Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#801) uhu20 válasza zetorakicet (#795) üzenetére


uhu20
tag

Ez az égő-dolog....Olvasgattam, hogy méregdrága a csere. Namost, e tekintetben van különbség az egyes gyártók között vagy ez kb olyan, mint a számítógépben a processzor (azaz úgyis ugyanaz, mármint Intel van mindegyikben)*

*Elnézést az AMD fanoktól.

(#802) zetorakicet


zetorakicet
tag

Van különbség, mert a lámpa minden típusban más.
Például egy X9-esbe 30e ft, egy optoma hd65-be 45e ft, a fenti Casio-ba meg 100e.
A lámpa egy komplett egység, aminek csak része az égő, de egyben kell cserélni.
Bár láttam olyant a vaterán, aki hirdeti, hogy ő bármelyikben tud csak izzót javítani, de ilyen tapasztalatom nincs.

u.i.: Ki az az intel !?!? :-) :-) :-) :-)