minőséget itt is meg kell fizetni. Nem mindenki csak melóba járásra stb használja a kerékpárt. Ha nem is versenyzői szintről beszélünk, de ha valaki kicsit is komolyabban veszi ezt a sportot akkor az 50-60-70 k-s biciklik sajnos nem sokat érnek. Egyszerűen nem bírják a terepet, széthullanak a rossz anyagminőség és egyéb dolgok miatt (természetesen terepbiciklizésről beszélek).

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71533) spanglee001


spanglee001
addikt

markolatfűtést tettem a motorra, éppen elbírja a rendszer, bár alapjáraton a világításon látszik ha bekapcsolom, szeretnék ülésfűtést is, de azt már valószínű nem bírná el. Mit lehet tenni? Csere ledre irányjelzők helyzetjelző és féklámpa elég lenne? Vagy van ledes fényszóró ami engedélyezett és kevés fogyasztású? A jelenlegi fényerővel elégedett vagyok. Alany kymco agility 50cc 4T

netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy

(#71534) macilaci78 válasza spanglee001 (#71533) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Mint az autóknál: a megnövekedett fogyasztáshoz emelt teljesítményű generátor és akku.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#71535) body007


body007
addikt

Egy hidegindításos kérdés.
Ma reggel volt nálunk úgy 1 fok. A moci nem szeretett volna jönni velem dolgozni, itthon hagytam (pedig rugdostam pár percig). Most hazaérve első dolgom, h megnézzem mi a bánata, hát egy rúgás és indult (mint mindig). Szóval kérdésem az lenne, h mit csináljak vele, h a hidegbe is induljon? Most azon filózom, h betolom az előszobába de jobb örülnék vmi tisztább megoldásnak :)
Mint írtam szívató (kézi), moci rendben, max ha több napot áll sértődik meg és nem egy hanem 10 rúgás mire beindul (vagy leejti a benzint vagy elpárolog a blokkból, nem tudom)
Ötlet? :R

Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P

(#71536) Máté337


Máté337
csendes tag

Sziasztok! 2 hete vettem egy Motowell Magnet City 4T-t. Tökéletesen indul, szépen megy, viszont a fogyasztása közel sem tűnik olyan jónak, mint ami le van írva, illetve amit más felhasználótól hallottam. 120km alatt fogyasztott el kb 4 litert(talán kicsit többet). Én úgy tudom, hogy ennek a robogónak, mivel 4T, 3 liter alatt kellene, hogy legyen a fogyasztása. Összesen 382km-t tettem meg vele eddig. Egyébként nem használtan vettem, fojtás is benne van, tehát elvileg minden gyári. Számíthatok arra, hogyha kérem, akkor a márkaszerviz orvosolja a problémát 500km-es kötelező szerviznél? Egyébként az üzemanyag-szint jelzőm is érdekesen mér. 80km-ig a tetején van, aztán 1 nap alatt felére csökken, következő nap pedig teljesen lent van. Egyébként kizárt , hogy lopják belőle a benzint.

[ Szerkesztve ]

(#71537) macilaci78 válasza Máté337 (#71536) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Még bejáratós, majd 1000 km után mérj fogyasztást szerintem.
Az üzemanyagszintjelző hibás. Nálam a Suzuki Ignis mutatója moccan 80 km után, de annak sokkal több kell, hogy az úszó mozdulni tudjon. :D

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#71538) macilaci78 válasza body007 (#71535) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nulla szívatóval rúgj 3-4-et gyújtás nélkül, utána gyújtással. Ha nem kapja el, akkor ugyanezt 1/4 szívatóval is.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#71539) suste válasza Máté337 (#71536) üzenetére


suste
veterán

ahogy írták,
- még bejáratós, plusz
- 4l/120km = 3,3l/100km, ami nem is olyan vészes, úgy hogy nem ismerjük a súlyodat és vezetési stílusodat
- ha minden gyári, akkor gondolom még a variátorban is benne van a "fojtás", vagyis pörgeted feleselegesn mint állat, hogy normális sebességet érj el....

(#71540) D1Rect


D1Rect
félisten

Tényleg, ha már fogyasztás.
Az enyém 9.2L-rel megy el százat.

Ezt kicsit sokallom.

MOD: mondjuk az is igaz, hogy mindig járatom 1-2 percet indulás előtt.

Ugye még mindig egy SR 50:

Naraku Performance PHBG Black Edition 21mm-es
Stage 6 MKII hengerszett 70ccm
Stage6 pro replica kipuf
Naraku főtengely
Stage6 kuplungharang
Stage6 Sport PRO kuplung + polini 3g

Mivel gyári légszűrő van rajta(sport betéttel és "extra lyukakkal") gondoltam, hogy kap egy olyat amivel rendesen kap levegőt.

[ Szerkesztve ]

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#71541) flegga92 válasza macilaci78 (#71537) üzenetére


flegga92
senior tag

Újabb autónál kicsit másabb, legtöbb autóban indításkor mér az úszóról egy szintet, utána átfolyás mérővel kalkulál és csökkenti a szintet a mutató. Honda Civicnél is ilyen, ha egyhuzamban megyek vele 100 km-t meg se mozdul, de ha leállítom és később beindítom, jóval alacsonyabb szintet jelez. Ez azért van, hogy élesebb kanyarban, lejtőn/emelkedőn se mozogjon össze vissza.

Elképzelhető, hogy újabb robogóknál is van ilyen késleltetés, főleg digitális kijelzőssel. Az ex Gulliveremban pl tuti nem volt, ha félnél alacsonyabb volt az üzemanyagszint és levettem középtámaszról össze vissza járt a mutató. Jelenlegi Yamaha Cygnus X pl ezt nem csinálja. De hasonló képen mutatja mint Máté337-nek, első 80 km-en nem csökken szinte semmit, középső tartományban gyorsan lemegy, majd az alsó tartományban megint lassan. Sőt van, hogy az esti leállított szinthez képest másnap reggel egy csíkkal lejjebb mutat, majd napokig ott marad (napi 5-6 km megy bele).

(#71542) suste válasza D1Rect (#71540) üzenetére


suste
veterán

3g -> visít mint a malac :C
De ugye a tuning cuccokhoz ez kell.
Ilyen tuninggal már nem nézheted a fogyasztást szerintem...

(#71543) BlackPriest válasza flegga92 (#71541) üzenetére


BlackPriest
őstag

nekem a keeway focus is ezt csinálta, "sokáig" alig mozdult, utána két nap (30km) alatt üres

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#71544) D1Rect válasza suste (#71542) üzenetére


D1Rect
félisten

Szerintem nem megy eléggé. ;]
Keresem a hibát, hogy mi okozhatja.

"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."

(#71545) Máté337 válasza suste (#71539) üzenetére


Máté337
csendes tag

80kg vagyok, igyekszem nem nyélgázon közlekedni minden alkalommal, viszont valóban pörög rendesen, hogy elérjek egy viszonylag magasabb sebességet. 500km-nél kiszedik a fojtást. Köszönöm a válaszokat! :)

(#71546) macilaci78 válasza flegga92 (#71541) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A robogómon olyan régóta rossz az üzemanyagszintjelző, hogy nem is emlékszem, milyen volt, amikor működött. De hullámzásra nem emlékszem, pedig se hullámtörő, se semmi nincs a tankban. Egy modern, digitális műszertől elvárnám, hogy a kilengéseket korrigálva számoljon egy valós, átlagos értéket.

Anno a Ladánál figyeltem meg, hogy hosszú, egyenletes lassításnál mozdul felfelé az üzemanyagszintjelző, de vad hullámzásra ott sem lettem figyelmes, pedig az sem űrtechnika. Az úszónak van valami tehetetlensége a pályáján, ami kiküszöböli a gyors mozgást.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#71547) sityupityu válasza Máté337 (#71536) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Tipikus robogó üzemanyag szintjelzés, egyszerűen csak nem lineárisan mutatja a fogyasztást.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71548) sityupityu válasza D1Rect (#71540) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ennél a motornál ez a fogyasztás teljesen normális. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#71549) MrChef válasza macilaci78 (#71546) üzenetére


MrChef
aktív tag

Szia! Találtam ezt a műhelyt, ahol autó- és motorműszereket is javítanak.
Az én üzemanyagszint mérőm is rosszul mér: teljes tanknál is csak félig megy fel a mutató. A szervizben végignézték a cuccot, kábelt, membránt, mittudoménmit, és nem találtak hibát, csak a műszeregység lehet a ludas. Mivel ez a mocimba alsóhangon is 15ezer Ft külföldről, ezért tennék egy próbát a javításával.

(#71550) macilaci78 válasza MrChef (#71549) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Én vágtam egy 30 centis bükkfatipilt, tele tankba benyomtam, megjelöltem, meddig ér a tele. Otthon forrasztópákával berovátkáltam negyedekre és a csomagtartóba betettem. 200 Ft volt, de ha forrasztót is vennem kellett volna, akkor is megállt volna 2500-ből a javítás és a tank formájából ítélve ez lineárisan mér. :K

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.