Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#901) zetorakicet válasza uhu20 (#900) üzenetére


zetorakicet
tag

Szia!
A kontraszttal biztos nem lesz gondod, sokkal jobb mint bármilyen lcd tévének.
A színekkel ugyanez a helyzet.
Rakok be még pár képet, ezek is ECO módban készültek, persze a minőséget a sok átméretezés már nem adják vissza.
A valódi kép itt is 2,5 m széles.
A második képen az első kép egy kis része látható 10 cm-es távolságból.




(#902) zetorakicet válasza zetorakicet (#901) üzenetére


zetorakicet
tag

...átméretezés MIATT már...

(#903) #67688960 válasza uhu20 (#900) üzenetére


#67688960
törölt tag

az optomáé dinamikus, amúgy asszem csak 2000

[ Szerkesztve ]

(#904) zetorakicet válasza #67688960 (#903) üzenetére


zetorakicet
tag

Mindkettőnél ez csak a dinamikus adat.