Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Kalandor: Habemus papam
- gerner1
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
forandor
tag
válasz
Bözsinéniii #70799 üzenetére
Ha így megy a motor, akkor ne bántsd. De ha majd akarsz tuningolni a motoron, akkor már hátráltatni fog.
-
Bözsinéniii
újonc
válasz
perge666 #70796 üzenetére
Még mindig nem egyértelmű. Ma is keresgéltem, és ezt találtam:
http://vespa-service.blogspot.com/2016/03/piaggio-kalibracios-lemez-jelentosege.html
Egyébként nekem max. 85 a vége a 110 kilóm alatt, szóval megy rendesen, de azért gondoltam hátha
-
perge666
veterán
válasz
Bözsinéniii #70791 üzenetére
Nekem is Senda van,ugyanúgy benne van az a lemezdarab lyukakkal,de nekem még full gyári.
Néhány hónapja volt a kötelező 1000km-es szervizen,olajcsere és kipufogófojtás volt csak.
Kérdeztem tőlük hogy a karbiból azt a kis lemezt míért nem vették ki?
Azt mondta a srác hogy kiveheti,de szerinte üzembiztosabb ha benne van,más direkt kérte hogy vegye ki,ilyenkor át kell fúvókázni a karbit,meg az alapjárat ingadozhat elmondása szerint.Nekem így is jól megy,fogyasztása is szuper,óra szerint 75-76-ra beállt a vége,de ezt ritkán érem el,mert nem szoktam húzatni csak ha messzebre megyek. Sőt ha ráhúzom a szivatót 83-84-ig is feltornázza magát.
Gondolom nagyobb fúvókával nem kéne neki szivató sem,de egyelőre marad így. -
perge666
veterán
válasz
Bözsinéniii #70791 üzenetére
Nekem is Senda van,ugyanúgy benne van az a lemezdarab lyukakkal,de nekem még full gyári.
Néhány hónapja volt a kötelező 1000km-es szervizen,olajcsere és kipufogófojtás volt csak.
Kérdeztem tőlük hogy a karbiból azt a kis lemezt míért nem vették ki?
Azt mondta a srác hogy kiveheti,de szerinte üzembiztosabb ha benne van,más direkt kérte hogy vegye ki,ilyenkor át kell fúvókázni a karbit,meg az alapjárat ingadozhat elmondása szerint.Nekem így is jól megy,fogyasztása is szuper,óra szerint 75-76-ra beállt a vége,de ezt ritkán érem el,mert nem szoktam húzatni csak ha messzebre megyek. Sőt ha ráhúzom a szivatót 83-84-ig is feltornázza magát.
Gondolom nagyobb fúvókával nem kéne neki szivató sem,de egyelőre marad így. -
flegga92
senior tag
Köszi!
Akkor túl nagy kárt nem okoz. A kisgépekbe úgyis ilyen Honda olajat teszünk, majd kicserélem ezt is 10w30-ra.Igen sajnos kocsinál is vannak ilyen emberek, de ami szomorúbb, hogy a szerelők is ilyenek. Kocsimban már 2x volt váltóolaj cserélve, egyszer az előző tulaj nyelestengely csapágyat cseréltetett, én pedig úgy éreztem, hogy 280e km-nél illene cserélni. Eddig sem volt vele gond (Honda váltói szerintem a legjobbak), de azóta még könnyebben kapcsol, visszafele is.
Fékfolyadékot 2 évente cseréltetem, kuplungfolyadékkal együtt. Olcsóbb mint, ha hagyom benne felvizesedni aztán fékcsövestől lehet felújítani mindent. -
forandor
tag
válasz
Bözsinéniii #70791 üzenetére
Fojtás.
-
forandor
tag
válasz
forandor #70593 üzenetére
Ma visszatértem a másodállásban vibrátorként tevékenykedő kis zip-re. Gondoltam rá, hogy lefestem rózsaszínre, kap pár Hello Kitty-s matricát, és egy bizonyos réteg kifejezetten örülni fog az egész koncepciónak.
Egyrészt nem érzem még magam elég rátermettnek, hogy szembeszálljak egy kontrasztrugóval, meg hát festeni sem akarok. Ráadásul baromira erős rugó volt benne. Másrészt tudtam szerezni egy komplett bontott hátsótárcsát mindenestül. A bontottat rátéve (, aminek érdekességképpen a tárcsái egy kicsivel kisebb átmérőjűek) az említett erős zavaró rezonancia megszűnt.
Egyébként az előző hátsó résszel a motor guruló állapotban igen hangos volt, most csendesebb. De lehet, mert bezsíroztam a tengelyt.
-
Bözsinéniii
újonc
Nemrég vettem egy Sendát és a karbiban (Dellorto PHVA) a légszűrő felé egy kör alakú lemez van, aminek az alján van néhány lyuk. Ez most valamilyen fojtás, vagy fontos szerepe van? Nem láttam még ilyet, és nem is találok róla semmit a neten.
-
siti
őstag
válasz
flegga92 #70787 üzenetére
annak idején, amikor gépelemekből hajtóművet kellett tervezni, akkor simán beleírtuk a dokumentációba, hogy a túlfolyó nyílásig kell feltölteni olajjal. pont. kész. legyen benne valami, ami nem víz és keni a fogaskereket.
Az autó váltó olajára nem ad meg csere periódust a gyár, elméletileg gondozás mentes. valójában egyszer már cseréltettem, de úgy néztek rám a szerelők, mint aki a Holdról jött. (mondjuk a fékolaj cserénél is húzták a szájukat, pedig azt két évente kell, ilyen embert se tudok, aki ezt megteszi) Szóval ha hajtómű olajat tesz bele a gyári előírt motorolaj helyett, kárt nem fog okozni, 10 év múlva majd megy vissza konténerben Kínába, addig költői túlzással, étolajjal is elmegy... (mondjuk mi jó világ lehet Kínában, hogy onnan hoznak ide robogókat, és nem fordítva)
-
Rivaul
addikt
válasz
sityupityu #70732 üzenetére
-
flegga92
senior tag
válasz
flegga92 #70700 üzenetére
Sikerült ma megboltolni a vasat, megvan az összes papír.
Egyben van a gép, viszont azt furcsállom, hogy a tárcsa külső széle úgy 2,5 mm-en rozsdás, a Gulliveren pl semmi nincs csak kb fél mm válla. Ennyivel kisebb lehet a betét?
A tulaj elmondása szerint 80w90 hajtómű olajat tett bele a manual szerint meg SAE10W30 type SE motorolaj kell oda. Kicsit furcsállom a manualt, cseréljem inkább erre?Néztem az egyedi forgalomba helyezési eljárás kérelmet, meg kell adni a motor típusát, viszont az nincs benne a forgalmiban, neten talált kép alapján másnak sincs a D2 rovatba feltüntetve semmi viszont a D1 rovatban ott van, itt viszont az áll: Yamaha Motor Taiwan Co. LTD. SE08. Az SE08 lehet a modell neve és nem a Cygnus X? Vagy majd én beírom?
Nincs benne pl a színe sem, bár gondolom ez nem nagy gond. -
KTU
addikt
válasz
Ferenczi Áko #70784 üzenetére
"A webshop azt mondta, hogy ilyen minőségű alkatrészeknél ez előfordul.. "
Simán küld vissza indoklás nélkül, 14 napod van rá a vásárlás után.
Ha sürgős rendelj másikat, mondjuk ilyenkor másik névre szoktam.
De ilyen hozzáállásnál nem igazán érdekel.(#70454) sityupityu: még aznap megvettem, helyben az olajat.
-
Ferenczi Áko
addikt
Végül ezt az alkatrészt kellett pótolni, az ebben lévő lamellák vannak eltörve.. Na már most, amit küldtek alkatrészt valami pici lóf@sz zörög benne. Emiatt még nem szeretük fel, egy szerelő azt mondta hogy a katalizátor miatt nem esik ki belőle. A webshop azt mondta, hogy ilyen minőségű alkatrészeknél ez előfordul..
-
mumtaz
senior tag
válasz
mekkGyver #70781 üzenetére
Ohh. És elfelejtettem.
Karbis gépeknél a szakirodalom szerint a rezonátor ugyebár szinte kiszívja az égésterméket, majd ugye a dugó fölé "felszívott" friss keverék egy részét is, csak azt utána vissza is nyomja a hengerbe. Ez a rezó lényege.
A Jetforce-nál - mivel ez is "ditech" - csak levegőt. Tehát itt nem kerülhet elégetlen üzemanyag a kipufogóba, mert üzemanyagot csak akkor fecskendez be és éget el, mikor már minden járat zárva van.
Viszont ezek sokkal érzékenyebbek is a megfelelő benzin-levegő keverékre. Míg egy karbisnál megeshet, hogy legfeljebb nem húz, vagy leropog, esetleg fullad, addig egy ditechnél/jetforce tsdi-nél már egy pici eltérés is okozhat olyat, hogy be sem indul. -
mumtaz
senior tag
válasz
mekkGyver #70781 üzenetére
Ditechen gyárilag katalizátoros kipufogó van, ha rezó formájú is.
Sityupityunak abban igaza van, hogy a görgőkkel utána kell menni a kipufogónak.
Biztosan tudod, hogy egy gyári kipufogóval egy gyári motor, ha mondjuk egy széles (mondjuk 5000 és 8000 fordulatszám tartományban) dolgozik, akkor a görgők is ehhez vannak belőve, hogy a varió ebben a tartományban váltson el. Ha ráraksz egy rezót, az feltolja ezt a tartományt mondjuk 9000 és 10000 közé, és ad egy kis plusz teljesítményt is. De csak ebben a tartományban. Ami ezen kívül esik, ott meg gyengébb, mint gyárilag volt. Tehát a gyári fordulatszám tartományban, ahol a varió a gyári görgővel dolgozik a moci gyengébb, mint a gyári kipufogójával. Ennek következtében sokkal rosszabb lesz a gyorsulása is és talán annyira gyenge lesz, hogy el sem éri az új kipufogóval ideális fordulatszámot.Gyári kipufogóval egy tök gyári motor teljesítménygörbéje sokkal szélesebb és alacsonyabb fordulatszám tartományt fed le picit alacsonyabb teljesítménnyel. Míg egy rezóval ez a görbe szűkebb és magasabb tartományt fed le picit magasabb teljesítménnyel.
Nekem például a Jetforce-om a 70-es vashengerrel, gyári kipufogóval 6500 és 8000 között adta le a max teljesítményt. És ebben a tartományban a teljesítmény mindenhol közel azonos volt. Tehát a gyári 8 grammos görgőtől simán el tudtam térni akár 1 grammot is felfelé és lefelé is anélkül, hogy a moci sokkal rosszabbúl gyorsult volna. Csak a fordulatszám változott.
Mikor rákerült a Gianelli Extra kipufogó (ami azért nem a high-end rezót képviseli), még 7 grammos görgővel sem gyorsult úgy, mint ugyanezzel a görgővel, de gyári kipufogóval. Csak 6 grammos görgővel lett jó. Próbáltam 6,5-el és 5,5-el is, de mindegyikkel sokkal rosszabb volt.Jahh, és adni kellett neki plusz üzemanyagot is az új kipufogóhoz, pedig ugyanarról a hengerről beszélünk.
Tehát a ugyanaz a henger, de más kipufogó hozta magával, hogy könnyebb görgő és plusz üzemanyag kellett.Egyébként próbálkoztam régebben ezzel a Gianelli Extrával a Jetforce-on. Akkor csak a kipufogót cseréltem. Se görgőzés, se plusz üzemanyag. Az eredménye - amellett, hogy nem ment - az lett, hogy abnormálisan megnövekedett a kipufogógáz hőmérséklete. Elmentem vele egy 30 Km-es utat, mert muszáj volt. Ennek az lett az eredménye, hogy a hangtompítóról (tehát nem a rezonátor részről) leégett a festék, az önzáró anyákból kiolvadt a műanyag és a hangtompítóban porrá égett - az elvileg hőálló - gyapot. Tehát mindez csak azért, mert nem adtam neki picit több üzemanyagot és a nehéz görgők miatt még erölködött is.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
sityupityu #70780 üzenetére
A gyári rezo az, amit boltban veszel, és nem te hefteled össze otthon! Jó, jegyen Bolti...de hagyjuk...
Írtam egy hosszú választ én is, idézve a hozzászólásaitokból, de aztán kitöröltem, mert látom, hogy ismét eljutottunk oda, hogy ha egy topikgazda véleménye más, mint a hozzászólóé, akkor rögtön átmegy a hozzászólás személyeskedésbe, támadásba, lehurrogásba.... és köszönöm, ebből ezúttal kimaradnék. Én legjobb tudásom szerint válaszoltam a kérdezőnek, leírva a saját tapasztalataimat. Sajnálom, ha ezzel megbántottam az önérzetedet. Annyit azért ajánlanék neked -drága barátom - ,hogy (főleg) topikgazdaként illene elővenni a jó modorodat és nem ilyen kioktató stílusban válaszolni. Én nem vitattam a "hatalmas szaktudásodat", nem értem miért fáj neked, ha belinkelek valamit, ami hasznos lehet a többi fórumtagnak, ha csak nem érzed úgy, hogy ellentmondhat annak amit előttem írtál. ÉS itt be is fejeztem a dolgot, és töröltem a topikot a kedvenceimből.
Azért két kérdés a végére:
"Egyébként DiTech-es rendszerre eleve nem szokás rezonátort csatlakoztatni pont azért, mert nehézségekbe ütközik a többletüzemanyag biztosítása."
Akkor most milyen többlet üzemanyag? Az elején kikérted, hogy csak meghajtásról beszéltél! Azt már ne is említsem, hogy a DiTech-en gyárilag rezó van!?
-
válasz
mekkGyver #70778 üzenetére
Ki beszél a karbi meg a fúvóka hangolásáról? Én a meghajtás ráhangolásáról beszélek, valójában ezt nevezik hangolásnak.
"Mivel a gyári rezó már az adott típusú motorhoz van gyártva, ezért azt már nem kell hangolni!"
Milyen az a gyári rezo áruld már el nekem legyél kedves?
Ha esetleg a motowell meg hasonló csövekre gondolsz amiket gyárilag rátesznek, akkor közlöm, hogy az olyan mesze van a rezonátortól mint Makó Jeruzsálemtől.
Ilyen marhaságokat ne írogass, olyan nem létezik, hogy egy rezot egy adott típushoz gyártanak!Egyedül abban van különbség a rezok között, hogy a rezokhoz mérten vannak közöttük olyanok amik már közepes illetve nem túl magas fordulaton leadják a max teljesítményüket (8-10 ezer), és vannak olyanok amik akár 13-15 ezres fordulaton adják le a maxot, amik többek között mid race vagy high end kaliberű aluhengerekhez valók. Az előbbieket inkább vashengerekhez szokták ajánlani, ahol nincs olyan nagy fordulat mint egy aluhengernél. De természetesen még ez a fordulat is jóval magasabb mint egy átlagos csőnél.
"Az ugyan igaz, hogy a görgőket érdemes a megnövekedett nyomatéktartományhoz állítani, de rosszabbul biztosan nem fog menni, mint sima kályhacsővel."
Már hogyne menne rosszabbul...Már az előbb említett vashengernél is alaposan utána kell menni nem is akármilyen pontossággal, az aluhengerek világáról meg már ne is beszéljünk. A gyári súlyú görgőket meghagyva soha sem fog azon a kellően magas fordulaton dolgozni mint amilyenre szüksége lenne. De már az elindulásnál bukik a dolog. Lehet, hogy próbáltál variálni a dolgokkal, de akkor az messze lehetett a hangolástól.
Ne, kérlek ne linkelj nekem szakirodalmat ezzel kapcsolatban. Inkább próbálj meg gyakorlatban több tapasztalatot szerezni ezek linkelgetése helyett
Pár vasat összeraktam már életemben (és itt nem csak kipufogócseréről beszélek hanem A-tól Z-ig mindent), régebben nem is akármilyeneket, volt olyan közöttük ami még pályán is járt.
"De tapasztalatból beszélek, mert 2 motoromon is cseréltem kipufogót"
Az, hogy túl vagy két kipufogócserén az még nem tapasztalat, pláne ezek után, hogy ilyeneket leírtál ide.
Egyébként DiTech-es rendszerre eleve nem szokás rezonátort csatlakoztatni pont azért, mert nehézségekbe ütközik a többletüzemanyag biztosítása.Miközben ezeket írtam próbáltam szem előtt tartani azt a dolgot, hogy topikgazda vagyok ezen a fórumon, de kénytelen vagyok őszintén bevallani (szégyellem is miatta magam), hogy most először nehezen ment.
Nem mondom, hogy egyáltalán nem értesz a motorokhoz, de hogy nem világos teljesen számodra a CVT váltó, a kipufogó és az adott henger szoros összefüggése ami a motorban van abban teljesen biztos vagyok. Különben nem írtál volna ilyeneket. Sok autó illetve motorszerelő sincs aki nem csinált ilyen dolgokat.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
bajnokpityu #70771 üzenetére
Az egyensúly dologban teljesen igazad van, de a jobban elégő üzemanyag nem elállítás, csak simán teljesítmény növekedés. (Mint ha nagyobb oktánszámú benzint tankolnál.)
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
sityupityu #70768 üzenetére
A rezonátor hangolása nem a karbi meg fúvóka variálása, hanem az adott teljesítményű és típusú blokkhoz való méretezést "hangolást" jelenti. Mivel a gyári rezó már az adott típusú motorhoz van gyártva, ezért azt már nem kell hangolni! Érdemes elolvasni a szakirodalmat (pl. ezt a cikket), ahol részletesen le van írva a működése, ahogyan az is, hogy miért javít a teljesítményen mindenféle karbi mókolás nélkül. "A töltéscsere-folyamatot rendezi és változtatja meg úgy, hogy végeredményként a hengertérben több friss keverék marad".
Az ugyan igaz, hogy a görgőket érdemes a megnövekedett nyomatéktartományhoz állítani, de rosszabbul biztosan nem fog menni, mint sima kályhacsővel.
De tapasztalatból beszélek, mert 2 motoromon is cseréltem kipufogót. Az első egy vacak kínai PGO volt, és egy ütött-kopott, használt LeoVince került rá, a másik meg egy SR50, amire egy szép új Giannelli Rekordot rendeltem. Mindkét esetben jelentős javulás volt dinamikában, főleg a végsebesség közelében. Az Aprilián végigpróbáltam egy görgőszettet, de a vége az lett, hogy a gyári görgőkkel ment a legjobban. Ráadásul DiTech volt szegényem, így karbi tekergetésre nem is volt lehetőségem. -
#49155328
törölt tag
válasz
sityupityu #70774 üzenetére
Hogyan kell?
-
Winchester95
őstag
válasz
mekkGyver #70767 üzenetére
Állítottam az úszón, kicsit csöpögött ha nem indítottam be , vagy is nagy lett a szint.
Viszont úgy ment mint még soha, a teljes gázadásra még gyorsabban ment nem csak hörgött vagy tartotta a gázt mint eddig.Próbáltam beállítani a szintet hogy jó legyen annyit értem el vele hogy nem is megy be a karbiba üz. anyag.
Ez volt tegnap este.Majd holnap délután ránézek, remélem sikerül majd beállítani, és akkor végleg vége a szenvedésnek.
-
-
#49155328
törölt tag
Üdv!
Van egy CPI SM 50-esem és nem akar menni, hatodikban 30 a vége.
Mi a bánat lehet vele? -
válasz
Ferenczi Áko #70769 üzenetére
Magyarán, hogy ha nem akarsz variátort hangolni plusz a többi dolog még amivel jár, és ennyire számít a többletfogyasztás akkor csak kicseszel magaddal ezzel a csővel.
Pluszban még ismétlem, ha nem történik hangolás, akkor rosszabb lesz menettulajdonság mint a gyári csővel. Hangolás nélkül nem tud olyan fordulaton dolgozni a motor amekkorán ez a cső leadja az erejét.(#70771) bajnokpityu Így van ahogy mondod.
Bármihez hozzányúlsz az kihatással lesz a többi dologra. De ha ezeket nem csinálja meg akkor ugye értelmetlen megvenni. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Ferenczi Áko #70769 üzenetére
Akkor ne nyúlj hozzá. Légszűrő, karbi+beállítás, dugo és rezo egy egyensúlyi állapotban van. Sőt robi esetén még a kuplung, röpsúlyok, kontrasztrugo is az egyensúly része. Bármin állítasz, többivel utána kell menni.
-
BlackPriest
őstag
nos, ma megtanultam miért is érdemes nem túl sokáig járni tartalékon
-
Ferenczi Áko
addikt
Remek, most már teljesen össze vagyok zavarodva
-
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Winchester95 #70762 üzenetére
Ahogy sityupityu is írta, normál üzemben nem tud ilyen szögben lesüllyedni az úszó. Ha jól van beállítva, nagyjából vízszintben van, és ha csutka gázt húzol, akkor is csak néhány fokot mozdul, mert a tűszelep nyitása rögtön pótolja az üzemanyagcsökkenést. Ami még a szintet befolyásolni tudja, az a hegymenet és a lejtő, de azért van a karbi ilyen irányban beépítve, hogy a hegymenet miatti nagy üzemanyagigény nagyjából kompenzálja a úszó nyitása miatt megnövekedett szintet, lejtőnél viszont jobban zár az úszó, de akkor meg gyakorlatilag nem is kell üzemanyag.
-
mekkGyver
aktív tag
válasz
Ferenczi Áko #70756 üzenetére
Konkrét válasz a kérdésedre: Csak attól, hogy kicseréled a kipufogót, önmagában nem fog számottevően változni a fogyasztásod. Ha olcsón meg tudod venni, akkor miért ne !? Szebb is, mint a gyári, meg nagyobb fordulaton jobban megugrik tőle a motor. Persze a fojtás nem a barátunk, az nem kell bele.
-
válasz
Winchester95 #70762 üzenetére
Ebben az állásban már nyugodtan megakadhat benne. Normális üzemi körülmények között eddig nem megy le az úszó ha kap benzint a tankból, semmit sem befolyásol ha annál nem megy lejjebb.
(#70764) Ferenczi Áko Szerintem egy 50-es vashenger utánahangolva ezzel a csővel kb 5 liter környékén megáll. Persze ez baromi sok dologtól függ, hogy mennyit eszik (állandó nyél gázon járkálsz-e, folyamatosan maximális kigyorsítások, motortól is függ, mennyire kellett főfúvókával felmenni stb), akár a feljebb említett 6 liter fölötti fogyasztás is összejöhet, de nem kell feltétlen annyival számolni. De egy biztos, a 2 literes fogyasztást elfelejtheted. Ezzel a csővel lóerőket lehet felszabadítani ami úgy következik be, hogy utánahangolva fel lesz húzva a motor, magas fordulatszám tartományban kell lennie a motornak folyamatosan a gyári csőhöz képest. És mint feljebb is írták a plusz teljesítményt nem adják ingyen, azt etetni is kell valamivel. Ha neked ennyire fontos, hogy megmaradjon a jelenlegi fogyasztásod akkor ne vedd meg ezt a csövet. Fojtással és hangolatlanul meg még úgy sem fog vele menni a motor mint a gyári csővel.
-
Ferenczi Áko
addikt
válasz
bajnokpityu #70763 üzenetére
Azért remélem annyira nem ugrik meg a fogyasztás, mert nekem 65 km/h elég, 2 literes fogyasztással..
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Ferenczi Áko #70760 üzenetére
gyári roxi eszik vagy 2.5öt, rezoval karbival varioval amikor utánamentem akkor 6.5körülre jött ki. ment is mint a zsirozott villám, 2T esetén ha megy akkor mindenképp eszik is.
-
Winchester95
őstag
válasz
Winchester95 #70738 üzenetére
-
Bib
őstag
válasz
Ferenczi Áko #70760 üzenetére
Akkor a hangolást még hozzá kellene kalkulálni, több mindennel jár egy kipu csere.
-
Ferenczi Áko
addikt
válasz
BlackPriest #70759 üzenetére
És rezonátor meg variátor nélkül fogyasztás vagy teljesítmény változás várható? Full laikus vagyok, idáig gyári kipufogóval 63-at ment a motor 2 literes fogyasztással.. Csak egy kipufogót szeretnék cserélni, és ehhez olyan áron jutok hozzá, hogy nem tudom kihagyni..
-
BlackPriest
őstag
válasz
Ferenczi Áko #70756 üzenetére
nem tudom mennyire fontos a fogyasztás, de nálam a rezonátor+variátor annyit dobott tempóban, hogy bőven megérte
-
Bib
őstag
válasz
Ferenczi Áko #70756 üzenetére
A fojtással bizony nem ér semmit egy tuningcső és mivel minden jó tuning többlet teljesítménnyel jár, így naftából is több kell.
-
Ferenczi Áko
addikt
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy ha kiveszik a fojtást a kipufogóból, az növeli a fogyasztást? erről a kipufogóról van szó, ezt szeretném megvenni, az eladó kivette belőle a fojtást. Keeway matrix 50 2T-hez szeretném használni.
-
perge666
veterán
válasz
sityupityu #70749 üzenetére
Én a Sendával 90%-ban az első féket használom.
Még annak idején a DT-n szoktam rá,de érdekes módon mikor vissza tértem simsonra ott soha nem használtam az első féket.
Ahogy meg lett a Derbi,autómatikusan visszaálltam első fékre.
Nekem elől-hátul tárcsafék van,de sokkal kényelmesebb behúzni az elsőt,főleg hogy f*szán fog..... -
x50benelli
csendes tag
válasz
sityupityu #70749 üzenetére
Fék terén ha meg kell állni, akkor ~70-30% arányban húzom az első javára.
-
BlackPriest
őstag
válasz
Alcsi69 #70748 üzenetére
aki bevallottan fékfolyadék nélküli első fékkel jár, az simán egyszerűen közveszélyes és le kéne csukni. az ilyenek miatt támogatnám a műszakit bármire, amit motor hajt. az értelmet nem a hozzászólásban kell keresni, hanem a motorod műszaki állapota és a hozzáállásod összefüggésében
-
x50benelli
csendes tag
válasz
sityupityu #70751 üzenetére
Ok, 400-500 km múlva ránézek akkor.
-
válasz
x50benelli #70750 üzenetére
Nem szerencsés eltérni a gyári értéktől. Azért néha nézzél rá arra a gyertyára, hogy hogyan fest.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- One mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Lexus, Toyota topik
- Építő/felújító topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Egyedi rögzítőt kínál pár hűtőjéhez a Noctua
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4060Ti 8GB GDDR6X Videokártya
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pulse RX 7900XTX 24GB Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest