- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Amiga A500 - A régi barátnő
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Yézi: 10 év
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz
sityupityu #71847 üzenetére
Nem, mert ez fém. Az íves formája ami nagyon bezavar. Pedig pont ettől kéne egyszerűbbnek lenni, de nem tudok rájönni, hogy hol lehetett.
-fix tárcsa lapát?
-dekni darab?
-??? -
Bilux
veterán
Piaggio NRG vizes.
70 malossi vas henger, malossi MHR variátor, technigas triops kipufogó. Gyári variátorral 5g görgővel kopott Piaggio szijjal jól megy jól gyorsul. 8-9000 fordulat között dolgozik.
Beraktam az új polini szijjat maradt minden más gyári. Ekkor a fordulatszám 7000-7300 között hullámzott fix gáznál.
Be kell kopni az új szíjnak? Vagy ehhez az új szíjhoz gyenge a kontraszt rugó?
Beraktam az MHR variátort a gyári 5g görgőkkel úgy nagyon rossz volt csak pörgött a motor, de nem nagyon akart menni. MHR-hez nehezebb görgők kellenek? Milyen súlyú görgőkkel próbálkozzak? -
-
suste
veterán
A módosított variátor miatt most 60km/h fölött kicsit túl hamar felkapcsol (könnyen kimennek a görgők).
Ezért újra benéztem a variátorhoz, hogy görgőket cseréljek. (6*14g -> 3*11g + 3*14g)
Azt öröm látni, hogy végre teljes átmérőben dolgozik.
Módosítás előtt:Viszont találtam valamit a variátor alatt, amit nem tudtam azonosítani.
Van esetleg valakinek ötlete, hogy ez mi lehet, honnan törhetett le? -
-
MrChef
aktív tag
válasz
sityupityu #71842 üzenetére
Vizonylag igen, 100ezerért.
-
-
MrChef
aktív tag
Néztem pár olaszt, pusztulatok voltak ilyen árban (kb 120ezer). Van néhány japán is, de olyan kicsik, mint egy játékmotor. A kis kerékkel el lehet szállni a magyar úthibákon. Végül egy igen szép állapotú és keveset futott Keeway Matrixot vettünk. Előtte végignéztem, kipróbáltam. Jól megy és jól működik. Majd meglátjuk, egyelőre jó lesz.
-
nod1
csendes tag
válasz
MrChef #71814 üzenetére
Malaguti Centro, Ciak, Italjet Torpedo, Yamaha Why nem játszik?
Ezek is nagykerekűek, jó, persze, nem 16 colos kerékmérettel, de a 14-15-ös is sokkal magabiztosabb, mint a 10-es "életveszély". Ezeknek is megbízható blokkjuk van, de mivel nincsenek kikiáltva ismert nagykerekűnek, jóval olcsóbban találhatsz belőle megfelelőt. Vagy akár Piaggio Free-t, mint ami nekem is van. Ezek közül egyik sem űrtechnika, jó az alkatrész ellátás, és megbízhatóan üzemelnek. Mindezt a népszerű Scara/Liberty ártól 10-30%-al olcsóbban. Egy próbát megér! -
-
-
perge666
veterán
válasz
sityupityu #71834 üzenetére
A 10-20 ezres eltéréssel pont arra akartam kilyukadni hogy ér a motorja vagy 150-et,de lát egy tagot aki hirdeti az olyat mint az övé 250-ért,és felteszi kicsit kevesebbért ő is 230-240-ért..............
Ilyenekbe már futottam bele nagyon sokszor,és amikor mondtam az illetőnek hogy ez is meg az is a baja,akkor azt mondja hogy azért ennyi az ára. -
-
perge666
veterán
válasz
sityupityu #71832 üzenetére
A magasabb ár,nem feltétlenül jelentheti azt hogy jobb az egyik a másiknál.
Sokan úgy vannak vele hogy látott egy ugyanolyan motort mint az övé mondjuk 250-ért,akkor az övé is ér annyit,állapotot,semmit nem néz.Vagy azt mondja hogy az övé kicsit csúnyább,ezért 230 vagy 240. -
-
perge666
veterán
válasz
sityupityu #71830 üzenetére
Lehet válogatni 200 alatt is,csak többnyire “kókányoltak” SAJNOS!
Vagy lehet gyári,de kell rá költeni hogy napi használatra alkalmas legyen. -
válasz
MrChef #71828 üzenetére
Az biztos, hogy pl SR-ben csak 10 pluszost (kb 2006-2008) tudnál venni 200 környékén. De ha jó állapotban van én nem félnék megvenni egy ilyet. Ha garázsban volt tartva (és gondolom ott, máskülönben nem lenne szép), akkor pl a műanyag elemeknek az ég világon semmi bajuk nem lesz ennyi idő elteltével sem.
Egyébként az utóbbi időben nagyon felmentek a használt motor árak, 200 alatt nehéz válogatni. -
MrChef
aktív tag
válasz
sityupityu #71817 üzenetére
Igen, most ez a szitu árban és választékban. Ha 100ezerért veszek Keeway-t, akkor az végleg apósom alatt marad, eladni már nemigen lehetne (igaz, értékvesztése már minimális), meg minek, ha elketyeg. A Balatonnál is van pár motorszerelő, majd ott megnézik szenozn elején. Ennyiért, vagy kicsit többért lehet kapni néhány szép Suzuki Lets4 robeszt, de azok olyan kicsik, hogy nagyítóval kell keresni. Olyan pici kerékkel elszáll a f...ba. Illetve 120-150ezer körül szinte csak pusztulat olasz robogók vannak, vagy 10+, pláne 15+ évesek, azokban meg nincs bizodalmam. Akárhogy is, a csövek, gumik, kasztni öregszik, reped stb.
-
syler123
veterán
válasz
sityupityu #71826 üzenetére
Ezt világosan ki is emeltem. Pl legutolsó hozzászólás (Valóságban nincs ennyi a sebesség.)
Amúgy ha 15-öt csal és 100 helyett 80-85-el megy, az azért nem rossz 50-essel. Igaz itt már 10000-et forog -
-
syler123
veterán
válasz
body007 #71824 üzenetére
Lehet az lesz
Most ilyen 4 ütemű fogyasztást produkált, elvileg ilyet nem tudnak nagyon a kétüteműk, eddig nekem sem bírt ennyit, ezt hengercsere után produkálja.
De 1 teszt nem teszt, megint nulláztam az órát. De örülnék neki ha ezt tartaná, óra szerint 100-al tud menni, e helyett járok 80-al és nem nyelezem. Valóságban nincs ennyi a sebesség. -
csurgoi
aktív tag
Sziasztok!
Valakinek nincs elfekvőben egy Yamaha Neos (2T)-hez való csomagtartó váz(amire boxot tudok szerelni.
Esetleg valami olcsóbb megoldást nem tudok javasolni.
A gyári illetve amiket találtam mind 25-30e ft körül vannak. -
macilaci78
nagyúr
válasz
sityupityu #71819 üzenetére
Mekem sincs véleményem, csak tapasztalatom. Az én motorommal, az én seggem alatt.
Öcsém kezdetektől fogva ÖMV 100-ast tankol, neki véleménye van, tapasztalata nincs. -
syler123
veterán
Nekem nem rég lett a henger cserélve a Motowell Magnet RS-en. Most valahogy léptem át az 1000km-t, viszont a fogyasztásom hihetetlennek tűnik. Stage6 variátor és kipufogó és az azokhoz szükséges szettek vannak benne. A robogót nem használtam nyélgázon, szépen gyorsítgattam vele és csak 80-al mentem óra szerint, az lehet kb 70.
125km-t mentem vele úgy hogy 3,5l-t tudtam a robeszba tankolniEz akárhogyan is nézem kevesebb, mint 3 liter, egy kétütemű gépezettől. Fel is tűnt, hogy a 1 héten csak 1-szer kellett tankolnom, az nekem 5 * 13 * 2 km minimum és ugye a városban is szaladgálok vele, viszont ugye hazafele már tankoltam, de még hazaértem volna vele.
Annyi hogy eddig folyt a túlfolyón a benzinem, azt is megcsináltattam, gondolom az is sok többletfogyasztást jelentett. -
siti
őstag
válasz
sityupityu #71816 üzenetére
igen, ezekbe a prémium benzinekben van/lehet már stabilizátor adalék, hogy ne trutymósodjon be. nekik se lenne jó, mert gondolom nem fogy olyan gyorsan, mint a sima 95.
-
válasz
macilaci78 #71818 üzenetére
Nekem ezeket hiába írod, én mondtam, hogy nem veszek részt az ezzel kapcsolatos "vitában" illetve egymás győzködésében. Ez az a téma amit én nagy ívben kerülök.
Én is te is, és más is leírta az ezzel kapcsolatos véleményét és tapasztalatát, nálam itt ez a dolog ki is merült. -
macilaci78
nagyúr
válasz
sityupityu #71816 üzenetére
MOL 95 evo
620 km - 35,45 liter
5,72 l/100 kmMOL 100 evo plus
625 km - 31,37 lliter
5,02 l/100 kmA felhasználás jellege azonos, ugyanott, ugyanazok az útvonalak, ugyanaz a gép és motoros.
-
-
-
suste
veterán
válasz
nyogo83 #71813 üzenetére
jó lenne tudni, hogy pl az OMV MaxxMotion95 is ilyen "tiszta"-e, mert akkor egy még jobb alternatíva lenne
bár ugye ezzel nem éreztem semmi különbséget, szóval lehet hogy ez csak egy lehúzásegyébként a "csak" "tisztább" benzinnek is kell hoznia teljesítményjavulást, és ha nem dugul el a rendszer, akkor meg kész főnyeremény
majd ránézek az árakra is, mert most nem is figyeltem a különbségeket....
-
MrChef
aktív tag
Sziasztok!
Apósom jövő hét vasárnapi születésnapjára akarunk neki robogót venni 100.000 Ft-ért, a család összedobta a pénzt. A motort nyáron használná a Balatonon. Gyakorlatlansága és a kátyúk miatt nagykerekű robeszt keresnénk, de ezen az áron csak pusztulatok vannak. Néztem már Aprilia Scarabeo-t, kuka. Vagy Kymco City, szinte nincs is eladó.
Érdemes ennyiért jó állapotú Keeway-t vagy Motowell-t venni, aztán lesz, ami lesz? -
nyogo83
Topikgazda
En egyvalami miatt tankolok 100-as benzint: a karbi belsejebol enni lehetne olyan tiszta benne minden tobb ev utan is, vagy akar hosszabb teli pihentetes utan. Erzesre nem tudnam megmondani jobban megy-e vagy kevesebbet fogyaszt-e mert regen nem tankoltam 95-ot (bar ugye ahogy siti is leirta, sima karbisnal nem tud mit kezdeni a magasabb oktanszammal, de meg sok befecsis se.), de ennyit nekem meger.
-
siti
őstag
az hogy 95, 98, vagy 100 oktános a benzin, egy mezei robogó számára kb mindegy. Nincs kopogás érzékelő, nem változtat előgyújtáson, gyári összeszerelés alapján, mindegy hogy mi van benne.
Ami viszont nem mindegy, hogy mi van a 95-98-100-as benzinben, ez pedig a hozzá adott bio etanol mértéke és a súrlódás csökkentő (és még kitudja milyen) adalékok.Miért jó ez nekünk? Ha kevesebbet fogyaszt a drágábból, akkor vagy pénzünknél vagyunk, vagy még nyerünk is rajta, vagy nem. Ezt mindenki meg tudja mérni, és ami valakinek bejött, másnak nem biztos.
Jót tesz a motornak. Ez véleményes. Nagyobb teljesítmény (jobban megy) úgy jön ki hogy nagyobb terhelést kap a motor. Pont. Na de kopás csökkentő meg szelep/injektor tisztító meg kitudja milyen adalék? Igen ez jó. Annak aki megveszi majd 30 év múlva könnyes szemekkel viszi ki a roncstelepre, mert még karbit se kellett eközben pucolnia, nemhogy felfúrni a hengert. Aki meg pár év múlva eladja? Drágább lesz mert prémium benzinnel ment? Véleményes, de az új tulajnak jót tett.
Az etanol meg ilyen kis mértékben nem befolyásol semmit, kivéve az eldugult fúvókákat, beoldott gumi csöveket, tömítéseket, megnövelt fogyasztást, csökkenő teljesítmény. Mondjuk pont ezeket ellensúlyozzák a prémium benzinekben adalékokkal.
és akkor kitárgyaltunk mindent, 2-3 literes fogyasztásnál én simán belenyomom a shell vpower racing benzint. vagy megtankolom a konténeres agip kúton, mert az van.
-
suste
veterán
válasz
sityupityu #71808 üzenetére
nem is vitázunk soha, csak megosztjuk a tapasztalatokat
én is pont mostanában kezdtem jobbat tankolni, hogy télire valami normálisabb maradjon a rendszerben
lehet placebo hatás is, de én ezt éreztem:-OMV-MaxxMotion95 -> hát nem sokmindent éreztem belőle, talán valami nagyon-nagyon minimálisan könyebben gyorsult
-OMV-MaxxMotion100 -> ezzel határozottan éreztem, hogy könnyedebben megy
-MOL-EVO100 -> ezzel meg még jobb volt, mint a Maxxmotion100-zal
azt hogy megéri-e, azt nem tudom, mert nem volt pontos a tankolás, így a fogyasztást nem néztem....
-
macilaci78
nagyúr
-
válasz
Máté337 #71807 üzenetére
Nyugodtan tehetsz bele 100-as benzint, ártani biztos, hogy nem fogsz vele. Hogy állandóan csak prémium üzemanyagot tankolni van-e értelme? Ezt motorja válogatja, de egy egyszerű széria motorba én azt mondom hogy nem. De mielőtt elindulna itt egy véget nem érő vita ebből én gyorsan ki is szállok, csak a véleményemet írtam le.
-
Máté337
csendes tag
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy szabad e a robogómba 100-as Maxxmotion üzemanyagot tankolni? A tanksapkámra 95-98 van írva, viszont valaki azt mondja, hogy nyugodtan mehet bele, sőt még jobb is, valaki pedig azt, hogy nem. Gondolom nem véletlenül van 95-98 írva. A másik kérdésem, hogy van-e értelme mindig Maxxmotiont, vagy egyén premium üzemanyagot tankolni? Egyébként eddig a Shell-es és OMV-s üzemanyagok váltak be nagyon. Az Auchanos üzemanyaggal rengeteg problémám volt. Mindig lefulladt, lomha volt.
-
perge666
veterán
válasz
perge666 #71789 üzenetére
Na ma vettem olyan gyertyát amit gyárilag előírnak a robogóhoz,és 1-2 rúgásra indul gázhúzás nélkül is.
A kivett gyertya már szép barnás volt,pedig csak egy hangyaf*sznyit tekertem a levegő csavaron.
Mentem vele egy kisebb kört 16 óra után kicsivel,mert a gyerek már várt hogy menjünk sétálni az erdőbe,a menetteljesítmény az nem javult,de azzal nem is volt gondom,szerintem jó.
Most 10 perce néztem hogy indul hidegen,és elsőre beindult szivatóval.
Úgy érzem hálás kis motor lesz ez is,már csak a napi használat ami meg fogja mondani hogy beválik e. -
-
GEPESZ66
veterán
Keeway Fact 50-nél hogyan tudom a risztót kiiktatmi, hogy ne merítse le az akku?.
Az egyik kereskedő írta ezt.
Így jó lesz?
"Húzza le a riasztót a főkábelkötegről. A főkábkötegen lévő stekkerbe be
kell menni egy világos zöld és egy sötét zöld kábelnek, elvileg egymás
mellett. Ezt a kettőt kell Önnek összehidalni és ezzel ki is van iktatva
a riasztó. Ki is szerelheti a szerkezetet."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Doctor Who (2005)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest