Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1801) kp78 válasza szaszlaci (#1800) üzenetére


kp78
addikt

Először is köszönöm a segítséget! :R
A terem alapvetően besötétíthető, 50-60 nm nagyságú.
Prezentációk, szöveges bemutatók lennének vele vetítve.
Ezekre elegendőek a korábban linkelt 80-100 ezres gépek? :U

(#1802) Eyesis


Eyesis
őstag

Sziasztok,

Keresek egy projektort filmezéshez. Amit eddig tutinak gondolok, hogy 1080p-nek kéne lennie... Ez a 29dB zaj vajon egy halk jelenetnél mennyire hallatszik?
Illetve ez a nem szövegszerkesztésre van egy házimozi projektor.. a feliratos filmeknél ez mennyire észrevehető?
Eddig őket találtam... Epson EH-TW2900 és Optoma HD20

Melyiket szeressem? Esetleg más ötlet?

Köszi

Eyesis

(#1803) Eyesis válasza Eyesis (#1802) üzenetére


Eyesis
őstag