Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1951) szaszlaci válasza Integra (#1945) üzenetére


szaszlaci
addikt

Nem, a színkerék (mint írták) minél kisebb sebességű, annál jobban előjön a szivárvány effekt.
1x-nél 1 másodperc egyszer lő ki minden színt egymás után. Így PAL jelnél 150 Hz-en fog villogni, ez nagyon kevés.
2x-nél kétszer gyorsabb, 300 Hz és így tovább.
Semmi köze a lassított felvételekhez, a proji változatlanul dolgozik, teljesen mindegy, mit kap a lejátszó felől.

Sehogy nem tudod kiszámolni a dinamikusból a valós kontrasztot, meg kell keresni, mennyit adnak meg neki, valahol meg van írva.

Majd megnézem a linkeket is.