- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
csokaym
csendes tag
válasz
Khaosz55 #8649 üzenetére
Szerintem jobb valasztás a Xiaomi. Az Akai hátsó kereke picike, és biztosan zötyögős vele menni.
Az alkatrész ellátás sem tudom, hogy milyen az Akai-nál, de a Xiaomihoz biztosan vannak pótalkatrészek dögivel, ha valamiből csere kell, mert eltörött, vagy akármi, akkor ahhoz találtok.Kicsi és nagy kerék alatt az Akai F3 hátsó keeke vs Xiaomi bármelyik kerekét értettem. Az ennél nagyobb kerekű járgányok (10 colos) már jóval húzósabb árkategória, és persze gyorsabban mennek, nehezebbek is.
-
Khaosz55
addikt
válasz
csokaym #8646 üzenetére
Szerencsére nem egyedül menne. Mert több osztálytársa már így jár haza ugyan abba az irányba, kb szomszédok. Persze a részleteket, lebeszélem vele meg megnézem az útvonalat.
Tőlem lehet nagyobb kerekű, de gyors és nehéz ne legyen mert a másodikra kell felvinnie.
Nagy kerekűre van valami ajánlott ami nem nehéz és gyors ? -
csokaym
csendes tag
válasz
Khaosz55 #8644 üzenetére
Én is gondolkoztam kicsi kerekű rolleren, de hálistennek lebeszéltek róla, illetve átgondoltam. Az F3-at nem venném meg, akkor inkább az Essential.
13 évesen nem tudom, hogy adnék-e rollert bárki alá, ezt nyilván neked kell mérlegelned. Azt is Te tudod, hogy mennyire van bicikliút, amin mehetne, mennyire kell járdán menni, és mennyire úttesten. A járdán és bicikliúton az Essential tempója elég. A hatótáv is elég gondolom, hiszen csak hazafele jönne a fiad vele. Viszont a járdák általában vacakok, a rolleres közlekedésre nem igazán alkalmasak.
A másik kérdésedre a válasz, szerintem nem szükséges, hogy állandóan nálad legyen a telefon menet közben. (De valaki erősítsen meg ebben)
-
Khaosz55
addikt
A Xiaomi Mi Electric Scooter Essential-nál olvastam, hogy első használat előtt MI hommal párosítani kell.
Az a kérdésem, hogy miután megtörtént az első párosítás és a videók megnézése, lehet a rollert úgy is használni, hogy nincs nálad a telefon ? Vagy csak kizárólag akkor működik ha folyamatosan párosítva van az eszköz. -
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
korábban írtam, hogy a fiamnak szeretnék e rollert venni suliból haza járásra.
Mi a vélemény következő e-rolleről ?
Akai F3
Vagy vegyek egy normálisabbat pl a Xiaomi Mi Electric Scooter Essential ? -
Laca1212
őstag
-
csokaym
csendes tag
válasz
Laca1212 #8636 üzenetére
Az Essential kisebb akksival rendelkezik, és a motor névleges teljesítménye is azt hiszem, kisebb. Ezek miatt lassabb a gyári végsebessége.
Az m365 jönne utána, annak pedig egy fokkal upgrade-eltebb változata az 1S, ha jól tudom. Annak a kijelzője olyan, mint a pro-é, mutatja a sebességet stb, nem csak a pár pöttyes akkufesz indikátorjelzés van rajta. Meg elvileg a kereke is valamivel erősítettebb, kevésbé hajlamos a defektre. Ezt az utolsót csak olvastam, nem tudom, hogy a valóságban tényleg defekttűrőbb-e. -
Laca1212
őstag
Sencor Scooter One-ról mia vélemény?
-
Laca1212
őstag
Egy Xiaomi M365 egy Xiaomi Mi Electric Scooter 1S és egy Xiaomi Mi Electric Scooter Essential között mik a legfőbb különbségek? Mi a sorrend köztük?Melyik a legjobb a 3 közül és miért?
-
Brantu
csendes tag
Sziasztok! A Ninebot Max G30E II a G30 utódja? Mikor dobták piacra és miben különbözik a sima változattól? Köszi!
-
jozsi252
veterán
válasz
csokaym #8628 üzenetére
Köszi megnézem az X6-ot arról hátha több teszt akad YT-on!
DigitXT
Nem a fő célom hogy gyorsan menjek, azért írtam a 45km/h-t mert mondjuk az fel tud menni egy átlagos emelkedőn 30-cal, az a roller meg ami 25km/h-t tud az meg mondjuk 15-tel. Szóval azért egy nyugger az elektromos "kocsival" ne hagyjon le.
Nagyon többet nem szeretnék beleinvesztálni de most jelentkeztem egy FB csoportba ahol elvileg nagyon sok elektromos roller van, ha lenne mondjuk egy alig használt jobb típus akkor lehet megvenném azt. Bár elsősorban újat szeretnék.csokaym
Írtam mailt nekik is, köszönöm a tippet lehet hogy rákérdezek! DigitXT-nek amit írtam választ abba benne van hogy miért szeretnék olyat ami legalább ennyit tud. Nem a sebesség a fő cél, csupán az hogy emelkedőn ne haljon meg alattam.
Helyben az azt jelenti hogy 2-3km maximum, több nem. Ez pont az a táv amiért az autót nem érdemes beindítani, viszont lesétálni meg lusta vagyok. Főleg úgy hogy a fő út tavaly kapott új aszfaltot és kis túlzással olyan mint a Hungaroring.
Vidéken lakom egy 4-5k fős faluba + kertes ház így a hurcibálás nem gond. Tehát nem a 5. emeletre kell felvinnem lift nélkül.
Nyilván nem gond ha van bőven erőtartalék mert 3-400 körül láttam olyat ami 2000W-ot is tud használtan, de amit említettem is hogy elsősorban újat akarok, viszont ha szembejönne egy nagyon jó ajánlat akkor használtba is beleugranék. -
csokaym
csendes tag
válasz
jozsi252 #8627 üzenetére
Egyébként úgy tudom, hogy az Ultimate-nél mintha lenne tesztvezetési lehetőség. Nem tudom, hogy hogyan működik, sosem voltam még náluk, de ha van lehetőséged, ki is próbálhatsz néhány modellt, mielőtt vásárolnál, így nem érhet majd meglepetés.
Ha nagy tempóra vágysz, és arra, hogy elkaparjon alattad a roller, akkor valószínűleg nem egy egymotoros kiadású roller lesz a megfelelő választás.
Nem tudom, hogy a helyben ide-oda elszaladast mennyire a közeledben gondolod, de mondjuk szerintem egy ilyesmi feladatot simán el tud látni, ha nem több10 km-ekre tervezel szaladgálni.
Nagy tempót a nagyobb, dual meghajtasú rollerek tudnak menni, de ezeknek azért komolyabb az ára is, illetve nem olyan hurcibálósak, jóval nagyobbak és nehezebbek. élményben elhiszem, hogy megvan a feelingjük, tagadhatatlan
-
DigitXT
félisten
válasz
jozsi252 #8627 üzenetére
Ha emelkedőn gyorsan* akarsz menni, oda kevés 600-800W egy motorral, főleg,
ha nem 65 kg vagy vasággyal. Nagyjából kétszer ennyi teljesítmény lenne arra jó.*: ha viszont csak annyi az elvárás, hogy felvigyen (nem baj, ha lassan) úgy elég.
45 környéke azért elég nagy tempó. Ahogy az előttem szóló írta, inkább 40 max.
(Kettős az oka, egyrészt a teljesítmény a limit, másrészt a 48V akkupakk...)
-
csokaym
csendes tag
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Akarok venni hamarosan egy rollert hogy helyben elmenjek vele ide oda. Ez max pár km-t jelent nem többet. Olyan 300-350k körül mi az ajánlott? 186cm-105kg környéke vagyok. Az Ultimate R5 szerintetek jó vétel lenne? Ez lenne az első elektromos roller így nem szeretnék ennél többet rákölteni. Viszont azért jó lenne ha 45 környékével tudna menni mert a súlyom miatt gondolom emelkedőnél kell a szufla azért.
Köszönöm!
-
Brantu
csendes tag
Sziasztok! Ismertek olyan üzleteket, ahol lehetséges a szép kártyás vásárlás? Elsőre csak a rollerezz.hu oldalt találtam. Xiaomi pro 2-es a kiszemelt roller.
-
Reggie0
félisten
válasz
Laca1212 #8622 üzenetére
Ha nem ijedsz meg egy kis szerelgetestol, akkor a kugoo s1 plus erre kb pont jo es elvileg 120kg-ig terhelheto. A feher orosz verziot erdemes venni.
Vannak bugjai:
- kormanyrud es a kijelzo haza acel csavarral van aluba csavarva, igy idovel kikopik. En egy atmeno csavarral es onzaro anyaval helyettesitettem.
- hatso sarvedo magasan all, egy nagyobb utkozott kell felcsavarozni a mechanikajaba, hogy lentebb alljon, ugy nagyobb testtomegnel sem csapja fel a sarat esoben
- a hatso sarvedonel a mechanika nem rozsdamentes acel, kenni kell.
- elobb utobb a kormanyrud szerkezete elkezd kotyogni, meg nem jottek meg a villaskulcsok, hogy szet tudjam szedni es megnezni mi a baj, de mukodik igy is, 1000km utan sincs semmilyen repedesnek nyoma
- ha a kinaitol veszed(geekbuying) a szerviz/RMA ugyintezes baromi lassuViszont kb. 100-asbol megvan geekbuyingrol.
-
Laca1212
őstag
Üdv!
Vennék egy rollert,melyik típust ajánlanátok? Semmi extrára nem kellene. Garázsig menni naponta oda vissza (kb. 1 km) vagy esetleg melóba (kb 8 km oda-vissza). Melóhelyen/garázsban tudnám tölteni. A terhelhetőséget mennyire kell komolyan venni? 100 kg-os a legtöbb , ahogy néztem. Pont 100 kg környékén vagyok...
Minél olcsóbb, de a már használható kategória érdekelne.
-
DigitXT
félisten
válasz
bordi10 #8618 üzenetére
Ha nem rendes kikapcsolás volt, hanem áramszünet, akkor jellemzően
nem mentik le a megtett távot a roller kijelzők (Xiaomi sem). Ettől még
az app tudhatja, ha menet közben lejelentette. (Persze, gondolom, nem
merítetted csutkára, rendesen kikapcsoltad...úgy izgalmasabb a miért.)Szerk: ezen amúgy hol kéne látszódnia (kétféle) távolságnak
egyszerre?Szerk2: manuálban sem igen tér ki távolság kijelzésre, helye sincs neki.
Persze lehet, hogy nagyon kínai a manuál, és nem is ilyen verziód van...
A honlapon már más kép van, miközben a manuál még a régi: röhej...
Ja igen, a Trip mindig nullázódik ezeknél kikapcsolás esetén. Nem úgy
van, hogy számol, ameddig szeretnéd (vagy mondjuk a töltés nullázza). -
-
bordi10
senior tag
Sziasztok! Vettem ma egy Kugoo M2 pro-t. Beüzemeltem, tettem bele 16 km-t, próbálgattam, szoktam etc.. Délután töltőre raktam kikapcsolva természetesen, majd lementem újra. Az ODO 0 km-t mutat, nem 16-ot, nem méri az össz. megtettet, csak a current sebit. Kugoo app 16 km-t mutat. Másodjára nem volt velem a telóm, így az appban mért 16 helyes. A rolleren továbbra is 0 km megtett van. Lehet ezt vhogy resetelni vagy "életre kelteni"? Kábelt húzzam szét majd vissza? Neten nem nagyon találtam rá megoldást...
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8613 üzenetére
Egészen biztos, hogy hátul 20A van, tol mint a disznó...
A segg-dyno általában nem túl pontos, ám a borda nem
hazudik: azonnal jelezte a gyorsulást a fájdalom.Nekem a hátsó kerékkel most konkrétan gyengébben lő
ki, mint a gyári vezérlővel. Finoman indul: gyógyroller.Ui: hazafelé aztán leállt. Fék/gáz nuku, kijelző villog...
Mondom oké, meghalt az első vezérlő. De a hátsó is???
Nyomtam neki restartot, hátha szoftveres, de semmi.
Csak az maradt, hogy leszakadhatott a gyújtás vezeték.És valóban. Megblankoltam körömmel, összetekertem,
mint kezdő autótolvaj, röffent és jöttem haza: ez ilyen... -
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8609 üzenetére
Egyébként valamit még pimpeltem azon a hátsó vezérlőn, de már nem tudom, melyikre forrasztottam át...
Majd egyszer egy lakatfogós mérést megérne, hogy valójában mennyit vesz fel induláskor. Lehet, hogy ezért is érezted kicsit erősebbnek az indulást.
Na meg persze az erősebb felfutású gázkar miatt, ami ránt az elején. -
#68216320
törölt tag
válasz
DigitXT #8608 üzenetére
Én ma szerettem volna hazajönni Lime-al. Négy helyen voltam, de olyan állapotban voltak ezek a hulladékok, hogy beakadt a gázkar, nem lehetett behúzni a fékkart, nem volt meg a kijelző, stb. Kettőt kipróbáltam, de egyik sem működött, egyiken sem volt hajtás. Egyiken a kijelző sem működött. Szóval kidobtam egy kis pénzt, amiből inkább jöttem volna busszal. Vagy nézhetjük úgy is, hogy pár kilóméterrel többet gyalogoltam hazafele, mint szükséges lett volna. Szóval jó ez a rollerezés a Lime-al csak drága és fárasztó.
-
csokaym
csendes tag
Ha valaki cserélt már csapágyat klasszikus 36V 350W-os motoros kerekekben, melyiket lenne érdemes beletenni? 6202 ZZ vagy RS ?
1 kugoo s1 és 1 kugoo s1pro kerékbe lesz..
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8607 üzenetére
Egyébként jobb lenne, ha az egész Lime dolog nem lenne, mert miattuk nagyon rossz a rolleresek megítélése.
Ebben sok igazság van.Arra jó, hogy az ember kipróbálja, de ahhoz drága, hogy napi szinten érdemes legyen használni, szóval feltételezem, hogy legtöbbet a koca-használók/turisták nyomulnak vele, ami egyet jelent a rutintalansággal, a helyismeret hiányával, és persze az esetlegesen totál rossz helyre parkolással (meg talán a leszarom mentalitással is).
Arról ne beszéljünk, hogy milyen műszaki állapotban vannak (amikor 3-ból 1 vitt el az úti célhoz, de közben a feloldási díjat mindig fizethettem), eléggé kiábrándító volt. Le is töröltem az appot... Hosszú távon a saját roller sokkal jobban megéri (és arra az ember nagyjából vigyáz, de legalábbis javítja, ha valami beszarik). Az, hogy hibakóddal leáll, meg nincs rajta semmilyen működő fék, nem csak bosszantó, de konkrétan életveszélyes. És mégis forgalomban marad.
-
csokaym
csendes tag
válasz
DigitXT #8606 üzenetére
persze, ezért mondtam, hogy csak akkor működne a büntetés, ha bizonyos lenne az utolsó felhasználó hibázása. Mivel erre kevés esély van, így a Sheriff egy egyszerű összeszedegetővé válik, szerintem.
Egyébként jobb lenne, ha az egész Lime dolog nem lenne, mert miattuk nagyon rossz a rolleresek megítélése.
Nyilván vannak szabályosan közlekedő Lime-osok, és vannak szabálytalakul közlekedő "saját rolleresek" is.
-
DigitXT
félisten
válasz
csokaym #8600 üzenetére
Ez az utolsó felhasználót büntessük dolog teljes képtelenség... Csak ha
rajtakapás esete forog fenn: eleve a GPS követő rendszerük egy fos...
Anno megbüntettek (pár száz forinttal), mert a hülye GPS szerint a HÉV
túloldalán raktam le a rollert (ami akkor még tiltott terület volt), miközben
a Duna Ház előtt álltam meg. Hiába reklamáltam, ilyen fos az applikáció.Ezt a "sheriffet" természetesen a cégnek kellene alkalmaznia, és amikor
a kretén rosszul parkol, akkor (tettenérve: egy nem elég!) figyelmeztetnie.Megjegyzem: fotót is kell készíteni a parkolásról. Elvileg. Nem ezért kell?
Renitens felhasználókat meg tiltani, mert hiába a profit, ha a repuctáció a
béka segge alá esik... De olyan szinten, hogy a rolleresek is betiltanák a
retekbe (én tuti), olyan agyatlan felhasználókkal találkoznak napi szinten.t.zolka: simán kinézem, hogy ezt nem a felhasználók csinálják, hanem a
Lime-ellenesek: azt se hiszem, hogy aki amúgy használója a rendszernek
bedobná a bokorba, meg ilyen helyekre. Ezek önbíráskodók lehetnek, akik
szerint ha nekik nem tetszik, hogy útban van mondjuk a járdán, kirakják az
útra. Ha balhé lesz, még örülnek is, mert esetleg hosszú távon betilthatják.Persze oké, el tudok képzelni részeg turistát, hogy az autóúton hagyja.
-
t.zolka
aktív tag
válasz
DigitXT #8597 üzenetére
Tegnap a budai alsó rakparton volt letéve kettő Lime, az autó úton a korláton belül!
Majdnem elcsaptam, mert a szaggatott vonalon előzött/haladt egy motoros.
Számomra érthetetlen, hogy hogyan lehet valaki ekkora idióta, hogy ott rakja le, és nincs annyi esze, hogy átemelje a korláton.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- Nem csalás, nem ámítás: megérkeztek a Xiaomi notebookjai
- Elektromos autók - motorok
- Nők, nőügyek (18+)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- EAFC 25
- További aktív témák...
- Beszámítás! Dell Optiplex 5060 TWR számítógép - i5 8500 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD UHD630 WIN10
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! MSI Ventus 3X RTX 4070Super 12GB GDDR6X Videokártya!
- LG 77B3 - 77" OLED - 4K 120Hz & 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - 700 Nits
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest