Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#151) #67688960 válasza stavross (#150) üzenetére


#67688960
törölt tag

Hát ez egy irodai felhasználásra gyártott proji, nem bizti hogy megfelelő, ez az egyik hátránya. A másik, hogy kicsi a contrast, valószínűleg eléggé rácsozott lesz a kép, ez lcd betegség volt, most nem tudom mi a helyzet. Viszont ha olcsó akkor meg kell nézni, hogy elfogadható-e fimezni, ezért mindenképp ki kellene próbálnod.
Ha használt akkor nem mindegy mennyire, ugyanis úgy tudom kb. max. 3 izzócserét bírnak az lcd-sek mert fakul a kép.
És még egy döntő szempont, hogy mennyi lesz majd ez izzó bele.
Üdv!

(#152) stavross


stavross
tag

Köszi :R

60.000 + áafáért el tudom hozni. Zsír új bontatlan!

De nem tudom kiprópálni :F

Még filózok rajta egy kicsit :U