Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
FeRRaR1
őstag
Jóból is megárt a sok, tartja a mondás. 4 öblítés / mosás akkor sincs nekem egy teljes napban, ha polírozom a kocsit, és utána is mosni kell ugye...
Szóval kicsit konkrétabban amit újra gondolnék:
1. Nem kezdünk öblítéssel. A száraz koszos autóra visszük fel a habot. Pont azért hogy megtapadjon a koszokon, és fellazítsa őket. De mindig a felnivel kezdünk, a többit csak utána.
2. Amég dolgozik lehet 3 - 5 perc szünetet tartani, de ne kezdjen el száradni.
3. Autó sampont nem viszünk fel habosítóval, ha nem két vödrös technikát használunk. (Így is nyugodtan használhatod a Karcher sampont kezdésnek)
Illetve úgy nagy általánosságban a samponokban lévő viasz nem sokkal jobb a semminél.
Van egy régi videóm, esetleg nézd meg. A szerek nem annyira fontosak, csak annak idején kaptam egy nagy wolf pakkot hihetetlen jó áron, és azokat használtam el. Már mind elfogyott szerencsére, kivéve a silk milk, de az tényleg jó is bentre, ahogy a white satin sampon is viszonylag jó volt.
És ebben ugye még semmi extra nincs, mint kátrány vagy rozsda eltávolítás, gyurma vagy polír...
[ Szerkesztve ]