Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28201) SirKero válasza AndrewTdi (#28200) üzenetére


SirKero
őstag

Lehet,hogy az idén már nem is viszem hanem tavasszal ( ha még meg lesz :DDD ) egy komplett szezonra való felkészítés keretei között nézetem meg vele.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#28202) Kolondrum válasza SirKero (#28201) üzenetére

annyit téma az illető, h lehet én is elviszem jövőre.

(#28203) Otisz


Otisz
őstag

Sziasztok!

Erről a papíros 125-ös Runnerről mi a véleményetek így elsőre? :R

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28204) Lauda válasza Otisz (#28203) üzenetére


Lauda
félisten

Ha karburatoros, akkor hol a berugokar?

(#28205) runner 125 válasza Otisz (#28203) üzenetére


runner 125
nagyúr

Tákolt.

Tuti, h totálkáros volt, mert elől a régi 125-180-as 2 üteműnek, a köztudottan nagyon szar zsíros villája van benne. Ezeket a 125-ös 4t-ket már olajos Paioli-val gyártották.
Fényezésén is látszik, h már sokadik réteg, gyári matricák sehol.

Tükrök sem gyáriak, kipufogó hővédőből hiányzik egy 100FT-os csavar. Ha, valakinek erre nincs igénye, akkor mi lehet a motor belsejében?!

Lauda

Nem törvényszerű, h karbishoz berugót kell tenni.
Ezeken gyárilag nincs.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28206) Lauda válasza runner 125 (#28205) üzenetére


Lauda
félisten

Oksa, koszonom a kiegeszitest!

(#28207) Otisz válasza runner 125 (#28205) üzenetére


Otisz
őstag

Köszönöm! :R
Tudtam hogy itt számíthatok segítségre.
Mutatok még néhányat, ha nem gond. Vásárlás előtt állok, és a közelemben (Szfvár) keresek valami jó kis gépet max 125ccm-ig (B kat.)
A nagyon-nagyon max keret 300e.
Egy komolyabb 50-es mellett az szól, hogy nem kell különbözeti vizsgát tennem, és nem kell átírni, így kevesebből is kijöhetek (talán).

Amiket kinéztem, és tetszenek első ránézésre:

Suzuki chopper

Aprilia SR50 Factory

Benelli 49x bár ez már szerintem nem a régi Benelli minőség.

Ilyenem volt már, és ahhoz képest, hogy Kymco volt, nem lehet rá egy rossz szavam sem.

Derbi GR 50

Derbi GP1 - ezt 290-ért odaadná.

Amint látható, elég széles repertoárban nézegetek. Igényeim bármelyik kielégítené, a kérdés az, hogy képek alapján melyik érhetné meg.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28208) akos727 válasza Otisz (#28207) üzenetére


akos727
senior tag

Szerintem Sr factory vagy Gp1 esetleg GR. Benelliben már kínai, keeway blokk van, azt felejtsd el.

(#28209) barack1997


barack1997
senior tag

A Kymco-k nagyon jók. Élő példa arra, hogy Tajvan nem Kína. A Benelli 2004 óta (azt hiszem) kínai tulajdonban van. A Derbi drága, nem rossz csak nem ér ennyit. Az SR szép csak 50-es. A Suzuki-val, szerintem különös baj nincs, de én olvasnék teszteket róla.

[ Szerkesztve ]

(#28210) AlterEgg válasza barack1997 (#28209) üzenetére


AlterEgg
csendes tag

Eddig az SR felé hajlok a leginkább, de a tarsolyban van még a Suzuki is.
Teszteket néztem, igazából nem nagyon olvastam rosszat róla. Ráadásul helyben van.

(#28211) Otisz


Otisz
őstag

Na, frankó.
Feleségem nickjével írtam :DDD (ilyen ha egy gépet használunk ketten...)
A lényeget azt hiszem lehet érteni így is.

Van amikor hatalmas az elhatározásom, de pár perc múlva elillan. :O

[ Szerkesztve ]

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28212) Tothgera30 válasza Otisz (#28207) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ha komolyabb 50-estkeresel, akkor vizes Piaggio vagy Minarelli blokkal szerelt példányokat nézegess. Aprilia SR 50R vagy Factory, Gilera Runner, Piaggio NRG Power (csak DD vagy PJ) nagyon ajánlott. Ezek mind-mind Pigi blokkos. vizes blokkal vannak szerelve, papíron 6-7 lóerő körüli teljesítménnyel, persze fogyasztásban a befecskendezős 2,5 litert ehet maximum, 100km-enként, míg a karbis 3,5 litert is simán megeszi. Tartósak, megbízhatóak, én csak ajánlni tudom őket.

Az általad nézett SR egy kereskedőnél van (konkrétan szutyok Factory-k behozatalával és felújításával foglalkozik, azután 70%-ban több darabból lesz egy épkézláb járgány, de ez legyen magánvélemény), messziről kerüld el inkább a 300k-s ársávban fogj meg egy Runnert vagy NRG-t.

#28213 AndrewTdi: Nem csak te tartasz ott, mikor hirdettem a motort, abból a nyomott árból is alkudtak volna a porba. Érdekes hogy a szutyok és a jó motor között árban nem igazán van különbség, látok itt porrá törött, újratákolt Runnert 200-250k-ért is. Amúgy Derbi, i-vel írjuk.

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28213) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Jól néznek ki ezek a Derbyk.
Bár én még most is ott tartok, hogy 50esért kiadni közel 300k-t....
Számomra nem logikus.

(#28214) Otisz válasza Tothgera30 (#28212) üzenetére


Otisz
őstag

Köszönöm az infót!
Örülök, hogy először kérdezek, és csak azután cselekszem. Jó tudni ezt arról az SR-ről.

Köszönöm a linkeket is, de sajnos messze vannak (Székesfehérvár). Csak lábon tudom elhozni. Vagy is Győr nem is lenne messze, de a 81-es utat nem kockáztatom meg robogóval :D

AndrewTdi: valahol én is ezt érzem... :U

[ Szerkesztve ]

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28215) Tothgera30 válasza Otisz (#28214) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Akkor ezt hozd el! Míg el nem viszik előled! Nekem is NRG Power van, tudom mit beszélek.

ui.: ...bár a km nem valós, olyan 20-25 ezer simán lehet benne (az aprón látható motorok 90%-nál nem az), első, és gondolom hátsó gumi se eredeti már. Az enyémen még a hátsó 16 ezer km után is nagyon patent. Attól a járgány még állapotra szép, külsőleg szebb mint az enyém, de karburátoros, és 3,5 litert eszik 100km-enként. De 250k-ért elég jó vétel, doboz nélkül elfogadnám a PJ-m mellé :DDD .

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28216) AndrewTdi válasza Otisz (#28214) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Különbözeti 40-50k, néztek valaki szép állapotú 125ös 4 ütemű Leót, és a büdzsé alatt vagy és van egy 80-90es utazód.

De minyá megköveznek az okosok. :)

(#28217) runner 125 válasza Tothgera30 (#28215) üzenetére


runner 125
nagyúr

A becsúszószár elég saras, nem? :)

Otisz

300k körül szvsz 125-öst nézz. Sokkal jobban járnál vele. Nem tolnak le városban, és városon kívül a kamionok sem. Bármikor mehettek két személlyel és fogyasztásban ugyanannyit fog kajálni, mint egy 50-es.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28218) Tothgera30 válasza runner 125 (#28217) üzenetére


Tothgera30
Ármester

2. és 3. képen mint ha tisztább lenne. Látni kéne hogy mennyire jó. Amúgy a korábban linkelt Runnert megnéztem, hát nem adnám oda érte az enyémet, az első villa se úgy jár már benne, biztos sokat kerekeztek/stoppieztak vele.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28219) Otisz válasza runner 125 (#28217) üzenetére


Otisz
őstag

Akkor neki állok 125-ös mocikat nézegetni.
Az előzőleg linkelt Suzuki esetleg? Feleségemnek is tetszik, de igazából ő soknak tartja. Persze jobb lenne minél olcsóbban megúszni, de bontószökevényt sem szeretnék.
Mint már írtam, az 50-es előnye, hogy anyagilag kevesebben lenne, mert ugye a 125-öst lepapírozni, plusz letennem a különbözeti vizsgát is, alaphangon is 70ezerrel dobja meg a büdzsét.

Egyébként ha még picit visszatérek az 50esekhez, lett volna/lenne egy nagykerekű Kymco Agility 50 City 4T. nagyon pöpec állapotban, 1 éves, kevés kilométerrel, megbízható helyről 180ezerért, vagy egy Grand Dink 50 200e-ért (ez utóbbi alattam - 85kg - valós 80 körül ment a gyári fojtás nélküli cuccokkal sík úton).
Viszont ha oda kerül a sor, bármikor egyszerűbb eladni egy Aprilia, Yamaha, Piaggio, stb... márkát, mint pl. egy Kymcot.

[ Szerkesztve ]

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28220) runner 125 válasza Tothgera30 (#28218) üzenetére


runner 125
nagyúr

Melyik Runner-t? Amelyiket Te ajánlottad, de az NRG-det nem adnád érte?
...

Bakker, felejtsd már el ezt a "sokat egykerekeztek, stoppie-ztak" beidegződésed.
A Piaggio zsíros villa alapvetően is _szar_. És nem azért, mert a fentebb említett mód gyilkolja mindenki, hanem elgondolási, tervezési és kivitelezési hiba egyaránt jelen van. Nézd meg hány nagymotorban van zsírral töltött villa.

Elméleted szerint akkor a 40 literes dobozzal szerelt gyári NRG-vel is 1 keréken, stoppie-zva jártak bevásárolni. Életszerű.

Múltkor is írtad, h "mert nem rendeltetésszerűen használják".
Nem akartam arra is bővebben reagálni, mert úgysem érted meg. A rendeltetésszerű használt nem abból áll, h km-enként zsepivel kiverjük a becsúszószárat, hanem abból, h használjuk. Ha, kell macskakövön, ha kell szar úton - persze ésszel, lehetőleg a kátyúkat kikerülve. Egyébként egyetlen a szervizkönyv sem részletezi, h a zsíros villa becsúszóját mindig töröljük le.

Tisztában vagyok vele, h a tiéd hibátlan, hisz eleve alig fut az a motor, másrészből kímélve van és mindig tiszta. De, ha valaki használja a mindennapokban, - pláne Pesten - az ilyen villás robogóját, nagyon hamar kileheli a lelkét.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28221) barack1997


barack1997
senior tag

Sziasztok, egyszerűen nem tudok dönteni az alábbi két motor között :

Gilera Runner FX125

- gyors
- erős
- silány zsíros teleszkóp
- sokat eszik, bár nem mindegyik.
- szép, de kevés a nem széthajtott példány
- kevesebbet bír, mint a 4T, de a jó olaj itt is nagyon fontos
- könnyebb tuningolni, mint a 4T-t

Gilera Runner VX125/ST125

- gyors
- picit gyengébb, mint a 2T
- kevesebb a fogyasztás
- szép, az ST és VX is egyaránt.
- egy nyitott dobbal nagyon jó hangja van.
- külső vízpumpás, így könnyeb a vízpumpát felújítani
- többet kibír, mint egy 2T, csak a jó olajra kell odafigyelni, és nem kell széthajtani, akkor kivisz a világból
- a tuningolás macerásabb, mint a 2T-nél.
- olajos első teleszkóp

A kérdés, ki melyiket venné meg ? Én nem tudok dönteni, mindkettő tetszik :)

[ Szerkesztve ]

(#28222) runner 125 válasza Otisz (#28219) üzenetére


runner 125
nagyúr

Milyen Suzuki? Az a chopper?

Nézd, először is jó lenne konkretizálni, h mi a célod. Mire kell a motor, mennyit használnád. Mert elég nagy szórással linkeltél motorokat, robogókat. A 'gyorsaságitól', robogón át, a chopper-ig.
Egy olyan Suzuki tök jó - fél évig, míg megtanul az ember váltani, és vesz egy 600-as V2-t helyette.
Alacsony építés, széles kormány, váltós, hosszú tengelytáv, nulla pakolási lehetőség, körülményes alkatrészellátás. Ezen érvek egyike sem pozitív. Városi használatra rendkívül előnytelen.

Célszerű olyan 125-öst keresni, ami már eleve rendszámos. Átírása 30k és csinálsz egy B125-öt, ami egy _életre szól_. Egyértelmű, h ezek plusz költségek, de hidd el, h kifizetődő, és abszolút megéri. Pl. innen topikból lassan már többen hajtunk maxit, mint 50-est. Fentebbi postban pár előnyét már soroltam, de itt van pl. SirKero is, akik a párjával csak úgy nyomják a km-eket a 125-ös Burgi-ba. Ilyen - és még sok más - élményeket egy 50-es nem fog nyújtani.

Kymco egyébként abszolút frankó minőség. Bár, az emberek fejében nehéz helyrerakni a sztereotípiákat - hozzáteszem, melyek sokszor nem alaptalanok, hisz a keleti csodák 95%-a fos. Noh a maradék 5%-ba beletartozik a Kymco.
De, az továbbra is tény, h egy korrekt állapotú japán, vagy olasz könnyebben eladható, nagyobb a piaca is.

Összegezve; 300k körül, városi használatra én mindenképpen valamilyen 125-öst javasolnék rendszámmal. Takarékos, normális használat mellett nagyon tartós motorok ezek. Megfelelő hellyel, jó pakolhatósággal, dinamikával abszolút legjobb választás városi - és - agglomerációs - célokra.
Yamaha Majesty, Aprilia Leonardo, Yamaha Maxster, Runner (hasznaltauton ebből most egy sem érdemes arra, h egyáltalán felhívd őket), Aprilia Sportcity, Suzuki Burgman, esetleg Kymco-k.
Törekedj arra, h mo.-i forgalomba helyezésűt vegyél, illetve minél gyáribb állapotút. A kort, ha rám hallgatsz leszarod. Állapotot vegyél és ne az órában lévő km futást. - Utóbbival kb. ne is foglalkozz.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28223) Otisz válasza runner 125 (#28222) üzenetére


Otisz
őstag

Igen, a chopperről van szó.
Amennyiben 125-ös lesz, akkor a célom, hogy használjam, és akkor bizony már nem egyedül. Amennyiben 50-es lett volna, akkor csak városban, munkahely, meg ide-oda...és persze élvezni magát a motorozást.
Amint látható, igazából sok mindennel ki tudnék egyezni, bár a gyorsaságiak azok, amit nem tudnék úgy használni, mint mondjuk egy nagyrobogót - szerintem erre lenne szükségem.

Az órával alapból nem foglalkozom.

Így hirtelen ezt a Honda pantheont találtam.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28224) barack1997 válasza barack1997 (#28221) üzenetére


barack1997
senior tag

runner125 : te mit javasolsz ? 161 cm/50kg vagyok, nem egy száguldozó típus, szóval igazából a teljesítmény szempontjából mindegy melyik a jobb.

(#28225) korpicschess válasza barack1997 (#28224) üzenetére


korpicschess
veterán

Én nem nagyon értek hozzá, de a 4T-t javaslom. Fogyasztás sok mindenért kompenzál. :K

Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄

(#28226) barack1997 válasza korpicschess (#28225) üzenetére


barack1997
senior tag

Runner VX/ST 125 vs Runner FX125 2-0 :) Ha szép gyári állapot nincs karbon fóliázás ám :)

[ Szerkesztve ]

(#28227) LA1703 válasza barack1997 (#28224) üzenetére


LA1703
tag

Én személy szerint a 4 üteműt választanám.

Enyhén ellentmondást érzek az utolsó két hozzáoszlásodban. Vagy csak nekem tűnt fel, hogy a 2 ütemű azért lenne jobb mert azt lehet tuningolni (itt jegyezném meg, hogy lehet a 4T is), most meg a teljesítmény szempontjából mindegy.
De ha rám hallgatsz amelyikből előbb találsz elfogadható állapotút amiért el is tudsz menni, mert nincs 600 km-re tőled.
Ugyanis a karbon fólia mindkettőn ugyanúgy mutat. ;]

http://fektigumi.hu/

(#28228) runner 125 válasza Otisz (#28223) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez a Phanteon már nagyon lehasznált, az ilyet, ha lehet kerüld. Millió tulaja lehetett, és ezekben minimum 50-60.000km van már.

Pl. egy ilyen SportCity abszolút jó vásár lehet, sajnos ez is tipikusan az a típus, amiből mo.-it esélytelen venni.
F-18, nagyon szépnek tűnik. Idomokat tekintve lehet csak necces vétel.
Hahu-n nincs normális Malaguti PhatomMax. Arra is keress rá, jó választás abból is a 125-ös.

Majesty.

barack1997

"De ha rám hallgatsz amelyikből előbb találsz elfogadható állapotút amiért el is tudsz menni,.."

A 'nagy igazság' már elhangzott. Runner-ből szép, megkímélt és rendszámos darabot nagyon nagyon nehéz lesz találni.

Mindkettőnek megvan az előnye, hátránya. Ha, jó állapotú a 2t, pár decivel eszik csak többet.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28229) Tothgera30 válasza runner 125 (#28220) üzenetére


Tothgera30
Ármester

1. igen.

2. Persze, értem. De az nem igaz hogy az enyém 06-os és nem nyomja ki a zsírt, ezek meg 1-2 évesen már tolják mint állat. Pedig a becsúszószár nem porosodik, nem koszolódik úgy hogy annyi retket bevigyen.

2. 40 literes dobozt én is rakhatok rá, előtte meg 14 éves hülye gyerek alatt is lehetett, ez nem jelent semmit, ha kereskedő lennék, én is tennék rá, anno korábbi Aeroxnál amit linkeltek, azon is volt, közbe kereskedőé. Bár az enyémen is volt doboz, tartóval együtt el lett szedve.

3. Egyébként egyetlen a szervizkönyv sem részletezi, h a zsíros villa becsúszóját mindig töröljük le. - Persze, attól még alapvető dolog hogy letörlöm, nehogy a kosz belemenjen, ezt akkor is megtenném ha nem zsíros lenne, egy 30 éves 30 ezer forintos Jawa Babettán is megcsináltam. Pusztán arról szól a séma hogy mennyire vigyáz az ember a dolgaira, mert manapság nem becsülnek semmit, minden csak úgy van. Apáin, nagyapáink meg fél éveket dolgoztak egy-egy kerékpárért, hogy megvehessék, manapság meg két-három-négy hónapnyi fizetésből van egy használt motor, amit szét lehet b@szni.

4. Az utakról ne is beszéljünk, eleve szétkúrja bármilyen jármű futóművét (kivéve úthenger) haverék Pug 407-esében is most kellett majdnem komplett futóművet cserélni, akkor én mit szólja k egy robogóval, ha az ember 70-el belecsattan egy tanknyi gödörbe.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28230) Otisz válasza runner 125 (#28228) üzenetére


Otisz
őstag

:R

Most már legalább tudom, hogy milyen csapáson haladjak tovább :R

(OO[IIII][IIII]OO)

(#28231) SzlobiG válasza barack1997 (#28221) üzenetére


SzlobiG
félisten

4T

Kevesebbet eszik.
Olajköltség is jóval kevesebb.
Sokkal szebb hang. ;]

(#28232) barack1997 válasza SzlobiG (#28231) üzenetére


barack1997
senior tag

Tavaszig el kell dönteni, nekem is tetszik amúgy :C :R

(#28233) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Ez azért elég horror!

(#28234) Bati0501 válasza AndrewTdi (#28233) üzenetére


Bati0501
őstag

Olyan gyors,h már állni látszik. :Y :R

(#28235) runner 125 válasza AndrewTdi (#28233) üzenetére


runner 125
nagyúr

Kb. már a videó felénél azt hittem, h 'na jó, ennél már nincs feljebb'. :D

Egyébként jah, nem semmi.
A slussz poén, h a 250-es belpiacos Hornet bőven az ezredforduló előtt kb. 18.000-es percenkénti fordulatot tudott. S, mindezt brutális tartóssággal.
Egyik barátomnak volt egy ilyen '97-es sor 4 250-ese, Gyakorlatilag Nexus tempót tudta két személlyel is. Ő kb. 45.000km-rel vette, és majd 80k körül adta el. Persze bontatlan blokkal.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#28236) adrian360


adrian360
őstag

hello !

tudom elég hülye kérdés így látatlanban, de erről mi a vélemény :
malaguti f12

nem láttam még közelről, de ami furcsa hogy kereskedőtől van, ennek ellenére nincs túlárazva. szerintetek megérné, akár úgy is hogy egyből megy hengercserére mondjuk ?

(#28237) Tothgera30 válasza adrian360 (#28236) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Kaka, felejtsd el!

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28238) Sweetpapa válasza adrian360 (#28236) üzenetére


Sweetpapa
csendes tag

képen nem rossz, rajta egy TT, jól át kell nézni, megnézni mit is tud, felmérni volt-e már törve, fényezve biztosan, de az még nem jelenti azt, hogy rommá volt törve a motor.

ha jó állapotban van, és a blokkja is rendben, ennyit megér..attól hogy kereskedőtől van, nem kell tőle megijedni. ;)

Mindig tartsd a festést felül, és a gumit alul.

(#28239) golyani válasza Sweetpapa (#28238) üzenetére


golyani
addikt

sztem is felejtős. nem is a saját blokkja és hátsó kereke van mert az f12-es hátul dobfékes, ez meg tárcsásítva lett. mellesleg az nem TT hanem egy gianelli extra.

(#28240) Sweetpapa válasza golyani (#28239) üzenetére


Sweetpapa
csendes tag

bocs, igen mostmár én is látom, hogy extra, csak gyorsba ránéztem az előbb, meg rox kerék, és pogi illetve lehet, hogy a blokk is roxé.

Mindig tartsd a festést felül, és a gumit alul.

(#28241) barack1997 válasza runner 125 (#28235) üzenetére


barack1997
senior tag

(#28242) akos727 válasza golyani (#28239) üzenetére


akos727
senior tag

Létezik f12 twin disk is. Aerox blokk ua mint az f12.

(#28243) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Nagyon gondolkodom, hogy autóval vagy runcival induljak el Pestre. Nemsokára indulnom kéne, de kocsival nem akarok szopni a dugóban. De ez a 18 fok picit visszahúz :)

Amugy:
Isten éltessen runner 125

[ Szerkesztve ]

(#28244) golyani válasza akos727 (#28242) üzenetére


golyani
addikt

csak gondolom akkor megtartotta volna az eredeti 12"-os gyári felnit, hogy meg legyen az összhang. de ez csak az én véleményem.

(#28245) Tothgera30 válasza AndrewTdi (#28243) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Én most voltam motorral postára, és még egy karikát is csaptam, annyira nem hideg, csak fel kell öltözni rendesen. Itt mondjuk esik az eső, és fúj a szél, de 60-65km/h fölött nem is mentem sehol.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28246) AndrewTdi válasza Tothgera30 (#28245) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Végülis nem volt olyan hideg, mint gondoltam. Hosszúgatya, kabát, térdvédő, és nem fáztam.
Vácszentlászló- Budapest, baros utca 27 perc, de 60-65 alatt nem mentem. :)

És a lányom is rendben megszületett.

[ Szerkesztve ]

(#28247) SirKero válasza AndrewTdi (#28246) üzenetére


SirKero
őstag

Gratula hozzá az Én lányom is ott ( Baross utca ) született

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#28248) Tothgera30 válasza AndrewTdi (#28246) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ugye, ki lehet bírni, régen kora tavasza, és késő ősszel is toltam, manapság nincs rá idő :B . Bár 60-65 fölött ilyen vizes, esős úton már nem olyan biztonságos (egyszer taknyol az ember, és megjegyzi) :N .

Grat a kiscsajhoz ;) .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#28249) Bati0501 válasza AndrewTdi (#28246) üzenetére


Bati0501
őstag

Gratula! :K

(#28250) Kolondrum válasza AndrewTdi (#28246) üzenetére

:R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.