Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
válasz
h1n1_900 #16497 üzenetére
Szerintem bevállalható simán a runner.Jó pár éve nem volt semmi gond vele.Láttam már 250es Leo-t is 50esként. De például a legjobb talán egy 125ös Liberty. Annyi a különbség a 50-125-200as runner között ami szemmel látható. 2ös rugós tag, és a kipuff.
De amúgy ha nagyon biztosra mennél és tudsz rá költeni vennél egy újabb típusú NRG-t az megy is és 50es. -
h1n1_900
senior tag
válasz
mokus1 #16496 üzenetére
Na akkor a focus már nem is izgat sajnos
Kevés a sebesség. Szeretem tartani városban is a tempót és rakparton általában gyorsabb ahol minden nap járok.Szerinted egy 125ccm runner bevállalaható 50-nek? Vagy nagy a lebukás esélye? :S
Ezen morfondírozok. Aerox-ban már sok a kilóméter (23k) és enni is eléggé szeret.Vagy melyik az a 125-s robogó ami nem annyira feltűnő? Sajnos a hangjukról elég könnyen felismerhetőek.
Illetve a 125-ös 4T runner felejtős?
-
mokus1
addikt
válasz
h1n1_900 #16495 üzenetére
Focus-nak 60km/h a vége.Előnyei hogy olcsó,Erős dupla lámpa sötétben is kiváló.megbízható miután felújíttattam, 3L 100km-en.Hátránya az a motor volt de így hogy yamaha jog blokkja van benne az sem gyenge láncszem
Runner:50-esként van használva de sosem volt még vele semmi probléma.Neki nem 60 a végeEz is eljár 3,5-4,5 literrel.
-
mokus1
addikt
Ha valaki késztetést érez valamelyikre csak szóljon.
Keeway Focus
Gilera Runner VXR200 -
-
g@bo
nagyúr
válasz
h1n1_900 #16490 üzenetére
hát igen, ez a 2l fogyi kamu, vagy a súly miatt nem jön ki, pedig nem tépem, igy nem az igazi. bár 3 literrel jobb eljárni, mint a verdával 7l, csak már lefagyok...
amúgy, ha mégegyszer nekiindulok, kinai blokkos / összeszerelésű moci nem kell ( pl az aprilia sportcity 400k+ ért is az ) inkább egy tuti olasz vespa, vagy honda 600k körül - rákaptam a motorra -.
-
g@bo
nagyúr
70 el mentünk a nagykörösin, és egy piaggio zip megelőzött.
irigykedve néztem. lehet 2t volt, de akkor is rohadjon meg.
-
válasz
h1n1_900 #16485 üzenetére
Igen, csak önindító van. Bár errefelé volt -5 fok többször is és még nincs berakva a házba, csak a garázsban pihen, tehát ott ugyan olyan hűvös van mint kint, ráadásul a múltkor is vagy 2 hétig rá se néztem, azután meg beindítottam, mentem egy 300 métert, leállítottam, fél óra múlva pedig haza, szóval többet merült mint töltött. Az ember hozzászokik a jóhoz ezzel az önindítóval. Bezzeg anno az Etz-t mikor reggelente berugdostam, jó kis torna volt, főleg ha túlszívta magát akkor aztán kellett vagy 10-15 rúgás, le is izzadtam.
-
h1n1_900
senior tag
válasz
Tothgera30 #16484 üzenetére
Ez a fránya hideg... Nekem sem indult be éjszaka az aerox. -2c volt és csak tekerte de semmi. 3rugás és már pöfögött is. Nem is emlékszem mikor indítottam utóljára berugókarral.
Tied csak önindítós? -
Most fél órája indítottam volna a motort, erre csak nyekereg. Pontosan hallom hogy az önindító teker, de nem igazán (nincs benne erő), és villog a műszerfal világítás, azután kinullázódik minden és check lámpa pislog sandán. Gyújtást leveszem, újra ráadom, pumpálja a benzin + olaj mixet, röffenne de nem bírja tekerni, most már úgy sem mint első próba alkalmával. Kicsit megszédültem hogy gond van a géppel, erre fater mondja hogy mióta megvettük (közös 1058km), azóta nem is töltöttünk az aksiba, lehet az lesz a hiba oka. Rádugta vagy 5 percre, az akksi töltő mutatója szinte 0-án volt. Lehúztuk és pöcc-röff, megörültem, pedig már gondoltam hogy írok a fórumba hogy van-e valakinek ötlete a hibára és gondoltam hogy most a szerelők jól lehúznak, de nem. Lekopogom, eddig szuperül jár, és néha jó körülnézni, mielőtt kétségbe esnénk.
...Nah, ennyi volt a mai poén
...
-
-
Prohard22
csendes tag
KERESEK!!! Aprilia SR 50 DI TECH ecu-box, elektronika
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #16477 üzenetére
nekem 280 mpa volt ráirva, beleküttem 2,8 bárt... remélem, duplaanyi, mint kéne.
-
PLaci58
addikt
válasz
runner 125 #16474 üzenetére
És vajon mennyi lehet a gyári érték egy 10"-os keréknél?
Te mennyire szoktad fújni? -
PLaci58
addikt
válasz
runner 125 #16472 üzenetére
Én 186 cm. Biztos, hogy a mérleg miatt volt a tessékelés ?
Erről jut eszembe, hogy mennyire érdemes felfújni a kereket alattunk?
-
PLaci58
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #16466 üzenetére
Te vagy a HULK a jobb szélen?
Fagyizni nem ér: kifakul a zöld szín. -
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #16465 üzenetére
ok, de a max fordulat.... csak vezérlésfüggő.
-
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #16463 üzenetére
kövir a valagunk?
sztenderen mintha jobban pörögne a motor........
-
-
g@bo
nagyúr
válasz
Tothgera30 #16459 üzenetére
mi ez? fly ment 80-at?
-
Persze, így. Full origiben örülsz ha megnyalja a 60km/h-t. Egy levegős 2T olyan 65-70km/h-t érinti, vizes 2T megy 70-80km/h-t jobb esetben, de hát ott is csal némelyiknél az óra, főleg pl.: Aeroxnál. Én azt mondom hogy vidd egy ügyes szakihoz, nézzetek bele egy kuplungot és egy variót, lőjétek be, hogy gyorsuljon rendesen (mert azért ott van alacsony fordulaton is erő), és lámpáknál el tudsz menni az autók előtt, végre pedig tényleg jó ha úgy 60km/h-t kapna (mármint valós adat).
-
g@bo
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #16454 üzenetére
most elég jól húz, de 50 nél beáll, mint a gerely.
már nem sok kedvem van vele elmenni máshova. mert lerántanak, és megy 10km el többet. jó lenne egy piaggio-s....... hasonló géppel, infóval.
ráadásul, nem tudom hogy az elekronikát hogy vágta meg /fűrészlappal, cdi / állitólag garivesztés, de mindegyik szakszerviznél "alap" beavatkozás..... v mi.
-
Topiccsendőr
addikt
sajnos nincs típus ismeretem, ezért nem is írtam semmit, amikor kérdezted.
most van egy 4T 50es robogó a cimborámnál, ugyanígy van vele, hogy fojtás kivétel. állítólag elektronikusan van lefojtva. vett is egy tuning elektronikát, azt mondták neki az elengedi a fordulatot. kicserélte... Namost koppra ugyanazt tudja a motor. Ráadásul leszarható, hogy elengedi a fordulatot, ugyanis végsebességen még a nyomatékcsúcsot a 7 500 at se éri el! (üresen meg 10 000 et kipörgi gyári elektronikával, semmi szükség erre a tuning szarra) Szóval nem értek pár dolgot ezeknél. Itt kell belenyúlni a kuplungba úgy, hogy indulásnál a lehető legközelebb legyél a nyomatékcsúcshoz, amit viszont nem görgővel kell csinálni, hanem egy állítható előfeszítésű kuplunggal. A görgők tüneti kezelések, hiszen ha könnyebbet raksz bele, akkor a végsebesség csökken, ha nehezebbet, akkor meg a gyorsulás. A görgőzés a kuplungpofa állítása nélkül nem más, mint elállítás.
Neki 60 a végsebessége. mondtam neki, hogy az tökéletes egy 4T 50estől, kb 65 nél többet nem tudnak. abban nincs is fojtás.egyébként a tiéd az 50et hogy éri el? Kellően dinamikusan, és 50 nél megáll mint a szög?
-
g@bo
nagyúr
válasz
runner 125 #16452 üzenetére
jah. vissza. miután picit ferdén néztem érezte, nem korrekt ha nem.
viszont a másik meg anyázik, mert az alap szervizen is kaszálnak rendesen.... gondolom a 10 ropiból 1000 az olaj, a többi óradij, a "tuning" 10 ropijából meg max a görgő ára....
tipp?
-
g@bo
nagyúr
piaggio zip 4t.
nos uraim, elvittem az első, 1000 km -es szervizre, ami 8-10000 ft, szerviztől föggően, és +10 ropi a folytás kivétel.
vecsés....... 2 óra volt a meló. mikor bevittem a mocit, ment a gép 50-et, le is fényképeztem.
mikor kihoztam, ment 45-öt, kellően lomhán !!! jó idegesen, visszamentem, kipróbálta az arc, tényleg nem megy többet. mondom faca, nem ezért fizettem?
görgőcsere. 5,3grammos helyett 6,5. hurrráááááááá, újra megy 50-et, egy dekával se több.
kérdem, akkor most mi a kép, mert a nagy semmi nem ér +10 12 ropit. nézelődés a végtelenbe, passz.
visszakaptam a lét. a tun ing részt.......
most ugyanannyit megyek, mint előtte, siker!!!!!
felhivtam azokat a szervizeket, ahova nem mentem el mert jóval drágább volt ( tutto, a lurdynál ) vagy kellően messze ( mille motor az m3 nál ).
mindkettő elküldött majdnem a pecsába, " hogy most azt tegyünk rendbe, amit a másik elqrt ? "
mondom nem, kifizetem az árat, és megcsinálod a tuningot, nem ingyé melózol... végülis beletörődtek, jövöhéten várnak. ahova majd időt egyeztetek.
szóval kicsit szopi, mert őszintén én nem fizetnék a semmiért, ha most megy 50, mondjuk az ő segge alatt, akkor adja úgy vissza hogy 60-65 esetleg 70.
ez igy marha lutri. és ahhoz képest hogy szakszervizek, jó sumákok.
azt mondani sem merem, hogy a szerelőtöl kifele belerúgtam egy csavarba. modom, csak nem az enyém? á nem, zsebre.
az ajtó előtt csekkoltam a deknit, az enyém volt........ vissza, becsavarta.szal most volt egy szervizem 10 ropiért, és egy nagy semmi. fél nap alatt.
ami elvileg történt....... megvágva egy spéci ponton az elekrtonika, igy nincs fordulat tiltás, most már nagyobb -nehezebb- görgő, fúvóka dörzsár, meg amiről nem tudok.
és repesztek annyival, mint eddig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- BESZÁMÍTÁS! Noctua NH-D15 chromax.black léghűtés garanciával hibátlan működéssel
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest