Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1101) zetorakicet válasza kovi831 (#1100) üzenetére


zetorakicet
tag

És te melyik verziót választottad?

(#1102) kovi831 válasza zetorakicet (#1101) üzenetére


kovi831
aktív tag

A jó verziót! :DD :DDD

(#1103) zetorakicet


zetorakicet
tag

Valakinek nincs egy eladó 5.1 -es erősítője?

(#1105) kraken


kraken
tag

Valaki tud véleményt mondani az Infocus 4805 projektorrol.A minősége milyen?Remélem volt/van ilyen valakinek. :R

(#1106) c4 válasza kraken (#1105) üzenetére


c4
őstag

Ha az Infocus SP4805 gondoltál, akkor nekem csak a natív felbontása tűnik ma már kevésnek. És mélyen hallgat a gyár az üzemi zajszintről.

(#1107) kraken válasza c4 (#1106) üzenetére


kraken
tag