Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17801) ZozzHUN válasza Topiccsendőr (#17800) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Tudom, hogy más baj van, csak lövésem sincs, hogy mi. Most gondolkodom hogy a levegő/üzemanyag arány lehet rossz? Lehetséges?

(#17802) busman


busman
addikt

Ma gurultam egy kört,75-ig simán elment,fék brutál..... :DDD

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#17803) PLaci58 válasza ZozzHUN (#17801) üzenetére


PLaci58
őstag

Ha hidegen az első 400 m-en jó és utána szarakodik, akkor az karbi lesz. Addig gondolom nyitva van az automata szivató és utána keveset kap. Vagy dugulás vagy beállítás. A gyanús az, hogy időnként megindul, ami dugulásra utal. Hova tetted azt a 2T 20W30-at?

"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

(#17804) Topiccsendőr válasza ZozzHUN (#17801) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hátaztán így látatlanban hogy tudná bárki is megmondani? :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#17805) Topiccsendőr válasza PLaci58 (#17803) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Rosszul működő variátor gyanús, mivel nem mondta, hogy hörög, meg fullad. Szerintem a variátorcsapon az önkenő variószinter ágy szarrá van menve és be tud akadni egy bizonyos áttételen, innen az erőtlenség indulásnál, de ez így távgyógyítás :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#17806) ZozzHUN válasza PLaci58 (#17803) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Karbit most délután pucoltam ki teljesen, átfújtam kompersszorral. Most az air screw-on lazítottam 2 fordulatnyit.

2T 20W30at pedig az olaj tartályba öntöttem, itt már automata keveri be.

(#17807) Topiccsendőr válasza ZozzHUN (#17806) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Jesszus, 2T olajaknak nincs viszkozitásuk, illetve nem szokták így jelölni, csak a 2T hajtóműolajat. Remélem csak elírtad. Nem tudod belinkelni mit öntesz bele? Egyre nagyobb a káosz. A levegőcsavart meg ne poszkáld, azt se tudod, hogy mi baja.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#17808) ZozzHUN válasza Topiccsendőr (#17807) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Ilyet kap most már, előzőt úgy ahogy van kiürítettem belőle, valami kutas csóka ajánlotta, az biztos jó ugyanúgy alapon, többet rájuk sem hallgatok, meg amúgy sem kellett volna.

Azért piszkáltam levegőcsavart, mert gondoltam túl kevés levegőt kapott az adott benzin-hez, keverék levegővel való dúsítására gondoltam, most mintha kicsit jobb lenne azt vettem észre, majd nézegetem még, végső esetben megy vissza a raktárba, és veszem elő a CB125 Honda-t :)

(#17809) PLaci58 válasza Topiccsendőr (#17807) üzenetére


PLaci58
őstag

Eddig én se tudtam, hogy a 2T olajakat viszkozitással jelölik, de egyet találtam :D
Mogul

ZozzHun!
A karbi kimosása átfújása nem jelent semmit. A fúvókában maradhat olyan szennyeződés amit nem lehet kifújni. Érdemes megnézni az úszót, tűszelepet, könnyen jár-e, aztán, hogy nem kap-e valahol fals levegőt a karbi uán. Nincs-e kitöredezve a szívótoroknál a gumi ...
Érdemes megnézni a benzinszűrőt is.

[ Szerkesztve ]

"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

(#17810) ZozzHUN válasza PLaci58 (#17809) üzenetére


ZozzHUN
addikt

Benzinszűrő is patyolat tiszta, pedig azt hittem az volt a piszkos, és leeresztettem a tankot is a fene egye meg :)

Fúvóka is nagyon szép tiszta, tűszelep rendesen jár, úszó is rendben van.

Amúgy pont ez a szutyok Mogul volt a robogóban, micsoda véletlen :D

(#17811) busman


busman
addikt

Írják,hogy a scarabeo lámpája gyenge....tudok halogénre váltani?
Nem fogja nagyon terhelni a generátort?

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#17812) Debilon válasza busman (#17811) üzenetére


Debilon
addikt

szerintem Scarbeoban is halogén izzó van (gondolom H4-es) a lámpa alakjától/fonycsortól is függ hogy milyen a világítás

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#17813) Topiccsendőr válasza busman (#17811) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

próbáld ki mielőtt írják :D
nagyobb teljesítményűt nem tudom bele rakhatsz e, szerintem nagyobb baja lesz a foncsornak, mint a világítótekercsnek. De ha jó akkor hagynám.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#17814) busman válasza Topiccsendőr (#17813) üzenetére


busman
addikt

Thx.Este tesztelem... :DDD

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#17815) busman


busman
addikt

Lámpa elég lesz sztem,viszont elszakadt a szivatóbowdenem....mennyi lehet a csere?

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#17816) vaksi8


vaksi8
senior tag

Sziasztok!
Volna itt köztetek olyan,aki külfödről behozott motort mostanában helyeztetett forgalomba?
Leírná a pontos menetét és költségeit?
Köszi!

(#17817) runner 125 válasza busman (#17815) üzenetére


runner 125
nagyúr

Max 2k egy ilyen bowden, de keress rá valamelyik shop-ban.

vaksi8

Kérdés, h mekkora és milyen évjáratú motorról beszélünk. De, javallott úgy venni ilyet, h az eladó lerendszámoztatja neked, mert ha egy dolog hiányzik, már nem fog rendszámot kapni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17818) vaksi8 válasza runner 125 (#17817) üzenetére


vaksi8
senior tag

Ez egy 125-ös 2002-es évjáratú.Reg adóra van kalkulátór,csak a műszakira hallottam horror összeget (50 ezer).
Nem tudom pl. hogy van e eredetiség vizsgálat?
Bolond lenne az eladó rendszámoztatni,mikor rá maradna az összes költség ami idő és pénz amit beleépítene az eladási árba plussz utána megint csak mehetsz átírási költségeket fizetni.Egyszóval duplán fizetsz!

(#17819) Something_ válasza vaksi8 (#17818) üzenetére


Something_
őstag

NKH honlapján az van, hogy 5000 ft a műszaki, 15500 az eredetiségvizsgálat, 6-8000 ft egy rendszám, 6000 ft a forgalmi, 6000 ft a törzskönyv. Plusz átírási illeték ccm alapján, ami 2200 ft.

NKH műszaki

[ Szerkesztve ]

(#17820) runner 125 válasza vaksi8 (#17818) üzenetére


runner 125
nagyúr

80-100k-t nyugodtan számolj rá.

Nem jól értetted, vagy én írtam rosszul.

..úgy gondoltam, h mielőtt kifizeted kp.-ban az árát - kösd ki, h neked kell a motor, abban az esetben, ha ő levizsgáztatja és nyilvánvalóan te kifizeted a járulékos költségeket.

Ahogy fentebb is írtam, nagy lutri így venni robogót, mert ha egy eredeti okmány hiányzik, vagy éppen egy fénymásolattal böki ki a szemed, a robogó _nem fog_ rendszámot kapni soha!

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17821) vaksi8 válasza Something_ (#17819) üzenetére


vaksi8
senior tag

Amit leírtál az félig forgalomba helyezés.félig sima átírási költség.
Plussz kihagytad a reg.adót.Átírási illeték nincs első forg.ba helyezésnél meg ha jól tudom eredetiség vizsgálat sem.

Runner 125! Én értem Te mit írtál,de ha ő már levizsgáztatja,rendszámozza-át is kell iratnia a nevére!
Amit úgyis ki fizettet veled meg az idejét (ha minden jól megy 2 nap)utána meg még te is mehetsz átíratni!

[ Szerkesztve ]

(#17822) vaksi8


vaksi8
senior tag

Kérném olyan embernek a szíves segítségét ha van,aki az idén új törvények alapján intézte a járművének első forgalomba helyezését!
Tanácsokra lenne szükségem,milyen papírok és dolgokra kell figyelni,mik lehetnek buktatók!
Köszönöm!

(#17823) DigitXT válasza vaksi8 (#17821) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem a saját nevére íratja: mindenféle meghatalmazást aláírsz neki, hogy az adott motor forgalombahelyezési ügyében a nevedben eljárjon, és így közvetlenül a Te nevedre íratja a gépet, ha minden klappol vele.:K Az idejét természetesen kifizetteti veled, sőt, ez tkp. egy komplex szolgáltatás, hiszen ahogy tippelted, minimum 2, de inkább 3 nap egy "halandónak", míg az erre szakosodott cégek elsőbbséggel végeznek okmányirodákban, stb. Ha vki ezt vállalja, akkor 2-3 napon belül viheti is haza a rendszámos gépet, fullosan, papírokkal. Ha nem, akkor viszont már csak hazavinni is necces, hiszen rendszám nélkül nem mehetsz vele, utánfutója meg nem mindenkinek van elfekvőben otthon, ha meg szállíttatni kell, az önmagában nagy pénz. Útvonalengedélyes kérdésekkel most nem vagyok tisztában.

A lényeg, hogy egyetértek az előttem szólókkal, miszerint jó 100K-val számolni kell (regadóstul*, mindenestül), ellenben ha fasza a motor és még úgy is jó árban van, akkor megérheti a dolog.:K (Ha Te magad csinálod a procedúrát, akkor kalkuláld bele a kieső idődet, pl. ahány napra szabit kell kivenned miatta, annyiszor a napi munkabéred...)

*: nem tudom, most mennyi (talán csökkent), én még 2010-ben helyeztettem forgalomba a gépet, akkor a teljes költség tetemes hányadát adta, sajnos.

(#17824) Something_ válasza vaksi8 (#17821) üzenetére


Something_
őstag

Regadot azert hagytam ki, mert a hsz, amire valaszoltam tartalmazta, hogy ki tudod szamolni kalkulatorral, ezert gondoltam, hogy egyertelmu ez a koltseg..

(#17825) Something_ válasza DigitXT (#17823) üzenetére


Something_
őstag

Amúgy Bp-n 5-7000 ft-ért bérelhetsz egy napra kimondottan motorszállító utánfutót.

(#17826) vaksi8 válasza DigitXT (#17823) üzenetére


vaksi8
senior tag

Köszi a választ!
Nagyjából én is így gondoltam,de csak azért 100 ezer mert ebben benne van már a legalább 30 rongy ügyintézési díj.Én ezt is megspórolnám ha magam intézem.
Telefonálgattam így áll össze a kép!
1- Műszaki vizsga állomás+környezetvédelmi oszt.ba sorolás 22800+4750
2-vám és pénzügyőrség lakóhely szerinti hivatal reg.adó én esetemben 20425
3-okmány iroda -az 1,és 2 -es kész papírjai 6000Ft forgalmi 6000Ft törzskönyv 5500 ft 1db rendszám,585Ft érvényesítő műszaki cimke.
Összesen:66060 Ft

(#17827) Something_ válasza vaksi8 (#17826) üzenetére


Something_
őstag

Az igen, elkérnek 22800 "egyedi forgalomba helyezési díjat", derék..

Most belemehetnénk, hogy a környező országokban max 10 euro és az ember nevén van az autó/motor..

Amúgy amit megspórolsz átírási illeték és eredetvizsgán, azt bevasalják rajtad egyedi forgalombahelyezés néven.

(#17828) DigitXT válasza vaksi8 (#17826) üzenetére


DigitXT
félisten

megspórolnám ha magam intézem
Pontosan, viszont akkor neked kell gondoskodni a motor szállíttatásáról is.:K
(Meg ahogy írtam vedd hozzá, hogy amennyi szabiba kerül, az forintosítható.)

Amúgy a regadód relatíve jó összeg, nekem a 2003-as 180-as Majestymre kb.
háromszor ennyi volt anno, bár már nem emlékszem pontosan. Hát ez ilyen...

HGabor89: nem a környező országokban vagyunk. Ha itt ennyi, akkor ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#17829) Something_ válasza DigitXT (#17828) üzenetére


Something_
őstag

Jelentősen csökkent az unioellenes regadó pár hónapja, ha most helyeznéd forgalomba, akkor is "csak" 32.000 ft lenne a 180-as.

Így is fel lehet fogni.. Ennyi. :R

(#17830) runner 125 válasza vaksi8 (#17821) üzenetére


runner 125
nagyúr

Dehogy érted.

Számtalan nepper úgy árulja a robogóját, h; "igény szerint rendszámozva, ennek költsége + .. ezer ft."

Egy egyszerű szerződéssel, kiegészített adás-vételivel meg lehet azt oldani, h mielőtt kifizetnéd a motor teljes vételárát, rendszámot kapjon!
Hangsúlyozom, ezt a Te érdekedben kell így csinálni, mivel ha egy bizonyos okmány hiányzik, nem fog rendszámot kapni a robogó - után meg lehet verni az asztalt az eladónál, h öreg vissza a pénzem. Biztos vagyok benne, h nem fogja azt mondani, h "jah bocs, akkor told vissza a robogót és odaadom."

...

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17831) vaksi8 válasza runner 125 (#17830) üzenetére


vaksi8
senior tag

Ez benn van a pakliban,csakhogy ez nem olyan nepper aki papíroztatja a robogóit.
A másik mint már le is írtam azt a 30-40 ezret én is meg spórólnám rajta.(csak 125-ös nél!)
Semmi más nem kell csak a külföldi forgalmi,annak kivonása a forg.-ból és egy két nyelvű adás-vételi.Más okmány nincs is hozzá!Azt a forgalmit meg te is össze tudod vetni a motor adataival,hogy valósak e.Ezt itthon is így csinálod!
Arról nem is beszélve amit mondtál!
" Biztos vagyok benne, h nem fogja azt mondani, h "jah bocs, akkor told vissza a robogót és odaadom."
...

Ahhoz hogy Ő elvigye neked paírozni ahoz ki kell ugyanúgy fizatned,vagy legalább elég komoly előleget le kell tenni!Utána az esély ugyanúgy fennál,ha valami nem stimmel,hogy futhatsz a pénzed után!
Persze a leg egyszerübb magyar motort,magyar rendszámmal venni,de egy kicsit el vannak szálva az árakkal!Meg hát akkor hol marad az izgalom....

[ Szerkesztve ]

(#17832) DigitXT válasza vaksi8 (#17826) üzenetére


DigitXT
félisten

Takarítás közben megtaláltam a részletes elszámoló papírokat: be is írom.:K
Persze igaz, hogy ez már nem az aktuális ár, de meglepően hasonló.:R

1- Műszaki vizsga állomás+környezetvédelmi oszt.ba sorolás 22800+4750
22800 Ft egyedi forgalomba helyezési engedély (stimmt, ugyanannyi volt)
4360 Ft forgalomba helyezés előtti vizsgálat (?: 390-nel volt olcsóbb, LOL)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
27160 Ft

2-vám és pénzügyőrség lakóhely szerinti hivatal reg.adó én esetemben 20425
Nekem egész pontosan
57263 Ft-ra rúgott anno+
950 Ft banki költség, és
2 Ft kerekítés (LOL), így
-----------------------------------
58215 Ft

3-okmány iroda -az 1,és 2 -es kész papírjai
6000Ft forgalmi
6000Ft törzskönyv
5500 ft 1db rendszám
585Ft érvényesítő műszaki cimke
------------------------------------------------
18085 Ft (minden ugyanennyi volt anno is)

Összesen:66060 Ft
Nekem 103460 Ft volt ez a rész. Emellett megköttettem az biztosítást,
és a fentiekre jött rá az általad is említett 30 rongy ügyintézési díj.:R
(Rendre 15+10+5 bontásban.) Ennyit lehetett volna "megspórolni", de a
munkaidőm nekem is drága, szóval utólag belegondolva nem bánom.:K
(De amúgy ha legközelebb ráérős lennék, akár magam megcsinálnám.)

[ Szerkesztve ]

(#17833) vaksi8 válasza DigitXT (#17832) üzenetére


vaksi8
senior tag

Köszönöm a részletes leírásod!
Nekem a munka idővel nem lesz gondom,jó részt éjszakás szoktam lenni.

(#17834) runner 125


runner 125
nagyúr

..megjött a két kombi F Astra csomagtér világító lámpa is. :D
Valamelyik nap elkezdem belerakni, a sisaktartó két oldalában gondoltam állítva.
36mm hosszú "szofita" ledes izzókat rakok bele. Egy részből kb 8-as annyit fogyaszt és 2x olyan erős, mint egy hagyományos.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17835) Area51 válasza runner 125 (#17834) üzenetére


Area51
csendes tag

Hii
Az miért jó ha van világítás a sisaktartóban?
Az én sisaktartómban könnyen megtalálok mindent sötétben is,nem olyan nagy! :)
De mondjuk egyedi a dolog!

(#17836) runner 125 válasza Area51 (#17835) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ha, tárca, töltő, telefon, lezáró, kulcsok, eü csomag, apró, és ezen kívül más holmit is bedobálok, sötétben eltart egy darabig míg megtalálom amit keresek. Jártam már úgy, h nem találtam a tárcámat, mire rájöttem, h kintfelejtettem a sisaktartóban.

Noh, meg volt a Nexus-ban is, így csinálok ebbe is, teljesen vak sötétbe azért jó dolog, h nem kell matatni.
Kapcsolót meg linkeltem már szerintem, úgy oldom meg, h ha felnyitom az ülést zárja az áramkört a kapcsoló, így világít - értelemszerűen, ha lecsukom elalszik. (autóknál van az ajtóknál ilyen kapcsoló..)

A kettő együtt kb 1,5 Watt-ot fogyaszt, az meg semmi.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17837) Tothgera30 válasza runner 125 (#17836) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Nagyon jó ötletnek tartom, egy dolog aggaszt, ha a kapcsoló meghibásodik akkor leszívja az akksit. Bár gondolkozom hogy lehet meg kelne csinálni az NRG-nél is, elvégre ugyan olyan a a kalaptartónk, szóval elfér. De nekem van bent egy zseblámpa, így azt bármikor megtalálom, este meg nem nagyon motorozgatok, szóval nem tudom érdemes-e. Esetleg megtudhatom hogy neked mennyi volt az anyagköltség? Bár gondolom minimális.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#17838) busman


busman
addikt

Ma is muszáj volt motorra ülnöm....meglepő de cseppet sem fáztam...talán a lábam egy kicsit.Működik a plexi... :DDD

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#17839) runner 125 válasza Tothgera30 (#17837) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nézd, ez egy bitang egyszerű kapcsoló, - vicc nélkül - nem tud meghibásodni.
Rá kell keresni a hsz.-omra ahol beraktam, szerintem látszik a fotón a működési elve.

1000ft volt a két kis lámpa, 500 a kapcsoló és 1790 a két ledes izzó postával együtt. Vezetékem meg van itthon, de abból is kb. 1 méter elég.

mod.

Ha, meg tutira akarsz menni (bár, mondom, ha jól be van állítva és rögzítve a helyére ez a kapcsoló, az életben nem hibásodik meg) akkor teszel egy sima billenőkapcsolót valahova...

mod.2

Majd dokumentálom ennek is a beépítését, a szivargyújtó beépítésem megjelent Egü-éknél is.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#17840) Area51 válasza runner 125 (#17839) üzenetére


Area51
csendes tag

Persze ötletes és jó dolog ez a sisaktartó világítás!
Én ezt a kérdést úgy oldottam meg már évek óta hogy mindegyik kulcsomon van egy apró led lámpa aminek elég jó fénye van és mindent megtalálok vele! De ez az egyszerübb verzió.

(#17841) barack1997


barack1997
senior tag

Sziasztok!
Polini Corsa (pigi AC) hengerhez milyen gyertyát ajánlotok ?

(#17842) busman


busman
addikt

Scarabeo órája hozzávetőlegesen mennyit csal?

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#17843) Tothgera30 válasza runner 125 (#17839) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Nézegettem én, csak ahhoz fúrni-faragni kell ott. Ez távol áll tőlem. Alszok még rá tavaszig, bár valószínű hogy marad a zseblámpa a sityaktattóban, oda úgy is csak az iratokat, tárcát, telefont, és esetleg valami csomagot rakok, ha postára megyek.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#17844) Killing válasza busman (#17842) üzenetére


Killing
addikt

Sose lehet megmondani, de nekem átlagban a robogóórák 10-20 km/h-t csalnak. Mérd meg GPS-el vagy kocsival. :K

Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

(#17845) sz_abika válasza Killing (#17844) üzenetére


sz_abika
addikt

Nekem a Centro órám 40-50ig pontatlan, de 60nál gps is 59et ír.

PSN: xszabikax

(#17846) DigitXT válasza Tothgera30 (#17843) üzenetére


DigitXT
félisten

marad a zseblámpa a sityaktattóban
És a zseblámpát mivel keresed meg?;]

(#17847) Killing válasza sz_abika (#17845) üzenetére


Killing
addikt

Nálam egy tízes le kell vonni, tehát 40-nél 30-al megyek, 50-nél 40-el. Így tovább, majd 90-nél 75-tel megyek valójában. (MBK flipper)

A Peugeotom-nál is egy 10-est kell levonni, de az óra végénél (80 km/h) csak 60-al megyek.
(Peugeot SV 50)

Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest

(#17848) Tothgera30 válasza DigitXT (#17846) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ilyesmi, könnyű megtalálni, és van a végén egy kis csuklóra akasztható szíj, tehát egyszerűen csak beletúrok, ráakasztom a kezemre és kihúzom és reflexből lövöm ON-ra :P !

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#17849) DigitXT válasza Killing (#17847) üzenetére


DigitXT
félisten

Akkor nálad sem lineáris az órád valóságtól való eltérésének mértéke.:B
Én komolyan már azon gondolkodtam, hogy át kéne skálázni az órámat.

Mondjuk valami ilyesmi átalakítás jót tenne neki:

Előtte:

Utána:

Nekem a mérföld / óra kijelzés is totál felesleges,
eggyel kevesebb zavaró dolog lenne a kijelzőn.:DDD

(#17850) Area51 válasza DigitXT (#17849) üzenetére


Area51
csendes tag

Minek az órája ez?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.