Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1251) c4 válasza Játékos (#1250) üzenetére


c4
őstag

Nem onnan veszi remélem, mert akkor kap hozzá ajándék vásznat is ennyiért. :)) :DD :DDD

(#1252) Manci válasza c4 (#1251) üzenetére


Manci
tag

hehe

158ért nem, nem kapok. EZ az okosság. Ott vettem, ahol a vásznamat is és mivel már "ismerősnek" számítok ott, így ki lett variálva, h vászon nélkül vételezem meg (hisz abból Nekem elég jóm van), netto áron.

[ Szerkesztve ]

Aha. De. Igen.

(#1253) Játékos válasza Manci (#1252) üzenetére


Játékos
addikt

Áhá! Akkor Te elég jó boltot csinálsz! :K

Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...

(#1254) zetorakicet


zetorakicet
tag