Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) Spirit válasza Badb0y (#247) üzenetére


Spirit
őstag

A kulcsszó a kontrasztarány. A boltokban többezer wattos megvilágításban látod a tv-ket, de az otthoni világításban, esetleg sötétben az lcd-nek nincsenek igazi feketéi, ellenben a plazmával. Jó 10x-es a kontrasztkülönbség. Arról nem is beszélve,hogy egy jobbfajta lcd még ditheringel is csak 8+2 bit-es tudtommal(mármint a színek számát illetőleg), míg a plazma talán a 4 milliárd színt is tudja(?). Az már más kérdés,hogy egy fullhd plazma, ami méretben is versenyre kelhet egy projektorral, abból az összegből már olyan projektort kapsz, ami szintén fullhd-s, és némelyik mozi megirigyelhetné:)

(#252) Spirit válasza sysrq (#240) üzenetére


Spirit
őstag