Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) mr-toma válasza djyuri (#650) üzenetére


mr-toma
csendes tag

Köszi, ez hasznos.
Üdv.

(#652) emitter válasza djyuri (#650) üzenetére


emitter
őstag

kösz, ez tényleg jó :-)
utána rábukkantam youtubeon egy diy-projektorra, ahol lcd-panelból és írásvetítőből csináltak projektort LOL nagy böhöm cucc, és sztem árban ott van egy nagyon olcsó projektornál. Nem hiszem h megéri..

(#653) mr-toma


mr-toma
csendes tag

Mi az optimális fényerő házimozizáshoz? Nem sok az 1600, 1800 ANSI lumen fényerő (HD65, X9, AH215), ami eco módban mondjuk olyan 1300-1500 ANSI lumen. Ebből a szempontból a HD700X tűnik szimpatikusnak (1300 ANSI lumen normál módban), de az meg kifutó modell.

[ Szerkesztve ]

(#654) tavimano válasza mr-toma (#653) üzenetére


tavimano