Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28901) Motaba78 válasza ZozzHUN (#28894) üzenetére


Motaba78
őstag

ha jól emlékszem b125-el csak 11kw-os mocit vihetsz a cb125r meg erősebb forgalmi szerint.

(#28902) moszka válasza SzlobiG (#28900) üzenetére


moszka
tag

Holnap kiderül...

kőbalta

(#28903) ZozzHUN válasza Motaba78 (#28901) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Ezt megnezem majd, de szerintem 9kw-s

(#28904) horvathkrisz válasza barack1997 (#28889) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Mar erosen gondolkozom hogy veszek egy jogot is. :DDD

(#28905) ZozzHUN


ZozzHUN
addikt

Akkor ha jol ertem:

Lemuszakiztatom a motort
Biztositast kotok ra
Aztan papirmunka az okmanyirodaban
Jogsit szerzek

Es mehetek vele?

10+ eve allt a motor, fizetve semmi nem volt utana, gondolom kitiltottak a forgalombol.

(#28906) moszka válasza ZozzHUN (#28905) üzenetére


moszka
tag

Jó dolog lesz visszamenőleg kifizetni mindent ;)

kőbalta

(#28907) SzlobiG válasza moszka (#28906) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha nem volt kivonatva akkor bizony hogy jó dolog lesz.

(#28908) sza75


sza75
csendes tag

Helló mindenkinek!
A mocimon az ékszíj nagyon laza.Ez természetes?

(#28909) moszka válasza SzlobiG (#28907) üzenetére


moszka
tag

Olvastam valaki nemrég beszívta már ezzel itt. Lauda talán. :F

kőbalta

(#28910) fesii válasza sza75 (#28908) üzenetére


fesii
aktív tag

Nálam is baromi laza de így jó. Ahogy elkezd "felfutni" úgy feszül.
Legalábbis én arra a következtetésre jutottam :)

[ Szerkesztve ]

(#28911) ZozzHUN válasza moszka (#28906) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Visszamenőleg mindent ki kéne? Ha kivonták a forgalomból, akkor ugye nem lehetett használni, ergó nem volt használva, akkor miért is kéne kifizetni azt amikor nem is lehetett használni? :)

(#28912) moszka válasza ZozzHUN (#28911) üzenetére


moszka
tag

Kivontátok a forgalomból? :)

De erre úgyis fény fog derülni hamarosan szóval felesleges rugózni rajta.

[ Szerkesztve ]

kőbalta

(#28913) sza75 válasza fesii (#28910) üzenetére


sza75
csendes tag

Erre gondoltam én is de nem voltam benne biztos.Az előző kérdésemre tudsz valami megoldást?

(#28914) ZozzHUN válasza moszka (#28912) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Hát, nem szívesen erőltetném a dolgot, ha kiderül, hogy több százezret rá kéne még költeni, ezért jönne jól a pontos infó.

Ha jól olvastam a helyi okmányiroda dokumentumaiban, akkor elvileg kéne erről valami papírnak is lennie, de hát... a fene se fogja azt megtalálni, már rég porrá lett az a papír, csoda, hogy a forgalmi megvan még :)

[ Szerkesztve ]

(#28915) moszka válasza ZozzHUN (#28914) üzenetére


moszka
tag

Ha nem vonattátok ki akkor bizony több száz k-t kell visszamenőleg kifizetni.

kőbalta

(#28916) fesii válasza sza75 (#28913) üzenetére


fesii
aktív tag

Fogalmam sincs mi lehet a probléma ilyen nálam még nem fordult elő.

(#28917) sza75 válasza fesii (#28916) üzenetére


sza75
csendes tag

A karbin a levegő csavart ha teljesen betekerem akkor van fullra megnyitva a levegő vagy akkor van zárva?

(#28918) ZozzHUN válasza sza75 (#28917) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Honda karbin ha teljesen becsavartam a levegőcsavart, akkor kevesebb levegőt kapott, gondolom nálad is így kéne lennie.

(#28919) SzlobiG válasza sza75 (#28917) üzenetére


SzlobiG
félisten

Zárva.

(#28914) ZozzHUN Ha kivontátok és a biztosítás is le lett mondva, akkor nem lesz gond.

[ Szerkesztve ]

(#28920) ZozzHUN válasza moszka (#28915) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Erről valami iromány? Link?

Apám nem hiszem hogy foglalkozott vele, sajnos... Akkor azért biztos ami biztos: Milyen motort ajánlotok 125 cm kategóriába? :D

[ Szerkesztve ]

(#28921) sza75


sza75
csendes tag

Köszönöm a segítséget!!!

(#28922) SzlobiG válasza ZozzHUN (#28920) üzenetére


SzlobiG
félisten

Okmány irodába be és minden kiderül.:)

Gondolom súly adós papírt nem kaptok évente, hogy fizetni kell.

(#28923) moszka


moszka
tag

Liberty 150 ha patentul be van lőve mennyit szlopálhat? 3,5-4L?

kőbalta

(#28924) SzlobiG válasza moszka (#28923) üzenetére


SzlobiG
félisten

Igen olyan körül. Volt itt akinek 4.5-t is evett és nem tudta már mit csináljon vele...

(#28925) moszka válasza SzlobiG (#28924) üzenetére


moszka
tag

au. kissé soknak tűnik :O

125 vs 150 között sok a különbség?

kőbalta

(#28926) SzlobiG válasza moszka (#28925) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha rendben van, akkor 3.5-el el kell mennie nekem is pl annyit eszik a leo.

Minimális fogyasztásba semmi mivel úgy is rendszám nélkül akarod használni így a 150-est vedd inkább.

(#28927) moszka válasza SzlobiG (#28926) üzenetére


moszka
tag

hamarosan indulok megnézni, kíváncsi vagyok :U

kőbalta

(#28928) korpicschess


korpicschess
veterán

Na végre ma sikerült eljutnom és vennem egy gyertyát. Amikor kezdtem kiszedni ami benne volt, akkor láttam, hogy nem is a gyári BR8ES (ezt vettem most) volt benne, hanem BR9ES ami ugye magasabb hőértékű. Az a gyertya nem nézett ki túl jól szerintem, a hézag is kicsit nagynak tűnt, színe sem barna volt, és kicsi lerakódás is volt rajta. Viszont nem tudom, hogy most a kisebb hőértékkel milyen lesz a motor. Ez a gyári ajánlás, első körre indulásnál jobbnak tűnt a motor, de azt még mindig csinálja, hogy ha kicsit lassul, ugyanabban a sebességben hiába pörög úgy ahogy már húzni szokott, nem indul meg. Kis lendületet ha adok neki, már akkor meglódul... Fura. Ötletek?
Bizakodó vagyok, remélem fogyasztásban is hoz valamit az új gyertya, meg majd huzamosabb táv után kiderül, hogy milyen, most amennyit mentem jobbnak tűnt, de lehet csak placebo.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#28929) SzlobiG válasza korpicschess (#28928) üzenetére


SzlobiG
félisten

Görgőkre kéne ránézni nem kopottak-e na meg a szíj, variátor tárcsa.

(#28930) korpicschess válasza korpicschess (#28928) üzenetére


korpicschess
veterán

Bocsi, már kifutottam a szerkesztésből, a 8-as gyertya melegebb, mint a 9-es.

SzlobiG:
Hopp, ezt most nem írtam bele, de Aprilia RX 50, szóval nem robogó. :B
Szíjról jut eszembe, hogy a láncom elég lazának tűnt, azt is gyári megadott értékűre állítottam (kilengés van megadva min-max).

[ Szerkesztve ]

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#28931) ZozzHUN válasza SzlobiG (#28922) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Igen, megmondtam neki, hogy sajnos csak úgy derülhet ki minden, megkértem, hogy ha engedi ideje akkor menjen be. Szóval most 1-2 hónapot várhatok, idén már nem motorozom :)

(#28932) moszka válasza ZozzHUN (#28931) üzenetére


moszka
tag

Meghatalmazás?

kőbalta

(#28933) ZozzHUN válasza moszka (#28932) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Nem rossz gondolat, kéne valami amit ki lehetne nyomtatni, hogy eljárhassak az ügy érdekében. Mindjárt keresek is valamit, de ha te neked már van a tarsolyodban, akkor ne tartsd vissza :)

Meg is találtam [link]

[ Szerkesztve ]

(#28934) moszka válasza ZozzHUN (#28933) üzenetére


moszka
tag

Okmányirodában lehet kérni meghatalmazást. Nem mindegy milyen.

kőbalta

(#28935) SzlobiG válasza korpicschess (#28930) üzenetére


SzlobiG
félisten

Karbi, levegőszűrő tisztítás. Bár azért nem egy verseny gépek ezek az 50-es endurók szal csodát ne várj, ha vissza váltasz egyet akkor megindul, nem?

(#28933) ZozzHUN Én is meghatalmazással csináltattam az enyémet.

(#28936) korpicschess válasza SzlobiG (#28935) üzenetére


korpicschess
veterán

Légszűrőt nem rég pucoltam. Karibhoz nagyobb lendület kéne.
Megindul, de ott se a leggyorsabban. Amikor normálisan pörgetem és váltok fel, akkor megy elég rendesen, szóval ahhoz képest sehol sincs.
Egy Leo Vince V6 van rajta, ha ez számít valamit. Szerelőnél beállítgatták, cseréltek fúvókát.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#28937) Tothgera30 válasza horvathkrisz (#28886) üzenetére


Tothgera30
Ármester

A motor eléggé szétment, vázát és idomait hegesztették, azután összebarkácsolták hogy rendben legyen, szegény srác azóta se ült rá, akkoriban lehetett 14 éves, friss M jogsival, és úgy hozták neki a pár éves robogót. 1-2 éve láttam a srác faterja alatt, ő kb. 55 éves, őt elhurcolássza 40-el, azóta meg nyáron ott állt a kapufeljáróban, gondolom napi használatban van. Keresztanyám szemöldöke és homloka felrepedt, azóta fél motoroktól min a tűztől. Persze pár hónapja volt haza, azzal hülyültem vele, hogy odaadom neki az NRG-t egy körre.

Úgy tudom barackéknak 70-es henger van benne, mert gyárilag sehogy sem megy úgy az a kis gép, és azok a kis kerekek elég életveszélyesek. De ugye olyan módosításokkal 5-6 liter benyeli, az NRG Pj meg a feléből eljár, és nem életveszélyes.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28938) horvathkrisz válasza Tothgera30 (#28937) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Szerencsére nem történt nagyobb baj.

Egyik ismerősöm beirta fészbukra:
"Na,ahogy a kapornaki tetőn elnéztem a maradványokat,egy motorossal megint kevesebb..."
Válaszoltam rá:
"Es ezt ilyen alparian kell kozzetenni?"

Azóta nem érkezett hozzászólás... No comment.

Hogy érted azt hogy ilyen kis kerekekkel életveszélyes? Mitől jobb a nagyobb kerék?

Igen, az enyém is most olyan 2.5l-ből megáll és szerintem baromi jól megy...

(#28939) korpicschess válasza horvathkrisz (#28938) üzenetére


korpicschess
veterán

Kevésbé érzed meg a gödröket, átfordul rajta... Amiből hát jó sok van. Még a "nagy" robogó kerék is kicsi.

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#28940) moszka válasza horvathkrisz (#28938) üzenetére


moszka
tag

Mert a kis jog kerékkel belemész egy kátyúba és "ott marad" te meg jól elbaszódsz

kőbalta

(#28941) horvathkrisz válasza moszka (#28940) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Azt a naggyal is szerintem. Tesóm majdnem ráb@szott a multkor, alig tudta kikerülni. Ki volt vágva az aszfaltból egy darab, és nem volt oda téve semmi. Ráadásul sötét volt...

(#28942) Brogyi válasza moszka (#28940) üzenetére


Brogyi
senior tag

A Németeknél nincs kátyú. :) Tévedtem.

[ Szerkesztve ]

(#28943) SzlobiG válasza horvathkrisz (#28941) üzenetére


SzlobiG
félisten

Kis kerék sokkal instabilabb a tapadó felület is kisebb és ahogy írták a kátyúkat is nehezebben viselik.

(#28944) runner 125 válasza SzlobiG (#28943) üzenetére


runner 125
nagyúr

Plusz azt még hozzátenném, h kis kerekű robogón a futómű is sokkal rosszabb. Eleve kisebb a rugóút, plusz gyakorlatilag pattogós spirálrugós megoldás jellemzi őket.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28945) horvathkrisz válasza Brogyi (#28942) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Valóban nincs kátyú, épp ezért vágták fel az aszfaltot. Itt megcsinálják, nem csak ráb@sszák a bitument ha elkezd tönkremenni az út. Egyébként ha a tesóm balesetet szenvedett volna emiatt, drága mulatság lett volna az útépítőcégnek. Hála Istennek hogy semmi sem történt.

(#28946) moszka


moszka
tag

Megnéztem a liberty-t jónak tűnt. Nem húzott semerre 140-ért ideadja. megmutattam csabinak egyből mondta, hogy felejtsem el mert fos az egész /ismeri a tulajt/

Na még szerencse.

kőbalta

(#28947) SzlobiG válasza moszka (#28946) üzenetére


SzlobiG
félisten

El is vitték már a runnert?

(#28948) horvathkrisz válasza moszka (#28946) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Tényleg jó hogy nem vetted meg:
"Nem húzott semerre" -gondolom akkor előre sem... :DDD

(#28949) moszka válasza SzlobiG (#28947) üzenetére


moszka
tag

Még nem. Holnap viszik.
Most értem haza. Hát haver akárhogy nyomta az 1.8 astrának 100ig nem tudott elmenni :DD

horvathkrisz:
Úgyértem egyenesfutása jó volt meg motorikusan is jónak tűnt de mint kiderült mégse

[ Szerkesztve ]

kőbalta

(#28950) Ketrec


Ketrec
csendes tag

Sziasztok. Ahogy elnéztem a legtöbb robogón az üzemanyag szintjelző az üzemanyag szintet csak akkor mutatja, hogy ha a gyújtás rajta van. Ha leveszed a gyújtást, akkor lemegy üresre a mutató. Viszont az én bws robogómon egyszer tankolás után ráadod a gyújtást felmegy a mutató, és onnan folyamatosan mutatja a szintet, még a gyújtás levétele után is. Ez mitől van,miben más mint a többi? Csak kíváncsiságból érdekel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.