Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
g@bo
nagyúr
igen, de mig az 50-es renszám nélküli, és összesen 3500 ft éves kötelező terheli,
addig a 125-ös moci összköltsége hol is áll meg?
DigitXT
félisten
A 180-asomra vmi 5K az éves KGFB.
Van gépjárműadó is persze, de az is
csak ilyen 2-3K, szóval ez nem nagy
különbség. Simán megéri, ha kevés
a kraft az 50-esben, az autók közé...
g@bo
nagyúr
ha rendszámos lesz az 50-es is, tuti...
kkrisi
senior tag
Sziasztok srácok!
Szeretném segítségeteket kérni, hogy milyen 125ccm motort ajánlanátok nekem, ami megbízható, viszonylag keveset eszik /nem nagyon tudom, hogy van 4T ami jó/ ezért inkább legyen 2T, jól nézzen ki, sportos legyen, és kb milyen árfekvésben lehet elfogadható, megkímélt vasat venni?
CBR és NSR nézegettem, NSR-nek nagyon bejön a kis mély hangja!
és NEM a jogsiegybevonás miatt kérdezem, tehát nem most fogok először ülni motoron!
runner 125
nagyúr
Előttem már leírták. A biztosítása alig több, mint egy 50-esnek. Vételkor terhel egy komolyabb 20k körüli átírási költség, aztán kifújt. De gondoljuk végig. Mellé kapsz rendszámot, amivel legálisan _bármikor_ mehettek ketten városon kívül 90+ , beleértve egy bevásárlást. Noh és egyedül sem fog letolni egy autós, kamionos sem, mert egyszerűen egy ilyennel már lehet 90-100-as utazót tartani. Akinek ezen okok nem érik meg, h 125-ösre váltson a B jogsijával, az tényleg sóher.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
runner 125
nagyúr
Újabb jó hír, 20.000ft-ba belefér a B125 jogsi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Gergello
addikt
Alig várom.
vicces
addikt
szerintem, ha rendszámoznák az 50-eseket a 45km/h-s sebességlimit megmaradna..
:)
runner 125
nagyúr
Hja, pedig simán felnyomható lenne ugyanúgy 50-re.
..városon kívül meg ki az aki 45-tel tötyög... 70-es utazót mindenki tartja vele, aki tudja.
Elsődlegesen az 50 meg szimplán a városi közlekedés miatt volna előnyös, így legalább hivatalosan nem tolhatnak le az útról.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
t1
addikt
Én ma este döntöttem el, hogy lerakom téli álomra a motort, köd ködszitálás pára, és jeges út miatt, a bukó a szemüvegem is annyira bepárásodott, hogy megkellet állnom illetve akkora köd volt, hogy semmit se láttam, inkább nem játszok a sorssal ott az autó aztán járok vele végül is azért van, 3500ft-al több melóba járni kocsival annyiért nem kockáztathatok egy esetleges borulást. Pedig olyan jó motorozni
vicces
addikt
de gondoljunk csak azokra a robogókra, amelyek nem valók 70 km/h-s sebességre. pl a kiskerekű gépecskékre..
:)
(#17162) Tothgera30 válasza runner 125 (#17156) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Nem lessz ez rossz dolog, de remélem hogy azért akik "levizsgáznak" nem nyírják ki magukat az első 5 percben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
runner 125
nagyúr
Gondolunk.
..ő megy, akkor mindenhol 50-nel. Autópályán sem kötelező 130-cal menned.
(60km/h a minimum)
t1
Na látod, szépen rá lehet kapni az ízére. S, aztán majd így fog az ember mindig nagyobb gépet venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
t1
addikt
Alapjában véve motor ellenes voltam az autó mániám miatt [link], de most, hogy megvettem azóta 2x ültem kocsiba és nem is hiányzott olyan jó volt motorral menni, de felesleges kockáztatni. Tavasz vagy nyár elején jön a 125ccm, aztán a tanulás, hogy egy nagyobbra is szert tehessek.
PLaci58
őstag
Novemberi esések. Van benne pár motoros "trükk" is
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
akos3
addikt
Most nem értelek. CBR és NSR téren. el kéne dönteni h 4T v 2T. NSR nyilván jobban megy de megbízhatatlanabb jóval. CBR nagy előnye a fogyasztás és a megbízhatóság. És NSR-nek távolról sincs mély hangja, sztem CBR-t akartál írni. Mert annak elég jó hangja van
[ Szerkesztve ]
kkrisi
senior tag
Igen bocsi CBR-t akartam írni, csak már kicsúsztam a szerk időböl...
Hát én 2T-re tenném voksomat, mert az lehet h többet eszik mint a 4T de viszont jobban pörög. Viszont a fogyasztás az hogy aránylik 2T - 4T ? Kicsit bővebb infót ha kaphatnék CBR-ről azt megköszönném!
Viszont a CBR-nek tényleg ilyen szép hangja van gyárilag? Mert ha igen, akkor már is beleszerettem!
Viszont egy jól megkímélt szép állapotút mennyiért érdemes keresgélni?
[ Szerkesztve ]
akos3
addikt
dupláját biztos megeszi a 2T. cbr olyan 2,7-et eszük nálam. Én is mikor vettem gondolkoztam NSR-ban és találtam is egy olyan tulajt akinek mind 2-je volt már. kérdeztem tőle, h melyiket ajánlja, monda, h egyértelműen cbr, mert hiába erősebb az nsr azon csak szerelni tanult meg...Most nyilván vannak jobb állapotban is nsr-ek de azoknak áruk is va! Meg nem akartam kockáztatni, lévén h nem tok motort szerelni. Inkább mennék vele.
A linkelt vidiben nem gyári van hanem egy LeoVince. De gyárinak is nagyon szép a hangja, nekem ki van fúrva úgy még mélyebb. Ez gyári
Nem tom mit szeretnél tudni a kis ciberéről, csak tankolni kell bele azt kész Utazója olyan 90-100 kétszeméllyel is (!), végsebi nekem 120 volt, de a nagytöbségnek viszi a 125-130at is csak beálíltás kérdése. Nyomatékos, városban autók nem ellenfelek, nyilván autópályánnem ezzel fogsz villogni Megkímált rendszámosat 350ért már találsz ha mázlid van, olcsóbban semmiképp se vegyél!
[ Szerkesztve ]
(#17169) barack1997 válasza runner 125 (#17163) üzenetére
barack1997
senior tag
Én is rákaptam az ízére.. Már újitom a 70cc Alu hengert
mocsanisi
senior tag
Nagyobb gépről volt szó, nem pedig arról hogy 50-esnek a hengerét 70-esre cseréled.
Én valami ilyesmit képzelnék el ha reálisan gondolkodnék, és a motorozás elsajátítása lenne a cél:
-50es robogó (ez akár ki is hagyható)
-125 4ütem
-250 (személy szerint sor4re szavaznék), 125 2T
-400 4T, 250 2T
-600-750
-1000 illetve felette
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
akos3
addikt
Sztem kcist sok lépcsőt iktatsz be. 125 4T után jöhet nálam 400-500 4T, majd 600 és a felett. ezres felesleges sztem.
runner 125
nagyúr
Sőt, kellő önkontrollal akár nulláról rá lehet ülni egy sor 2 500-asra.
Viszont 600-ról átülni 1000-esre sokkal meggondolandóbb, az 1000-es sportok idegbeteg állatok, nem játékszerek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
mocsanisi
senior tag
Akkor kicsit túlgondoltam, és túlóvatoskodtam.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
akos3
addikt
Az sosem baj
runner 125
nagyúr
..csak bírja az ember anyagiakkal ennyit eladni és venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
r-chee
őstag
Ajánljatok nekem valami faxa víztaszító/lepergető cuccot, amivel befújva/bekenve a sikak plexijét, ködben sem gáz motorozni.
A héten megszenvedtem párszor reggel, hogy erős ködszitálásban alig láttam valamit, hiába töröltem a kesztyűm pamut részével a plexit, csak kentem el a vizet.
A 2-4 héttel ezelőtti folyamatos ködös időben nem volt semmi gáz, (szakadó eső is is lepereg szépen a plexin,) de ez az alattomos sűrű ködszitálás ez odabax .
Ennek az óccsó, vállalható B125-nek pedig örülök. Végre történt valami erőlelépés az ügyben.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
barack1997
senior tag
Nekem is reggelente párásodik a bukóm, 1 cm rést hagyok legalább nincs melegem és nem párásodik A köd ellen én sem tudom mit tegyek, talán kap majd a motor egy SMD LED csíkot. (mondjuk 4-4-et az indexek fölé, talán segít, ha nem akkor meg feldobja optikailag a mocit )
UI.: Ma elővettem a Runner-t, és 3 hónap után 1 rúgásra elindult (eddig a Suzukival jártam és közbe lett egy Piaggio Zip-em is)
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
pára ellen pinlock, köd ellen meg a sűrű törölgetés.
runner 125
nagyúr
Nekem hideg időben pára ellen az egyszerű maszk vált be. Orrig húzva "szűri" a kilélegzett levegőt, így nem közvetlenül a sisak plexire leheli az ember.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
TayRol
veterán
nekem van a bukoban ilyen orrvedo, ez letereli a kilehelt levegot az also szellozohoz. a maszk sem rossz.
r-chee
őstag
Belül én sem párásodom, mert orrtól mellkasig érő maszkot vettem. Óvja a nyakat is a hidegtől. Egyedül az erős ködszitálás az, ami necces téma.
Amúgy lehet, hogy mostanság jön el az idő, mikor a motort tényleg le kell rakni. Eső, ónos eső, havazás - már nem buli.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
runner 125
nagyúr
Jaja, az tényleg jó cucc, enyémhez is járt, de már tavaly sem találtam meg. Sőt, elvileg adtak hozzá az állvédő aljára pattintható, jó nagy ívű gumit is..
r-chee
Az ellen tényleg nincs csodaszer, törölgetni kell ezerrel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
akos3
addikt
hát én most hétvégén raktam el
TayRol
veterán
az a bogarhalo, szinten nagyon hasznos. nem lehet kulon venni? a sohaj bukomhoz is utolag vasaroltam.
akos3
addikt
sportmotoron találtam a B125ről gallériát. elolvastam a hsz-eket és nem éppen egyezik a totalcarral. hogy is van ez akkor?
[link]
Gergello
addikt
Én csak a galéria leírást olvastam el, de ez szerintem más.
Ez eddig is így volt, ez nem b125, hanem az ha rendesen szeretnél a1-et tenni.
akos3
addikt
Eddig is igy vt, h ha 1 év az eltérés A1 és B között akkor nem kellett kresz? ezt nem is tudtam. furii..
amugy a hsz-eknél van érdekes. h B125re kell 6 órát még is csak venni. erre irtam azt h ha ez igy van akkor a totalcar igen csak félrevezeti a népet!
ezt is érdemes átolvasni. nem os hallottam, h akarják még szabdalni
Gergello
addikt
Ha lerakod, a kresszt és utána 1 évig nem szerzel jogosítványt, akkor elévül a vizsgád.
Snoop-y
veterán
Nem tudom ki gondolkozott mar elektromos robogoban de ha valaki akar venni akkor ezt semmikeppen sem ajanlom:
Di blasi
Az egy dolog hogy draga de cserebe lassu es megbizhatatlan is.
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
kkrisi
senior tag
Sziasztok!
Srácok az a helyzet, hogy összeszedtem pár motort, utánuk olvastam, informálódtam, és 1-2 személyesen is teszteltem, de ezekről legyetek szívesek pár szót szólni.Tudom sokan a CBR-t mondják, mert tényleg jó paripa, de nekem ezek közül még a Cagiva is bejön, a többire meg kíváncsi vagyok mit mondtok, és melyik kapja meg az ajánlott plecsnit.
-Cagiva Mito Evo (I - II) /szvsz nem igazán tudom, hogy mi a 2 között számottevő különbség, de az ami leginkább bejön!/
-HONDA NSR
-HONDA CBR
-YAMAHA TZR
-YAMAHA YZF
-APRILIA RS
125ccm!
Váalszokat előre is köszönöm!
jasszer
senior tag
No offense, de még hányszor akarod lényegében ugyanazt megkérdezni?!
Apokalipszis? Ezeknek?!
runner 125
nagyúr
kkrisi
Nyár elején írtál ide először, h robogót (motort, tök mind1) akarsz venni. Fél év alatt még oda nem jutottál el, h vajon mit akarsz egyáltalán - a hsz.-aidat nézve, fel lett sorolva az 50-125 kategória összes példánya.
Ennyi idő alatt egy gyereket ki lehet hordani - bár inkubátor kell a közelbe.
A felsoroltak kapcsán is le lett már írva minden, de ha valami nem is, egyszerű logikával kikövetkeztethető - pláne, ha még próbáltad is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Gergello
addikt
Nem fenyeget a veszély.
Volt egy topgear rész, ahol ilyesmivel szerencsétlenkedtek, de lehet, hogy az benzines volt.
akos3
addikt
saját tapasztalat?
barack1997
senior tag
trololololol
UI: Mivel kell kenni a berugómechanikát és az önindító fogaskerekét ?
[egumotors.hu]-n vettem annó 1-2 hete egy fast flow benzinszűrőt,
nem tudom,hogy szükséges a beiktatása a jobb szűrés érdekében, vagy pedig elég a gyári vákuumos benzincsap szűrője ?
Killing
addikt
A rendőrúr ma valami CM50 jelzést keresett igen erőteljesen, ezt mire véljem?
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
(#17197) runner 125 válasza barack1997 (#17195) üzenetére
runner 125
nagyúr
Berúgóracsnit leginkább semmivel, mert akkor sokkal könnyebb szétnyírni.
Kimondottan az önindítóét sem kell, legyen évi 1x kipucolva, kifújatva a varióház / dekli, és nem lesz vele baj.
Killing
..valamit hallott, h "ők bizony csúnyán át vannak bszva, mert minden második robogó 125-180-as".
Gondolom ennek tudatában akart róla meggyőződni.. , de h ez a CM 50 hova a rákba van beütve a robogókba - ha egyáltalán be van- , azt én sem tudom.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Killing
addikt
Erre azt hitte hogy 250-es (sic! ) Egy Peugeot SV50-ről van szó.
Mondom üljön rá, menjen vele.
-NEM ÜLÖK RÁ!
Volt itt minden: szonda, alvázszám ellenőrzés, nincs 'CM50' jelzés az alvázon, körözési adatbázisban lefuttatás, hogy nekem 250-es a motorom ne hazudjak...
Epikus ellenőrzés volt, főleg mikor a kereszteződésben nem tudtam eldönteni hogy mit akar, ezért tuti ami biztos alapon tovább mentem, ez meg jön utánam mint az állat
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
DigitXT
félisten
Mondjuk ilyenkor jó, hogy tényleg 50-es volt.