Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
80hun
addikt
A canont nem tudom de azt tudom hogy a nikon vázamra 3év gari van.
A sonyt én is ki fogom bővíteni biztos ami biztos :-)
Az obiknál érdekes mert a sigma 3év-et vállal és továbbadható.
A Tamron csak az első beregisztrált tulajnál válalja az 5évet. És nem adható tovább.:-) A cégeknek csak 1év garit vállal.
madgie
titán
80hun
addikt
Ez jóóó. Már rég hallotam.
Lassú Víz
őstag
"Pl egy aps-c s vázon modjuk 1.5x. Tehát az 50mm-es obi 75mm-esként fog viselkedni."
Nem fog. Akkora látószöget kapsz általa mintha egy 24x36-os filmes vagy full frame gépre egy 75 mm-es objektívet raknál. Az adott rekeszértékhez tartozó mélységélesség is változik a szorzó szám alapján, viszont a fényerő és az expozíciós érték nem!
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
Gépötty
senior tag
Köszönöm szépen, valami hasonlóra gyanakodtam, ezért tettem fel a kérdést
Abból, hogy töréskár is van benne, nyilvánvaló volt, hogy biztosítás, de ez csak tovább erősítette a kételyeim.
Amúgy az Olympus mintaboltban három év garanciát adnak ugyanerre, Euronics csak kettőt.
Megpróbálom letölteni valahonnan a biztosítási szerződést, és még itthon átrágni magam rajta, mielőtt aláírnám.
Szerk.: ez egyszerűbben ment, mint gondoltam
[ Szerkesztve ]
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
MrChris
nagyúr
Tehát egy 50mm-es obi 2.8-on különböző mélységélességű lenne különböző szenzorral használva? Akkor ez valami csodaobi ami nézi mi van mögötte
MrChris
nagyúr
Tehát egy 50mm-es obi 2.8-on különböző mélységélességű lenne különböző szenzorral használva? Akkor ez valami csodaobi ami nézi mi van mögötte
Lassú Víz
őstag
Sőt, a képszöge is megváltozik! Tényleg csoda obi. Remélem az azért neked nem újdonság, hogy pl. egy MFT vázon az 50 f2.8 olyan képet produkál mint FF-en a 100 f5.6 . Csak az előbbin negyed akkora ISO vagy záridő tartozik ahhoz a képhez mint az utóbbin.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
Gépötty
senior tag
Átolvastam a biztosítási feltételeket, és már egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy kell ez nekem.
Ami mellette szól, hogy csak tízezerbe kerül, és érvényes marad, ha eladom. Cserébe gyakorlatilag mindent kizártak, ami nem egyértelműen a gyártói garancia hatálya alá tartozó hiba, beletettek egy rakás menekülőutat, ha mégis fizetniük kellene - pl. elhasználódás, pára/izzadság, amiket nem lehet kizárni, viszont lehet rájuk hivatkozni - nem vonatkozik törésre, sérülésre (az eladó szerint igen!), és összesen három helyen szerepel a szövegben az "önrész" szó, de sehol nincs konkrét illetve százalékos érték. Olyan bazinagy átverésszaga van az egésznek, minden arra megy ki, hogy elvegyék a tízezret, és a lehető legkisebb eséllyel kelljen bármit is adniuk cserébe (oké, tudom hogy ebből élnek), hogy azt hiszem mégsem kérem. Még alszom rá.
[ Szerkesztve ]
Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
80hun
addikt
Nekm az egyik obira a garancia gold van . :-)
andzsin73
tag
na most elmondanám, hogy a Samu NX az összes Auchanból elfogyott, megpróbáltam a mintadarabot elvinni Törökbálintról, 10 perccel az orrom előtt vitték el, Budaörsről reggel, Budakalászra már nem mentem el, mert messze van....meg addig azt is elviszik....
Na akkor újratervezés reload
Akkor megint az a kérdés, hogy: obi és obi között is van különbség, hiába ugyanazok a számok, a gyártól mindenfélével trükköznek a jobb minőség érdekében. (Innentől fogva már nem értek hozzá Tehát a belépő szintű MILC-eknél melyik márka gyártja a legjobb minőségű obikat? Gondolom az sem mindegy, hogy a váz hogyan van összerakva.
silmatauki
őstag
A Samu 16-50PZ-je egy fokkal jobb, mint a Sonyé. Azzal nem jársz rosszul. Plusz ha később prime-okat akarsz venni, mind a 30-as, mind a 45-ös kitűnő és olcsó.
MrChris
nagyúr
Ez is olyan mint a szék, három láb kell neki, különben felborul, de mindegy mekkora aki rajta ül
Az élesség mélysége, nem függ a szenzormérettől, hanem az alábbi három dologtól:
1. az objektív gyújtótávolságától
2. a beállított élesség távolságától
3. a rekesznyílástól
Tökmindegy hogy egy Linhof vagy Nikon 1 van mögötte, csak a képkivágás (crop factor) változik.
[ Szerkesztve ]
sideburns
aktív tag
Ezzel játszogass, különös tekintettel a szenzorméretre:
http://www.dofmaster.com/dofjs.html
MrChris
nagyúr
Ha a szenzormérettől függ a DOF, akkor át kell írni az összes fotós könyvet! Meg persze a fizikát is meg kell erőszakolni.
El tudod mondani miért változna meg a mélységélesség egy 50mm fókuszú obi 2.8-on 2méterre fókuszálva ha m4/3 vagy FF szenzort teszek mögé? Érzi hogy más a szenzor mögötte és jobban szétszórja a fényt?
MrChris
nagyúr
Ha a szenzormérettől függ a DOF, akkor át kell írni az összes fotós könyvet! Meg persze a fizikát is meg kell erőszakolni.
El tudod mondani miért változna meg a mélységélesség egy 50mm fókuszú obi 2.8-on 2méterre fókuszálva ha m4/3 vagy FF szenzort teszek mögé? Érzi hogy más a szenzor mögötte és jobban szétszórja a fényt?
80hun
addikt
szegto
senior tag
Az óbudai auchanban is voltál?
Lassú Víz
őstag
https://pixinfo.com/cikkek/fotoelmelet_optika_4
"A CoClim meghatározására nincs egységes módszer. A leggyakrabban alkalmazott formulák azt feltételezik, hogy bármekkorára is nagyítjuk később a fényképet, annak széleit nagyjából mindig azonos szög alatt látjuk. Egyszerűbben kifejezve: a kisebb képeket közelről, a nagyobb képeket távolról nézzük, így a kép mindig hasonlóan tölti ki a látómezőnket. Ez a feltétel és az emberi szem feloldóképessége meghatároz egy szóródási kör határértéket. A Zeiss formula szerint CoClim-t kizárólag a felvételi média (film vagy érzékelő) képméretéből származtatják, a következőképpen: CoClim = képátló / 1730. Több hasonló számítási módszer ismert, de a legjobban a képátló / 1500 formula terjedt el."
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
atok666
őstag
Kuldjel nekem legyszi 2 magas ison keszult kepet ugyanakkor, ugyan azt a temat fotozva. Egy x-trans es egy nikon apc-vel keszultet. Koszi!
Atok
[ Szerkesztve ]
Melorin
addikt
Arról sem hallottál még, hogy a kompakt gépek nagyon kis szenzormérete miatt nagyon nagy a mélységélesség ugyanolyan látószögön? Persze hogy függ a DOF a szenzormérettől!
80hun
addikt
Én ezt A6000-rel és nikon D5200-al meg tudnám csinálni de az obik nem lesznek ugyanazok és ez nagy különbséget eredményezhet.
Vagy csak a zajosodás érdekel?
Bocs már látom hogy a fuji és a nikon közti zaj érdekel.
[ Szerkesztve ]
atok666
őstag
Szia, engem konkretan a fuji vs nikon apsc erdekelne, koszi (es igen, leginkabb a zajosodas)
Atok
[ Szerkesztve ]
MrChris
nagyúr
beállítod az 5Dmk2-re tekert 50milis obit hogy az 1m-re lévő pohár sör éles legyen 2.8-as rekeszen. A mögötte 20centire lévő hamutartó már életlen. Most kicseréled a vázat egy m4/3-osra és ugyan úgy az 50milis obit tekergeted, hogy 1m-re lévő sör éles legyen 2.8-as rekeszen. A két képen pont egyforma mértékben lesz életlen a hamutál. A képkivágás persze válozott mivel croppos a váz kevesebb látszik az asztalból, környezetből... de a dof mértéke változatlan! Nem kell ehhez diploma.
atok666
őstag
Es ennek mi koze az xtrans es apsc kozti zajviszonyhoz?
Atok
MrChris
nagyúr
beállítod az 5Dmk2-re tekert 50milis obit hogy az 1m-re lévő pohár sör éles legyen 2.8-as rekeszen. A mögötte 20centire lévő hamutartó már életlen. Most kicseréled a vázat egy m4/3-osra és ugyan úgy az 50milis obit tekergeted, hogy 1m-re lévő sör éles legyen 2.8-as rekeszen. A két képen pont egyforma mértékben lesz életlen a hamutál. A képkivágás persze válozott mivel croppos a váz kevesebb látszik az asztalból, környezetből... de a dof mértéke változatlan! Nem kell ehhez diploma.
MrChris
nagyúr
Bocs, nem neked ment
MrChris
nagyúr
Akkor neked is, Lassú Víz, sideburns, 80hun-nak ezt a bemutatót ajánlom:
birdie.hu/blog/2013/melysegelesseg-fenyero-szenzormeret/
"Tudvalévő, hogy a mélységélesség három dolog függvénye:
- gyújtótávolság
- rekesznyílás
- tárgytávolság.
Bár van, aki a szenzorméretet a mélységélesség egyik paraméteréül veszi, ez valójában nem a mélységélességre (közvetlenül) hat, hanem a tárgytávolságra, s a nagyobb szenzorral azonos gyújtótávolságnál elérhető kisebb tárgytávolság okozza a mélységélesség csökkenését. Birdie"
80hun
addikt
Ha éedekel én csináltam neked két fotót sötét szobában. A gép még a fókuszt se találta , úgyhogy előre belőttem.
A keresőben meg csak a feketeséget láttam. Nem tudom mnnyire jó ez így egynek Nikonnal.
Szerintem kéne látszódnia mennyire zajosodik. Mindkettő jpg-ben készült és nem nyúltam hozzá.
Ja D5200-al készültek.
[ Szerkesztve ]
atok666
őstag
Szia, koszi, de engem csak a Fuji vs Nikon apsc erdekel, gondolom van neki, amire alapozta a kijelenteset. Komolyan erdekel a dolog, azert kertem tole. (a jpg amugy nem jatszik )
@30026: De azert gondolom neked is vilagos, hogy az senkit se vigasztal, ha ugyanaz a DOF, de teljesen mas latoszoggel. (attol fuggetlenul, hogy a DOF hasonlo marad)
Atok
[ Szerkesztve ]
80hun
addikt
Nem tudom milyen gépei vannak.
Most hogy csináltam ezt a két fotót meglepően jó a nikon szerintem.
Föleg hogy alsó-középkategóriás a gépem a nikonok közt. :-)
Nemnagyon fotózok sötétben, az még várat magára kicsit. :-)
Nem vigasztal. Néha jól jön a szorzó de főleg telénél.
Legkésöbb jövőre Milc oldalon FF-re akarok váltani merthát ha van egy 28mm-es obim az 28-mm legyen. :-)
Dslr oldalon elvagyok az aps-c-vel , főleg hogy ott csak a telém FF-es. A másik két obim aps-c-re van gyártva.
[ Szerkesztve ]
MrChris
nagyúr
Erről részemről nem is volt mit vitatni, csak ne állítsunk olyat ami nem igaz!
[ Szerkesztve ]
80hun
addikt
Itt a dpreviewen van egy ilyen zajtáblázat melyik váz milyen ha érdekel.
madgie
titán
Felesleges a dpreview összehasonlítására adni jelen pillanatban, egyrészt a Lightroom/ACR pont múlt héten frissült, tehát ennél kevésbé mossa össze a színátmeneteket, másrészt a LR élesség szempontjából így is relatív esetleges mondjuk egy Iridient Developerhez képest.
A zaj kérdéséhez hozzászólva: csodákat nem kell várni, a Fuji eleve csal egy kicsit az ISO-val... de a színzaj az csudajó X-Trans-szal, számomra ez óriási előny (a lumi zaj meg sose zavart).
80hun
addikt
Azért linkeltem be neki mert itt látszik hogy a fuji jól nyomja.Legalábbis én így látom. :-)
[ Szerkesztve ]
tvamos
nagyúr
Ma megnézegettem a MM-ban a Nikon 1 J5-öt. Nagyon tetszik. Az egy bajom annyi volt, hogy nem sikerült átállítani benne a slow motion fps- t.
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
muranyig
tag
Makró, és a háttérmosás is tetszett. A portrék is nagyon jók lettek.Tetszett a "nézőke" szóval az említettek közül már csak az m10 maradt. ugye?
a "mosoda" csak raynoxal tud jót makrózni?
Egyéb márka nem jó? ..vagy drága? pl Sony, Fuji, stb..
Köszi!
k1csi
senior tag
Annak ellenére, hogy ez a leírás igaz, így kiemelve több félreértést generál mint amit megmagyaráz és még hiányos is.
Minden fotós a gyakorlatban eldönti, hogy a téma mekkora részét fogja elfoglalni a képnek. Teljesen függetlenül a szenzormérettől.
Innentől a nagyobb szenzornál vagy közelebb kell menni (kisebb tárgytávolság) ugyanakkora gyújtótávolságnál vagy nagyobb gyújtótávolságot kell használni ugyanakkora tárgytávolságnál (ez kimaradt a leírásból mint lehetőség).
Szóval, ha közvetlen paraméterben nem is jelenik meg, a nagyobb szenzor indirekte ott van vagy a gyújtótávolságban vagy a tárgytávolságban (azt alapnak vettem, hogy a fotós a témával ugyanúgy akarja kitölteni a képet szenzortól függetlenül).
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
jjeahh
nagyúr
Előtétlencse vagy közgyűrűk nélkül csak a makró obikkal lehet normálisan makrózni . Sonyra is van sigma 60mm, meg az 50mm F1.8 sem rossz... Fujira ott a 60mm F2.4, ez picit drága, de nem kell közgyűrűzni vagy előtétlencsézni, mivel ez egy makró optika.
Sony fronton az a6000 kukucskás, fuji fronton x-t10, x-t1, x-e2. Esetleg ha használt is jöhet, a panasonic g3, fuji x-e1 nagyon olcsón mennek manapság.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Byk01
senior tag
Lassú víz úgy kezdte, hogy úgy fog viselkedni, mint egy 75/2.8. Ez tehát azt feltételezi, hogy ugyanolyan képet, amit APS-C vázon lévő 50/1.8-cal csinálsz meg legtágabb rekesznyílással, azt egy 75 mm-re állított 2.8-as fényerejű objektívvel tudod megcsinálni. (feltéve, hogy mozdulatlan a téma, mert ugye a 2.8-as fényerőn hosszabb záridő kell ugyanolyan expozícióhoz, így azon bizonyos helyzetekben már a bemozdulás is zavart okozhat)
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
andzsin73
tag
Azé' ez má' milyen: az amazonon a PL6 299 dollár, a NX3000 meg akciósan 399! Eszem megáll
MrChris
nagyúr
"Az adott rekeszértékhez tartozó mélységélesség is változik a szorzó szám alapján" Ebből nekem nem teljesen ez jött le. Aztán a többieknél már abszolút az jött le hogy a nagy szenzor kis mélység, kis szenzor nagy mélység élesség. Pedig csak végig kéne gondolni, hogy mi miért is van és semmi köze a szenzor méretéhez... Az rendben van hogy nagyobb szenzorral kisebbet lehet elérni, de nem azaz oka.
Mert ha a szenzortól függne akkor a mélységélesség skála ezen a Sony obin mit jelöl ha egy Sony A99-re (FF) vagy Sony A58-ra (APS-C) tesszük? Mert az egyik esetben nem lenne érvényes és valszeg jelölnék hogy melyik szenzorméretre vonatkozik a skála, de erre nincs szükség, hisz nem az a meghatározója.
De ha rosszul tudom/gondolom akkor meggyőzhető vagyok, meg kíváncsi hogy miért is van másképp.
andzsin73
tag
Aszongyátok már meg nekem legyetek szívesek, hogy egy Nikon D3200 vagy egy Canon 1200D, itt a topikban legtöbbször röpködő típusokhoz képest hol vannak? Jó tudom, ez már DSLR, meg nagy, meg nehéz, de mivel relatíve olcsó elgondolkodtató, ha lúd, legyen kövér...Mert, hogy az az első érv a MILC gépek mellett, hogy elfér a zsebemben. Ha kizárólag azt nézzük, hogy az alapobival szállított belépő szintű DSLR-ek képminősége minden viszonylatban (értsd: tél, nyár, sötét, tengerpart, hideg-meleg..etc milyen, akkor hová lehet a MILC gépeket pozícionálni? Mert, hogy elvileg azért hozták létre ezt a kategóriát, hogy elérjék a DSLR minőséget kompakt méretben.
Lassú Víz
őstag
Azért valahol mégis csak a kép elkészítése lenne a cél, tehát az többünknek is evidens, hogy ugyanolyan tárgytávolságról ugyanazt a képet akarjuk elkészíteni egy croppos meg egy full frame géppel. Ahogy a szenzor mérete befolyásolja a használandó fizikai gyújtótávolságot, éppúgy befolyásolja a használandó rekesz értéket is. Másképp nem lesz azonos a mélységélesség.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
jjeahh
nagyúr
Milc-ekből is vannak belépő gépek meg profi gépek, nagy szenzorosak, kis szenzorosak, meg vannak rájuk rossz optikák és m*rhajó üvegek is, tehát nincs olyan, hogy dslr vagy milc jobb képminőségileg. Szerinted ha elméletben egy dslr-ből kiveszed a tükörmechanikát fog változni a képminőség?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
andzsin73
tag
Ezért kérdeztem a 100 rongy körüli kategóriát és nem az 1 milliósat
jjeahh
nagyúr
100 rongy körül is van 1" szenzoros gépektől az aps-c-ig minden És azért azt is vedd számításba, hogy átlagos felhasználásra ma már bármelyik dslr vagy milc képminősége nagyjából elég, ezért hacsak nincs szükséged extra magas iso-ra vagy dinamikára érdemes egyéb ficsőrök alapján dönteni szerintem. Mindenkinek másra van szüksége, én pl. az evf-et meg a forgatható érintőkijelzőt nem cserélném be egy jobb szenzorra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
80hun
addikt
Neked kell eldönteni milyen funkciókat akarsz a vázba és mi az amiből nem engedsz.
Dslr vonalon belépő szinten szerintem a Nikon sokkal jobb vázakat csinál mint a Canon. De ott is minnél több extra kell úgy mész felfelé a ranglétrán.Pl én azért vettem a D5200-at mert jobb az AF rendszere és kihajtható-forgatható kijelzője van.Kicsit többe kerül mint a D3200 de nekem megérte.
Nekem pl nem szempont hogy pici legyen, sőt még a D5200 se túl nagy , lehetne nagyobb.
Ebből is látszik mennyire mások az igényeink és ahoz igazodunk vásárláskor. :-)
k1csi
senior tag
Ha megkérdezel bárkit aki egy kicsit is komolyabban foglalkozik fotózással, hogy mennyibe került a váza (gép) ill. az optikái (objektívek), akkor nagyon nagy százalékban az lesz a válasz, hogy az optikák jóval többet érnek mint a váz (és különösen a pro fotósok mivel régen ruháztak be a technikába amikor MILC még nem is volt, max. hevenyészett ismeretük van a MILC kategóriáról, tisztelet a kivételnek akik lépést tartanak a korral és többnyire itt a fórumon megtalálhatók).
Szóval ennyire nem a váz vagy a tükör megléte vagy hiánya a meghatározó.
Mindenütt vannak jó vázak meg kevésbé jók, jó meg mégjobb meg a megfizethetőség határán található optikák.
A 100k kategória meg egy marketinges illuzió, mert ha soha nem veszel semmit hozzá akkor lehet egy csúcskompakttal jobban járnál mert a mostani fényerősebb optikás-nagyobb szenzoros kompaktok kb. hozzák azt mint egy belépő váz kitobival, és bár lehet drágábbak cserébe mindig veled lehet míg egy DSLR még kitobival is nyűg lehet hurcolászni.
Ha meg bővíted a rendszered, akkor elég hamar rájössz, hogy ez messze nem fér be 100k-ba, de nagyon nem (mert nemcsak váz van, hanem vaku meg milyen jó lenne egy távkioldó meg egy jobb állvány meg...)...
Amit a fotózásról szeretnél tudni Chuck Gardnertől: http://super.nova.org/DPR/
andzsin73
tag
Értem én Most egy Fz35-om van, ez néhány évig jo volt, de a képminőség meg sem közelíti a Milc kategóriát, pedig ez is 100penz volt. Tanakodtam a Fz200-on de megneztem a tesztkepeket es azert egy Milc géphez képest rendesen zajos. Tudom a Mate Bence szep kepeket csinalt vele, de azert standardban nem ezzel csinalja a képeit (de nem akarok Mate Bence lenni pontosan az ilyen fenyerosebb optikas nagyobb szenzoros gépek érdekelnek, ahogy irtad. Azt nem tudom, hogy a kompakt kategotriaban (Bridge estleg?) létezik e olyan gep, ami mar legalabb egy normalis méretű stenzor van, mint a Milc gépekben.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W
- Beszámítás! ASRock H510M i7 10700F 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB Rampage Shiva Seasonic 650W
- Beszámítás! ASRock H310CM i5 9400 16GB DDR4 240GB SSD RTX 2070 8GB Rampage Shiva ZALMAN 500W